Yamaha T7 Tenere

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να παίρνεις καινούργιο μηχανακι και να ψάχνεις αναρτήσεις είναι κάπως περίεργο.
Αυτο βέβαια κάποιοι που είναι χρονιά με τα japan το θεωρούν φυσιολογικό.
Εμενα με χαλάει.
Εσένα που πήρες το κορυφαίο μοντέλο της BMW και που είσαι 70 κιλά, σκέψου το ότι όσοι είναι εκτός "βάρους σχεδιασμού" πρέπει να κάνουν το αυτονόητο για τα κιλά τους, το οποίο κανονικά θα έπρεπε να κάνει η εταιρία για λογαριασμό τους, προ της παράδοσης της μοτοσικλέτας; Είναι πραγματική ξεφτίλα για όλες τις εταιρίες αυτό, αλλά ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα πάλι. Και εμένα με χαλάει να ψάχνω ελατήρια με κάθε μοτοσικλέτα που παίρνω, αλλά ακόμα και "αδύνατος" ήμουν 90 κιλά και πάντα ήθελα δικάβαλο, οπότε ποτέ δεν με κάλυψε στοκ ανάρτηση.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Η άποψη καθενός είναι υποκειμενική και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί γιατί δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης της πλειοψηφιας των παραμέτρων που αναφέρθηκαν ως θετικά ή αρνητικά! Είναι καθαρά θέμα αίσθησης και προηγούμενης εμπειρίας! Πως οδηγάς, τι οδηγάς κλπ! Αρα, όταν λέω ότι η απόκριση στις κλειστές ανηφορικές φουρκέτες μου φάνηκε απότομη, εννοώ αυτό κ όχι κάτι άλλο (κατήφορικες χωμάτινες με απότομο άνοιγμα του γκαζιού για παράδειγμα)! Είναι καθαρά θέμα γούστου και συνήθειας βάσει των μοτο που οδηγούσες μέχρι σήμερα! Δεν θεωρώ ότι είναι σοβαρό μειονέκτημα κ ότι αυτό από μόνο του θα με απέτρεπε από να την αγοράσω! Άσε που μπορεί να διορθώνεται κιόλας (ή απλά να συνηθίζεται επαναπροσαρμοζοντας το οδηγικό στυλ)! Απλά το ανέφερα! Πιο σημαντικό μειονέκτημα θεωρώ τη φαινομενική δυσκολία φόρτωσης αποσκευών με συνεπιβάτη (βασική παράμετρος για μένα), αλλά οψόμεθα! Γενικά πάντως το μηχανάκι μου άρεσε! Και στην άσφαλτο που έχω εμπειρία αλλά και στο χώμα που δεν έχω!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Καλημέρα από Χανιά.... δυστυχώς επιστρέψαμε. μακάρι να καθόμουν και τις άλλες 2 μέρες. ήταν σαν διακοπές για μένα.
Αρχικά να αναφέρω ότι δεν είχα καμία επαφή στο χώμα με μεγάλη μηχανή , πέρα του tracer ( ναι καλά διάβασες
οι κανιβαλισμοί εδώ μετά το 3ο λεπτό με τα 17αρακια σλικ ), άρα σαν αίσθηση μέτρο σύγκρισης είναι το sxf 100κιλά που έχω , και για άσφαλτο έχω (είχα) πιστεύω ένα αρκετά δυνατό μέτρο σύγκρισης σε κινητήρα αλλά και συμπεριφορά(tracer mt 09 ). Έχουμε και λέμε λοιπόν ( ελπίζω να μην σας κουράσω)
Βγαίνουμε απο πλοιο με την tracy και παμε καλιροης να χαζέψουμε μαγαζακια με καλούδια να περάσει η ώρα. καφεδάκι , αλλαγή ενδυσης και φύγαμε για καπανδρίτι ( μέσα στο λιοπύρι)
