XT660Z Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δυστυχώς δεν το έχω στα χέρια μου...:(
είναι φωτός από το ΝΕΤ ...
Είναι αρκετά αναλυτικές σχετικά με το πως δένει και σκέφτηκα ότι σε περίπτωση που έχεις την όρεξη- χρόνο , θα σου ήταν χρήσιμες !!!:happy::ok:
:friendship:

Αν ψάχνεις χορηγό πάντως ,
Θα βρούμε ... :rolleyes::D
@John-Elias_Tenere νομίζεις πως μπορείς να βοηθήσεις;
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Οι φώτο είναι χρήσιμες..
Απλά πάντα το πρωτότυπο θέλει χρόνο για να γίνει και να πετύχει..
Τώρα που θα μπούμε στους κανονικούς ρυθμούς και θα χρειαστούμε κάτι να φτιάξουμε για να κάνουμε την ψυχοθεραπεία μας θα γίνει και αυτό!!
:p ;)
Θα σας κρατάω ενήμερους!! ;)

Στάλθηκε από το E5603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Οι φώτο είναι χρήσιμες..
Απλά πάντα το πρωτότυπο θέλει χρόνο για να γίνει και να πετύχει..
Τώρα που θα μπούμε στους κανονικούς ρυθμούς και θα χρειαστούμε κάτι να φτιάξουμε για να κάνουμε την ψυχοθεραπεία μας θα γίνει και αυτό!!
:p ;)
Θα σας κρατάω ενήμερους!! ;)

Στάλθηκε από το E5603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οπως καταλαβες Αλεξ ολοι μας κατι θελουμε η θα θελησουμε απο εσενα....δε θα βαρεθεις το χειμωνα ειναι βεβαιο....η ψυχοθεραπεια θα παει συννεφο!!:):):)
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Τελευταία επεξεργασία:

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Για δαγκάνες φρένων:
Αφού η σοφή( ;;; ) Yamaha δεν μας δίνει κιτ για ανακατασκευή των φρένων μας εδώ υπάρχει η λύση.
http://advrider.com/index.php?threads/2010-yamaha-tenere.501060/page-243#post-25671959

54613205000 REPAIR KIT 28MM
54613206000 REPAIR KIT PISTON 28MM

Από KTM 640adv .

Η αληθεια ειναι πως ναι....ειχα παρει τηλ και μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν ανταλλακτικα για τις δαγκανες και οτι αν παθει κατι πρεπει να την αλλαξω ολοκληρη...απαραδεκτο ομως.... Ωραιος ρε φιλε που βρηκες ακρη!Εγω εχω βρει στο ebay ( http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XT-660-Z-Tenere-08-14-front-brake-caliper-seal-repair-kit-2012-2013-2014-/151672578485 ) και ( http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-XT-660-Z-Tenere-rear-brake-caliper-seal-repair-rebuild-kit-2012-2013-2014-/151697022608 )
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ε ναι απαράδεκτο να μην τα δίνει η Yamaha που στην τελική η Brembo τα έχει σετάτικα και απλά η Yamaha θα τα έβαζε σε δικά της σακουλάκια και θα μας τα πούλαγε..

Εγώ πάντως θα ρώταγα πριν τα πάρω από Αγγλία τιμή και αν είναι φυσικά ετοιμοπαράδοτα εδώ.
Είναι μέσα στα σχέδια μου τον χειμώνα η ανακατασκευή των δαγκανών όπως και το θέμα αμορτισέρ μιας και έχει κοντά 54.000χλμ.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Για δαγκάνες φρένων:
Αφού η σοφή( ;;; ) Yamaha δεν μας δίνει κιτ για ανακατασκευή των φρένων μας εδώ υπάρχει η λύση.
http://advrider.com/index.php?threads/2010-yamaha-tenere.501060/page-243#post-25671959

