Yamaha T7 Tenere

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτό με τους Κωστηδες πρέπει να το δούμε εδώ μέσα........
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό με τους Κωστηδες πρέπει να το δούμε εδώ μέσα........
Ε ειναι το 3ο πιο διαδεδομενο αντρικο ονομα στην Ελλαδα, μετα τους Γιωργηδες και τους Γιαννηδες.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ε ειναι το 3ο πιο διαδεδομενο αντρικο ονομα στην Ελλαδα, μετα τους Γιωργηδες και τους Γιαννηδες.
πιστεύω ότι είναι δάκτυλος του ραμολομανιακ.......
θα ερευνηθεί πάραυτα.....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λεπον, εχουμε και λεμε


ΔΕΔΟΜΕΝΑ:

Αναβατης 39 Μαϊων, κουραδας, 1.92μ και 120κιλα στην μπανιερα (χωρις την ανωση), με εμπειρια απο βατους χωματοδρομους εως βουνισιους κατσικοδρομους που μονο σπασμενο αγροτικο περναει, και παντα με χαλαρους αργους βολταδικους ρυθμους. Προηγουμενη εμπειρια μονο με μαστοδοντα, ποτε δεν εχω κανει εντουρο ή εστω βατo χωμα με εντουρακι πλην μερικων εξορμησεων σε αμμολοφους με 450ΕΧF.



ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ Τ7:

Μας εβαλαν να κατσουμε γρηγορα γρηγορα στη σελα και να φυγουμε οποτε δεν προλαβα να δω και πολλα, οπως ποιοτητα πλαστικων, εαν τα καπακια ειναι εντουραδικα πλαστικα σαν της ΚΤΜ ή εαν ειναι σκληρο πλαστικο ABS σαν τα υπολοιπα Ιαπωνικα μηχανακια.

Κουμπωσα στη θεση ανετα, παρ’ολο που ηταν πολυ κοντο για εμενα. Η σελα οντως ειναι πολυ ανετη και δεν της φαινεται, τα ποδοστηρια φερνανε τα γονατα μου σε δυσκολη γωνια, οχι ομως τοσο ωστε να μην ειμαι ανετα. Παρ’ολα αυτα, οταν ανεβηκα αργοτερα στο rallye για να δοκιμασω την ψηλη σελα, δεν διαπιστωσα τεραστια διαφορα. Σιγουρα καλυτερα, αλλα οχι τεραστια διαφορα.

Δυστυχως το μηχανακι ειχε φαει μαλλον σαβουρδα γιατι το τιμονι ηταν ελαφρα στραβο. Ο λεβιες ταχυτητων ηταν πολυ ψηλα και για καθιστος και για ορθιος, το ιδιο και το πενταλ του φρενου. Και στην δικη μου περιπτωση το δεξι καπακι του μοτερ/συμπλεκτη ενοχλουσε στην ορθια οδηγηση. Δεν εχει να κανει με μεγεθος μποτας αλλα προφανως με υψος, γιατι με δυσκολευε πολυ να βρω το πενταλ του φρενου, ειδικα επειδη ηταν και πιο ψηλα απ’οσο επρεπε. Χειριστηρια παντως ολα στη σωστη θεση, δεν δυσκολευτικα καθολου να βρω κορνα/φλας και μιζα/kill switch χωρις να κοιταζω καν που πιανει ο αντιχειρας μου.

Γενικα πολλη φιλικη και γνωριμη αισθηση. Αισθηση ελαφρια, το ενιωθα σαν ποδηλατο, ειδικα σε συγκριση με το 1090 που χρησιμοποιησα για να παω στο Πολυδενδρι. Το τιμονι πρεπει να ειναι στενο, σε μεγεθος street bike, ή τουλαχιστον ετσι μου φανηκε, καμια σχεση με του 1090, ΧΤΖ750 ή του 1150GS μου, μου θυμισε το μεγεθος του τιμονιου του DL650 μου. Το καντραν ευαναγνωστο και με ολες τις βασικες ενδειξεις. Το μηχανακι στατικα μου φανηκε πολυ ελαφρυ και στενο, και στο καντραν εβλεπα να λειπουν 1 ή 2 παυλες απο το ρεζερβουαρ. Διακοπτες σε αισθηση γενικα καλοι, εκτος απο τον επιλογεα του μενου που μου φανηκε καπως... σχεδον ετοιμος να σπασει.