Ραντεβού είχα 2:45 ( φοβήθηκα οτι στις 2 δεν θα είχε πολύ ζέστη γιαυτο είπα να το βάλω πιο μετά) και είπα να πάω λίγο νωρίτερα να χαζέψω , αλλά με κοιτάνε ντυμένο και με πετάνε αμέσως πάνω σε ένα μοτόρι με την συμφωνία ότι θα έκανα και στο επόμενο γκρουπ. Είχα λοιπόν άμεσα πρόσφατη μέσα μου την γλυκιά ανάμνηση απο την tracy στην ασφλατο. Ξεκινάμε και απο το1-2ο χλμ νιώθω απίστευτα άνετα , θα με πείτε τρελό αλλά μπορεί να ένιωθα και πιο άνετα απο το tracy. Το γκαζάκι του όσο έπρεπε , αίσθηση και θέση οδήγησης πολύ όμορφη και φιλική.αν και έχω συνηθίσει στο traction control του άλλου εδώ δεν το χρειάστηκα αν και τα λάστιχα ήταν τρόχαλο , οι αναρτήσεις τέρμα χαλαρές και η άσφαλτος απο τον ήλιο λίγο πρίν την λάβα!! πιάνουμε 130-140 με 6η και δεν ήθελα παραπάνω, σαν Σπύρος , εδω είσαι λέω φίλε. με 6η δοκίμασα να ανοίξω απο 90-100 να περάσω ένα αμάξι , το έκανα πολύ άνετα. Εδώ είμαστε λέω! Ξεκινάει και το στροφυλίκι στα κωλόστενα και τους κωλόδρομους σαν αυτούς που έχουμε και εδώ στη κρήτη.γλυκιά παιχνιδιάρικι αίσθηση.ένιωθα σαν παιδάκι με το ποδηλατό του , ένιωθα όπως οδηγάω το ktm στην άσφαλτο. το πέταγα και σε κάτι λακούβες επίτηδες , όλα άψογα. Εκεί λοιπόν είπα " Σπύρο, βρήκα τον διάδοχο , χέσε το χώμα καλύτερα μην μπώ και φάω καμιά σούπα. κρατάμε το ktm και βλέπουμε ". ΅Εκεί είχα αποφασίσει λοιπόν οτι η τράμπα θα γινόταν. Και φτάνουμε στο χωματάκι..... Ωχ λέω πάμε και ότι γίνει . όλοι μου έλεγαν απο εδώ να προσέχω και ότι δεν είναι σαν το ΚΤΜακι , θέλει ήρεμα , χαλαρα το φρενάκι κτλπ. Εγώ απο το πρώτο ανηφοράκι ένιωθα σαν το ΚΤΜακι....τι να πώ , ίσως επειδή είμαι και τέρμα αρχάριος ... δε ξέρω. γελούσα σε όλη τη διαδρομη. στο 70-80% της διαδρομής πάταγα μπροστινό μόνο...είμαι χαζός το ξέρω. αλλά ένιωθα απίστευτα άνετα!! το λάτρεψα.... Δυστυχώς σταματάμε σε μια άκρη κάτω απο ένα δεντράκι.... και περιμένα τα υπόλοιπα άτομα... εκεί μάθαμε ότι κάποιος έπεσε...πολύ πιο μετά μάθαμε ότι κατέβαινε με 4η ή 5ή την κατηφόρα.... οκ whatever . στην τελική ευθεία χώματος παίζαμε μέχρι τα 100. και η αίσθηση μου άρεσε. Επιστροφή στη βάση λοιπόν.... και δεν υπήρχαν λόγια. αμέσως μας λένε οτι φέυγει το 2ο γκρούπ των 2:45. ουτε κράνος δεν έβγαλα.... απο το χαμόγελο δεν μπορούσε να βγεί!!!
Στην 2η βόλτα αλλάζω και τσιμπάω ένα άλλο....βλέπω ότι το μπροστά αλλά και το πίσω είναι πιο σφιχτό. και το καταλαβαίνεις απο το πρωτο κιόλας φρενάρισμα οπότε με το μπροστινό φρένο γίναμε αμέσως καλοί φίλοι . τα ίδια και σε αυτή τη βόλτα, δοκίμαζα να ανοιγωκλέινω το γκάζι...δεν μου έκανε κάτι εντυπωση, ούτε γλίστριμα, ούτε κάτι μη-φιλικό. Το στροφιλίκι έγινε ακόμα καλύτερο με μεγαλύτερες κλίσεις και ακόμα καλύτερη απόλαυση.