το tuareg φαίνεται μια πολύ ωραία και ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα διπλού χαρακτήρα.. Μόνο καλό είναι που έχουμε πλέον 4 μοτοσυκλέτες απο μεγάλους κατασκευαστές στην κατηγορία (F850GS, Tenere 700, Tuareg και 890R). Και ακολουθούν κι άλλοι όπως οι Κινέζοι με μηχανές σαν το CF-MOTO 800 mt
Καιρός είναι τώρα που πήραν μπρος και είδαν πως ο κόσμος θέλει μηχανές με χωμάτινο χαρακτήρα να δώσουν στον λαό και πιο ελαφριές υλοποιήσεις. Καλές είναι οι μοτοσυκλέτες που πάνε και χώμα και ταξίδι και στη δουλειά και δικάβαλα κλπ. Αυτές όμως δεν γίνεται να είναι κάτω απο 200 κιλά το έχουμε πλέον καταλάβει.
Θέλουμε λοιπόν μοτοσυκλέτες που να έχουν λιγότερες δυνατότητες για δικάβαλα, μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια και ένα κύλινδρο λιγότερο (640 adventure απογόνους).
Ένα ΚΤΜ 690 adventure πόσο δύσκολο είναι δηλαδή για την ΚΤΜ να το φτιάξει?να είναι 170 κιλάκια με ένα τεποζιτάκι 15-17 λίτρα, ένα ωραίο fering μπροστά και μια πιο άνετη σέλα. Αυτά τα 30-35 κιλά θα κάνουν όλη τη διαφορά στο χώμα.
Έβγαλε ας πούμε η Honda to CRF300 rallye. Πόσο δύσκολο είναι να βγάλει ένα ίδιας φιλοσοφίας έστω 500 ή 600 κυβικά?!