Στα κακα τωρα, οταν πρωτοκαθησα πανω και χοροπηδηξα την κωλαρα το πιτσιπωπακι μου κανα-δυο φορες πανω στη σελα, συνειδητοποιησα οτι το ελατηριο δεν την παλευε. Εκανα να ανεβασω την προφορτιση μπας και βελτιωθει αλλα ηταν ηδη στο τερμα σφιχτο... Τουλαχιστον η αποσβεση ηταν οκ, γιατι περα απο το αισθημα σουμιε δεν μπιστησε περα απο την ουδετερη θεση της κατα την επαναφορα. Περισσοτερα για το θεμα παρακατω. Επισης διαπιστωσα οτι η σελα ειναι σαν του ΧΤΖ750 μου, δηλαδη δεν εχει 2 καθαρες θεσεις αλλα περισσοτερο 1.5. Θεωρω δυσκολο να χωρουσε καποιος να κατσει πισω μου και να ειναι ανετα για διαδρομη περισσοτερο απο μιση ωρα... Βαλε και τα δυο αυτα θεματα μαζι, το μηχανακι δεν ειναι για ταξιδι φορτωμενο δικαβαλο με τιποτα. Ειναι ατομικο fun bike που λεει και ο Γατος αλλα με ικανοτητες να κανει και παραπανω.


ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ:

Ξεκιναμε και η φιλικη και γνωριμη αισθηση επιβεβαιωνεται, ειναι λες και το οδηγουσα για παντα το συγκεκριμενο μηχανακι. Κινητηρας με αισθηση μονοκυλινδρου λογω χρονισμου (σαν το ΧΤΖ750 μου) αλλα χωρις τους αντιστοιχους κραδασμους. Ηχος εξατμισης... μμμ... ουτε κρυο ουτε ζεστη. Ουδετερο.

Μανετα συμπλεκτη πολυ ελαφρια. Σασμαν βουτυρο, ουτε θορυβοι, ουτε ζορισμα ουτε τιποτα! Κουμπωνανε ολες ειτε πανω ειτε κατω χωρις το παραμικρο θεμα ή ηχο, αλλα ταυτοχρονα ειχαν την αντιστοιχη πληροφοριση με ενα ανεπαισθητο κλικ οτι η ταχυτητα μπηκε. Πολυ καλο!

Φρενα, παρα πολυ καλα. Το μπροστινο εχει και πολυ καλο αρχικο δαγκωμα, και δυναμη φρεναρισματος αλλα και καλη αισθηση και πληροφοριση. Τοσο καλη που μπορουσα να φρεναρω απο την πρωτη δοκιμη με δυναμη χωρις να μπει το ABS σε λειτουργια. Δυστυχως δεν το ζορισα επιτηδες να μπλοκαρει για να δω πως δουλευει το ABS, παραληψη μου. Το πισω φρενο επισης δυνατο και με παρα πολυ καλη αισθηση και πληροφοριση, κατι πολυ χρησιμο για το χωμα. Απ’οτι μου ειπαν τα παιδια ομως το ΑΒS απενεργοποιειται τελειως, οχι μονο στον πισω τροχο, κατι που το βλεπω προσωπικα αρνητικο, ειδικα για χωμα.

Στο δρομο, πολυ φιλικο και σταθερο, αλλαζει πορεια πολυ ευκολα και χωρις ζορι. Στις στροφες ειχα την αισθηση οτι οδηγουσα ενα streetfighter/scrambler ή κατι παρεμφερες. Βοηθαει πιστευω στην αισθηση και το πιο στενο (?) τιμονι, δεν το ενιωθες ουτε πολυ βαρυ ουτε πολυ ελαφρυ, ηταν οσο επρεπε. Σε καμια περιπτωση παντως δεν ενιωθες τον 21” τροχο, ηταν πολυ σβελτο στις αντιδρασεις του. Κατι που ομως ειναι θεμα στο χωμα, οπως θα γραψω παρακατω.

Το μοτερ, σαφως πιο αδυναμο σε σχεση με το 1090 που με πηγε εκει, αλλα φυσικα δεν υπαρχει συγκριση και κυριως, δεν σημαινει οτι του λειπει η δυναμη. Ισα-ισα που εχει οση δυναμη πρεπει και μαλιστα τραβαει απο χαμηλα, πολυ ελαστικο μοτερ. Αντιστοιχα βεβαια διαπιστωσα οτι ψηλα κρεμαει. Επισης σε κανα δυο προσπερασματα σε αυτοκινητα χρειαστηκε να ριξω 2 κατω στο σασμαν για να τραβηξει. Ξαναλεω, δεν ειναι θεμα της μηχανης, δυναμη εχει, ειναι θεμα συνηθειας απο το πιο δυνατο 1090.

