galanakop
Μέλος
Και διπλός με την comfort σέλα τα πράγματα είναι εξαιρετικά καλά. Και σε εθνική και σε επαρχιακό άνετη και οι δυο. 1.83 ο οδηγός 1.78 η συνοδηγός.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Η συνοδηγός με αυτό το ύψος πρέπει να οδηγαει δίκη της μηχανή. Εδώ κάνουμε αμάν εμείς οι κοντές να βρούμε μηχανή να φτάνουμε κάτω και εκείνη τρία μέτρα να κάθεται πίσω;; no no no1.78 η συνοδηγός.
Τι κοντή ρε;Η συνοδηγός με αυτό το ύψος πρέπει να οδηγαει δίκη της μηχανή. Εδώ κάνουμε αμάν εμείς οι κοντές να βρούμε μηχανή να φτάνουμε κάτω και εκείνη τρία μέτρα να κάθεται πίσω;; no no no
Χαχαχαχα. Είναι ψηλή η αλήθεια είναι!!! Πάντως πέρα από την πλάκα σε δίωρη συνεχόμενη χωρίς στάση εθνική(Τρίπολη -Πάτρα) 130-150 ανετότατα χωρίς κανένα θέμα.Η συνοδηγός με αυτό το ύψος πρέπει να οδηγαει δίκη της μηχανή. Εδώ κάνουμε αμάν εμείς οι κοντές να βρούμε μηχανή να φτάνουμε κάτω και εκείνη τρία μέτρα να κάθεται πίσω;; no no no
Μήπως ο γύσος επιβαρύνει το πρόβλημα ;
Μετά από σχεδόν ένα μήνα λόγο των αυχενικών συνδρομων που μας βασανίζουν το τελευταίο περίπου δίμηνο. Έχει έρθει και καιρό το καινούριο Klim και σήμερα έτσι λιγο το δοκιμάσαμε.
Πανάλαφρο εξαιρετική η ζελατίνα του και μέχρι τα 130 που πήγα δεν ενοιωσα κουνήματα η κάτι περίεργα.
Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές.
Καλό χρυσό και άγιο το arai x4 αλλα πολύ βαρύ για τον αυχένα μου παιδιά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα κράνη με γείσο είναι μελετημενα για όρθια οδηγηση και με περισσότερα πλεονεκτήματα από τα σπορ και Τούρινγκ στην ονοφαδαΜήπως ο γύσος επιβαρύνει το πρόβλημα ;
Δεν έχω δοκιμάσει με γυσο κράνος αλλά δεν υστερεί σε αεροδυναμική ; Μήπως σου προκαλεί και ο αέρας το πρόβλημα ή το έξτρα βάρος .
Πεντακάθαρο το έχεις το τουαρεγκ , ωραίος
Όποτε στο τουρινγκ και σε καθήστη θέση μήπως των επιβαρύνει στον αυχένα ο αέρας ;Τα κράνη με γείσο είναι μελετημενα για όρθια οδηγηση και με περισσότερα πλεονεκτήματα από τα σπορ και Τούρινγκ στην ονοφαδα
Θα το δοκιμάσω και χωρίς το γυσο!!!Όποτε στο τουρινγκ και σε καθήστη θέση μήπως των επιβαρύνει στον αυχένα ο αέρας ;
Χαχχαχα. Κλεισμένο ένα μήνα είχε φάει την συντήρηση του.Μήπως ο γύσος επιβαρύνει το πρόβλημα ;
Δεν έχω δοκιμάσει με γυσο κράνος αλλά δεν υστερεί σε αεροδυναμική ; Μήπως σου προκαλεί και ο αέρας το πρόβλημα ή το έξτρα βάρος .
Πεντακάθαρο το έχεις το τουαρεγκ , ωραίος
Τούρινγκ ...εννοώ την πιο σκυφτη θέση οδήγησης σε άλλα μηχανάκια .Όποτε στο τουρινγκ και σε καθήστη θέση μήπως των επιβαρύνει στον αυχένα ο αέρας ;
Και να συμπληρώσω πως τα κράνη με γείσο δεν έχουν όλα την ίδια συμπεριφορά.Τούρινγκ ...εννοώ την πιο σκυφτη θέση οδήγησης σε άλλα μηχανάκια .
