Yamaha T7 Tenere

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εκανα μια παραγγελία εχθές για πράγματα του αυτοκινήτου από Αγγλία , 590 λίρες +30 λίρες μεταφορικά ,σύνολο 620 λίρες , σε καμία 10αρια μέρες θα γράψω ποσό είναι το ποσό του τελωνίου
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εκανα μια παραγγελία εχθές για πράγματα του αυτοκινήτου από Αγγλία , 590 λίρες +30 λίρες μεταφορικά ,σύνολο 620 λίρες , σε καμία 10αρια μέρες θα γράψω ποσό είναι το ποσό του τελωνίου
Κωστή.... να μας πεις αλλά χωρίς τις συνήθεις διασυνδέσεις σου.... εντάξει; :)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
όχι το έκανα κατευθείαν από το σάιτ τους και θα δω εδώ αν θα βάλω δικό μας εκτελωνιστή η θα παωμε το δικό τους .
μου έκαναν μια έκπτωση αυτοί στα πράγματα που αγόρασα (100 λίρες) αλλά η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει εκτός τον επαφών του γραφείου .

Άνοιξε το ιντερκουλερ εχθές και βρήκα ευκαιρία για βελτίωση μαζί με τα κολάρα σιλικόνης .
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
όχι το έκανα κατευθείαν από το σάιτ τους και θα δω εδώ αν θα βάλω δικό μας εκτελωνιστή η θα παωμε το δικό τους .
μου έκαναν μια έκπτωση αυτοί στα πράγματα που αγόρασα (100 λίρες) αλλά η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει εκτός τον επαφών του γραφείου .

Άνοιξε το ιντερκουλερ εχθές και βρήκα ευκαιρία για βελτίωση μαζί με τα κολάρα σιλικόνης .
Τώρα που είναι καλοκαίρι τα κολάρα θενε προσοχή.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τώρα που είναι καλοκαίρι τα κολάρα θενε προσοχή.
Ειδικά αυτά που είναι κοντά σε παραθαλάσσιες περιοχές...:cool:
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Γιατι δεν βάζεις μια high mount οπότε να είσαι κερδισμένος και από θέμα εξάτμισης και από βάρος; Χώμα πατάς; Αν ναι πως την παλεύεις με τις τούμπες (που δεν έχεις κάγκελα εννοώ);
σε περιπτωση αλλαγης μονο τελικου ,ειτε ψιλο high mount ειτε χαμηλο οπως το μαμα ,
δεν εχει σχεση το euro 4 euro 5 μοντελο ετσι δεν ειναι?
μονο αν αλλαξεις κ λαιμους παιζει ρολο να φανταστω..
Στο δικο μου δλδ που ειναι ευρο 5 βαζω οτι τελικο θελω για τενερε 700 ,
ακομα κ αυτα που ειναι του 2019 για παραδειγμα ετσι?
Ρωταω μηπως μου διαφευγει καποια λεπτομερεια πριν αγορασω καποιο..
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
σε περιπτωση αλλαγης μονο τελικου ,ειτε ψιλο high mount ειτε χαμηλο οπως το μαμα ,
δεν εχει σχεση το euro 4 euro 5 μοντελο ετσι δεν ειναι?
μονο αν αλλαξεις κ λαιμους παιζει ρολο να φανταστω..
Στο δικο μου δλδ που ειναι ευρο 5 βαζω οτι τελικο θελω για τενερε 700 ,
ακομα κ αυτα που ειναι του 2019 για παραδειγμα ετσι?
Ρωταω μηπως μου διαφευγει καποια λεπτομερεια πριν αγορασω καποιο..
Νομίζω κατα 99% ότι είναι έτσι όπως το λές. Μόνο οι λαιμοί είναι διαφορετικοί, αφού έχουν τον καταλύτη σε άλλο σημείο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
σε περιπτωση αλλαγης μονο τελικου ,ειτε ψιλο high mount ειτε χαμηλο οπως το μαμα ,
δεν εχει σχεση το euro 4 euro 5 μοντελο ετσι δεν ειναι?
μονο αν αλλαξεις κ λαιμους παιζει ρολο να φανταστω..
Στο δικο μου δλδ που ειναι ευρο 5 βαζω οτι τελικο θελω για τενερε 700 ,
ακομα κ αυτα που ειναι του 2019 για παραδειγμα ετσι?
Ρωταω μηπως μου διαφευγει καποια λεπτομερεια πριν αγορασω καποιο..
είχα κάνει την ίδια ερώτηση στους Γερμανούς www.off-the-road.de
για αλλαγή τελικού δεν έχεις πρόβλημα, μπορείς να βάλεις όποιας χρονολογίας θες.
το πιστοποιητικό όμως διαφέρει. Για παράδειγμα της Ακραποβιτς μοντέλο 2019/20 (euro 4) είναι αυτό:
(το ίδιο παίζει και σε άλλες μάρκες, απλά δείχνω ακραποβιτς που είναι πιο εμφανής η διαφορά οπτικά)