Οπως ειπα μας εβαλαν να φυγουμε γρηγορα, οποτε δεν προλαβα να ρυθμισω τη ζελατινα, οποτε ειχε μεινει στη χαμηλη θεση και ο αερας χτυπουσε ολο το κρανος μου, απο τον λαιμο και πανω. Πολυς ο θορυβος, ανυπαρκτοι στροβιλισμοι και ειναι λογικο, γιατι το κρανος μου ηταν εκτεθιμενο ολοκληρο σε καθαρο αερα.

Μοτερ. Οπως προειπαν κι αλλοι, ενιωσα κι εγω την αποτομη αποκριση του γκαζιου. Μου θυμισε το ιδιο που ειχα αισθανθει οταν οδηγησα ενα 990 αν δεν κανω λαθος. Ακουει πολυ αποτομα το μοτερ στο ανοιγμα του γκαζιου. Ισως εχω συνηθισει απο το ηλεκτρονικο γκαζι του 1090 που το εχουν κανει να ανοιγει πολυ ομαλα ή απο τα καρμπυρατερ του 750 αλλα μου φανηκε κι εμενα πολυ αποτομη η μεταβαση απο κλειστο γκαζι στο ανοιγμα του.Φυσικα οχι τραγικο για να σε σκοτωσει, αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα αναβαθμιστει σιγουρα καθως ειναι θεμα ανεσης. Επισης διεγνωσα κι εγω τα προβληματα τροφοδοσιας που ...δεν ειναι προβλημα, εαν μιλαμε για το ιδιο πραγμα. Αυτο που διεγνωσα εγω ειναι ελαφρυ σκορτσαρισμα και δισταγμος του μοτερ κοντα στις 2000σαλ (δεν ειδα με ακριβεια το κοντερ για να πω την αληθεια). Λιγο μετα το ανοιγμα του γκαζιου παντως, και με χαμηλη ταχυτητα. Αυτο δεν ειναι προβλημα. Ειναι η μεταβαση απο το closed loop με κλειστο γκαζι ή με πολυ χαμηλες στροφες προς στο open loop που δουλευει απο εκει και πανω. Το κανει και το 1090 μου. Ειμαι σιγουρος οτι προκυπτει απο τις νεες απαιτησεις ρυπων EuroIV/V, κρατανε πολυ στεγνο το μειγμα απο ενα σημειο και κατω και γι’αυτο υπαρχει αυτο το «σκαλοπατι». Παντως, οπως στο 1090 ετσι και στο Τ7 το ενιωσα μονο με χαμηλες στροφες σε αργη κινηση με ελαχιστα ανοιχτο γκαζι, κατι που συνηθως δεν το επιδιωκεις, οποτε δεν ειναι θεμα.

Το αλλο που με ενοχλησε ηταν οτι οταν ανοιγα το γκαζι γλιστρουσα πισω στη σελα. Ισως ειναι θεμα σχηματος σελας/σκαφης, ισως οτι το αμορτισερ καθοταν απο το βαρος, ισως και τα δυο μαζι.



ΧΩΜΑ:

Εδω κι αν βοηθαει η αισθηση ποδηλατο. Το ρεζερβουαρ οπως ειπα ηταν γεματο κατα ¾ κι ομως δεν με δυσκολεψε πουθενα. Βεβαια εν κινησει ειναι δυσκολο να νιωσεις το βαρος μιας μηχανης, τρανη αποδειξη αυτου ειναι τα 1200GSA και 1200Super Tenere. Παντως και στο χωμα ειναι ο,τι πρεπει για εναν αρχαριο σαν κι εμενα , εαν ψαχνεις για ονοφ που μπορει να σε ταξιδεψει ανετα και στην ασφαλτο, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

Λιγο το αγχος της νοικιασμενης μοτο, λιγο οτι ειχα πεσει σε γκρουπ που 4/6 ηταν εντουραδες και με το που πατησαμε χωμα εγινε της Βαγδατης απο τη σκονη και δεν εβλεπα την τυφλα μου στο 1 μετρο, λιγο που ενιωσα αρχικα την πιεση να κινηθω με τους ρυθμους των αλλων, και πανω απ’ολα το οτι το μηχανακι δεν ηταν ρυθμισμενο για το υψος μου, εκαναν την εκτος δρομου βολτα λιγο μανουρα για εμενα. Παρ’ολα αυτα απο το ιδιο το μηχανακι δεν ειχα αρνητικες εντυπωσεις, αλλα διαπιστωσα ελλειψεις και θεματα που απαιτουν σιγουρα επεμβαση , και θα ειμαι πληρως αντικειμενικος οσο μπορω και οσο μου επιτρεπει η λιγη εμπειρια μου.

