Tuareg-660

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Acerbis x-factory μπήκαν με κάποιες πατεντούλες. Κανονικά θέλει αυτά τα ακρόβαρα MOUNTING KIT ARGON AFRICA TWIN | Acerbis motorsport αλλά δεν τα βρήκαμε στην ελληνική αγορά. Κόψαμε τα έξω αυτάκια από τα μαμά ακρόβαρα και βάλαμε τις μαμά βίδες στην μαμά βάση στην άκρη του τιμονιού. Τα πράγματα είναι αρκετά τσίμα-τσίμα αλλά και με τα barkbusters στο tenere που είναι model specific και καλά μου χουν φάει το καλώδιο της ντίζας συμπλέκτη.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Για στείλτο κ μια ολόκληρο ρε Νίκο να το θαυμάσουμε
Δεν είναι ακόμα έτοιμο. Θέλει ακόμα λίγο δουλειά.
Αυτό που έδειξα και τα ψαλίδια είναι έτοιμα.
Ετοιμάζεται μεγάλο aprilia racing στην κοιλιά
Και δυο τρία ακόμα πραγματάκια που πιστεύω θα του δώσουν racing προσανατολισμό.
Πάντα με την βοήθεια των παιδιών στο dxl



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

todim

Μέλος
Περιοχή
Nikaia
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Aprilia tuareg 660
Acerbis x-factory μπήκαν με κάποιες πατεντούλες. Κανονικά θέλει αυτά τα ακρόβαρα MOUNTING KIT ARGON AFRICA TWIN | Acerbis motorsport αλλά δεν τα βρήκαμε στην ελληνική αγορά. Κόψαμε τα έξω αυτάκια από τα μαμά ακρόβαρα και βάλαμε τις μαμά βίδες στην μαμά βάση στην άκρη του τιμονιού. Τα πράγματα είναι αρκετά τσίμα-τσίμα αλλά και με τα barkbusters στο tenere που είναι model specific και καλά μου χουν φάει το καλώδιο της ντίζας συμπλέκτη.
πολύ ωραία! Αν μπορείς και καμιά κοντινή φωτό.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Παιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Παιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
Απο τα reviews που είχα δει μου φαίνεται πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει. Ψαξε και για reviews σε RS/Tuono καθως και moto guzzi μηπως βρεις κάτι που να σου κάνει, μιας και ειναι το ίδιο module
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Ντεν Έκο Τουαρέγκ Καρντιά μου :wacky:

RS έχω, που δεν έχει πουλήσει όσο το Tuareg, οπότε ήλπιζα ότι κάποιος άλλος το έχει δοκιμάσει εδώ.

Όντως παραείναι ακριβό, γι' αυτό ήθελα περισσότερες πληροφορίες πριν κάνω κάποια κίνηση.
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Παιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
Παρακολουθώ κάποιες ξένες ομάδες μότο γκούζι και αυτό που έχω αποκομίσει από τα σχόλια των χρηστών είναι ότι μάλλον είναι καλύτερα να χρησιμοποιείται μιά έξτρα συσκευή για την πλοήγηση. Η γνώμη μου φυσικά είναι υποκειμενική καθώς δεν γνωρίζω πώς ακριβώς δουλεύει, διακρίνω όμως μιά δυσκολία ως προς την συνδεσιμότητα και αρκετές απορίες για το πώς δουλεύει. Θα μου πεις, όλες οι πλατφόρμες πλοήγησης χρειάζονται μιά εξοικείωση, οκ, προσωπικά όμως έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι η σχέση τιμής / απόδοσης του συγκεκριμένου εργαλείου δεν είναι και η καλύτερη.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Παιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
το έχω βάλει στο v85tt
 
Reactions: STF

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ντεν Έκο Τουαρέγκ Καρντιά μου :wacky:

RS έχω, που δεν έχει πουλήσει όσο το Tuareg, οπότε ήλπιζα ότι κάποιος άλλος το έχει δοκιμάσει εδώ.

Όντως παραείναι ακριβό, γι' αυτό ήθελα περισσότερες πληροφορίες πριν κάνω κάποια κίνηση.
Από όλα αυτά που κάνει έχω χρησιμοποιήσει κυρίως την πλοήγηση η οποία είναι με βελάκια και απόσταση, θέλει λίγο συνήθεια αλλά στο τέλος είναι βολικό όταν δεν έχεις κάτι άλλο.
Η πλοήγηση βασίζεται σε χάρτες της Here maps και δεν έχει τα ίδια POIs συγκριτικά με το google maps πχ.
Σου δείχνει στην οθόνη εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα.
Για ένα μεγάλο διάστημα η εφαρμογή στο κινητό κρασάρε μετά από μια ενημέρωση και συνέπεσε και με ένα ταξίδι που έκανα...
Η εφαρμογή στο κινητό σου δείχνει επίσης χλμ, σέρβις, που να το πας για σέρβις ανά χώρα κτλ ...