54613205000 REPAIR KIT 28MM
54613206000 REPAIR KIT PISTON 28MM

Από KTM 640adv .
Αυτά γιατί χρειάζονται αντικατάσταση ; και κάθε ποτέ ;
Κολλάνε οι δαγκάνες ;
Είχα αλλάξει σε κάποια φάση στα 45000
περίπου τα μανίσια τακάκια και είχα βάλει της Brembo κάτι sinder , που μου τα πασαρανε και καλά ότι ήταν ίδια ποιότητα με της μάνας ... αλλά μου τα έφαγε σε 10000...
λέτε να φταίει αυτό ;
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Οι δαγκανες κολλανε γενικα αμα δεν καθαριζονται...μαζευουν βρωμια και κολλανε...δεν ειναι οτι θελουν σε συγκεκριμενα χιλιομετρα αλλα οποτε παρουσιασουν θεμα!!! Μεσα στον χειμωνα θελω και εγω να αγορασω τσιμουχακια και να τα παω να μου τα φτιαξουν και να μπουν και σωλινακια υψηλης προς πισω...Για την αναρτιση φιλε Smias του Τενερε την μαμα θα τα βρεις σκουρα...Ο Τασουλης δεν αναλαμβανει απ οσο ξερω και στην kshock ζητανε ΠΟΛΛΑ!Ειχα βρει ακρη και ειναι ο shockmaster στο φαληρο ...
Σωτήρης Λάμπρου
e-mail: shockmaster.gr@gmail.com
τηλέφωνο επικοινωνίας : 6980 922147
https://www.facebook.com/shockmaster.gr/?fref=ts

Εκει μου ανοιξε την μαμα αναρτιση που ειναι δυσκολο γι αυτο και ζοριζονται γενικα μου αλλαξε λαδακια κλπ εσωτερικα και μου πηρε 65 ευρο...μονο...αλλα να ξερεις δεν κανεις δουλεια ετσι...το καλυτερο ειναι να εχεια αγορασει ενα ελατηριο απο τον τασουλι ohlins με σκληροτητα αναλογη των κιλων σου και σε συνδυασμό με το σερβις τοτε θα δεισ διαφορα καλη....Εβαλα μια ohlins και ηρεμισα και πραγματικα οταν σε μια μερα αλλαξα υγρα μπροστα και ελατηρια ohlis και πισω εβαλα την YA817 καβαλησα ΑΛΛΟ μηχανακι!!! Στριψημο απιστευτο σε σχεση με πριν και ανεση και στο χωμα καμια σχεση!!!
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Για ανάρτηση και εγω ειμαι στο ψάξιμο! Επισκευασα την μαμα για να δω απλα τι θα κανω μεχρι να αποφασίσω. Μπροστά φοραω ιδη ελατήρια ohlins. Σκέφτομαι και την nitron για πίσω.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ναι ρε γαμώτο αυτό το αμορτισέρ είναι σαν από μηχανάκι του '90..
Μηχανική προφόφτιση ελατηρίου & μη επισκευαύσιμη, σαν ένα klx250 που είχα, του '96...