Δώστου και το χώμα , δοκίμασα και εδώ το γκάζι, όλα μια χαρα και ωραία. η ανάρτηση ειδικά στην κατηφόρα δούλευε πιο σωστά. επαιξα και με το πίσω φρένο, άνοιγα γκάζι , δίπλωνε αλλά δίπλωνε πολύ ελεγχόμενα , και το συγκρίνω αυτό με το ΚΤΜ που και εκεί διπλώνει αλλά καμιά φόρα απο τις 90 πάει στις 180 μοίρες εύκολα. Δυστυχώς λίγο πιο κάτω ένας κύριος έπεσε μετά απο μπλοκάρισμα μπροστινού. Στεναχωρήθηκα διότι οι υπόλοιποι "φίλοι" του απλά τον κοίταζαν. κατεβαίνω τον σηκώνω έρχεται και ο χούντρας να σηκώσουμε τη μηχανή.... εκεί ένα δάκρυ κύλισε.... χούφτα μανέτα broken , πλαστικό πλαινό broken , ντεπόζιτο almost broken ειχε μπει μεσα μια γροθιά , εξάτμιση στο ψαλίδι πάνω ( το καπάκι που έλεγαν ότι βρίσκει η μπότα είχε κάνει την δουλειά απο άποψη προστασίας!!!! ). Επιστροφή μετά απο λίγο στη βάση . Τηλέφωνο στα Χανιά : "Έλα μήτσο , κλείστο το μπλέ , αύριο σου φέρνω tracer και 2000 " .
Απο την 2η βόλτα κατάλαβα ότι για κανιβαλισμούς στο χώμα κάγκελα μπρός πίσω είναι σχεδόν απαραίτητα....! η Yamaha ανακοινώνει τέλος το χωμάτινο κομμάτι μόνο on road απο εδώ και πέρα ( να μείνει και κανένα μηχανάκι για τις άλλες χώρες ). Σκέφτηκα τα παιδιά απο το advride και του λέω θα ΄χασει πολύ κόσμο , εμένα με έπεισε το χώμα μην το βγάλεις.... Τσεκάρουν τα μηχανάκια , κατεβάζουν πιέσεις απο 35->28-30 και απο 40 στο πίσω κάπου στο 35( δεν είμαι σίγουρος για τα τελικά νούμερα μόνο για τα αρχικά). ήρθε και ένα κύριος και πείραζε τις αναρτήσεις αλλά προς το άγνωστο.
Ξεκινάει και η 3η βόλτα , τσιμπάω απο τον χούντρα το rally edition και τσιμπάει αυτός το xsr , θα γελάσουμε λέω!!! κάθεσε πάνω και η σέλα κάνει τρελήηηηηηη διαφορά!! ακόμα και για τον συνεπιβάτη!! η ακράπα γλυκιά πολύ και τ άνοιγμα λίγο πιο άμεσο αλλά διαχειρίσιμο. στη βόλτα αυτή δοκίμασα κάτι πιο χαλαρό, σαν να είμαι με τη γυναίκα.έκανα πώς μιλούσα πίσω!! (τρελός)
Στο στροφυλίκι δοκίμαζα να μπάινω με 3ή ή και με 4ή αλλά η ροπή δεν με πρόδωσε ποτέ.Λίγο πριν το χώμα κατέβασα την γυναίκα ( εκει ειναι ακόμα ) και άνοιγα κανονικότα με όρεξη και πάθος. είχα βγάλει και τα λάστιχα απο τα μαρσπιε , γάτζωνε ωραία η μπότα. και ο λεβιές του φρένου ήταν εκεί που έπρεπε σε σχέση με τα άλλα.σκέτη απόλαυση και αυτη η βόλτα. Ευτυχώς ολοκληρώθηκε δίχως πρόβλημα.
διάλειμμα για μενα με νερό και monster και μετά απο λίγο πάμε για την 4η με το χαμηλωμένο. σε σχέση με το rally είναι πολύ πιο κάτω!!δεν με τρέλανε σαν θέση αλλά δεν είχα και πρόβλημα. στην άσφλατο είχε καλύτερο έλεγχο... στο χώμα δεν έδωσα και πολλά γιατί είχαμε ήρεμο ρυθμό.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε το τεστ για εμένα.έπρεπε να προλάβω να γυρίσω πλοίο. Εύκολα θα καθόμουν μέχρι την κυριακή να έκανα το ίδιο πράγμα... και απο αυτή την αίσθηση κατάλαβα ότι το μηχανάκι μου κάνει. Το deal μου κάνει με το tracer μια χαρα άρα προχωράμε.
Γύρισα Χανιά και μου έχει αφήσει μια τόσο γλυκιά ανάμνηση σαν να είχα πάει 5ήμερη 3η γυμνασίου...και ήμουν εκεί μόλις 4 ώρες (άντε 5). Άρα εμένα αυτό μου αρκεί!!!

