onroad
Superhero
Εκανα μια παραγγελία εχθές για πράγματα του αυτοκινήτου από Αγγλία , 590 λίρες +30 λίρες μεταφορικά ,σύνολο 620 λίρες , σε καμία 10αρια μέρες θα γράψω ποσό είναι το ποσό του τελωνίου
Κωστή.... να μας πεις αλλά χωρίς τις συνήθεις διασυνδέσεις σου.... εντάξει;Εκανα μια παραγγελία εχθές για πράγματα του αυτοκινήτου από Αγγλία , 590 λίρες +30 λίρες μεταφορικά ,σύνολο 620 λίρες , σε καμία 10αρια μέρες θα γράψω ποσό είναι το ποσό του τελωνίου
Τώρα που είναι καλοκαίρι τα κολάρα θενε προσοχή.όχι το έκανα κατευθείαν από το σάιτ τους και θα δω εδώ αν θα βάλω δικό μας εκτελωνιστή η θα παωμε το δικό τους .
μου έκαναν μια έκπτωση αυτοί στα πράγματα που αγόρασα (100 λίρες) αλλά η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει εκτός τον επαφών του γραφείου .
Άνοιξε το ιντερκουλερ εχθές και βρήκα ευκαιρία για βελτίωση μαζί με τα κολάρα σιλικόνης .
Ειδικά αυτά που είναι κοντά σε παραθαλάσσιες περιοχές...Τώρα που είναι καλοκαίρι τα κολάρα θενε προσοχή.
Αυτά γράφονται με ωμέγα...Ειδικά αυτά που είναι κοντά σε παραθαλάσσιες περιοχές...
Δεν θα γινοτανε κι αλλιως... το πιο ωραιο γραμμα, οπως και να το δεις...Αυτά γράφονται με ωμέγα...
Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
σε περιπτωση αλλαγης μονο τελικου ,ειτε ψιλο high mount ειτε χαμηλο οπως το μαμα ,Γιατι δεν βάζεις μια high mount οπότε να είσαι κερδισμένος και από θέμα εξάτμισης και από βάρος; Χώμα πατάς; Αν ναι πως την παλεύεις με τις τούμπες (που δεν έχεις κάγκελα εννοώ);
Νομίζω κατα 99% ότι είναι έτσι όπως το λές. Μόνο οι λαιμοί είναι διαφορετικοί, αφού έχουν τον καταλύτη σε άλλο σημείο.σε περιπτωση αλλαγης μονο τελικου ,ειτε ψιλο high mount ειτε χαμηλο οπως το μαμα ,
δεν εχει σχεση το euro 4 euro 5 μοντελο ετσι δεν ειναι?
μονο αν αλλαξεις κ λαιμους παιζει ρολο να φανταστω..
Στο δικο μου δλδ που ειναι ευρο 5 βαζω οτι τελικο θελω για τενερε 700 ,
ακομα κ αυτα που ειναι του 2019 για παραδειγμα ετσι?
Ρωταω μηπως μου διαφευγει καποια λεπτομερεια πριν αγορασω καποιο..
είχα κάνει την ίδια ερώτηση στους Γερμανούς www.off-the-road.deσε περιπτωση αλλαγης μονο τελικου ,ειτε ψιλο high mount ειτε χαμηλο οπως το μαμα ,
δεν εχει σχεση το euro 4 euro 5 μοντελο ετσι δεν ειναι?
μονο αν αλλαξεις κ λαιμους παιζει ρολο να φανταστω..
Στο δικο μου δλδ που ειναι ευρο 5 βαζω οτι τελικο θελω για τενερε 700 ,
ακομα κ αυτα που ειναι του 2019 για παραδειγμα ετσι?
Ρωταω μηπως μου διαφευγει καποια λεπτομερεια πριν αγορασω καποιο..
Ευχαριστω φιλε μου....είχα κάνει την ίδια ερώτηση στους Γερμανούς www.off-the-road.de
για αλλαγή τελικού δεν έχεις πρόβλημα, μπορείς να βάλεις όποιας χρονολογίας θες.