Για εμένα μάλλον πιο πιθανό είναι το σενάριο με τα οικονομικά μου ειναι αυτό του αμορτισέρ YSS αυρο που δίνει που φοράνε τα xt60R/X το οποίο πάει κάτι σαν 300€ ή εναλλακτικά το αντίστοιχο Ohlins ή το TFX του OTR που παίζουν στο 500άρικο.
Ο Γιώργος(Wolf Racing) μου είπε για το YSS όταν ρωταγα τι μπορεί να γίνει για αμορτισέρ στο xt660z σε επισκευάσιμο και της προκοπής, βέβαια υπάρχει και το αντίστοιχο της Nitron χωρίς pigy back/εξωτερικό δοχείο που πάει κι αυτό νομίζω γύρω στο 500άρικο.
Ίδωμεν μέχρι τότε, πάντως οι "Αστραλοί" φίλοι μας το έχουν σε εκτίμηση το μαμά αμορτισέρ και η εταιρία Teckniks(δεν θυμάμαι πως γράφονται..) δίνουν κιτ για revalving & ελατήριο, θα βάλω και λίνκ όταν θα μπορώ, είμαι σε διακοπές..!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εδώ είναι και το λίνκ από τους Αυστραλούς.
Λένε σε κείμενο τους ότι θεωρούν το μαμά αμορτισέρ οκ αλλά όντως χρειάζεται ελατήριο και μικροβελτιώσεις(revalving).
Είναι μεγάλο μαγαζί απ'οτι διαβάζω, οι τιμές είναι σε δολάριο - Αυστραλίας γι αυτό και τα μεγάλα νούμερα.
Πώς γίνεται όμως να το λύνουν εκεί στην άλλη άκρη του κόσμου κι εδώ 9 στους 10 να σου λένε πακέτο δεν μπορώ να το καταλάβω..
Οκ συμφωνώ ότι ένα αφτερ αμορτισέρ τύπου Ohlins, Nitron κα είναι ανώτερο αλλά αν μέσω κρίσης δύσκολα τα πράγματα και κοιτάς να κάνεις ότι μπορείς.
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Το θεμα ειναι και η διάρκεια και για ποση ωρα θα δουλεύει σωστα? Και κατι ακομα πόσο βγενει η βελτίωση του μαμα αξίζει? Εγω το εχω βελτιώσει το δικο μου οποτε θες κανονίζουμε να το πάρεις βόλτα και να δεις αμα σου αρεσει!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Αμέ, να το δω πως είναι και να δεις πόσο σουμιές είναι το δικό μου :D
Τι του έχεις κάνει αν επιτρέπεται;
Επειδή το σενάριο σενιαρίσματος του μαμά συν ελατήριο νομίζω θα είναι μια ιστορία περίπου 200€ μάλλον θα προτιμήσω ένα νέο YSS που έχει και μια ρύθμιση παραπάνω από το μαμά και είναι και επισκευάσιμο.
Αλλά δε μπορώ να το χωνέψω ότι το 2008 βγάλανε τέτοιο μηχανάκι με αμορτισέρ και χάλια και μη επσικευάσιμο...
Είχα καλομάθει στο drz400 που είχε σοβαρότατο αμορτισέρ για μηχανάκι μαζικής παραγωγής στο οποίο ένα ελατήριο του άλλαζες αν δεν ήταν στα κιλά σου οκ και μετά από κααααμποσες χιλιάδες χλμ του έκανες και μια επισκευή και ήταν καλύτερο από ποτέ!
Άτιμοι Ιταλοί...:rage:
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Αμέ, να το δω πως είναι και να δεις πόσο σουμιές είναι το δικό μου :D
Τι του έχεις κάνει αν επιτρέπεται;
Επειδή το σενάριο σενιαρίσματος του μαμά συν ελατήριο νομίζω θα είναι μια ιστορία περίπου 200€ μάλλον θα προτιμήσω ένα νέο YSS που έχει και μια ρύθμιση παραπάνω από το μαμά και είναι και επισκευάσιμο.
Αλλά δε μπορώ να το χωνέψω ότι το 2008 βγάλανε τέτοιο μηχανάκι με αμορτισέρ και χάλια και μη επσικευάσιμο...
Είχα καλομάθει στο drz400 που είχε σοβαρότατο αμορτισέρ για μηχανάκι μαζικής παραγωγής στο οποίο ένα ελατήριο του άλλαζες αν δεν ήταν στα κιλά σου οκ και μετά από κααααμποσες χιλιάδες χλμ του έκανες και μια επισκευή και ήταν καλύτερο από ποτέ!
Άτιμοι Ιταλοί...:rage:
<<ρεβαλβινγκ>> και εχω βαλει και απόσβεση επαναφοράς. <<καλα>> συμπεριφερεται μέχρι να ζεσταθεί όμως μετα το καταλαβενεις λιγο. Και εγω καλομαθημενος ημουν. Κάτοχος ktm 950 sm και ποιο πριν gsr 600 με φουλ ρυθμιζόμενη ohlins. Αυτό το έκανα για δοκιμή περισσότερο και απλά για να καθυστερησω την αλλαγή του.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αλλά δε μπορώ να το χωνέψω ότι το 2008 βγάλανε τέτοιο μηχανάκι με αμορτισέρ και χάλια και μη επσικευάσιμο...
Δε'ναι τίποτα...στην αρχή είναι λίγο δύσκολο ,αλλά θα το χωνέψεις. :D
Ο Κ-Σοκ πάντως τα φτιάχνει πλέον (παλιά που ψαχνόμουν εγώ ,δεν τα ακούμπαγε)
Εχει φτιάξει πρόσφατα εκεί το δικό του ο Taisteal (επισκευή κ ελατήριο) κι έμεινε ευχαριστημένος (έλεγε) από το αποτέλεσμα.
Επικοινώνησε μαζί του για λεπτομέρειες.

