XT660Z Tenere

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για τις πίσω μιλάμε
Το προτέρημα τους είναι ότι κρατάνε πιο ψηλά την μηχανή σε πτώση.
Και με λίγη τύχη γλυτώνεις το πόδι.
Στο gs δεν χρειάζεται τύχη, γιατί μπροστά είναι τα βυζια του boxer.
Εξαρτάται άν το μηχανάκι πεσμένο η ρόδες είναι στον κατήφορο η τον ανήφορο. Το τενεκέ έχει μια τάση να σηκώνει ρόδες στον ουρανό. Τα βυζιά στο μποξερ είναι σαν σταντ.

Πα΄ντως επειδή το τενερε είναι ψηλό το κάτω μέρος μιας βαλίτσας (Μ)440x(Υ)380x(Π)240mm είναι περίπου στα 550mm από το έδαφος. Μπροστά επίσης τα πλαστικά στο τεπόζιτο ειναι περίπου 550mm από την μέση γραμμή της μηχανής δηλαδή περίπου 30mm πιο φαρδιά από τα μαρσπιε του οδηγού. Μια βαλίτσα αλουμινένια με 240mm πλάτος και κάγκελα με συνολικό πλάτος 450mm δίνουν αρκετό στο πόδι αν είναι πεσμένο κάτω.

Εκ πείρας μιλώντας εμένα μου έφτασε 2 φορές :roflmao:
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ναι ρε γαμώτο αυτό το αμορτισέρ είναι σαν από μηχανάκι του '90..
Μηχανική προφόφτιση ελατηρίου & μη επισκευαύσιμη, σαν ένα klx250 που είχα, του '96...

Για εμένα μάλλον πιο πιθανό είναι το σενάριο με τα οικονομικά μου ειναι αυτό του αμορτισέρ YSS αυρο που δίνει που φοράνε τα xt60R/X το οποίο πάει κάτι σαν 300€ ή εναλλακτικά το αντίστοιχο Ohlins ή το TFX του OTR που παίζουν στο 500άρικο.
Ο Γιώργος(Wolf Racing) μου είπε για το YSS όταν ρωταγα τι μπορεί να γίνει για αμορτισέρ στο xt660z σε επισκευάσιμο και της προκοπής, βέβαια υπάρχει και το αντίστοιχο της Nitron χωρίς pigy back/εξωτερικό δοχείο που πάει κι αυτό νομίζω γύρω στο 500άρικο.
Ίδωμεν μέχρι τότε, πάντως οι "Αστραλοί" φίλοι μας το έχουν σε εκτίμηση το μαμά αμορτισέρ και η εταιρία Teckniks(δεν θυμάμαι πως γράφονται..) δίνουν κιτ για revalving & ελατήριο, θα βάλω και λίνκ όταν θα μπορώ, είμαι σε διακοπές..!
Ανακεφαλαίωση.

Ότι αμορτισέρ είναι για xt660R/X μπαίνει και στο, αγαπητό, xt660z.
Η μόνη διαφορά είναι στο άνω μέρος του αμορτισέρ στο xt660z η διατομή/το πάχος εκεί είναι 30χιλ ενώ στα xt660r/x είναι 35χιλ.
Τουλάχιστον σίγουρα ένα αμορτισέρ από την YSS.
Πρόσφατα πήρα ένα αμορτισέρ YSS σε προνομιακή τιμή για ΧΤ660, θα το επιχειρήσω.
Την πληροφορία την έδωσε ένας καλός κύριος Άγγλος ο οποίος έψαχνε πολύ καιρό για αμορτισέρ και η λύση ήρθε μέσω ενός καταστήματος για αναρτήσεις στην Αγγλία και του έστειλαν το εν λόγω αμορτισέρ, ελατήριο, κιλά, διαδρομές είναι ίδια.
Ο αγαπητός κύριος Άγγλος το τοποθέτησε και το χαίρεται.
Απλά αφαίρεσε λίγο υλικό ώστε οι αποστάτες πάνω, εκεί που μπαίνει η βίδα, να έχουν συνολικό μήκος 30χιλ.


 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Γεια σασ παιδιά και εδώ , στο κύριο ιστορικό φόρουμ του τενερε. Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις χούφτες. Ένα θέμα που έχει αναλυθεί και παλιότερα. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στα δεδομένα μέσα στα χρόνια. Εγώ έχω τις γιαμαχα , όμως παρόλο που είναι δυνατές στα εμπόδια έχουν ένα αδύνατο σημείο στο βίδωμα του καθρέφτη, όπου και συχνά σπάνε σε πτώσεις. Είναι βέβαια τόσο ισχυρές, που και σπασμένες είναι σαν ατσάλι. Λέω παρολαυτα να Τις αλλάξω, και έλεγα να πάρω τις barkbusters με πλαστικό storm. Και ήθελα να ρωτήσω για τους κραδασμούς. Είναι πραγματικά τόσο πρόβλημα; Αν ναι, Υπάρχει λύση απλή που να μη χρειάζεται μηχανουργικά κλπ;

ευχαριστώ παρα πολύ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι εννοείς με τους κραδασμούς σε σχέση με τις χούφτες; Δεν κατάλαβα.
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Εννοώ με τις χούφτες ,αν έχω καταλάβει καλά, αλλάζουν και τα αντίβαρα . Άρα επηρεάζονται και οι κραδασμοί. Αν τα έχω καταλάβει σωστα δλδ.

και θενκ γιου snpl
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εννοώ με τις χούφτες ,αν έχω καταλάβει καλά, αλλάζουν και τα αντίβαρα . Άρα επηρεάζονται και οι κραδασμοί. Αν τα έχω καταλάβει σωστα δλδ.

