Μ'αρεσεις!!!Να ανοιξουμε ενα ''Χωρις λεφτα''
Δεν παίρνουν χαμπάρι!!!Θα ρίξει το σέρβερ
Είναι του.... διαβόλου!!!
Μ'αρεσεις!!!Να ανοιξουμε ενα ''Χωρις λεφτα''
Δεν παίρνουν χαμπάρι!!!Θα ρίξει το σέρβερ
Για στείλτο κ μια ολόκληρο ρε Νίκο να το θαυμάσουμε
Λίγες πινελιές πριν την ολοκλήρωση του κουστουμιού που έχω στο μυαλό μου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν είναι ακόμα έτοιμο. Θέλει ακόμα λίγο δουλειά.Για στείλτο κ μια ολόκληρο ρε Νίκο να το θαυμάσουμε
πολύ ωραία! Αν μπορείς και καμιά κοντινή φωτό.Acerbis x-factory μπήκαν με κάποιες πατεντούλες. Κανονικά θέλει αυτά τα ακρόβαρα MOUNTING KIT ARGON AFRICA TWIN | Acerbis motorsport αλλά δεν τα βρήκαμε στην ελληνική αγορά. Κόψαμε τα έξω αυτάκια από τα μαμά ακρόβαρα και βάλαμε τις μαμά βίδες στην μαμά βάση στην άκρη του τιμονιού. Τα πράγματα είναι αρκετά τσίμα-τσίμα αλλά και με τα barkbusters στο tenere που είναι model specific και καλά μου χουν φάει το καλώδιο της ντίζας συμπλέκτη.
Μόλις δω τον φίλο θα ανεβάσω. Θες κάποιο συγκεκριμένο σημείο;πολύ ωραία! Αν μπορείς και καμιά κοντινή φωτό.
Απο τα reviews που είχα δει μου φαίνεται πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει. Ψαξε και για reviews σε RS/Tuono καθως και moto guzzi μηπως βρεις κάτι που να σου κάνει, μιας και ειναι το ίδιο moduleΠαιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
Παρακολουθώ κάποιες ξένες ομάδες μότο γκούζι και αυτό που έχω αποκομίσει από τα σχόλια των χρηστών είναι ότι μάλλον είναι καλύτερα να χρησιμοποιείται μιά έξτρα συσκευή για την πλοήγηση. Η γνώμη μου φυσικά είναι υποκειμενική καθώς δεν γνωρίζω πώς ακριβώς δουλεύει, διακρίνω όμως μιά δυσκολία ως προς την συνδεσιμότητα και αρκετές απορίες για το πώς δουλεύει. Θα μου πεις, όλες οι πλατφόρμες πλοήγησης χρειάζονται μιά εξοικείωση, οκ, προσωπικά όμως έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι η σχέση τιμής / απόδοσης του συγκεκριμένου εργαλείου δεν είναι και η καλύτερη.Παιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
το έχω βάλει στο v85ttΠαιδιά έχει βάλει κανείς το module MIA; Είναι αυτό που επιτρέπει συνδεσιμότητα με το τηλέφωνο για πλοήγηση και datalogging (ok και πολυμέσα/κλήσεις).
Δυστυχώς τα reviews ανεξαρτήτως γλώσσας είναι πολύ περιορισμένα.
'φχαριστωωωωωω
Από όλα αυτά που κάνει έχω χρησιμοποιήσει κυρίως την πλοήγηση η οποία είναι με βελάκια και απόσταση, θέλει λίγο συνήθεια αλλά στο τέλος είναι βολικό όταν δεν έχεις κάτι άλλο.Ντεν Έκο Τουαρέγκ Καρντιά μου
RS έχω, που δεν έχει πουλήσει όσο το Tuareg, οπότε ήλπιζα ότι κάποιος άλλος το έχει δοκιμάσει εδώ.
Όντως παραείναι ακριβό, γι' αυτό ήθελα περισσότερες πληροφορίες πριν κάνω κάποια κίνηση.