<<ρεβαλβινγκ>> και εχω βαλει και απόσβεση επαναφοράς. <<καλα>> συμπεριφερεται μέχρι να ζεσταθεί όμως μετα το καταλαβενεις λιγο. Και εγω καλομαθημενος ημουν. Κάτοχος ktm 950 sm και ποιο πριν gsr 600 με φουλ ρυθμιζόμενη ohlins. Αυτό το έκανα για δοκιμή περισσότερο και απλά για να καθυστερησω την αλλαγή του.
Σε ποιόν το έφτιαξες;
Τρύπησε το σωμα κι έβαλε βαλβίδα ρύθμισης απόσβεσης ;
Και μέσα τι...έβαλε μηχανισμό ; (δαχτυλίδι κ βελόνα)
Για πες λεπτομέρειες...και κόστος. :ok:
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Αντικατεστησε το σώμα για να μην τρυπήσει τον άξονα για να εχει την αντοχή που πρέπει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εδώ είναι και το λίνκ από τους Αυστραλούς.
Λένε σε κείμενο τους ότι θεωρούν το μαμά αμορτισέρ οκ αλλά όντως χρειάζεται ελατήριο και μικροβελτιώσεις(revalving).
Είναι μεγάλο μαγαζί απ'οτι διαβάζω, οι τιμές είναι σε δολάριο - Αυστραλίας γι αυτό και τα μεγάλα νούμερα.
Πώς γίνεται όμως να το λύνουν εκεί στην άλλη άκρη του κόσμου κι εδώ 9 στους 10 να σου λένε πακέτο δεν μπορώ να το καταλάβω..
Οκ συμφωνώ ότι ένα αφτερ αμορτισέρ τύπου Ohlins, Nitron κα είναι ανώτερο αλλά αν μέσω κρίσης δύσκολα τα πράγματα και κοιτάς να κάνεις ότι μπορείς.
Ρε 'συ τι πας να συγκρίνεις. Οι της Teknik ασχολούνται εξειδικευμένα με το να μετατρέπουν On/Off σε Adventure bikes, και το Tenere είναι η ειδικότητα τους!

Το DRZ που πας να συγκρίνεις είναι άλλη μηχανή. Δεν είναι φτιαγμένη για ταξίδια. Άλλος κυβισμός, άλλο βάρος κτλ.
Tα πλεονεκτήματα του Tenere είναι διαφορετικά και σαν σύνολο πάνω κάτω την ίδια τιμή είχαν. Στην ίδια τιμή δεν ήταν λογικό το Tenere να υστερεί σε ρυθμίσεις αναρτήσεων το Tenere σε σχέση με το DRZ (και ουσιαστικά όταν μιλάμε για ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μιλάμε για τα μοντέλα από το 2004 και μετά αν θυμάμαι καλά).
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Το DRZ που πας να συγκρίνεις είναι άλλη μηχανή. Δεν είναι φτιαγμένη για ταξίδια.
Ψιτ........ φίλος.
Πρόσεχε τα λόγια σου ε!!
Λίγα με τα Drz!! :cool::cool::cool:
 
Top Bottom