Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Σε είχα σταμπάρει.. έχω και μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα πορτοκαλί μοτόρια και το δικό σου είναι χάρμα οφθαλμών!!
Το κράνος σου επίσης είναι μέσα στα υποψήφια για αγορά. Το κράτησα και μου φάνηκε ποιοτικό και ελαφρύ και έχει σούπερ τιμή.
Πες αν θες τις εντυπώσεις σου από το Knox.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Για το NOX..... στα μεσαία επίπεδα τιμής, είναι ίδιο καλούπι/σχέδιο με το Accerbis αλλά πολύ πιο ελαφρύ, το σαλόνι του είναι
άνετο και φαίνεται ποιοτικό, δεν κάνει πολύ θόρυβο (έχει καλό υποσιάγονο), το γείσο δεν επηρεάζει (ταχύτητες μέχρι 140) και έχει
πολύ καλής ποιότητας ζελατίνα, με τη εσωτερική να μην κουράζει καθόλου.

Πολύ ευχαριστημένος...

Όλα τα αυτά βέβαια, τηρουμένων των αναλογιών επιπέδου τιμής του.

Η σύγκριση είναι με το αντίστοιχο Accerbis και το Caberg που έχω...
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Σε συνέχεια της ψιλοκουβεντούλας σχετικά με την απόδοση του Voge στο χώμα μετά την κυριακάτικη βόλτα την κυριακή..

Κυριακή 20/11. Χωμάτινη βόλτα Attica

και πως φαίνεται να έχει ποιοτικές αναρτήσεις να γράψω εδώ για να μείνει κιόλας πώς η Voge δεν αναφέρει στα Press kit της την προέλευση των αναρτήσεων (αν ήταν Kayaba ας πούμε θα έσπευδαν να το αναφέρουν στα press kit).

Παρόλα αυτά μια έρευνα στο διαδίκτυο σε κρυφά Κινέζικα μονοπάτια (μουχαχαχα) έδειξε πώς ο προμηθευτής της τουλάχιστον στο 300 Rally αλλά και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας είναι μια μεγάλη Κινέζικη εταιρεία η YU-AN η οποία δείχνει να εξελίσσεται στην ohlins της Κίνας και δεν φαίνεται να είναι τυχαία εταιρεία. 4 μεγάλα εργοστάσια και περίπου 1000 εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις της. Πολλοί Έλληνες καβαλάνε ήδη μοτοσυκλέτες με αυτές τις αναρτήσεις καθώς εξοπλίζει πολλές Κινέζικες φίρμες όπως Voge, Lifan, Zontes, CFmoto, Brixton (Wonjan για την Ασία) ακόμα και μοντέλα της Piaggio που κατασκευάζονται στην Ασία απο την Zongshen.



Η πιο σημαντική της δουλειά μάλλον μέχρι τώρα είναι η ενασχόληση της με το αναμενόμενο KOVE 450 RALLY με το οποίο μάλιστα η εταιρεία δουλεύει εντατικά για να κατέβουν στο Rally DAKAR του 2023 και δούλεψε πολύ και πάνω στην εξέλιξη του μοντέλου για την αγορά.


Συνεπώς φαίνεται πώς μάλλον δεν είναι τόσο τυχαίο πώς το Voge δουλεύει καλά στο χώμα απο αναρτήσεις ακόμα και αν δεν εξοπλίζεται με ένα όνομα γνωστό ήδη στις Ευρωπαικές αγορές. Θα την μάθουμε σύντομα περισσότερο την YU-AN.

 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
είδα ένα βίντεο πρόσφατα που ελεγε λόγω κοντών σχέσεων χεριάζετε λιγότερα δόντια πισω
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
είδα ένα βίντεο πρόσφατα που ελεγε λόγω κοντών σχέσεων χεριάζετε λιγότερα δόντια πισω
Ναι το έχουν κανει υπερβολικά κοντό. Ένα δοντακι μπροστά περισσότερο η 3 πίσω μικρότερο το ζητάει άμεσα. Απλά η αλλαγή του μπροστά μάλλον σε γλυτώνει από το να αλλάζεις αλυσιδα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Σε συνέχεια της ψιλοκουβεντούλας σχετικά με την απόδοση του Voge στο χώμα μετά την κυριακάτικη βόλτα την κυριακή..

Κυριακή 20/11. Χωμάτινη βόλτα Attica

και πως φαίνεται να έχει ποιοτικές αναρτήσεις να γράψω εδώ για να μείνει κιόλας πώς η Voge δεν αναφέρει στα Press kit της την προέλευση των αναρτήσεων (αν ήταν Kayaba ας πούμε θα έσπευδαν να το αναφέρουν στα press kit).