και θενκ γιου snpl
OK, τώρα το 'πιασα!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Θα σε βοηθήσουν τα έξτρα εξωτερικά αντίβαρα, σίγουρα σε ασφάλτινη χρήση, έχω όταν είχα χούφτες περιμετρικές αλουμινίου ( όπως δλδ και οι αγαπητές Barkbusters ) είχα βγάλει τα αντίβαρα της Yamaha και μετά από ώρα στον δρόμο δεν ήταν πολύ ευχάριστο..
Σου δίνει κάποια στο βασικό σετε τις χούφτες αλλά δεν είναι ούτε το μισό βάρος σε σχέση με της Yamaha.


Κάποιοι συνάδελφοι Tenerάδες και ΧΤάκιδες βάζουν εσωτερικά αντίβαρα με ιδιοκατασκευή ή έχουν βάλει από διάφορα στρητάδικα μοντέλα άλλων εταιριών.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχε και η Touratech χούφτες με αντίβαρα για το Tenere κάποτε. Δε ξέρω αν υπάρχουν ακόμη.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Εγώ ρε παιδια έχω αυτά της τουρατεκ μαζί με τις φούχτες της,τα οποία όντως είναι αλουμινένια και παναλαφρα,αλλά δε νιώθω να με ενοχλούν κάπου,ακόμα και μετά από πολλές ώρες σερί οδηγησης
 
Reactions: STF

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Sw motech έχουν αντίβαρα μέσα οπότε την θεωρώ καλή επιλογή Μέ μαμα τιμόνι δεν κάνει για fatbar
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Επειδης 50αρισαμε,και έχοντας περάσει ουκ ολίγες off road κακουχίες,είναι η ώρα να αρχίσω κάποιες εργασίες συντήρησης που δε τις κάνεις και με κάθε αλλαγή λαδιών.
Είτε μόνος είτε σε μάστορα.
Καθώς δεν ξέρω τι είχε κάνει ο προηγούμενος.

Θα αρχίσω με αλλαγή υγρών φρένων,παραφλου,καθάρισμα δαγκανων, βαλβίδες,φίλτρα βενζίνης.

Και η ερώτηση τώρα.
Θέλω να δω και τι γίνεται σε μοχλικο και ψαλίδι.
Για να βγει μοχλικο και ψαλιδι πρέπει να βγει και η ανάρτηση;

Θα το παλέψω με οδηγίες και pdf καθώς δε το έχω ξανακάνει και δεν είμαι και σίγουρος αν θα τα καταφέρω αλλά λέμε τώρα...
Κάτι ιδιαίτερο να προσέξω;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το είχα κάνει στο fazer κάποτε, το έκανα και στον Πήγασο σχετικά πρόσφατα.

Απλή διαδικασία είναι, προτίμησα να βγάλω το αμορτισέρ γιατί ελευθερώνει χώρο, αντί να κρέμεται πίσω από τον άξονα του ψαλιδιού.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το είχα κάνει στο fazer κάποτε, το έκανα και στον Πήγασο σχετικά πρόσφατα.

Απλή διαδικασία είναι, προτίμησα να βγάλω το αμορτισέρ γιατί ελευθερώνει χώρο, αντί να κρέμεται πίσω από τον άξονα του ψαλιδιού.
Στο Τεν πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι για να βγει, γι'αυτό το σκεφτομαι
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Καλημέρα Μητσαρα δεν είναι κάτι δύσκολο να βγάλεις το μοχλικο και το ψαλίδι απλά θέλει χρόνο και απλά. Η ανάρτηση δεν χρειάζεται να βγει.

Έχω και κωδικοποιημενο σκονακι με τα νιουτον που πρέπει να σφιξεις μετά :

Ψαλιδιού πίσω 50νμ
Μοχλικου με ανάρτηση 45νμ
Ψαλιδιού με μοχλικο 50νμ
Ψαλιδιού σκελετού 92νμ
Πίσω ρόδα 105νμ



Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SunFizz

Μέλος
Περιοχή
Mytilini
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Tenere 660 2012
Μην μασάς δεν είναι τίποτα εγώ με αφορμή αυτή την εργασία έβγαλα και την ανάρτηση και άνοιξα τρύπα στο φίλτροκουτί για να βγάλω την ανάρτηση οπότε χρειαστεί χωρίς να λύσω το μισό μηχανάκι ξανά. (Από εδώ το είχα διαβάσει και το έκανα, νομίζω το είχε κάνει ο στεφ)

Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απλα εχω και από εργαλεία τα πάντα.
Απλά πρέπει να ξεπεράσω το άγχος του άγνωστου και να το ξεκινήσω.
Ξεκινα το, δεν ειναι τιποτα. Αν εχεις και δυναμοκλειδο ουτε το κλασσικο θεμα του πρωταρη που κοβει βιδες δεν θα εχεις.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Όταν ελευθερώσεις το μοχλικό και πρίν ασχοληθείς να βγάλεις το ψαλίδι, τσέκαρε αν είναι οκ : οριζόντιος τζόγος από την άκρη του ψαλιδιού < 1mm και κάθετη κίνηση χωρίς κολλήματα ή περίεργες τριβές.
Αν είναι όλα οκ απλά τσέκαρε με το δυναμόμετρο ότι είναι σωστά σφιγμένο στα 92Nm όπως έγραψε ο SunFizz.
Aν δεν είναι οκ, αγόρασε πρώτα τα ρουλεμάν και τους αποστάτες και τις τσιμούχες και λύσε το άλλη φορά.
 
Top Bottom