Ενώ το euro 5 είναι αυτό:


και τα 2 είναι συμβατά και μπαίνουν και στα 2 μοντέλα (ευρω 4 & 5), αλλά το πιστοποιητικό συμμόρφωσης είναι διαφορετικό.
Μπορεί να έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ (λέω εγω τώρα...) αν βάλεις στο ευρω 5 σου Τενερέ εξάτμιση που έχει πιστοποιητικό ευρω 4.
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
είχα κάνει την ίδια ερώτηση στους Γερμανούς www.off-the-road.de
για αλλαγή τελικού δεν έχεις πρόβλημα, μπορείς να βάλεις όποιας χρονολογίας θες.
το πιστοποιητικό όμως διαφέρει. Για παράδειγμα της Ακραποβιτς μοντέλο 2019/20 (euro 4) είναι αυτό:
(το ίδιο παίζει και σε άλλες μάρκες, απλά δείχνω ακραποβιτς που είναι πιο εμφανής η διαφορά οπτικά)



Ενώ το euro 5 είναι αυτό:


και τα 2 είναι συμβατά και μπαίνουν και στα 2 μοντέλα (ευρω 4 & 5), αλλά το πιστοποιητικό συμμόρφωσης είναι διαφορετικό.
Μπορεί να έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ (λέω εγω τώρα...) αν βάλεις στο ευρω 5 σου Τενερέ εξάτμιση που έχει πιστοποιητικό ευρω 4.
Ευχαριστω φιλε μου....
κ μια ακομα ερωτηση αν ξερεις..
σε περιπτωση που αλλαξουμε μονο τελικο κ φιλτρο dna stage 2 για παραδειγμα...
εχει διαφορα στην αποδοση και στον ηχο? θελει να μπει υπολιστη για ρυθμιση ?
μιλαμε μονο για τελικο κ φιλτρο αερος ,οχι λαιμους...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
σε περιπτωση που αλλαξουμε μονο τελικο κ φιλτρο dna stage 2 για παραδειγμα...
εχει διαφορα στην αποδοση και στον ηχο? θελει να μπει υπολιστη για ρυθμιση ?
μιλαμε μονο για τελικο κ φιλτρο αερος ,οχι λαιμους...
Ο Γιάννης Kardabix είχε DNA 2 και είχε ρωτήσει την DNA κ του είχαν πει πως δεν χρειάζεται.
Αναφέρεται ότι χρειάζεται επαναπρογραμματισμός ως disclaimer, για να αποποιηθούν ευθύνες σε τυχόν ζημιά.

Στη θέση σου, αν ψαχνόμουν για τέτοιες αλλαγές, θα έβαζα και ένα "rapidbike".
Είναι σαν το power commander αλλά χωρίς "πρόγραμμα", προσαρμόζεται μόνο του όσο οδηγάς και μαθαίνει την οδήγησή σου για να δώσω μια περιληπτική λειτουργία.

