Ολα ειναι σχετικα με τη χρηση και τα θελω του καθενος και γι'αυτο πολλες κουβεντες εδω δεν εχουν νοημα καθως ο καθενας μιλαει απο τη δικη του σκοπιά (και ειναι και ενας λογος που τις αποφευγω). Οι πιο πολλοι με τα 1000++ on-off δεν πατανε ουτε σκονη, οποτε ..TL is the norm. Γι'αυτους που πανε πιο ακραιο χωμα με μεγαλα μηχανακια, και πολλες φορες εκτος συνορων σε Αφρικη/Ασια χωρις οδικες κλπ, σχετικα απλα μηχανακια με TΤ τροχους ειναι must κατα τη γνωμη μου.
ΥΓ Θυμαμαι καποια χρονια πριν, στην μακρινη Βοιωτια, το 1190R του
ilai να μενει απο στραβωμα μπροστινης ζαντας, με σκληρο λαστιχο (Michelin Wild αν θυμαμαι καλα) που κανει το βαλσιμο σαμπρελας στο βουνο πολυ δυσκολη υποθεση.