Τότε που το έστειλες, η Αγγλία θα ήταν στην Ε Ε.Εν συντομία:
Όταν είχα το garmin το 550, έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη!
Άλλου ακουμπαγες την οθόνη, άλλη επιλογή "πατούσε"!!!! Ούτε με τη ρύθμιση (καλιμπράρισμα) οθόνης γινόταν κάτι.
Επίσημη οδηγία από την garmin, για αυτήν τη περίπτωση..... "Αντικατάσταση οθόνης, δωρεάν"!!!!
Το πάω στον "αντιπρόσωπο", και μου λέει "20€ το λύσε δέσε του πλοηγού....."
Τον σταματάω πριν τελειώσει την πρόταση του, και του λέω ότι είναι δωρεάν, επίσημη οδηγία απ'την garmin κτλ κτλ....
Επέμενε στα 20€....
Το έστειλα μόνος μου στην garmin Αγγλίας.
Μου έστειλαν email και με ρώτησαν γιατί δεν το πήγα στον αντιπρόσωπο Ελλάδας!!!
Τους απάντησα γιατι.............
Μετά από δύο ή τρεις εβδομάδες, ήρθε σπίτι ο πλοηγός σαν καινούργιος ΜΑΖΙ όμως με όλα τα αξεσουάρ που είχε η συσκευασία ΣΑΝ να τον αγόραζες καινούργιο!!!!!!!!!!!!! Εγώ είχα στείλει ΜΟΝΟ την συσκευή!!!!!!!
Άψογη σέρβις και αντιμετώπιση απ'την garmin Αγγλίας!!! Για τον εδώ "αντιπρόσωπο"...... τα συγχαρητήρια μου!!!!!
Για ναυτιλιακά προϊόντα...... τα συγχαρητήρια μου ξανά!!!!!!!
Τώρα που δεν είναι στην Ε Ε, αν το στείλει κάποιος μόνος του μήπως μπλέξει με τα τελωνεία;