Δες ενδεικτικά αυτά τα βιντεος:





 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ευχαριστω φιλε μου....
κ μια ακομα ερωτηση αν ξερεις..
σε περιπτωση που αλλαξουμε μονο τελικο κ φιλτρο dna stage 2 για παραδειγμα...
εχει διαφορα στην αποδοση και στον ηχο? θελει να μπει υπολιστη για ρυθμιση ?
μιλαμε μονο για τελικο κ φιλτρο αερος ,οχι λαιμους...
Εγώ είχα για λίγο το stage 2 αλλά επειδή ανακατεύομαι με χώματα και λάσπες κράτησα το stage1 με το σνορκελ της yamaha και περιμένω και ένα προφίλτρο της Unifilter . Η dna μου είπε ότι το stage 2 είναι για δρόμο και πίστα και όχι για εκτός δρόμου. Έχει διαφορά στην απόδοση ιδίως πάνω από τις 5χιλ στροφές αλλά πιστεύω ότι αν το βάλεις καλό είναι να του βάλεις και πρόγραμμα (για το stage 2) . Αν σε ενδιαφέρει έχω το καπάκι του stage 2 στις αγγελιες
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Εγώ είχα για λίγο το stage 2 αλλά επειδή ανακατεύομαι με χώματα και λάσπες κράτησα το stage1 με το σνορκελ της yamaha και περιμένω και ένα προφίλτρο της Unifilter . Η dna μου είπε ότι το stage 2 είναι για δρόμο και πίστα και όχι για εκτός δρόμου. Έχει διαφορά στην απόδοση ιδίως πάνω από τις 5χιλ στροφές αλλά πιστεύω ότι αν το βάλεις καλό είναι να του βάλεις και πρόγραμμα (για το stage 2) . Αν σε ενδιαφέρει έχω το καπάκι του stage 2 στις αγγελιες
Από που πήρες το προφίλτρο;
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
mallllias πας και χώμα;
Αν ναι το stage 2 παίζει να έχει θέμα...
Nαι εννοείται οτι παω χωμα...νταξει οχι καθε φορα που κανω βολτα ,αλλα εννοείται πως ναι θα παω..
οποτε αφηνω το stage 2 σε 1η φαση...
Αν το αφησω μαμα ,ως εχει,
εκει μπροστα στον κυκλο του πλαστικου πανω απτο φιλτρο
εκει που κανει την κουρμπα προς τα μπρος κ κοιταει μπροστα, στο τεποζιτο,
εκει πρεπει να βαλω τπτ μιας που παω χωμα??
εχει κατι σφουγκαρια , κατι αλλα σα καλσον ,δε ξερω ...
εχω δει κατι βιντεακια παλιοτερα με σφουγκαρια που τα βαζαν μεσα σε λαδι τα πλεναν κ λεω ουτε καν..
Στο xt660z που ειχα , και που πηγαινα παρα πολυ χωμα, μονο το φιλτρο καθαριζα με τον αερα , κομφλερ
κ δεν ειχα ποτε προβλημα στα περιπου 30000 χιλιομετρα που εκανα μαζι του,67000 συνολο..
Οποτε υπαρχει κατι για να βαλω εκει για καλο κ για κακο χωρις ομως να μπλεκω με λαδια κ νερα, ??
κατι ευχρηστο δλδ που δε ''μπλοκαρει'' φυσικα την καλη εισαγωγη του αερα..
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αν μείνεις με το χάρτινο φίλτρο του εργοστασίου δεν χρειάζεται κάτι άλλο εκτός και αν τρως φουλ σκόνη σε κάθε βόλτα. Το φίλτρο δεν το φυσας με αέρα, καταστρεφεται...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Αν μείνεις με το χάρτινο φίλτρο του εργοστασίου δεν χρειάζεται κάτι άλλο εκτός και αν τρως φουλ σκόνη σε κάθε βόλτα. Το φίλτρο δεν το φυσας με αέρα, καταστρεφεται...
Τελικά αποφάσισα για αυτή τη φορά τουλάχιστον να μείνω στο εργοστασιακό..
 
Top Bottom