Βόλτα σήμερα μέ την ευκαιρία προς την Μανη . Με τελικό προορισμό την αεροπολη , γυρισμό από ταυγετο για Σπάρτη και από εκεί καρφί για Κόρινθο.
Συνολικά χιλιόμετρα βόλτας 550 . Φτάσαμε κάτι λίγο πάνω από τις 9.000 στο τουαρεγκ .
Με την ευκαιρία στο γυρισμό από διόδιο σε διόδιο κάναμε όλοι τράμπα τις μηχανές όλων για να δούμε και σε εθνική οδό την συμπεριφορά .
Να ξεκινήσω από την θέση οδήγησης που προσωπικά μου αρέσει καλύτερα στο Tuareg από το tiger και το cf moto . Το τιμόνι μου έρχεται σε ωραίο σημείο και με την κομφορτ σέλα την ψηλή που έχω πετυχαίνω και καλύτερη γωνία στα γόνατα από τις άλλες δυο . Στο cf moto είναι λίγο έντονη η γωνία και στο tiger αλλά με την σέλα στην χαμηλή θέση η οποία ρυθμίζεται σε 2 επίπεδα .
Από θέμα σέλας η κομφορτ του Tuareg είναι σε πολύ καλό επίπεδο, χάνει μόνο στο ότι είναι στενή σχετικά με τις άλλες δυο μοτοσυκλετες που είναι πιο φαρδιές .
Από θέμα ανεμοκαλυψης με το φρύδι τις puig που έχω βάλει είμαι ένα κλικ σε καλύτερο επίπεδο απτό cf moto με την μαμά ζελατίνα στην πάνω θέση της ( είναι ρυθμιζόμενη )
Το tiger 900 με την givi after market και στην πάνω θέση νικάει κατά κράτος στην κάλυψη από τον αέρα και στον θόρυβο στο κράνος ακόμα και πάνω από τα 150 χλμ .
Στο μπροστινό φρένο καλύτερο είναι το tiger που δίνει ένα αρκετά καλό δάγκωμα με δεύτερο να έρχεται το Tuareg και τρίτο το cf Moto που είναι αρκετά σπογγοδη αλλα σου δίνει μια αισθηση αδύναμου φρεναρίσματος .
Από θέμα κραδασμών τώρα μπορεί να φανεί περίεργο αλλα τους λιγότερους κραδασμούς τους έχει το Tuareg !!!!! Ακόμα και στα 150 χλμ το τιμόνι είναι βελούδο ! Και εκεί ξεκινάνε να γίνονται αισθητοί οι κραδασμοί στα μαρσπιε , όχι όμως σε πολύ έντονο βαθμό .
Το cf Moto ακόμα και στα 120-125 χλμ νιώθεις την δόνηση στα χέρια σου και όσο ανεβαίνεις και πιο έντονα . Και στο tiger γίνονται αισθητή σε αυτά τα χιλιόμετρα αλλά σε μικρότερο βαθμό . Εδώ νικάει το τουαρεγκ θα έλεγα .
Από γκάζι τώρα τρίτο έρχεται το τουαρεγκ όπου ειδικά μετά τα 160-165 χλμ αρχίζει να πέφτει η απόδοση στην επιτάχυνση και ανεβάζει σε πιο αργό ρυθμό , εγώ το έχω πάει μέχρι 192 χλμ .
Τα αλλά δυο έρχονται περίπου στα ίδια , γεμάτα ακόμα και στα 150 να ανοίξεις το γκάζι και να έχεις ακόμα . Ίσως ένιωσα σε αυτές τις ταχύτητες το cf Moto να ανεβάζει λίγο πιο γρήγορα μέχρι και τα 180χλμ που τα άνοιξα .
Το τουαρεγκ στην εθνική είναι τρένο !!
το tiger και αυτό , και στα πολλά χιλιόμετρα είναι στιβαρό και ακλόνητο .
Κάτι που δεν μου άρεσε στο cf moto είναι η ελαφριά αίσθηση στο μπροστά σύστημα όπου και σε πιο χαμηλές ταχύτητες 110-130 χλμ σου φαίνεται κάπως αβέβαιο , σου δημιουργεί μια ανασφάλεια και μια ασάφεια θα έλεγα .
Επίσης έχει ακόμα κάποια θεματάκια στον ψεκασμό του , όπου σε εμένα δεν έγιναν πολύ αισθητά αλλά μας επιβεβαίωσε ο φίλος και κάτοχος .