Transalp 650 χωμάτινο στήσιμο

High as Frank

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Africa Twin 1000
Να αναφερω οτι στο CRF1000 εχω πια 2 δοντια μεγαλυτερο πισω γραναζι, μπηκε τσιμα-τσιμα με σχετικα καινουργια μαμα αλυσιδα αλλα τελικα μπηκε μια χαρα, ισως να μπαινει και στο ΤΑ. Και αν χρειαστεις να πας μακρινο ταξιδι, η αλλαγη πισω γραναζιου δεν ειναι και κατι τραγικο, θελει βγαλσιμο τροχου και καποια ωρα διαθεσιμη αλλα γινεται.
Καλησπέρα,

το σκέφτομαι και εγώ το +2 πίσω, πως σου φαίνεται το μηχανάκι τώρα?
Η 1η του μου φαίνεται πολύ κοντή με το μαμά γρανάζι, φαντάζομαι με +2 απλά ξεκινάς με 2α πλέον? :)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
το σκέφτομαι και εγώ το +2 πίσω, πως σου φαίνεται το μηχανάκι τώρα?
Η 1η του μου φαίνεται πολύ κοντή με το μαμά γρανάζι, φαντάζομαι με +2 απλά ξεκινάς με 2α πλέον? :)
Καλησπερα και καλωσορισες, θα απαντησω σχετικα σε νημα για το CRF γιατι ειναι ασχετο εδω. Αλλα να πω εδω οτι τα XLV(600/)650 και CRF1000 εχουν σχετικα μακρουτσικη πρωτη, σε αντιθεση με το XRV750, και χρειαζονται λιγο κοντυμα, ειδικα για να κρατανε καλυτερα το μηχανακι σε κατηφορες-γκρεμια. Το κοντυμα στο XLV650 που εχει 5 ταχυτητες επηρεαζει το ταξιδι, απο την αλλη το CRF1000 εχει σχετικα overdrive 6η και τοσο λιγο κοντυμα δεν το επηρεαζει.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Καλησπέρα,

το σκέφτομαι και εγώ το +2 πίσω, πως σου φαίνεται το μηχανάκι τώρα?
Η 1η του μου φαίνεται πολύ κοντή με το μαμά γρανάζι, φαντάζομαι με +2 απλά ξεκινάς με 2α πλέον? :)
Το είχα κάνει στο ΧΤ600Ε.
Απλά το απόλυτο για off road.
Βέβαια μετά πάμε σε άλλα κόλπα.
Για ταξίδι (λέμε και καμιά λαλακία, ταξίδι με το ΧΤ :ha) δεν χρειάζεσαι κατεβάσματα σε ανηφόρες, είναι ταμάμ για μανταλάκι στο γκάζι και να απολαμβάνεις τη θέα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και νομιζω οτι ακομα μπορει να ξαφνιαζει αρκετους στο χωμα και σε σφιχτο στροφιλικι
...Και μαλλον εγω πλεον δυσκολευομαι να το κανω αυτο και οχι το τιμιο ξυλο
Απανταω στο παραπανω ποστ απο το 'Συμβαινει τωρα' σχετικα με το βαρος εδω σαν πιο καταλληλο νημα, τωρα που ο Κονκωστ πηρε ελαφρο μονοkυλινδρο με δυνατοτητα να γινει πριονακι με λιγες βελτιωσεις στις αναρτησεις :ok:

Φυσικα και το Αλπ σαν δικυλινδρο ειναι βαρουτσικο, ακριβως 212κιλα γεματο εχω μετρησει το δικο μου με καγκελα Motech και πισω καγκελα Givi PL. Αλλα προσφατα που το ξαναφτιαξα, εχοντας συνηθισει για τα τελευταια 3 χρονια μονο με το CRF1000 το οποιο με καγκελα Μοτech και ενισχυμενη ποδια (κα)τουρατεκ ειναι πανω απο 240 κιλα γεματο, το Αλπ μου φανηκε καργα μανιτζεβελο!! Σ'αυτο συντελει και το σχετικα μικροτερο σουλουπι και ελαφρα χαμηλοτερο υψος σελας. Να πω οτι πηγα μια χωματοβολτα στρωσιματος σε μερη που δε θα πηγαινα μονος μου με το CRF1000 (το Κουμαρια-Βερδικουσα), απλα γιατι το Αλπ μουδινε περισοτερη εμπιστοσυνη σε καποια δυσκολα κοματια που θελουν πόδια κατω και ειναι και πιο ευκολο στο σηκωμα αν σαβουρδιαστει κανεις.

Βεβαια ενα μονοκυλιδρο 650 ειναι αλλου απο μανιτζεβελοτητα και ενα 300 ή 450 πρεπει ναναι παχνιδι! Εννοειται οτι σκεφτομαι να κανω κι'εγω downsizing για τα δυσκολα χωματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Εννοειται οτι σκεφτομαι να κανω κι'εγω downsizing για τα δυσκολα χωματα.[/QUOTE]


Γιώργο προχώρα...