Στεναχωρήθηκα που δεν κατάφερα να γνωρίσω άτομα απο εδώ, πέρα απο τον Πέτρο και τον Γιάννη. Ρώταγα δεξιά και αριστερά " είσαι απο το adv ride ?? " - " τι??? όχι... " . 3-4 άκυρα έφαγα, μετά σταμάτησε μην με περάσουν για εντελώς τρελό.Ελπίζω στην επόμενη να γνωριστώ με περισσότερους.

Σε λίγο κάποια ακόμα update που έμαθα για περιφερειακά και το τελικό μηχανάκι παραγωγής.

Sorry for the long post
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Για οσους τελικα ,το αγορασουν,ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.
Οσο για την τιμη ,αν σκεφτεις οτι η yamaha μοσχοπουλαει σκουτερ 400cc στα 7500€,τοτε η τιμη για T7 ειναι καλη για ξεκινημα μιας πλατφορμας που ο καθενας οπου θελει το φτανει.Αλλωστε ολοι μας αγοραζουμε,κατα την αποψη μας,το καλυτερο ,το βελτιωνουμε ,γινεται στα μετρα μας .......και το πουλαμε.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αυτή τη μαλακια/ ξερολιαση του Έλληνα δεν θα την καταλάβω ποτέ. Γιατί ας πούμε αύριο εγώ να μην πατήσω χώμα, επειδή ο άλλος ο αμπαλος ήθελε να το παίξει Μπιρτς. Αναμενόμενο, έπρεπε να το φανταστώ.

Υ.Γ ωραία η περιγραφή, με το καλό!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το χτύπημα δεν ήταν τόσο άσχημο, το είδαμε σήμερα. Αρκετά ανθεκτικό, δεν ξέρω με πόσα το έριξε αυτός για να χτυπήσει έτσι.

Στο χώμα είμαι Ι5, αλλά πέρασε μια χαρά έστω για τα δεδομένα μου.

Κατανάλωση τεστ ραιντ 5λ/100χλμ είναι πολύ καλή.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ένα θα σας πω
έχω βάλει τον βροντακα μέσα.....
πιστονες κεντροφορια εφσιαρια .....
όλους εσάς με τα καινούργια θα σας δαγκώσω..!!!!!!!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tελικα το χωμα το ακυρωσανε ή το κανουν και σημερα?

