Και καλά θα κάνεις.Βασικα δε θα ασχοληθω, παρατηρώντας τις φωτογραφίες ειδα οτι στις 27/4 εχει λιγοτερα χιλιομετρα απο τις 22/4
Τοσο απατεώνες
Τέτοιες "ευκαιρίες" μόνο από γνωστούς που ξέρουμε καλά.
Θα βρεις άλλο.... Προχώρα δυναμικά
Και καλά θα κάνεις.Βασικα δε θα ασχοληθω, παρατηρώντας τις φωτογραφίες ειδα οτι στις 27/4 εχει λιγοτερα χιλιομετρα απο τις 22/4
Τοσο απατεώνες
να συμπληρωσω για το συγκεκριμενο οτι λειπει το λαστιχενιο προστατευτικο της αναρτησης,το ρολογακι εχει μαλλον καμενο στοιχειο στην οθονη,και η ποδιά ειναι πιασμενη με ζιπακι.Έχει αλλαγμένο μπροστινό και μάλλον ανακατασκευασμένη πίσω ανάρτηση. Θέλει προσοχή. Πρώτον γιατί αν δεν έχει γίνει σωστή δουλειά μπορεί να έχει επηρεαστεί η γεωμετρία και συμπεριφορά της μηχανής. Δεύτερον δεν μου αρέσει η τέταρτη φωτογραφία που φαίνεται το φτερό να "χάνει" σε σχέση με το τρόχο (μη τυχόν και έχει "πάρει", αλλά μπορεί και να θέλει απλώς μια ευθυγράμμιση από τις τιμονόπλακες με τον άξονα του τροχού).
Τα χλμ θα τα τσεκάρεις με το βιβλίο σέρβις και τις σφραγίδες του. Ελπίζω να μην έχει τις δικές του σφραγίδες γιατί θα είναι ύποπτο. Αν είναι από αλλού παίρνεις τηλέφωνο και ρωτάς. Ζητάς οπωσδήποτε να δεις τα αντίγραφα από τα ΚΤΕΟ.
Ροδος πανω απο 100.000 kmνα συμπληρωσω για το συγκεκριμενο οτι λειπει το λαστιχενιο προστατευτικο της αναρτησης,το ρολογακι εχει μαλλον καμενο στοιχειο στην οθονη,και η ποδιά ειναι πιασμενη με ζιπακι.
στις τελευταιες φωτος ειναι λυμενο ολο το πισω μερος,και κατι δε μου καθετε καλα και στις βιδες που πιανουν οι πισω χειρολαβες.
λειπει και το πλαινο προστατευτικο της εξατμισης.
εχει αλλαγμενο τιμονι και οχι τα μαμα αντιβαρα
λεπτομεριες,αλλα εγω δε θα το κοιτουσα καν.'
επειδη την εχω πατησει κ εγω οπως ολοι καποια στιγμη,πλεον κατι τετοιες περιπτωσεις τις προσπερναω σα να μην τις ειδα καν.
μη σε εντυποσιαζει το αναποδο μπροστινο και τα βαψιματα,ειναι ολο ξαναβαμενο,(που ηδη εχουν ξεφλουδισει σε καποια σημεια)
κριμα στο πλυσημο και το γυαλισμα που του χει ρηξει.
γενικα οσο το κοιταω τοσο πιο "μακρυα" φωναζει...
μεγαλη κρούπα..
επισης οπως λεει κ ο φιλος Chester24 υπηρχε και παλιοτερα στο ψαρ.γρ σε νησι αν θυμαμαι καλα,με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα.
παιζει να χω και printscreen την αγγελια αν τη βρω θα τη βαλω.
μπραβο ρε παιχτη ναι!Ροδος πανω απο 100.000 km
Τώρα το είδα.Εχω ακοπο να κανω καθημερινα χιλιόμετρα καινδε θα ήθελα να κουβαλαω αγκαζε το κρανος. Yamaha XT 660Z Tenere '08 - 3.800 € - Car.gr
Αυτο εχω στο μυαλο μου να δω
Oι δισκοι ειναι πλευστοι? Μπορει να εχουν πετσικαρει τα κουζινετα που συνδεουν τα κεντρα με τις επιφανειες τριβης. Δοκιμασε με πατημενο φρενο να κανεις μπρος-πισω τη μηχανη και δες εαν νιωθεις τον τζογο.Καλησπέρα στην ομάδα, μπαινω κατευθείαν στο θέμα, χτες παρατήρησα πως όταν φρενάρω για να σταματήσω εντελώς νιώθω ένα τζόγο (ένα σκορτσαρισμα) κοντά στα πόδια μου...
Αρχικά νόμιζα ότι ήταν από την αλυσίδα όπου και τσεκαρισα και ήταν όλα σωστά (μπροστινό γρανάζι, αλυσίδα, πίσω γρανάζι κτλ).
Μετά έλεγξαν το μοχλικο και όλο το σύστημα της ανάρτησης όπου η κάτω βίδα της ανάρτησης πήρε δύο βόλτες οπότε λέω -εδώ είμαστε το βρήκα. Σε περαιτέρω έλεγχο δεν είδα καμία ανοχή σε όλο το πίσω σύστημα.
Σε δοκιμαστική βόλτα όμως και με πολλές ακινητοποιησεις αυτό το σκορτσαρισμα κατά την στάση κάποιες φορές το ένιωθα ή ήταν και η ιδέα μου κάποιες φορές. Στην πορεία πάντως πάει χωρίς κανένα πρόβλημα δλδ όπως πριν.
Ερωτησεις:
-Τι άλλο μπορώ να κοιτάξω μόνος μου?
-Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι εσωτερικό της μηχανής?
ΥΓ: έχω 44.500χιλ με πολύ επιμελής συντήρηση (που κάνω από μόνος μου).
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk