...ολίγον (sic) άσχετο, αλλά δεν βρήκα που αλλού να το ρωτήσω:Επανερχομαι στο Rally STR για να πω οτι οταν ειναι στα τελευταια του, δηλ με βαθος πελματος λιγοτερο απο 3 χιλιοστα, γινεται εως και επικινδυνο στο χωμα. Ακομη και οταν ειναι σχετικα καινουργιο με βαθυ πελμα εχει την ταση να διωχνει απροειδοποιητα σε μαλακα χωματα και λασπες, οπως εχει γραφει προηγουμενα στο νημα, αλλα αυτο το φαινομενο συμβαινει πια σε οποιοδηποτε (ξερο) τεραιν με σχετικα μικρη προσφυση οταν το πελμα του μειωθει αρκετα.
Το δικο μου πισω με 8000χμ ειχε ακομη 2.5 χιλιοστα τακουνι, οποτε ειπα να το βαλω πανω τωρα το καλοκαιρι να το τελειωσω. Στην ασφαλτο επιτρεπει ακομη ξυσιμο αυτιων και σε χαλαρα ανωδυνα περασματα σε ευκολο χωμα ειναι ακομη ok, αλλα οταν τα πραγματα δυσκολεψουν στο χωμα και η προσφυση ειναι λιγοτερη, πχ σε σαθρα κομματια, παντιλικωνει στο παραμικρο μη-χειρουργικο ανοιγμα του γκαζιου Εμπλεξα μαζι του προσφατα σε καποια δυσκολα κομματια στη Βαλια Καλντα και στο σπαστηρι Αετομηλιτσα - Μνημειο Γραμμου και ταλαιπωρηθηκα.
Οποτε αν ειναι να το φαει κανείς μεχρι πχ 1 χιλιοστο πελμα, τα τελευταια 2000χμ ειναι μονο για ασφαλτο ή απολυτα ανωδυνο χωμα.
τα ηλεκτρονικά του CRF 1k σε αυτές τις περιπτώσεις βοηθούν καθόλου;;;
Επίσης, Γιώργο (XLGeorge) το ΑΒS εμπρός, το έχεις ενεργοποιημένο στα εκτός δρόμου;;;
/// Β