(Αν και εχουν θυμωσει οι πορτοκαλι θεοι μαλλον και βαζουν τρικλοποδιες, χτες βραζαμε, σημερα βρεχει)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε καλημέρα
Η αίσθηση που λαμβάνει ο κάθε αναβάτης είναι διαφορετική και εξαρτάτε απο πολλούς παράγοντες , οδηγική εμπειρία , από τι μηχανάκι προέρχεται κτλ .

Εγώ βρήκα το μοτέρ νωχελικο χαμηλά και πολύ καλό στις μεσαίες κ ψηλές , το σαζμαν πολύ καλό και την αναρτηση να μου θυμίζει crm250 εμπρός και σούστα από κρεβάτι πίσω .
Για την ανάρτηση που το συζητήσαμε επί τόπου με τον κονκοστ (εμπρός είχαμε την ίδια άποψη και πισω εντελώς αντίθετη) οπότε παίζει να οφείλεται στο ότι ήταν κουρασμένες και κακορυθμισμενες .

Θα το έπαιρνα ; Ναι αντί να είχα πάρει το crf1000 , το μοτέρ κρατάει τα χιλιόμετρα , και μπορεί να σε πάει σε άλλες χώρες να απολαύσεις ένα τσάι βρε αδερφέ (μόνο την γνωστή μάρκα )
Είναι σίγουρα ένα ωραίο ανβε τουριστικό και δεν μπορείς να το συγκρίνεις με ένα εντουρακι 250 η με ένα σκραμπλερ .

Προσωπικά δεν καταριεμαι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα θέλω , δεν χαλάνε , όσο κ αν κάποιοι χρησιμοποιούν αυτή την καραμέλα , το οτι είναι on-off , πάει να πει ότι θα είναι σε όλα τα τερέν , άσε το κορνερινγκ abs ,αλλά το τραξιον γιατί όχι ; Άντε και χάλασε ,τι θα γίνει , απλά θα βγει off , θα πας μετά από ένα μήνα να το επισκευασεις.

Όταν πήγα να το οδηγήσω , πίστευα ότι θα κάνω βόλτα ένα μηχανάκι που να είναι ίδιο με το 790 αλλά με 4500€ λιγότερο , χωρίς το 790 να τα δικαιολογεί .

Ε δεν είναι έτσι , το r&d του ρεζερβουάρ , η ευκολία να μπορείς να επέμβεις παντού , η αναρτήσεις το πλαίσιο που είναι "εκεί" από την αρχή ,τα ηλεκτρονικά , ο πίνακας οργάνων ,το καλορυθμισμενο μοτέρ και η οδηγική απόλαυση με το σιφτερ δεν συγκρίνονται.

Πιο πολύ από όλα με χάλασε η ανάρτηση του Τ700 και το απότομο δάγκωμα του εμπρός φρένου που μπορεί να φέρει πτώσεις παρά το οτιδήποτε άλλο .


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κώστα δε σε πήρα χαμπάρι, μάλλον δε σε αναγνώρισα και ο άλλος ο konkost δε μου είπε τίποτε...

Θα απαντήσω αύριο ή μεθαύριο γιατί είμαι Καρπενήσι μόνο με το κινητό. Η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα γιατί φεύγει από τα στενά πλαίσια ενός test ride συγκεκριμένου μοντέλου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro


Δεν μου πάει...???? :p
+Πιο ωραίο απο κοντά,
+πολύ γραμμικό (είχε ένα eco mode-φαντάζομαι δίνει και παραπάνω άλογα)
+συμπλεκτης βούτυρο (γαμώ την ducati μου)
+ μου έβγαζε τρελή εμπιστοσύνη στο χώμα και ας είμαι άχρηστος (και ψευτοπαντιλίκια έκανα και περίμενα το group-ποιος εγώ :rolleyes:.)
-Αίσθηση φρένων χωρίς abs,
-θα ήθελα πιο ψηλά το τιμόνι,
-στα σημεία που έπιασα κανά 130 χλμ/ώρα ένιωσα λίγο παραπάνω τριγμούς στο κράνος αλλά όχι κάτι τρελό.

