Pirelli Scorpion Rally STR

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
@jon t: Γιαννη, ξερω που το ειδες αυτο γιατι το ειδα κι'εγω ;) πολλοι ταξιδιωτες στο εξωτερικο κουβαλανε μαζι τους ενα "bead breaker" για να ξεκολανε το πισω λαστιχο.

Στα περισοτερα λαστιχα παντως η δουλεια γινεται πατωντας το με το πλαϊνο σταντ, ακομα και αν ειναι κανεις μονος και εχει βγαλει τον πισω τροχο, εχοντας τη μηχανη στο κεντρικο σταντ. Το μπροστικο ξεκολαει ανετα πατωντας το με το ποδι.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1000L
@jon t: Γιαννη, ξερω που το ειδες αυτο γιατι το ειδα κι'εγω ;) πολλοι ταξιδιωτες στο εξωτερικο κουβαλανε μαζι τους ενα "bead breaker" για να ξεκολανε το πισω λαστιχο.

Στα περισοτερα λαστιχα παντως η δουλεια γινεται πατωντας το με το πλαϊνο σταντ, ακομα και αν ειναι κανεις μονος και εχει βγαλει τον πισω τροχο, εχοντας τη μηχανη στο κεντρικο σταντ. Το μπροστικο ξεκολαει ανετα πατωντας το με το ποδι.
Γιώργο το βρήκα με 45 (κομπλέ με μεταφορικά) ευρώ στο ebay και το παρήγγειλα - οπότε θα δοκιμαστεί.

Απλά αν κάνει αυτά που λέει, παύουν οι ενδοιασμοί για ορισμένα ελαστικά και δίνει αυτοπεποίθηση στους μοναχικούς και όχι μόνο ταξιδιώτες.;)

(Συγνώμη για την παρεμβολή στο post :))
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απ'οτι εχω διαβασει απο πολλους χρηστες μια χαρα κανει αυτα που λεει.

Απλα επιμενω οτι πχ στα Mitas Dakar, δεν ειναι το προβλημα το πως θα το ξεζανταρεις αλλα στο πως θα το παλεψεις να το ζανταρεις με κουταλες. Η δυσκολια εγκειται στο να περασει το δευτερο πλαινο γυρω απο το στεφανι της ζαντας.

Για την ιστορια, το κολπο με τα μεγαλα δεματικα για εμενα δουλευει μια χαρα, αλλα δεν το εχω δοκιμασει ποτε με λαστιχα τυπου Μπρους Γουιλις (πολυ σκληρα για να φορεθουνε).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Γιώργο το βρήκα με 45 (κομπλέ με μεταφορικά) ευρώ στο ebay και το παρήγγειλα - οπότε θα δοκιμαστεί.

Απλά αν κάνει αυτά που λέει, παύουν οι ενδοιασμοί για ορισμένα ελαστικά και δίνει αυτοπεποίθηση στους μοναχικούς και όχι μόνο ταξιδιώτες.;)
Ισως θαπρεπε να τοχα παρει κι'εγω Γιαννη, ειδικα για κει που ξεκιναω μονος, αλλα στο παρελθον εχω ξεκολησει το πισω με το πλαϊνο σταντ - μονο με το πισω Rally STR κολλησα, για να ξαναρθουμε και στο θεμα :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Απλα επιμενω οτι πχ στα Mitas Dakar, δεν ειναι το προβλημα το πως θα το ξεζανταρεις αλλα στο πως θα το παλεψεις να το ζανταρεις με κουταλες. Η δυσκολια εγκειται στο να περασει το δευτερο πλαινο γυρω απο το στεφανι της ζαντας.
Ε ναι, η μεγαλη δυσκολια ειναι να ζανταρει κανεις λαστιχα με σκληρα πλαϊνα καθως τοχω δει το εργο :rolleyes: για τα Mitas Dakar παντως ολοι λενε οτι δεν παιζει με τιποτα αλλαγη σαμπρελας στην ακρη του δρομου.
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Τάσος
Μοτό
BMW R1200GS Adventure
KTM 690 Enduro
Να γράψω και γω μια γνώμη για αυτά μιας και τα δούλεψα λίγο σε 1200GS Adv.

Καταρχάς είναι πολύ μαλακά. ΠΟΛΥ μαλακά. Φθορά μετά από περίπου 7000χλμ.



το πίσω πρακτικά για πέταμα, το μπροστινό δεν το κόβω να μου βγάλει άλλο ένα ολόκληρο για πισινό (αναλογία 1:2) . Αλλά μάλλον θα το δοκιμάσω :)

Σε γενικές γραμμές με άρεσε. Η πρόσφυση του στην άσφαλτο είναι πάρα πολύ καλή. Όχι απλά για 80/20 λάστιχο αλλά πραγματικά πολύ καλή. Το μηχανάκι κολλάει κάτω σα να φοράει street λάστιχα.. scorpion trail 2 ξέρω γω. Πολύ καλή πληροφόρηση, και σε χαλασμένη άσφαλτο με χαλίκια, χώματα κλπ. ένιωσα καλύτερη συμπεριφορά από καθαρά street λάστιχο.

Στο χώμα μικτά αισθήματα. Το περίμενα καλύτερο. Δεν είναι τακούνι. Δεν δίνει την αίσθηση ότι φοράς έστω και μικτό - ελαφρά τακουνάτο λάστιχο.
Έχει καλύτερο τιμόνι στο στεγνό απ' το Scorpion Trail 2. Έχει γενικώς ελαφρώς καλύτερη συμπεριφορά σε στεγνό χώμα από κάποιο καθαρά street λάστιχο. Καλύτερη πληροφόρηση, λιγότερο κούνημα κλπ. μάλλον οφείλετε στην κορώνα του.

Σε λάσπη σε πουλάει με το καλημέρα, πήγα να το εμπιστευτώ και χόρεψα καρσιλαμά με το μηχανάκι. Με τα μεγάλα ενιαία blocks στα τακούνια δεν αυτοκαθαρίζεται εύκολα - θέλει προσοχή. Χειμώνα δεν θα τα έβαζα για μικτές διαδρομές.. καλοκαίρι όμως Έλλαδα σε μικτά τουρς μάλλον θαναι πρώτη μου επιλογή.

Καθαρά προσωπική αίσθηση, YMMV.
 

Spyrious

Αρχάριος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,00' TTR250
Ρώτησα σε λαστιχά εδώ Γιάννενα και δεν υπάρχει.και ούτε ημερομηνία πότε θα έρθει βλέπει.Οπότε μάλλον θα παραγγήλω απο tyreshop.gr
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απ'όσο εμαθα η Pirelli εβγαλε νεο αναβαθμισμένο μπροστινο STR που πλεον εχει σχεδον ιδιο πελμα με το πισω, για λιγότερους κραδασμους και καλυτερη αντοχη. Το κυριο χαρακτηριστικο του ειναι οτι τα εξωτερικα τακουνια πλεον ειναι γεφυρωμενα με τα εσωτερικα.

 

Spyrious

Αρχάριος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure,00' TTR250
Το πρόβλημα είναι πως θα το πετύχεις την νέα έκδοση όταν πας να αγοράσεις ελαστικά.
 
Top Bottom