Suzuki GSX-S1000GX 2024

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σαν να διάβασα ότι εκεί που λύνει και δένει η πενφέ με την φτουκάτι πολλά χρόνια μοναξιά θυμήθηκε η Σουζούκι ότι έχει ψωμί και μπήκε στην κατηγορία;

Καλά είδα, ναι. Φτιάξτε στους Τιτάνες ένα διπλό ελληνικό και φέρτε και μια τυρόπιτα για να πάρουν δυνάμεις. Όχι μίλκο, φτάνει που την είχαν χεσμένη την κατηγορία τόσα χρόνια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έχω την εντύπωση ότι αυτή η κατηγορία θα αλλάξει μπροστινό τροχό σε λιγο από 17 σε 18
Όπως είχε το TDR 250 που ήταν πύραυλος στην εποχή του και ήταν από τότε crossover αλλά 2Τ χωρίς να το γνωρίζει ούτε αυτό ούτε εμείς.

Έχει γίνει δηλαδή αυτό που λες και δούλεψε ωραιότατα.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Ποια σουτζούκια και ποια εξάρια συζητάτε ρε πλεμπαίοι με τους τάφους σας;;




Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακομα κι αυτο,το εχει φιλος στον Ωρωπο...απαστραπτον... :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερωτηση...
Στα πολλά χιλιόμετρα τι θα είναι πιο ασφαλές να οδηγεις; Ενα xr που έχει πιο όρθια θέση με μεγάλο σχετικά σε διαδρομή μπροστινό, ή ένα τύπου sport touring gsx-s για παράδειγμα;
(Γνώμη μου το 2ρο, μόνο και μόνο για τον αέρα που θα τρως)
Απάντηση
Έχουν ίδιες διαδρομές 150 μπρος πίσω
Έτσι εγκυκλοπαιδικά
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Απάντηση
Έχουν ίδιες διαδρομές 150 μπρος πίσω
Έτσι εγκυκλοπαιδικά
...Και πως φαίνεται το ένα ψηλότερο από το άλλο? Anyway...

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
...Και πως φαίνεται το ένα ψηλότερο από το άλλο? Anyway...

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ίσως τα Φέρινγκ η σέλα κλπ
Έχεις δίκιο ότι στις φωτό φαίνεται πιο ψηλό
Όταν έρθει θα το στησω δίπλα το xr να δουμε
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
...Και πως φαίνεται το ένα ψηλότερο από το άλλο? Anyway...

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καπου ειχα διαβασει οτι οι ανθρωποι ''βλεπουμε'' πιο ψηλους καποιους που εχουν ενα αξιωμα απο εναν ισοϋψη ''κοινο θνητο''.Λες??? :rolleyes:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παντως το σκεφτομουν σημερα, πολυ φιλοτιμοι εκει στη σουζουκι, αποφασισαν να παιξουν στα ισια με τους ευρωπαιους βαζοντας ενα απλα καλυτερο μοτερ στα 1000 κυβικα. Ειμαι βεβαιος πως ντουκατι πεμφε και κτμ νιωθουν ανακουφιση που δεν εκαναν καμμια καφριλα να βαλουν μοτερ μπουσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το καλοκαίρι συνταξίδεψα για κάμποσα χιλιόμετρα γύρω από τη λίμνη Κόμο με μια παρέα Γάλλων που είχαν S1000XR, GSX-S1000GT , SPEED TRIPLE 1200 & R1250GS. Στο τέλος έτυχε και μέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο. Ε, απλά δεν τους κέρασα τσαγάκια, αν και την είχα μικρότερη.
Πέρα από τη πλάκα μου άρεσε που τους ακολουθούσα καθώς στρίβαμε όμορφα με σχετικά γρήγορο αλλά πολιτισμένο ρυθμό. Τα BMW ήταν δικάβαλα ενώ το SUZUKI και το TRIUMPH ήταν μονοκάβαλα με το GSX-S1000GT να το καβαλάει μια φανταστική τύπισσα άνω των 60 ετών.