Έκανα τράμπα με του Χούντρα στην διαδρομή που είχε την πιο ψηλή σέλα και μου έκατσε πιο καλά. (1,88cm).
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κώστα δε σε πήρα χαμπάρι, μάλλον δε σε αναγνώρισα και ο άλλος ο konkost δε μου είπε τίποτε...

Θα απαντήσω αύριο ή μεθαύριο γιατί είμαι Καρπενήσι μόνο με το κινητό. Η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα γιατί φεύγει από τα στενά πλαίσια ενός test ride συγκεκριμένου μοντέλου.
Και εγώ δεν σε καταλαβα , παρά μόνο όταν έφυγα να αλλάξω και είδα το μηχανακι σου στο πάρκινγκ .

Την επόμενη φορά .

Ο κονκοστ φταίει που δεν είπε

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ΗμαΝαι κι εγώ εκεί σήμερις.

Χάρηκα που σας είδα ,όσους είδα.

Αμυρού>>>Ηρεμη Δύναμη !

Σάκηηηηηηη....ψώνισες τελικά...?

Σε γενικές γραμμές ,το μηχανάκι είναι καλό.
Καλύτερο απ'όσο το περίμενα (από κοντά) για τα λ7 που κάνει καινούργιο.
Τα οποία λ7 δεν είναι λίγα ,να ξηγιόμαστε ,απλά είναι λιγότερα σε σχέση με τον οικονομικό πήχη της αγοράς για την κατηγορία.
Οι Γιαμαχαίοι ,όντως άκουσαν τις φωνές του μέσου όρου των υποψήφιων πελατών ,κι έστησαν ένα προϊόν στα μέτρα τους ,οδηγικά & οικονομικά.

Περισσότερα αργότερα ,γιατί με χτύπησε η ζέστη κατακούτελα κ πάω να την πέσω για ύπνο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
+πολύ γραμμικό (είχε ένα eco mode-φαντάζομαι δίνει και παραπάνω άλογα)
το "eco" το πρόσεξα, τελικά δεν είναι mode, είναι σημάδι ότι δεν έχεις πολύ ανοιχτό το γκάζι, μόλις "χουφτώσεις" σβήνει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειναι κανεις πανω; Μολις τελειωσα χωμάτινη.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πολύ σημαντικό feedback όλα τα σχόλια και οι αναρτήσεις από όσους το οδήγησαν...τελικά με το γκάζι ψεκασμό υπάρχει θέμα; Ήταν απότομο όταν από κλειστό το ανοιγατε τέρμα ή γενικότερα; Από όσα έχω διαβάσει είναι ίσως το μόνο αρνητικό συν ότι θα προτιμούσα να έχει προφορτιση και μπροστά. Οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο...στο ντουλάπι δύο τρία κλικ αλλάζω και καταλαβαίνεις αμέσως διαφορά...και επίσης πίσω αμορτισέρ βρίσκεις σε καλές τιμές...τα μπροστά είναι πιο ακριβά...
Κανενα θεμα δεν διαπιστωσα με τον ψεκασμο Ουτε και οι υπολοιποι τις παρεας και με ακομα δυο τρεις που συζητησα Και το μηχανακι που οδηγαω χρονια τωρα ειναι με καρμπυλατερ ενα τρανσαλπ 650, για να καταλαβεις
Εκτος και αν αυτοι που τους φανηκε αποτομος ο ψεκασμος εννοουσαν εν πολυυυυ μικρο τιναγμα απο το ρελαντι μεχρι ενα ελαχιστο κλικ πανω απο αυτο Φασμα στροφων που στην πραγματικη ζωη της μοτοσυκλετας θα χρησιμοποιηθει μονο οταν ξεκιναει το μηχανακι και αν

