Με την μικρή ζελατίνα μια χαρά για το καλοκαίρι... δροσερό...Από προστασία αέρα χαμηλά εκεί που μπαίνουν συνήθως τα φλαπςγια να διώχνουν τον αέρα από την κοιλιακή χώρα πως είναι?
Στα πόδια?
Το τσιμεντί με πινελιές κίτρινου είναι πολύ ωραίο.
Μου αρέσει αυτή η μοτοσυκλέτα, σαν specs, σαν μοτέρ όπως το διαβάζω. Διαπιστώνω όμως τελικά τί δεν μου αρέσει εμφανισιακά και δεν είναι η πρώτη που το κάνει μοτοσυκλέτα απο Γιαπωνέζους.
Όπως και το Kawasaki Versys 1000 έχουν κάνει μια πολύ παχιά μεσογειακή κ@λάρα και το ψαλίδι σταματάει τη ρόδα πολύ νωρίς για να ταιριάξει σαν σύνολο. Σαν να ξεκίνησε η μοτοσυκλέτα να φύγει απο το εργοστάσιο και ξέχασαν να την λύσουν απο την αλυσίδα που είχαν βάλει στη σχάρα να μην τη κλέψουν και τέντωσε λίγο πίσω!! Είτε έπρεπε να μακρύνουν το ψαλίδι ή να κάνουν την ουρά πιο κοφτερή. Φαίνεται σαν να έχει τρίτο όγκο η μοτοσυκλέτα, Station Wagon φάση! Απορώ πώς έκαναν τέτοια επιλογή σχεδιαστικά. Καλά εντάξει στο Strom δεν είναι τόσο έντονο το φαινόμενο όπως στο Versys που είναι σαν να τους τελείωσαν τα ψαλίδια και έβαλαν απο το 650 αλλά και πάλι υπάρχει.
Και μια οπτικοποίηση του τί εννοώ και σε σύγκριση με κάποια άλλα μοντέλα παρόμοια που φαίνονται σαφώς πιο αρμονικά.
white kolam images
ΦρουραααααααΣκέφτομουν ακριβώς το ίδιο κοιτωντας το δίπλα στο τενερε χθες.
Το ένα φαινόταν σαν σπορ αυτοκίνητο και το v strom σαν οικογενειακό Στέισον από την μέση και πίσω.
Γενικά μου αρεσαν τα γωνιώδη πλαστικά του, αλλά το όλο λουκ με ξενίζει κάπως .
Η Honda με το τρανσαλπ μπορεί να έκανε πατάτα με το φανάρι του CBX 500 μπροστά ,αλλά οι υπόλοιπες αναλογίες είναι πολύ πιο "εύπεπτες"
Μπορεί να φταίει που μεγάλωσα...
Πάρτε τον μέσα κλειδώστε τον μέχρι να συνελθειΦρουρααααααα
Σίγουρα τον έβλαψαν οι λουκουμάδες...Φρουρααααααα
Ναι του έπεσαν λίγοιΣίγουρα τον έβλαψαν οι λουκουμάδες...
Aπο Τ7 σε Transalp.Φρουρααααααα
Σκέφτομουν ακριβώς το ίδιο κοιτωντας το δίπλα στο τενερε χθες.
Το ένα φαινόταν σαν σπορ αυτοκίνητο και το v strom σαν οικογενειακό Στέισον από την μέση και πίσω.
Γενικά μου αρεσαν τα γωνιώδη πλαστικά του, αλλά το όλο λουκ με ξενίζει κάπως .
Η Honda με το τρανσαλπ μπορεί να έκανε πατάτα με το φανάρι του CBX 500 μπροστά ,αλλά οι υπόλοιπες αναλογίες είναι πολύ πιο "εύπεπτες"
Μπορεί να φταίει που μεγάλωσα...
Εννοείται, όλα θα τα θάψουμε και θα τα σχολιάσουμε σαν τους παππούδες του muppet show.Κωλογεροι....συνεχιστε
Kατι μου λέει πως θα χρειάζεται για ασφάλτινο ταξίδι, flaps και πιο μεγάλη ζελατίνα. Έτσι είναι και η μούρη του 1150, έτσι ήταν του DR big και στα δύο περνάει μπόλικος αέρας από χαμηλά στην κοιλιακή χώρα του αναβάτη.Στο πρώτης γενιάς στρώμα η φαρδιά μούρη μαζί με την ζελατίνα κάναν πολύ καλή δουλειά στο να διώχνουν τον αέρα (στο δικό μου ύψος) ακόμα και σε πάνω από τις νόμιμες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Στο καινούργιο η μούρη είναι πιο στενή και η ζελατίνα είναι πιο μικρή. Έχει ωραία αίσθηση ότι βλέπεις μπροστά χωρίς η ζελατίνα να μπαίνει στο οπτικό σου πεδίο. Αλλά όπως και στο Τ7 η κάλυψη είναι συγκριτικά ανύπαρκτη. Η Touring ζελατίνα επίσης δεν φαίνεται πολύ ωραία και έχω την αίσθηση ότι μπαίνει στο οπτικό πεδίο.
Μάλλον εννοείς 100-140? (χαω?)(Ως τα 200-240 δεν ενοχλεί, αλλά από τα 260 ως την τελική είναι πρόβλημα.)
Πάει γρήγορα δηλαδή!!!!(Ως τα 200-240 δεν ενοχλεί, αλλά από τα 260 ως την τελική είναι πρόβλημα.)
Μάλλον εννοείς 100-140? (χαω?)