XT660Z Tenere

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Mε μια ματια που εριξα ειδα κινητηρες που πατησαν ακομα και τα 100000 μιλια χωρις να ανοιχτουν και χωρις προβλημα.

Κατα την γνωμη μου ο minarelli ειναι ενας πολυ αξιοπιστος κινητηρας αν καποιος τον συντηρει σωστα και η αξιοπιστια του οφειλεται
περισσοτερο στα χαρακτηριστικα του. Ειναι ενας κινητηρας με πολυ χαμηλη συμπιεση σε σχεση με τον ανταγωνισμο 10:1,εκκεντροφορο
με μικρη διαρκεια και βυθισμα βαλβιδων 6mm (βυθισμα παπιου) ,πιστονι με μακριες φουστες ,πολυ συντηρητικο αβανς και πολυ πλουσιο μιγμα μετα το 50% ανοιγματος του γκαζιου(12,2:1 μετρησα με wideband)

Ολη αυτη η συνταγη η οποια φυλαει απο παντου τον κινητηρα απο υψηλες θερμοκρασιες θαλαμου καυσης και προστατευοντας
την μπιελα λογω της χαμηλης συμπιεσης εχει ως αποτελεσμα ο κινητηρας αυτος να εχει μεγαλη μακροζοια!
Μην τα θελουμε ολα ομως γιατι το συνολο αυτο εχει χαμηλη αποδοση λογω της παραπανω συνταγης.

Θαυμαζω λοιπον περισσοτερο τον κινητηρα της KTM και συγκεκριμενα τον 690 o οποιος εχει 12:1 συμπιεση,εκκεντροφορο με πολυ αγρια χαρακτηρηστικα και ρυθμισεις ψεκασμου και χρονισμου αναφλεξης οριακες και παρολα αυτα δεν κανει κιχ και αντεχει και αυτος 100000 χλμ
με σωστη συντηρηση!

Εδω θα πω οτι οι γιαπωνεζοι παντα ηταν συντηρητικοι σε μηχανακια παραγωγης και αυτο φαινεται στην ιπποδυναμη που παραγουν οι κινητηρες τους σε σχεση με τον ανταγωνισμο και αυτο τους βοηθαει στην αξιοπιστια.

Δεν θαυμαζω λοιπον εναν κινητηρα ''τορνο'' που δεν σπαει δεν χαλαει γιατι ειναι σιγουρο οτι μπορει να το κανει λογο του βαθμου αποδοσης του.


Στην εικονα φαινεται η διαφορα του σε σχεση με τον κινητηρα της ktm...Για να καταλαβετε ποσο τελειος ειναι ο κινητηρας του 690
δειτε την καμπυλη του husqvarna 610 το οποιο εχει περισσοτερη ιπποδυναμη απο τον minarelli και τον rotax του bmw αλλα ειναι αθλιος
σε ολο το φασμα που χρειαζομαστε ολοι μας δηλαδη αυτο μεχρι τις 5500 στροφες. Δει τε επισης την καμπυλη του 690 η οποια χανει ελαχιστα
στις χαμηλες στροφες σε σχεση με τα υπολοιπα και συνεχιζει ως την κορυφη με τρελη διαφορα ισχυος χωρις να χανει σχεδον καθολου την αποδοση του στις χαμηλες! Αυτο θα πει εργο τεχνης!


Αυτα ειναι!!! Ωραια πραγματα!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Ενα βιντεακι απο βολτα μαζι με εναν καλο φιλο! Βαλτε 1080p παρακαλω
Μέχρι 720p μου δίνει.

Γιάννη ποιο είναι αυτό το εξαιρετικό παλικάρι που σε συνόδευε; Απαντάς και σε pm αν θέλεις.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Ρε μαγκες σημερα πετυχα εναν τυπο στο παγκρατι με ενα 660 απο τα πρωτα του 2008 και ο τυπας ειχε κανει 140.000 χιλιομετρα απροβληματιστα αν εξαιρεσεις την πλεξουδα ανορθωτη που επασχαν τα πρωτα και την υγρασια στο κοντερ που του το αλλαξαν μεσα στην εγγύηση....το κορυφαιο ηταν οτι μια φορα συμφωνα με τα λεγομενα του ειχε τα ιδια λαδια για 25.000 χιλιομετρα και απλα συπληρωνε οταν τα εκαιγε και το μηχανακι ειπε χαρακτηριστικα οτι εσκουζε :thinking:...