Παρόλα αυτά μια έρευνα στο διαδίκτυο σε κρυφά Κινέζικα μονοπάτια (μουχαχαχα) έδειξε πώς ο προμηθευτής της τουλάχιστον στο 300 Rally αλλά και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας είναι μια μεγάλη Κινέζικη εταιρεία η YU-AN η οποία δείχνει να εξελίσσεται στην ohlins της Κίνας και δεν φαίνεται να είναι τυχαία εταιρεία. 4 μεγάλα εργοστάσια και περίπου 1000 εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις της. Πολλοί Έλληνες καβαλάνε ήδη μοτοσυκλέτες με αυτές τις αναρτήσεις καθώς εξοπλίζει πολλές Κινέζικες φίρμες όπως Voge, Lifan, Zontes, CFmoto, Brixton (Wonjan για την Ασία) ακόμα και μοντέλα της Piaggio που κατασκευάζονται στην Ασία απο την Zongshen.



Η πιο σημαντική της δουλειά μάλλον μέχρι τώρα είναι η ενασχόληση της με το αναμενόμενο KOVE 450 RALLY με το οποίο μάλιστα η εταιρεία δουλεύει εντατικά για να κατέβουν στο Rally DAKAR του 2023 και δούλεψε πολύ και πάνω στην εξέλιξη του μοντέλου για την αγορά.


Συνεπώς φαίνεται πώς μάλλον δεν είναι τόσο τυχαίο πώς το Voge δουλεύει καλά στο χώμα απο αναρτήσεις ακόμα και αν δεν εξοπλίζεται με ένα όνομα γνωστό ήδη στις Ευρωπαικές αγορές. Θα την μάθουμε σύντομα περισσότερο την YU-AN.

Ακριβες κοπυ των ολινς θα έλεγα οι αναρτήσεις
Εύγε στους καρατεκα ......
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
VOGE 300 RALLY
Ένα μικρό update, μιας και φτάσαμε στα 4000 χλμ και σήμερα έγινε το προβλεπόμενο σέρβις.

Μέχρι τώρα έχουμε κάνει περίπου 1000 χωμάτινα χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα ή δυσλειτουργίες. Δεν έχει παρουσιάσει κάτι ανησυχητικό και το μοτεράκι, στρωμένο πλέον, δουλεύει ωραία και μάλιστα μετά τα 1500 χλμ σταμάτησε ο βήχας που είχε παρουσιάσει στην αρχή.

Πολύ θετικό κατά τη γνώμη μου το ότι, σαν νέο μοντέλο που είναι, δε φαίνεται να βγάζει παιδικά κουσούρια που να χρήζουν αναβάθμισης στις μετέπειτα εκδόσεις.

Επίσης στο σέρβις μπήκε νέο γρανάζι πίσω, μείον τρία δόντια, οριακά χωρίς αλλαγή αλυσίδας. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, σε σημείο να διερωτάται κανείς για τη λάθος επιλογή των Κινέζων στην, κατά τα άλλα, ωραία υλοποίηση που έχουν πετύχει. Όλες οι σχέσεις έχουν απλώσει, με το μοτέρ να δουλεύει πιο ήρεμα και ξεκούραστα. Η ταχύτητα ταξιδιού ανέβηκε από τα 100 στα 110-115 με τις ίδιες στροφές, με το περιθώριο πλέον να κινηθείς στα 130 χωρίς να αναγκάζεσαι να μπαίνεις στα κόκκινα.

Από αναλώσιμα χρειάστηκε φίλτρο λαδιού και ένα λίτρο λάδι (+300ml που είχα από την αλλαγή των 1000χλμ)

Ακολούθησε πλυσιματάκι να φύγει η βρώμα που είχε μείνει από το προηγούμενο ΣουΚού.







Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Ωραία πράγματα. Μακάρι να δούμε πολλά στους δρόμους. Φαίνεται να αξίζει και να φέρει κόσμο στο βουνό. Εύκολη μηχανή ελαφριά, τίμια,οικονομική,όμορφη και κάνει για τα πάντα. Και κοινό υπάρχει. Αν πουλάει η honda 200 crf 300 τον χρόνο με 6500€ υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι για αυτό στα 4500€
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Μια χαρά με την αλλαγή στο γρανάζωμα.
Υπήρχε επιλογή για ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι ώστε να μην έρθει ο άξονας του τροχού τόσο πίσω;Μεγαλώνει αρκετά το μεταξόνιο και επηρεάζει τις γρήγορες αλλαγές πορείας.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Δεν ξέρω αν συμφωνώ πάντως με την ίδια αλυσίδα 3 δόντια πίσω. Φτάνεις τους ρεγουλατορους στο όριο,αυξάνεις το μεταξόνιο και ο άξονας πατάει πλέον λιγότερο γεμάτα στο ψαλίδι και δημιουργεί κόπωση στην άκρη του ψαλιδιού. Προσωπικά θα μεγάλωνα ένα δόντι μπροστά η άμα άλλαζα γρανάζι πίσω 3 δόντια θα άλλαζα και αλυσίδα.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
VOGE 300 RALLY
Γι'αυτό έβαλα τη φωτογραφία!! Οι παρατηρήσεις σας είναι σωστές.
Μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά δυστυχώς δε χωράει.
Για κόπωση του ψαλιδιού δεν τίθεται θέμα, είναι μια χαρά μέχρι εκεί, σύμφωνα με το μηχανικό, αλλά δεν έχει καθόλου περιθώριο πλέον σε περίπτωση που λασκάρει, οπότε μάλλον στο επόμενο σέρβις θα αλλαχτεί.