Το έβαλα πριν ένα χρόνο με κόστος 165 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί σε 1.32% της τιμής μιας καινούριας μηχανής οπότε δεν ξέρω αν αυτό θεωρείται ακριβό η όχι ....
Ο λόγος που το έβαλα ήταν για την πλοήγηση γιατί δεν ήθελα να έχω μόνιμα στην μηχανή βάση για κινητό και δεν ήθελα να έχω το κινητό μακριά μου και εκτεθειμένο στα φυσικά στοιχεία κτλ κτλ
Οπότε κάτω από αυτό το πρίσμα με έχει ξελασπώσει αρκετές φορές με το να με οδηγήσει στον προορισμό μου ...
Αυτά που διαβάζω και βλέπω στο Ίντερνετ μερικές φορές είναι επιεικώς για γέλια ...

Σίγουρα θέλει συνήθεια μιας και δεν βλέπεις την θέση του οχήματος σου πάνω στον χάρτη αλλά ένα μεγάλο βελάκι με απόσταση και ένα μικρότερο με απόσταση που σου δείχνει την επόμενη οδηγία ...
Αλλά αν έχεις συνηθίσει να χρησιμοποιείς μόνο τις ακουστικές οδηγίες από το πλοηγό δεν έχεις κάποιο θέμα μίας και τώρα έχεις και οπτικό ερέθισμα ...

Δεν ξέρω αν σε κάλυψα ....
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Αναλυτικότατος, ευχαριστώ! :friendship:

Μιας και σε βρήκα, θα ρωτήσω μερικά ακόμη πραγματάκια:secret:

Η αξιοπιστία της πλοήγησης με απασχολεί πολύ ειδικά σε πολυήμερο ταξίδι εκτός. Έχω Tomtom πλοηγό, αλλά απιτεί μπίλια στο σταθυρό για την βάση του συν γραμμή από την μπαταρία απ' ευθείας, γι' αυτό κοιτούσα την ευκολία του ΜΙΑ.
Κατέβασα την εφαρμογή στο κινητό για να δω το περιβάλλον και τις επιλογές. Aλλά αν δεν συνδέσεις μοτοσυκλέτα, το HERE δεν υφίσταται, οπότε έλεγχος δεν προβλέπεται.
Προ ετών (2016?) στο τότε Here για Android μπορούσες να ετοιμάσεις διαδρομές μέσω ITN Converter και να τις φορτώσεις, ξέρεις αν αυτό είναι εφικτό μέσω της εφαρμογής Aprilia;
Και κάπου είδ αότι μετά απο 2 χρόνια έχει συνδρομή η πλοήγηση (ήμαρτον!)

Eπίσης διαβάζω για προβλήματα που είχαν ορισμένοι στη σύνδεση των ακουστικών τους. Ξέρεις αν η πλοήγηση έχει και ακουστικές οδηγίες;
Στο manual λέει οτι μπορείς να συνδέσεις δύο σετ ακουστικών και να τα χρησιμοποιείς ως ενδοεπικοινωνία. Μήπως έτυχε να το δοκιμάσεις; Δεν διευκρινίζει αν πρέπει να πατήσεις κάτι (push to talk) ή αν είναι διαρκώς ενεργή;

Τέλος, παλιότερα (πριν ένα χρόνο) ανέφεραν ότι αν έχεις ανοικτή την εφαρμογή όσο βολτάρεις, αυτή καταγράφει δεδομένα όπως άνοιγμα γκαζιού, κλίση, ταχύτητα. Ωστόσο αυτό δεν το βρήκα πλέον, υφίσταται στο δικό σου; Όχι ότι έχει πρακτική αξία, για το χαβαλέ και μόνο αυτό.

Σόρι που σε κάνω... επέκταση του manual, αλλά τεμπέλιασαν λίγο στο βιβλιαράκι οι Ιταλοί :hungover:
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Η αξιοπιστία της πλοήγησης με απασχολεί πολύ ειδικά σε πολυήμερο ταξίδι εκτός. Έχω Tomtom πλοηγό, αλλά απιτεί μπίλια στο σταθυρό για την βάση του συν γραμμή από την μπαταρία απ' ευθείας, γι' αυτό κοιτούσα την ευκολία του ΜΙΑ.
η αξιοπιστία της πλοήγησης εξαρτάται κυρίως από τον δέκτη gps που έχει η συσκευή σου.
κατέβασε την εφαρμογή here maps και δες αν σε καλύπτει.


Κατέβασα την εφαρμογή στο κινητό για να δω το περιβάλλον και τις επιλογές. Aλλά αν δεν συνδέσεις μοτοσυκλέτα, το HERE δεν υφίσταται, οπότε έλεγχος δεν προβλέπεται.
ισχύει

Προ ετών (2016?) στο τότε Here για Android μπορούσες να ετοιμάσεις διαδρομές μέσω ITN Converter και να τις φορτώσεις, ξέρεις αν αυτό είναι εφικτό μέσω της εφαρμογής Aprilia;
δεν το ξέρω αλλά δεν έχω δεί κάπου στην εφαρμογή επιλογή για να μπορείς να φορτώσεις διαδρομή οποιουδήποτε είδους.
οπότε ότι κάνεις το κάνεις μέσα από το κινητό