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Όλοι στα μικρά θα έρθετε σιγά σιγά!!!! :laugh:
Πεσ'τα. Πάνε και παίρνουν μεγάλα αντί να πάρουν ένα TA να πηγαίνουν παντού. :drt:
Ίσως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο σε "Transalp 650 χωμάτινο στήσιμο - όλοι στα μικρά θα έρθετε σιγά σιγά!!!!".:ha
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Χθες που βγήκα στον κιφησο την κάθε λακούβα την ένιωθα στον πισινό κοινός στον κωλο,φτάνω σπίτι κοιτάζω την πίσω ανάρτηση και βλέπω λαδακια,λέω χώματα δεν μου ήθελες πάρε τα τρία μου.Η ανάρτηση είχε πάει για επισκευή πριν 20 χιλ χιλιόμετρα στον k shock,εντάξει τρώει κόπανημα στο χώμα αλλά δεν είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για σκάσει και να τρέχουν λάδια, σήμερα την έβγαλα και την πήγα στον Ρεμούνδο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πολύ μικρό μου φαίνεται το διάστημα μεταξύ service και ζημιάς...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πολύ μικρό μου φαίνεται το διάστημα μεταξύ service και ζημιάς...
Και μένα, μήπως είναι γρασα από την αλυσίδα ή κάτι άλλο?

Αν όντως έκλασε τι αμορτισέρ τόσο γρήγορα κάτι δε πάει καλά και ίσως να μην είναι μόνο θέμα σέρβις.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Και μένα, μήπως είναι γρασα από την αλυσίδα ή κάτι άλλο?

Αν όντως έκλασε τι αμορτισέρ τόσο γρήγορα κάτι δε πάει καλά και ίσως να μην είναι μόνο θέμα σέρβις.
Όχι δεν είναι γρασα λαδακι αναρτήσης ωραιότατο είναι.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Όχι δεν είναι γρασα λαδακι αναρτήσης ωραιότατο είναι.
Θα πρέπει να τσεκάρει τον άξονα του αμορτισέρ και τις τσιμουχοθηκες και πάντα παίζει να έχει γίνει πατάτα από το προηγούμενο σέρβις.

Ο Ρεμούνδος είναι έμπειρος οπότε σύντομα θα μάθουμε τι παίχτηκε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χθες που βγήκα στον κιφησο την κάθε λακούβα την ένιωθα στον πισινό κοινός στον κωλο,φτάνω σπίτι κοιτάζω την πίσω ανάρτηση και βλέπω λαδακια,λέω χώματα δεν μου ήθελες πάρε τα τρία μου.Η ανάρτηση είχε πάει για επισκευή πριν 20 χιλ χιλιόμετρα στον k shock,εντάξει τρώει κόπανημα στο χώμα αλλά δεν είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα για σκάσει και να τρέχουν λάδια, σήμερα την έβγαλα και την πήγα στον Ρεμούνδο.
Δυστυχως δεν ειναι η πρωτη φορα που εχει θεμα επισκευασμενο αμορτισερ στο εν λογω μαγαζι. Αν και τα συμπαθω τα παιδια και εχω ψωνισει πραγματα / εχω επισκευασει αμορτισερ εκει, ξερω καποιους που ειχανε θεμα στο αμορτισερ μετα την επισκευη.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εγώ πάντως που είχα αγοράσει επισκευασμένο ένα WP αμορτισέρ του ΤΑ 600, νομίζω κράτησε 50-60.000 χιλιόμετρα, πριν τα ξερασει όλα. Βέβαια του είχα κάνει τη ζωή δύσκολη, αλλά κράτησε.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ πάντως που είχα αγοράσει επισκευασμένο ένα WP αμορτισέρ του ΤΑ 600, νομίζω κράτησε 50-60.000 χιλιόμετρα, πριν τα ξερασει όλα. Βέβαια του είχα κάνει τη ζωή δύσκολη, αλλά κράτησε.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Αν το εκανες στο ιδιο μαγαζι τοτε μαλλον κατι δεν παει καλα Γιατι ουτε και τα 50-60000 χλμ μου φαινονται πολλα με την γενικως λαιτ χωματινη χρηση που κανουμε οταν μιλαμε για αμορτισερ της wp Επιπλεον και σαν δεδομενο να προσθεσω οτι το δικο μου wp συντηρηθηκε προληπτικα πριν περιπου 70000 χλμ και ακομα δεν εχει δειξει σημαδια που να με προειδοποιουν για νεα συντηρηση
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Το λοιπόν πήρα την ανάρτηση από τον Ρεμούνδο αυτό που βρήκε ήταν ότι η τσιμουχα ήταν λάθος,αυτή που έβαλαν ήταν teflon κανονικά ήθελε λαστιχένια,μου άλλαξε και το ελατήριο έβαλε πάλι το νορμάλ αύριο θα την βάλω πάνω και θα δείξει.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Το λοιπόν πήρα την ανάρτηση από τον Ρεμούνδο αυτό που βρήκε ήταν ότι η τσιμουχα ήταν λάθος,αυτή που έβαλαν ήταν teflon κανονικά ήθελε λαστιχένια,μου άλλαξε και το ελατήριο έβαλε πάλι το νορμάλ αύριο θα την βάλω πάνω και θα δείξει.
Αν επιτρέπεται πόσο στοίχισε το service στην ανάρτηση;
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Μπήκε το αμορτισέρ με το νορμάλ ελατήριο και την απόσβεση στο low έδωσα μισή στροφή στην ροδέλα προφορτισης γιατί μου φάνηκε μαλακο,μια μικρή βόλτα που το έκανα μια χαρά μου φαίνεται.
 
Top Bottom