Αυτό με την αύξηση του μεταξονίου δεν το είχα σκεφτεί. Νομίζω όμως δεν είναι σημαντικό λόγω του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
....., αλλά δεν έχει καθόλου περιθώριο πλέον σε περίπτωση που λασκάρει, οπότε μάλλον στο επόμενο σέρβις θα αλλαχτεί.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Η αλυσίδα είναι καινούργια!
Δεν χρειάζεται να την αλλάξεις.
Μπορείς να την κοντύνεις όσους κρίκους θέλεις. Τα σωστά εργαλεία χρειάζεσαι!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
VOGE 300 RALLY
Μου είπαν ότι είναι πρεσαριστή και δεν ανοίγει!!
Βλακείες μου είπαν?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μου είπαν ότι είναι πρεσαριστή και δεν ανοίγει!!
Βλακείες μου είπαν?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Δεν ξέρω εάν είναι πρεσαριστή, αλλά μικρή σημασία έχει.
Υπάρχουν εργαλεία ειδικά για αλυσίδες, που αφαιρεις τους πείρους.
Ειδικά σε "κοντεμα" δεν χρειάζεται να βρεις έξτρα κομμάτια, απλά αφαιρεις όσα θέλεις μέχρι να την φέρεις στο επιθυμητό μήκος!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μου είπαν ότι είναι πρεσαριστή και δεν ανοίγει!!
Βλακείες μου είπαν?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Πρέπει να βρεις ανταλλακτικό καινούργιο το κρικακι με την ασφάλεια ή πρεσσαριστό της ίδιας που φοράει η μοτοσυκλέτα γιατί από μάρκα σε μάρκα υπάρχουν διάφορες και μετά να κόψεις - αφαιρέσεις 2 κρικάκια.
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Θα αφαιρέσεις μερικά links αλυσίδας και θα έρθει εκεί που ήταν
αν δεν το έχει ο μάστορας σου, ρώτα και αλλού σίγουρα υπάρχει κιτάκι με πιρο αναλογα με τον τυπο αλυσιδας που πρεσαρεται και κάνει κεφάλι για να ασφαλίσει