Λετε να ειναι τοσο τερας αξιοπιστιας ο μιναρελι και γενικα το τενερε??? Εχω γνωστους που παθαν στα 50.000 πιστονι και εκαναν και κανονικη συντηριση...
ενα ασπρο?η ενα μαυρο ητανε?
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Επιτέλους χούφτες!


Αντίγραφα Barkbusters από το Χογκόγκ κατευθείαν, πρώτη φόρα ψώνια απο Ali express, σχεδόν 50€ με τα μεταφορικά.
Μου βγήκε η πίστη μέχρι να μπουν και να μην βρίσκει η τρόμπα φρένου ή να βρίσκουν(η δεξιά κυρίως)στην ζελατίνα.
Με το μαμά τιμόνι, με ενα Fatbar το οποίο θα έχει και αντάπτορες οπότε θα πάρει και λιιιιγο ύψος θεωρητικά δεν θα υπάρχει κανένα θέμα, ανακάλυψη που έγινε στου Κυρ Γάτου @el-Gatto την φωλιά και τον υπερευχαριστώ!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
ετσι νομιζα και εγω οτι δε θα βρισκουν και οταν δοκιμασα να βαλω fatbar με ανταπτορες οι χουφτες εβρισκαν επικυνδινα στη ζελατινα.(touratech)
γι αυτο και δε το εχω βαλει ακομα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
ετσι νομιζα και εγω οτι δε θα βρισκουν και οταν δοκιμασα να βαλω fatbar με ανταπτορες οι χουφτες εβρισκαν επικυνδινα στη ζελατινα.(touratech)
γι αυτο και δε το εχω βαλει ακομα.
Για πες..;
Με καβαλέτα δικά τους από την τιμονόπλακα ή πάνω στα υπάρχοντα;
Θυμάμαι ο Γάτος είχε βάλει καβαλέτα από Aprilia(το Mana νομίζω) που φέρνει το φατ μπαρ προς τα πάνω και προς τα πίσω και ίσως να είναι λύση στο να μην βρίσκουν οι χουφτες στην ζελατίνα,αυτό βέβαια εξαρτάται και απ'το bend του εκάστοτε τιμονιού.
Τα από κάτω πουλιούνται σε διπλανό φόρουμ.
https://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=386401&d=1500060070
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Για πες..;
Με καβαλέτα δικά τους από την τιμονόπλακα ή πάνω στα υπάρχοντα;
αν καταλαβα καλα τι ρωτας,εβαλα ανταπτορες απο 22 σε 28 πανω στα υπαρχοντα καβαλετα.
με το renthal που ερχεται σχεδον ιδιο,αν οχι ακριβως ιδιο σε rise και ακριβως ιδιο σε διαστασεις με το μαμα.

ψαχνω τωρα να βρω την αγγελια που γραφει ο @Λευκάδιος
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θυμάμαι ο Γάτος είχε βάλει καβαλέτα από Aprilia(το Mana νομίζω) που φέρνει το φατ μπαρ προς τα πάνω και προς τα πίσω και ίσως να είναι λύση στο να μην βρίσκουν οι χουφτες στην ζελατίνα,αυτό βέβαια εξαρτάται και απ'το bend του εκάστοτε τιμονιού.
Τα από κάτω πουλιούνται σε διπλανό φόρουμ.
https://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=386401&d=1500060070
Νομίζω πως τα καβαλέτα ήταν από Aprilia Shiver και πράγματι ήταν και όμορφα και πρακτικά. Ας μας θυμήσει και ο ίδιος ο @el-Gatto
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
κ εσυ τετοια ειχες?
Όχι εγώ είχα και αυτά που έχω βάλει τώρα στο WR-R (τα κράτησα όπως και το τιμόνι αλλά έβαλα χαμηλότερους αποστάτες 2cm). Αν και δε φαίνεται καλά στις φωτογραφίες, τα καβαλέτα μπορείς να τα αναποδογυρίζεις και να φέρνεις το τιμόνι ποιο κοντά ή ποιο μακριά στο σώμα σου (δες προσεκτικά τη 3η φωτογραφία στο WR-R).