Είχα sport touring την εποχή που δεν υπήρχαν κάμερες και τόσα διόδια. Εχω την απορία τι γίνεται με τόσα γκάζια στον δρόμο σήμερα και δεν τρολάρω. Το ZZR ως τα 180-200 ήταν βαρετό, φαντάζομαι έτσι θα είναι και το xr. Στους επαρχιακούς όλα οκ, θα είναι φοβερά διασκεδαστικό με τόσα γκάζια, μεγάλo τιμόνι κτλ αλλά στην εθνική ή σε ταξίδι ?
Φαντάζομαι αναφέρεσαι και πάλι στους Ελληνικούς επαρχιακούς γιατί στους επαρχιακούς της κεντρικής Ευρώπης απλά τα φουντάρεις αυτά τα εργαλεία.

Η διαδρομη στο βιδεο ειναι απο Μονπελιε προς Πυρηναια ?
Καθενας με τον πονο του!! :inlove:

Την διαδρομή που λες Λευτέρη την έκανα πριν πολλάααααα χρόνια. Αν και μοιάζει αρκετά με τα Πυρηναία δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, το μόνο στοιχείο -πάλι με επιφύλαξη- είναι ότι όταν σουρουπώνει μοιάζει να μπαίνουν Ανδόρρα, οπότε αυτή θα είναι η διαδρομή.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Παντως το σκεφτομουν σημερα, πολυ φιλοτιμοι εκει στη σουζουκι, αποφασισαν να παιξουν στα ισια με τους ευρωπαιους βαζοντας ενα απλα καλυτερο μοτερ στα 1000 κυβικα. Ειμαι βεβαιος πως ντουκατι πεμφε και κτμ νιωθουν ανακουφιση που δεν εκαναν καμμια καφριλα να βαλουν μοτερ μπουσα.
Αυτό θα είχε πολύ πολύ ενδιαφέρον αλλά πόσο "οδηγησιμο" θα ήταν έχω απορία και εγώ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αυτό θα είχε πολύ πολύ ενδιαφέρον αλλά πόσο "οδηγησιμο" θα ήταν έχω απορία και εγώ.
Γιατι να μην ειναι οδηγησιμο? Τα μοτερ αυτα εχουν τρομερη δυναμη, ελαστικοτητα, και ο κοσμος τα οδηγαει χρονια τωρα. Ενα ΄΄ξεκλειδωτο΄΄ Κ5 εχει εξισου πολυ γκαζι, αν οχι και περισσοτερο, απλα το μπουσα θα απλωνε καλυτερα το γκαζι του. Πιστευω θα πιασει εμπορικα το μηχανακι, ειναι ομορφο (δεν εχει αυτο το κουτενιο σχημα το χρ) και θα αρχισουν οι πρωτες βελτιωσεις να βγαινουν στη φορα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η αλήθεια η πικρή είναι ότι δεν θέλει ΤΙΠΟΤΑ ένα τέτοιο μηχανάκι για τουρισμό.

Αν θες να κοντράρεις τα Tmax ξέρω 'γω τότε θα βάλεις μιά κεφαλή GSXR και θα αποκτήσεις τα άλογα του.

Δεν έχω ακόμα απαντήσει εσωτερικά στο αν θέλω πάλι τέτοιο ρε γμτ... ΟΛΑ φαίνονται ωραία στις βιτρίνες, ακόμα και τα 400άρια της Triumph και το Scram 411 :p
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν νομιζω να θελουν δουλεια σε κεφαλες, παλιοτερα ειχα διαβασει οτι τα gsxs ερχονταν σε επιπεδα γκαζιου στοκ κ5 με χαρυογραφισεις μονο. Αν αυτο ισχυει, τοτε μιλαμε για κανονικη αρκουδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν νομιζω να θελουν δουλεια σε κεφαλες, παλιοτερα ειχα διαβασει οτι τα gsxs ερχονταν σε επιπεδα γκαζιου στοκ κ5 με χαρυογραφισεις μονο. Αν αυτο ισχυει, τοτε μιλαμε για κανονικη αρκουδα.
Εδώ :

του δίνουν 10 άλογα πάντως.
Εκτιμώ ότι τουλάχιστον εκκεντροφόροι, αν όχι και βαλβίδες, θα έχουν διαφορές σε σχέση με το Κ5.
/// Β
 
Top Bottom