όμως αυτή την σπιρτάδα που είχε στο χώμα θα σου λήψει να ξέρεις, ειδικά σε μονοπατάδες και γκρέμια που θα χρειάζεται πρωτη & συτμπλεκτάρισμα.
Νόμιζα πως είχες το μεγάλο για τα ασφάλτινα και το μικρό για χώμα
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
HD Sportster Iron
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Μετά από τόσες καλές περιγραφές για το κινεζάκι αποφάσισα να το δοκιμάσω. Το βρήκα και κοντά μου στον Λούρος Μότο στη Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι. Το μαγαζί είναι μικρό και χωμένο, αλλά είναι απίστευτα εξυπηρετικοί και από ότι μου είπανε είναι πρώτοι σε πωλήσεις σε Kymco Voge στην Ελλάδα και μπράβο τους. Τ
ο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο από κοντά. Προωπικά δεν μου αρέσει καθόλου το φανάρι του, αλλά όλο το υπόλοιπο είναι κουκλί. Η κατασκευή φαίνεται πολύ καλή και στιβαρή. Ο κινητήρας από ότι μου είπανε είναι ο ίδιος με αυτό του Kawasaki klx300 το οποίο φτιάχνανε οι κινέζοι για 7 χρόνια !
Mου είπανε επίσης ότι ο εισαγωγέας είναι απίστευτος στο after sales , που είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Μου άρεσαν, ο κινητήρας που γεμίζει παντού, ανέβαινε Πεντέλη με πέμπτη και είχε νεύρο, ο βουτυρένιος συμπλέκτης, τα πολύ καλά φώτα και στις δύο σκάλες και η πολύ άνετη σέλα του. Οι ταχύτηες γεμάτες σε όλο το εύρος τους και φτάνει τα 110 σχετικά εύκολα. Εντυπωσιάστηκα για 300 κυβκά και 29 αλόγων μηχανάκι.
Σε όρθια θέση κούμπωσα τέλεια. Τόσο τα πόδια μου όσο και η θέση του τιμονιού (είμαι 175). Οι αναρτήσεις του μου άρεσαν πολύ, μαλακή η μπροστινή περισσότερο σφιχτή η πίσω, πολύ καλές.
Το είχα ένα μισάωρο και δεν ήθελα να κατέβω.
Τι δεν μου άρεσε, σε όρθια θέση και λίγο προς τα πίσω βρίσκει η δεξιά γάμπα στη μεταλλική γωνία του πίσω μασπιέ. Δεν έχει φλοτέρ βενζίνης και πρέπει να χρησιμοποιείς το trip ! To είχα βράδυ και οι ενδείξεις για φλας φώτα νεκρά κλπ αχνοφαίνονται. Τι εννοώ ; Οταν το καντράν είναι φωτισμένο μπορείς να βρείς και να καταλάβεις που βρίσκεται η κάθε ένδειξη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όταν για παράδειγμα ανάψεις τους προβολείς, να φωτίζεται μεν περισσότερο η σχετική ένδειξη, αλλά λόγω του ότι χαζοφαίνονται και οι διπλανές σε συνδυασμό με τη μικρή διάσταση της ένδειξης δεν σου χτυπάει στο μάτι.
Επίσης δύο φορές σε χαμηλές στροφές και με πολύ μικρή ταχύτητα έσβησε και το προβληματκό ήτανε ότι για να πάρει και πάλι μπρος έπρεπε να κλείσω τον διακόπτη και να μιζάρω ξανά. Αυτό στο χώμα είναι προβληματικό. Το επισήμανα στα παιδιά του καταστήματος αλλά δεν είχανε να μου πούνε κάτι γι αυτό, μου είπανε ότι δεν το είχανε ξανακούσει.
Τέλος ενώ τα φρένα του είναι καλά δεν μου άρεσε η αίσθησή τους γιατί δεν έχουν καμία προοδευτικότητα. Μόλις τα αγγίξεις κοκκαλώνουν. Βέβαια μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι αλλάξανε πρόσφατα τακάκια βάζοντας μεταλλικά. Αυτό ίσως είναι καλό στο χώμα που με τη μπότα δεν χρειάζεται να βυθίζεις το πόδι σου και σίγουρα είναι θέμα συνήθειας. Θα προτιμούσα τα αυτοκόλλητα να είναι βερνικωμένα από πάνω, αλλά είναι πταίσμα για την τρομερή τιμή του.
Τέλος το σωληνάκι του abs είναι πολύ λεπτό και σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιέμαι εάν θα μείνει στη θέση του στην περίπτωση που βρει σε κάποιο κλαδί.
Το μαύρο γκρι που είχε καινούριο στο μαγαζί είναι πολύ ομορφότερο από το γκρι κίτρινο που οδήγησα, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, αν και θα ήθελα να δώ και το λευκό μπλέ.
Για μέσα στην πόλη είναι παπί, ελαφρύ, ψηλό για να βλέπεις και να σε βλέπουν, εύστροφο και οικονομικό. Για χώμα δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί το δοκίμασα πολύ λίγο σε ένα χωράφι που βρήκα και μου άρεσε. Για μεγαλύτερα περάσματα πρέπει να είναι άνετο και ξεκούραστο.
Η τιμή του είναι ασυναγώνιστη αν αναλογιστούμε ότι και πλαστικές χούφτες έχει και ποδιά κινητήρα και πλατιά μασπιέ και πίσω σχάρα !!
Ολοι λέμε ότι το crf είναι πανάκριβο για τα χαρακτηριστικά του, οπότε το συγκεκριμένο στα 4.600 θεωρώ ότι είναι απλά σωστά τιμολογημένο και η χαμηλή τιμή του δεν πρέπει να δημιουργεί δυσπιστία για την ποιότητα κατασκευής του.
Georgecibix μπράβο για την επιλογή σου και για όλες τις πληροφορίες που έχεις δώσει.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ωραια παρουσιαση! Μου αρεσε που ειδες καποιες λεπτομερειες και δεν εμεινες μονο στην γενικη εικονα
Μια παρατηρηση μονο Τα φρενα στο χωμα πρεπει να εχουν αισθηση Οσο και να συνηθισει καποιος ενα αποτομο φρενο θα ερθει η στιγμη που θα τον προδωσει
Επισηςτα μεταλικα τακακια απο οσο γνωριζω πρεπει να ζεσταθουν για να αποδωσουν τα μεγιστα Αλλα μετα δεν χανουν την αποδοση τους σε εντονα φρεναρισματα Δινουν επισης πολυ καλυ αισθηση κατα το φρεναρισμα Οποτε μαλλον δεν εχουν βαλει μεταλικα τακακια
 
Top Bottom