Για παράδειγμα...το γείσο στο gs δεν με ενοχλησε ποτέ, ενώ στο xr απλά δεν μπορείς να οδηγήσεις.
Τούρινγκ ...εννοώ την πιο σκυφτη θέση οδήγησης σε άλλα μηχανάκια .
Για παράδειγμα...το γείσο στο gs δεν με ενοχλησε ποτέ, ενώ στο xr απλά δεν μπορείς να οδηγήσεις.
Είναι συνδιασμός ύψους αναβάτη, ύψους ζελατίνας, θέσης οδήγησης, κατασκευής γείσου.Και να συμπληρώσω πως τα κράνη με γείσο δεν έχουν όλα την ίδια συμπεριφορά.
Παράδειγμα το icon είναι εξαιρετικό από θέμα αεροδυναμικής παρόλο το βάρος του σε αντίθεση με το Carbon Nishua το οποίο είναι υποδεέστερο και πολύ ελαφρύτερο από το προαναφερθέν.
Ισχύει. Αν έχεις μηχανάκι με ανεμοκάλυψη που καλύπτει το γείσο, τρέχεις γιατί δεν ζορίζεσαι. Νοσταλγώ τις εποχές με το στρώμα που πήγαινες με 140 στο κοντέρ και ζελατίνα ανοιχτή. Τώρα με μηχανάκι χωρίς φαίρινγκ παω με 80 για να χω το ίδιο εφέ. Στα 120 με ζελατίνα κλειστή δεν νιώθω το κράνος αλλά ο αέρας στο στήθος είναι θέμα. Οπότε 80... Χαλλλλαραααα...Αν δεν τρέχεις, τα έχεις λύσει όλα αυτά τα προβλήματα !!!!
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο αμυρού::::
130 max
Το ίδιο είχα πάθει και εγώ αλλα δεν ήταν η μίζα. Ήταν μια φυσά στο κάτω μέρος που είχε φύγει από την θέση της. Άναβε κανονικά η οθόνη και έκανε αυτό το τικ αλλα δεν γυρνούσε. Και τελικά ήταν η φυσά που είχε ξεκουμπωθει.Την Κυριακή που λέτε κάναμε ποδαρικό..
Πήγα να φύγω απο καφέ, ανάβανε όλα αλλα μόλις πάταγες τη μίζα ακουγότανε το κλασικό "τακ" του ρελέ.
Σήμερα η νεκροψία έδειξε όντως μίζα, στο συνεργείο μου είπαν πως είναι η 2η που τους σκάει, η δική μου στα 5500χμ η άλλη στα ~3500χμ
υγ: Δεν ξερω αν η οδική (ή το σύμπαν) προσπαθεί να μου πεί κάτι στέλνοντας φορτηγό με την καρότσα βαμένη στα χρώματα της Ιταλικής σημαίας
Πώς έσκασε η μίζα μάστορα? Τι ζημιά έπαθε δλδ σε τόσα λίγα χιλιόμετρα?Σήμερα η νεκροψία έδειξε όντως μίζα, στο συνεργείο μου είπαν πως είναι η 2η που τους σκάει, η δική μου στα 5500χμ η άλλη στα ~3500χμ
Όσο έχεις το μπαούλο πίσω, το σύμπαν θα σου στέλνει smsΤην Κυριακή που λέτε κάναμε ποδαρικό..
Πήγα να φύγω απο καφέ, ανάβανε όλα αλλα μόλις πάταγες τη μίζα ακουγότανε το κλασικό "τακ" του ρελέ.
Σήμερα η νεκροψία έδειξε όντως μίζα, στο συνεργείο μου είπαν πως είναι η 2η που τους σκάει, η δική μου στα 5500χμ η άλλη στα ~3500χμ
υγ: Δεν ξερω αν η οδική (ή το σύμπαν) προσπαθεί να μου πεί κάτι στέλνοντας φορτηγό με την καρότσα βαμένη στα χρώματα της Ιταλικής σημαίας