η αξιοπιστία της πλοήγησης εξαρτάται κυρίως από τον δέκτη gps που έχει η συσκευή σου.Η αξιοπιστία της πλοήγησης με απασχολεί πολύ ειδικά σε πολυήμερο ταξίδι εκτός. Έχω Tomtom πλοηγό, αλλά απιτεί μπίλια στο σταθυρό για την βάση του συν γραμμή από την μπαταρία απ' ευθείας, γι' αυτό κοιτούσα την ευκολία του ΜΙΑ.
ισχύειΚατέβασα την εφαρμογή στο κινητό για να δω το περιβάλλον και τις επιλογές. Aλλά αν δεν συνδέσεις μοτοσυκλέτα, το HERE δεν υφίσταται, οπότε έλεγχος δεν προβλέπεται.
δεν το ξέρω αλλά δεν έχω δεί κάπου στην εφαρμογή επιλογή για να μπορείς να φορτώσεις διαδρομή οποιουδήποτε είδους.Προ ετών (2016?) στο τότε Here για Android μπορούσες να ετοιμάσεις διαδρομές μέσω ITN Converter και να τις φορτώσεις, ξέρεις αν αυτό είναι εφικτό μέσω της εφαρμογής Aprilia;
δεν έχω δει κάτι, θα το μάθω σε ένα χρόνο μάλλονΚαι κάπου είδ αότι μετά απο 2 χρόνια έχει συνδρομή η πλοήγηση (ήμαρτον!)
δεν έχω ασύρματα ακουστικά όποτε δεν το δοκίμασα, αλλά έχει φωνητικές οδηγίες και επιλέγεις γλώσσα κτλ...Eπίσης διαβάζω για προβλήματα που είχαν ορισμένοι στη σύνδεση των ακουστικών τους. Ξέρεις αν η πλοήγηση έχει και ακουστικές οδηγίες;
Στο manual λέει οτι μπορείς να συνδέσεις δύο σετ ακουστικών και να τα χρησιμοποιείς ως ενδοεπικοινωνία. Μήπως έτυχε να το δοκιμάσεις; Δεν διευκρινίζει αν πρέπει να πατήσεις κάτι (push to talk) ή αν είναι διαρκώς ενεργή;
καταγράφει διάφορα αλλά κλίση τουλάχιστον στην εφαρμογή της guzzi δεν έχειΤέλος, παλιότερα (πριν ένα χρόνο) ανέφεραν ότι αν έχεις ανοικτή την εφαρμογή όσο βολτάρεις, αυτή καταγράφει δεδομένα όπως άνοιγμα γκαζιού, κλίση, ταχύτητα. Ωστόσο αυτό δεν το βρήκα πλέον, υφίσταται στο δικό σου; Όχι ότι έχει πρακτική αξία, για το χαβαλέ και μόνο αυτό.
Το έχω πειράξει μόνο στο individual νομίζω κάπου στην μέση . Στο off road σε πια θέση είναι ; Σίγουρα είναι τόσο ψηλά ; Δεν με έχει προβληματίσειOι κάτοχοι tuareg, την έχετε βάλει στο χώμα?Και εαν ναι , το ΑΕΒ (engine braking) σε ποια θέση το έχετε?
Προσωπικά με κουρασε το αποτομο κοψιμο της μεγαλης (4) βαθμίδας.
Το 4 είναι υπερβολή . Και το 1 νομίζω είναι υπερβολή , θα το τσεκάρω που το έχω βάλει εγώ γιατί το τέσταρα στην αρχή .Oχι πουθενα δεν ειναι στο 4 (δεν παιρνω ορκο βεβαια)Απλα το εβαλα εγω με το σκεπτικο να με βοηθα οπως στο 4τ enduro, αλλα μάλλον ειναι υπερβολη.Εγω στο individual λέω να το βγάλω εντελώς μιας και οταν βάζω το cruise(για ενα περιεγο λόγο μονο τότε το βάζω) και πατάω να βγεί.....μου την δίνει που με κόβει έτσι.