Και κάπου είδ αότι μετά απο 2 χρόνια έχει συνδρομή η πλοήγηση (ήμαρτον!)
δεν έχω δει κάτι, θα το μάθω σε ένα χρόνο μάλλον



Eπίσης διαβάζω για προβλήματα που είχαν ορισμένοι στη σύνδεση των ακουστικών τους. Ξέρεις αν η πλοήγηση έχει και ακουστικές οδηγίες;
Στο manual λέει οτι μπορείς να συνδέσεις δύο σετ ακουστικών και να τα χρησιμοποιείς ως ενδοεπικοινωνία. Μήπως έτυχε να το δοκιμάσεις; Δεν διευκρινίζει αν πρέπει να πατήσεις κάτι (push to talk) ή αν είναι διαρκώς ενεργή;
δεν έχω ασύρματα ακουστικά όποτε δεν το δοκίμασα, αλλά έχει φωνητικές οδηγίες και επιλέγεις γλώσσα κτλ...
ούτε αυτό με το την ενδοεπικοινωνία το έχω δοκιμάσει οπότε δεν μπορώ να σου πώ.
Μάλλον ότι τα προβλήματα που έχουν κάποιοι είναι τα γενικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με την διασύνδεση κάποιον συσκευών ...
κάποιοι το έχουν (υπομονή) με αυτά τα εξαρτήματα του διάβολου και κάποιοι άλλοι όχι

Τέλος, παλιότερα (πριν ένα χρόνο) ανέφεραν ότι αν έχεις ανοικτή την εφαρμογή όσο βολτάρεις, αυτή καταγράφει δεδομένα όπως άνοιγμα γκαζιού, κλίση, ταχύτητα. Ωστόσο αυτό δεν το βρήκα πλέον, υφίσταται στο δικό σου; Όχι ότι έχει πρακτική αξία, για το χαβαλέ και μόνο αυτό.
καταγράφει διάφορα αλλά κλίση τουλάχιστον στην εφαρμογή της guzzi δεν έχει
θα το δοκιμάσω τις επόμενες ημέρες και θα ανεβάσω το τι κατέγραψε
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να θυμίσω ότι το here maps είναι δωρεάν εφαρμογή την οποία μπορεί να κατεβάσει για δοκιμή όποιος θέλει. Αν βολευτεί τότε είναι μια επιβεβαίωση ότι θα είναι εντάξει και με το μια
 

panths

Μέλος
Περιοχή
Θεσ/νικη
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Aprilia tuareg 660
Oι κάτοχοι tuareg, την έχετε βάλει στο χώμα?Και εαν ναι , το ΑΕΒ (engine braking) σε ποια θέση το έχετε?
Προσωπικά με κουρασε το αποτομο κοψιμο της μεγαλης (4) βαθμίδας.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Oι κάτοχοι tuareg, την έχετε βάλει στο χώμα?Και εαν ναι , το ΑΕΒ (engine braking) σε ποια θέση το έχετε?
Προσωπικά με κουρασε το αποτομο κοψιμο της μεγαλης (4) βαθμίδας.
Το έχω πειράξει μόνο στο individual νομίζω κάπου στην μέση . Στο off road σε πια θέση είναι ; Σίγουρα είναι τόσο ψηλά ; Δεν με έχει προβληματίσει
 

panths

Μέλος
Περιοχή
Θεσ/νικη
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Aprilia tuareg 660
Oχι πουθενα δεν ειναι στο 4 (δεν παιρνω ορκο βεβαια)Απλα το εβαλα εγω με το σκεπτικο να με βοηθα οπως στο 4τ enduro, αλλα μάλλον ειναι υπερβολη.Εγω στο individual λέω να το βγάλω εντελώς μιας και οταν βάζω το cruise(για ενα περιεγο λόγο μονο τότε το βάζω) και πατάω να βγεί.....μου την δίνει που με κόβει έτσι.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Oχι πουθενα δεν ειναι στο 4 (δεν παιρνω ορκο βεβαια)Απλα το εβαλα εγω με το σκεπτικο να με βοηθα οπως στο 4τ enduro, αλλα μάλλον ειναι υπερβολη.Εγω στο individual λέω να το βγάλω εντελώς μιας και οταν βάζω το cruise(για ενα περιεγο λόγο μονο τότε το βάζω) και πατάω να βγεί.....μου την δίνει που με κόβει έτσι.
Το 4 είναι υπερβολή . Και το 1 νομίζω είναι υπερβολή , θα το τσεκάρω που το έχω βάλει εγώ γιατί το τέσταρα στην αρχή .

Εμένα στο 1 δεν με βόλεψε γιατί δεν κόβει καθόλου,
Στο στροφιλικη ήθελα ένα συγκεκριμένο κόψιμο του κινητήρα για να πάρω γραμμή να μπω στην στροφή, αν τσουλάει τελείως όπως αφήνεις το γκάζι θα χρειάζεται μόνιμα φρένα , θα είναι σαν τετρακύλινδρο εν σειρά .

έτσι το σκέφτομαι εγώ βέβαια και το δουλεύω.
 
Top Bottom