αντε επειδη θες και τεχνικα παρε το ποσταρισμα μου σχεδον ενα χρονο πριν στο μοτο 29/11/2020:
οσο για την αποδοση του πραπριλια, οπως ειπα και πριν, δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο...
748 ducati 1994 introduction, 95rwhp (127rwhp/lt)
749 ducati 2003 introduction, 105rwhp (140rwhp/lt)
panigale v2 ducati 2019 introduction 140rwhp (146rwhp/lt)
suzuki tl1000r 1998 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)
ducati 999+kit 2003 introduction, 132rwhp (132rwhp/lt)
aprilia rsv1000 mk2 2004 introduction, 125rwhp (125rwhp/lt)
aprilia 660 2020 introduction, 87rwhp (130rwhp/lt)
Εχω βαλει κυριως ντουκατι διοτι ηταν η μονη εταιρεια που στην περασμενη 20ετια ασχοληθηκε σοβαρα με το να βγαλει δικυλιδρα σχετια υψηλης αποδοσης. Αρχες μεχρι τελη 2000 υπηρχαν πολλα 2κ χιλιαρια με αποδοση πανω απο 120 αλογα τροχο ανα λιτρο, απολυτως αξιοπιστα, χωρις ειδικη συντηρηση. Μερικοι απο εσας μαλλον νομιζετε οτι οι κινητηρες 2κ αρχιζουν και τελειωνουν στα vstrom και στα versys. Τωρα η συγκριση με 2χρονα αγωνιστικα πως ηρθε, αγνωστο. Σημειωτεον, οσο πεφτουν τα κυβικα, η ειδικη αποδοση στο λιτρο αυξανεται φυσικα.
Η ειδικη αποδοση λοιπον του 660, ειναι 130 αλογα στον τροχο στο λιτρο, απο σχετικα μικρο κινητηρα που ειναι λογικο να ειναι σχετικα προς τα πανω ορια μιας και μιλαμε για σχετικα κυβισμο. Η συνταγη, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, κρατας σχετικα χαμηλη την διαδρομη ωστε η γραμμικη ταχυτητα πιστονιου για την ισχυ που θες να μην ξεπερναει τα 25m/s (με μια γρηγορη ματια, 11500 κοφτης, για 63.9χιλ διαδρομη εχουμε μεγιστη ταχυτητα 24.5m/s ), φτιαχνεις μια κεφαλη με αναλογως μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης, καταλληλα σωματα και εξατμιση, και τα αλογα βγαινουν ανετοτατα...οπως φαινεται και απο πανω, αναλογες αποδοσεις εχουμε απο τα μεσα του 90, απολυτως αξιοπιστα, καθημερινα, και χωρις κανενα προβλημα...Τωρα απο που νομιζετε μερικοι οτι το μοτερ θα ανατιναζεται, ειναι αγωνιστικο και θα θελει λυσιμο καθε τρεις και λιγο, αγνωστο.
Το μονο προβλημα που θα εχει αυτο το μοτερ, ειναι οτι σε καθημερινη χρηση οπου οι στροφες θα ειναι χαμηλες, η αποκριση του γκαζιου θα ειναι σχετικα νοχελικη, θα ειναι σχετικα αψυχο αμα δε το πας ψηλα, και γενικα, οχι οτι πιο φαν να οδηγας σε κανονικους ρυθμους. Τιποτα αλλο.
Καπου αλλου ειχα γραψει οτι με τα σωματα και τις βαλβιδες που εχει χαμηλα θα ειναι κοφα το πραπριλια, ολως τυχαιως, σε δυναμομετρησεις, κατω απο τις 7 ειναι 5-7 αλογα παντου κατω απο ενα ταπεινο στρωμα, δηλαδη σε ολο το χρησιμο καθημερινο φασμα λειτουργιας. Σε μαρανε οτι δεν εβαλα τεχνικα επιχειριματα.