Η προφορτιση του μπροστινου δεν ειναι μειονεκτημα (για καμια μοτοσυκλετα) Θα ηταν ομως πλεονεκτημα αν υπηρχε! Η προφορτιση (αν χρειαζεται) του μπροστινου γινεται μια φορα για να ρυθμιστει σωστα το σαγκ και μετα δεν ξαναασχολουμαστε Γιατι οσο και να ασχοληθει αναλογως το βαρος που θα κουβαλαει η μοτοσυκλετα μονο μικρες διαφορες θα δει καποιος Και μπορει να γινει αυτο απλα βαζοντας αποστατες Αρκει τα ελατηρια να ειναι τα καταλληλα για τα κιλα μας (Με την πισω αναρτηση ειναι διαφορετικα τα πραγματα λογω πιθανου συνεπιβατη και αποσκευων)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με τον ψεκασμό υπάρχει όντως. Το καλό είναι ότι είναι χαμηλή η δύναμη του κινητήρα, οπότε (σε εμένα) δεν φάνηκε να ενοχλεί κάπου.

Επίσης σήμερα οι μοτοσικλέτες ήταν σφιχτές. Ο κ Χούντρας είπε ότι τις πείραξε ο Χελιώτης και τις έκανε "μοτοκρος για άλματα" το οποίο στην άσφαλτο ήταν πραγματικά εξαιρετικό με πολύ μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο από χτες, στο χώμα πάλι για έναν εντελώς αρχάριο όπως εγώ ήταν κακό γιατί το μηχανάκι "πετούσε" πάνω από τις πέτρες και δεν έχω εμπειρία και εμπιστοσύνη να το αφήσω, οπότε πιο αργά πεθαίνεις προς τον τερματισμό και με μεγάλο άγχος μην το ρίξω.
Από την άλλη, έστω και με αυτές τις συνθήκες ασχετοσύνης και άγχους, ήταν φανερό το πόσο γλυκά διώχνει πίσω και πόσο εύκολα το ελέγχεις με το γκάζι. Το μικρό φρένο του κινητήρα ήταν σωτήριο γιατί δεν το έκανε να αντιδρά σπαστικά όταν έκλεινα, η γραμμική απόδοση το έκανε να φεύγει χωρίς να τρομάξω. Το μπροστινό (το οποίο χρησιμοποίησα με το ABS και χωρίς, στο χώμα) δεν μου φάνηκε απότομο και δεν μπλόκαρε, ομοίως και το πίσω και το λέω αυτό γιατί με τις sidi έχω ελάχιστα χιλιόμετρα και μηδέν αίσθηση του πόσο πατάω φρένο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ κατάλαβα από τα λεγόμενα όλων σας, ότι δεν ήταν αρκετά "καλή" η χωμάτινη διαδρομή για να καταλάβετε τι κάνει το Τ700 και είναι αναμενόμενο με τόσο λαό στην αναμονή.
Είναι όμως πολύ χρήσιμες όλες οι πληροφορίες.
Δεν διαβάζω κάποιον πολύ ενθουσιασμενο για την πρώτη επαφή και αυτό με προβληματίζει.
Ούτε τον STF ....
Μπορει αν ηταν πιο απαιτητικη ή πιο γρηγορη η χωματινη διαδρομη να καταλαβαιναμε περισσοτερα πραγματα αλλα την βασικη ιδεα εγω τουλαχιστον την πηρα Το Τ700 ειναι αυτο ακριβως που δειχνει και νομιζω οπως ακριβως την προμοταρανε! (σε αντιθεση με το τενερε 660 που αλλα δειχνει η εμφανιση αλλα δυστυχως πολυ λιγοτερα μπορει να κανει) Μια μοτοσυκλετα ον-ΟΦ που θα ταξιδεψει απο ασφαλτο και χωμα χωρις (απ' οτι φαινεται) "ιδιοτροπιες χαρακτηρα" αλλα και χωρις να σου προσφερει (λογω κυριως -αλλα οχι μονο- του πολυ φιλικου κινητηρα) απλοχερα παντου και παντα οδηγικες συγκινησεις
Με αλλα λογια το Τ700 θα μπορουσε αντι για γιαμαχα να ηταν χοντα...
 
Top Bottom