Είναι αγορασμένα από το OTR και είναι δική τους κατασκευή σε CNC. Είχα βάλει αποστάτες των 4cm και το σύνολο είχε αύξηση 7cm ύψος απόσταση από τη τιμονόπλακα με fatbar τιμόνι. Με ύψος 1.80 ήταν τέλεια στο σωματότυπο μου -καθώς έχει σημασία και το μήκος των άκρων μας- και από τότε που άλλαξα όλο το σύστημα του τιμονιού δεν ξανακουράστηκα ποτέ στις χωμάτινες (καθιστός και όρθιος).
Αυτή η απόσταση είναι το όριο στα Tenere καθώς μετά έχει πρόβλημα με ντίζες κτλ. Όμως, σημειώνω πως οι χούφτες που είχα ήταν της Yamaha οι οποίες έρχονται πολύ όμορφα στη ζελατίνα της μηχανής.









Και τρεις φωτό από το Tenere (μπορείς να δεις και τη διαφορά στο υψός που έχουν οι αποστάτες)





 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
εγω θελω να βαλω το fatbar που εχω,με τις χουφτες που εχω,οι οποιες και φυσικα μου αρεσουν πολυ και δε θελω να τις αλλαξω.
θα χρειαστω ανταπτορες για το "μεσα" σημειο που πιανουν οι χουφτες για 28mm και αντε βρες τωρα...
επισης καβαλετα σαν του γατου.

βλεπουμε..
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Οι χουφτες ειναι το πρωτο αξεσουαρ που βαζω πανω στο μηχανακι μου μετα απο ενα παραλιγο χοντρο πεσιμο με πολλα χλμ.
Ημουν με το 690 οταν το χα πρωτοπαρει καπου στην ορεινη Ναυπακτια και σε καποια στροφη ενω ειχα παρει οσο μπορουσα την εσωτερικη με πανω απο 100 χλμ και μεγαλη κλιση, ενας θαμνος ηταν ανεπτυγμενος μεσα στην στροφη μισο μετρο περιπου και με την κλιση που ειχα βρηκε πανω του η
μανετα του φρενου (φρενα 690 smc!!!!) με αποτελεσμα να φυγω προς highsiding και να χτυπαω σαν χταποδι επανω στην μοτοσυκλετα δεξια και αριστερα και καπου εκει ανοιξα το γκαζι και ουτε και εγω δεν ξερω πως σωθηκα απο καλη τουμπα! Χωρις χουφτες προσοχη σε τετοια κομματια!

Επειδη λοιπον δεν με ενδιεφεραν οι χουφτες με αλουμινενια μπαρα και ηθελα κατι σε εμφανισιμο και καλης καλυψης αερα εβαλα αυτες εδω με 60
ευρω οι οποιες μπηκαν εξωτερικα απο τα αντιβαρα χωρις να τα καταργησω γιατι ρωτωντας τον El-gatto μου ειπε οτι αν τα βγαλω θα εχω κραδασμους και αναγκαστικα να τροποποιησω την δεξια γιατι δεν εφτανε να βιδωσει στο τιμονι. Τις συγκεκριμενες τις ειχα και στο 690
και μου αρεσαν πολυ οσον αφορα την καλυψη.
Επισης δεν βρισκουν καθολου στην ζελατινα κατι που θα με ενοχλουσε.




