Ισοπεδώνεις 2 χώρες με πληθυσμό 2.5 δις με το τελευταίο σχόλιο σου βέβαια! Μάλλον θα παθαινες έκπληξη αν έβλεπες σε κάποια Ινδικά ειδικά μηχανάκι την ποιότητα που έχουν σε πολλά πράγματα. Ο Ινδος φτιάχνει καλά στιβαρά μηχανάκια γιατί αλλιώς δεν θα αντέξουν στην Ινδια.
Δες λίγο και τις ανάγκες των άλλων όχι μόνο πως το βλέπει ίσως εσυ! Το kove το γουστάρω κι εγώ. Είναι όμως αυστηρα μονοθέσιο μηχανάκι και με σελα enduro. Είναι αυτό που είναι. Είναι μηχανάκι σαββατοκύριακου.
Το himalayan από την άλλη μπορεί να είναι από παπι μέχρι ταξιδιώτης. Του βάζεις μπαγκαζιερα,του βάζεις τριβαλιτσο. Έχει σελαρα. Βάζεις μεγάλη ζελατίνα για ταξίδι. Βάζεις επάνω τη γυναίκα,το παιδί σου να το πας φροντιστήριο. Πας ένα μεγάλο ασφάλτινο ταξίδι, πας χώμα παντού. Δεν ξέρω αν αξίζει τα 6 χιλιάρικα όπως το θέτεις αλλά πες μου και ένα μόνο μηχανάκι μέχρι 6 χιλιάρικα που να κάνει όσα μπορεί να κάνει το himalayan? Άντε σου δίνω και 7 χιλιάρικα. Μόνο ο άμεσος ανταγωνιστης του cfmoto450mt παίζει
Θα ήθελα τη γνώμη σου για το ktm 390 adventure. Θα το προτιμούσες στα 8 χιλιάρικα?
Δεν χρειάζονται την βοήθειά μου για την τεχνολογική ισοπέδωση...Μια χαρά τα καταφέρουν και μόνοι τους με την μέχρι τώρα πορεία τους...Κακώς κάνεις αναφορά στα πληθυσμιακά μεγέθη τα οποία ουδεμία σχέση εχουν με τεχνολογικά δεδομένα...That being said...
Ένα μηχανάκι...Θα σου πω τρία τα οποία εξακολουθούν και πωλούνται καινούρια στην αμερική που δεν έχουν την ηλίθια woke πρασινη ευρωπαϊκη πολιτική...XR650L , DR 650 DR 400...Μαύρα σκυλιά του πολέμου αγαρηνά.αποδεδειγμένα αξιόπιστα εδώ και δεκαετίες και ακόμη και τα 650 40 κιλά κάτω από την κάσα μοσχάρι...Και τσάμπα...Και είναι παντού καλύτερα...
Υπάρχουν δύο τρόποι να φτιάξεις αξιόπιστο μηχανάκι...Ο ένας είναι μέσω cad cam, γνώση μεταλλουργίας-κονιομεταλλουργίας,μηχανολογίας,ρευστομηχανικής και ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών...
Ο δεύτερος είναι να αντιγράψεις,προσθέτοντας παντού έναν τόνο μέταλλο για καλύτερες αποσβέσεις κραδασμών,άρα λιγότερες αστοχίες και μειώνοντας απόδοση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...Επίσης παροχή τσάμπα ανταλλακτικών έτσι ώστε ο πελάτης να μην συγχίζεται με τις συχνές ζημιές...Αν έκαναν το himalayan 130-140 κιλά θα έπαιρνες τον σκελετό στα χέρια στην πρώτη εγκάρσια ανωμαλία...
Μην με ρωτάς για ευρωπαϊκα μηχανάκια...Θα είχα αλλάξει τουλάχιστον 20 εάν τα θεωρούσα αξιόπιστα...Εάν θυμάσαι το πρώτο μου πόστ που ρωτούσα για το r1250r,που τελικά δεν πήρα απάντηση στο φλέγον ερώτημα,καταλαβαίνεις το γιατί...
Ήδη το έχω ψιλοξεχάσει,διότι όσο πιο πολύ διαβάζω για τις ανακλήσεις και τις ζημιές,όπως και τις προληπτικές αλλαγές άξονα,τόσο απομακρύνεται η εικόνα...Και μιλάμε για bmw που κινέζικη δεν είναι ,αλλά εδώ και 20 χρόνια κάνει R&D στις πλάτες των πελατών μέσω των πωλήσεων...
Υ.γ. Το 800 το κόβε εάν δεν απατώμαι φοράει μοτέρ 790 σωστά? Εάν είναι έτσι,μιλάμε για αξιοπιστία μόνο σβηστό σε γκαράζ με ελεγχόμενη υγρασία...Τώρα που βγήκε το δικύλιν σε σειρά duke 1000 όλοι οι κατεμάδες ρωτάνε εναγωνίως,εάν επιτέλους φτιάχτηκαν τα θέματα των 790-890
Υ.γ.2...Εάν τελικά αλλάξω μηχανάκι με βλέπω με το gsx-8s που θα το κάνω εύκολα 100 κάτω για να μην βάζω πολύ τα κλάματα...