το πιστοποιητικό όμως διαφέρει. Για παράδειγμα της Ακραποβιτς μοντέλο 2019/20 (euro 4) είναι αυτό:
(το ίδιο παίζει και σε άλλες μάρκες, απλά δείχνω ακραποβιτς που είναι πιο εμφανής η διαφορά οπτικά)
Ενώ το euro 5 είναι αυτό:
και τα 2 είναι συμβατά και μπαίνουν και στα 2 μοντέλα (ευρω 4 & 5), αλλά το πιστοποιητικό συμμόρφωσης είναι διαφορετικό.
Μπορεί να έχεις πρόβλημα με ΚΤΕΟ (λέω εγω τώρα...) αν βάλεις στο ευρω 5 σου Τενερέ εξάτμιση που έχει πιστοποιητικό ευρω 4.
Ο Γιάννης Kardabix είχε DNA 2 και είχε ρωτήσει την DNA κ του είχαν πει πως δεν χρειάζεται.σε περιπτωση που αλλαξουμε μονο τελικο κ φιλτρο dna stage 2 για παραδειγμα...
εχει διαφορα στην αποδοση και στον ηχο? θελει να μπει υπολιστη για ρυθμιση ?
μιλαμε μονο για τελικο κ φιλτρο αερος ,οχι λαιμους...
Εγώ είχα για λίγο το stage 2 αλλά επειδή ανακατεύομαι με χώματα και λάσπες κράτησα το stage1 με το σνορκελ της yamaha και περιμένω και ένα προφίλτρο της Unifilter . Η dna μου είπε ότι το stage 2 είναι για δρόμο και πίστα και όχι για εκτός δρόμου. Έχει διαφορά στην απόδοση ιδίως πάνω από τις 5χιλ στροφές αλλά πιστεύω ότι αν το βάλεις καλό είναι να του βάλεις και πρόγραμμα (για το stage 2) . Αν σε ενδιαφέρει έχω το καπάκι του stage 2 στις αγγελιεςΕυχαριστω φιλε μου....
κ μια ακομα ερωτηση αν ξερεις..
σε περιπτωση που αλλαξουμε μονο τελικο κ φιλτρο dna stage 2 για παραδειγμα...
εχει διαφορα στην αποδοση και στον ηχο? θελει να μπει υπολιστη για ρυθμιση ?
μιλαμε μονο για τελικο κ φιλτρο αερος ,οχι λαιμους...
Από που πήρες το προφίλτρο;Εγώ είχα για λίγο το stage 2 αλλά επειδή ανακατεύομαι με χώματα και λάσπες κράτησα το stage1 με το σνορκελ της yamaha και περιμένω και ένα προφίλτρο της Unifilter . Η dna μου είπε ότι το stage 2 είναι για δρόμο και πίστα και όχι για εκτός δρόμου. Έχει διαφορά στην απόδοση ιδίως πάνω από τις 5χιλ στροφές αλλά πιστεύω ότι αν το βάλεις καλό είναι να του βάλεις και πρόγραμμα (για το stage 2) . Αν σε ενδιαφέρει έχω το καπάκι του stage 2 στις αγγελιες
Από ΜακανΑπό που πήρες το προφίλτρο;
Nαι εννοείται οτι παω χωμα...νταξει οχι καθε φορα που κανω βολτα ,αλλα εννοείται πως ναι θα παω..mallllias πας και χώμα;
Αν ναι το stage 2 παίζει να έχει θέμα...
Τελικά αποφάσισα για αυτή τη φορά τουλάχιστον να μείνω στο εργοστασιακό..Αν μείνεις με το χάρτινο φίλτρο του εργοστασίου δεν χρειάζεται κάτι άλλο εκτός και αν τρως φουλ σκόνη σε κάθε βόλτα. Το φίλτρο δεν το φυσας με αέρα, καταστρεφεται...