 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@Λευκάδιος Καλά θυμάσαι Γιώργο ,τα ίδια καβαλέτα με αυτά της αγγελίας που λίνκαρες είχα βάλει.:ok:

Για την περίπτωση που τα πάρει κάποιος ,να σημειώσω ότι θα χρειαστεί να φτιάξει κ 2 κυλινδρικούς αποστάτες (για από κάτω τους) αλλιώς στο τέρμα αριστερά το τιμόνι βρίσκει επικίνδυνα στο κλειδί ,κ δεν μπορείς να κλειδώσεις τιμόνι κ να το βγάλεις από τον διακόπτη.
(φαίνονται στις φωτό του λίνκ που θα βάλω πιό κάτω)

@Μητσάρας Δεν χρειάζεσαι αντάπτορες για το "μεσα" σημειο που πιανουν οι χουφτες για 28mm τιμόνι ,γιατί οι Τούρατεκ έχουν εσωτερικά πλαστικούς αποστάτες για να κουμπώνουν στο 22μμ που φοράς ,κ βγάζοντας τους ,κουμπώνουν επ-ακριβώς στο όποιο 28άρι.
Σπείρωμα στο τελείωμα του fat τιμονιού ,ή universal αντάπτορες χρειάζεσαι ,αλλά καταργείς τα αντίβαρα.
Στα'χα ξαναπεί άλλες 2 φορές ,η μιά στο από κάτω λινκ.
https://advride.gr/threads/xt660z-tenere.4517/page-21#post-154151

@STF Οι δικές σου χούφτες ,αν θυμάμαι καλά ,ήταν της ΥΑΜΑΗΑ ,σωστά ?
Αν ναί ,αυτός είναι ο λόγος που δεν έβρισκαν πουθενά ,καθώς είχαν μελετηθεί κατασκευαστικά ,ειδικά για το XTZ.
Αν όχι ,θύμισέ μας ποιες ήταν.
(θυμάμαι οτι εσωτερικά ,στερεώνονταν στις βίδες των καθρεπτών)


@Carooly Ο λόγος που οι ΚΤΜόχουφτες που έβαλες δεν βρίσκουν στην ζελατίνα ,είναι επειδή τις έβαλες εξωτερικά από τα αντίβαρα ,οπότε τραβήχτηκαν πολύ πρός τα έξω.
Αν τις έβαζες με τους αποστάτες που είχαν στο σακκούλι τους ,στο τελείωμα του τιμονιού ,τότε θα έβρισκαν.
Σιγούρεψε το καλό σφίξιμο των αντιβάρων στο τιμόνι ,γιατί στις πτώσεις θα πάρουν πάνω τους την κρούση.

ΥΓ:
Πως κατάφερες βρε δι@όλι:D κ τις έκανες να φτάσουν να κουμπώσουν από την μεριά της τρόμπας του φρένου ,τόσο έξω που πήγαν με τα αντίβαρα ???
Τι μόντα έκανες ;
Επίσης ,έκανες τρυπα + σπείρωμα στα αντίβαρα για να τις στερεώσεις ?
Για πες λεπτομέρειες ντε...+ με φωτό...με το τσιγκέλι θα στα βγάνουμε...? :roflmao:
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
@el-Gatto πως γινεται να μη χρειαζεται αλλες βασεις στη μεσα μερια,απο τη στιγμη που αυτες που εχει τωρα αγκαλιαζουν και εφαρμοζουν σε Φ22 ενω μετα στο ιδιο σημειο θα ειναι Φ28?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@el-Gatto πως γινεται να μη χρειαζεται αλλες βασεις στη μεσα μερια,απο τη στιγμη που αυτες που εχει τωρα αγκαλιαζουν και εφαρμοζουν σε Φ22 ενω μετα στο ιδιο σημειο θα ειναι Φ28?
@Μητσάρας Δεν χρειάζεσαι αντάπτορες για το "μεσα" σημειο που πιανουν οι χουφτες για 28mm τιμόνι ,γιατί οι Τούρατεκ έχουν εσωτερικά πλαστικούς αποστάτες για να κουμπώνουν στο 22μμ που φοράς ,κ βγάζοντας τους ,κουμπώνουν επ-ακριβώς στο όποιο 28άρι.
Ξεβίδωσε τις βίδες από τις μέσα βάσεις ,βγάλε το έσω ημικύκλιο ,κ θα δείς από κάτω 2 πλαστικούς αποστάτες.
 
Top Bottom