Οπως εγραψα σε αλλο ποστ, το τιμονι ηταν σε τελειως λαθος θεση για εμενα για ορθια θεση οδηγησης και με κουρασε παρα πολυ, οπως και το πενταλ του πισω φρενου. Κατα τα αλλα το μηχανακι μου φανηκε πολυ φιλικο και ευχρηστο στο χωμα, πολυ μανιτζεβελο και το γκαζι του δεν με δυσκολεψε πουθενα και καθολου.

Ομως, διαπιστωσα οτι ο μπροστινος τροχος κλωτσαει πολυ , ηταν πολυ ευπαθης στις σφαλιαρες που ετρωγε σε πουδρα ή απο πετρες/νεροφαγωματα. Μπορει να εχω συνηθισει απο το σταμπιλιζατερ του 1090 , μπορει να φταιει το πιο στενο τιμονι, μπορει να φταιει οτι το πισω ελατηριο δεν ηταν για τα κιλα μου και κατα συνεπεια το μπροστινο ειχε ελαφρυνει πολυ, αλλα σιγουρα θα χρειαστει καποια επεμβαση στο θεμα αυτο.

Τελος, η πολυ μαλακη αναρτηση που στην ασφαλτο δεν με προβληματισε καθολου, στο χωμα εδειξε τα δοντια της. Σε καθε μεγαλη λακουβα τερματιζε. Ακουσα την ποδια να χτυπαει κατω σιγουρα πανω απο 5 φορες, επειδη τερματιζε η αναρτηση, και πιστεψτε με πηγαινα χαλαρα. Το χειροτερο ομως ηταν οταν σε καποια φαση περασαμε απο λακουβα και σαμαρακι, που συμπιεστηκε το αμορτισερ και μετα εκτονωθηκε αποτομα και τιναξε τον κωλο στον αερα σαν γαιδουρα. Νοτ γκουντ ατ ολ…


ΡΕΖΟΥΜΕ:

Πιστευω κι εγω οτι θα πουλησει καλα, λογω της τιμης του. Ειναι πολυ τιμιο μηχανακι, δεν του λειπει κατι για να ικανοποιησει το μεγαλυτερο κομματι των υποψηφιων αγοραστων του. Για τους πιο ευτραφεις αναμεσα μας ή/και για τους πιο απαιτητικους σιγουρα χρειαζεται αναβαθμιση αναρτησεων. Μπορει και με απλα σκληροτερα ελατηρια να ειναι οκ, θα δειξει στο μελλον η εγκυκλοπεδια που συνηθως σχηματιζεται απο χρηστες βασιζομενη στις εμπειριες τους. Για τον μεσο αναβατη που δεν θελει οσα εχουν να προσφερουν οι «θεϊκες» πχ αναρτησεις του 790R ενα ελατηριο θα κανει δουλεια. Απο εκει και περα, ερχεται και με συμβιβασμους στους χωρους και στο φορτωμα, αν και θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε τα τελικα στοιχεια (oριο μεικτου βαρους κτλ). Νομιζω οτι κι εγω καταληγω στην ιδια αποψη με τον El Gatto, ειναι ενα πολυ καλο fun bike για προσωπικη χρηση και βολτες, σιγουρα υπεροπλο για την μετακινηση εντος αστικων κεντρων στην κινηση, και σιγουρα ικανο για να παρει ζευγαρι βολτιτσα σε νησακι κτλ. Με λιγα λογια, το βλεπω να γινεται το νεο ΧΤ (οχι ΧΤΖ) της Yamaha, που σχεδον καθε σπιτι στην Ελλαδα ειχε κι απο ενα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αν και ποτέ δεν ήμουν φαν των δικύλινδρων για χωμάτινη χρήση το 700 μου άρεσε πολύ.
Προσωπικά για να εκτιμήσω αν μια μοτοσυκλέτα είναι καλή ή όχι είναι να μην με απασχολεί τίποτα όσο αφορά τις λειτουργίες της (χειριστήρια,διαχείριση καυσίμου,συμπεριφορά,φρένα κλπ).Και εμένα δεν με απασχόλησε τίποτα απο τα παραπάνω εκτός ότι θα ήθελα να δοκιμάσω και την ψηλή σέλα.'Οχι για λόγους άνεσης αλλά σε καθιστή θέση ένιωθα να είμαι λίγο πίσω σε σχέση με το τιμόνι,έχω συνηθίσει σε μονοκύλινδρα όπου η θέση είναι πιο πάνω και το τιμόνι πιο κοντά.

Θα σταθώ στην λειτουργία των αναρτήσεων καθώς οι απόψεις που διαβάζω διίστανται.Δεν ξέρω αν αυτό που καβάλησα είχε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις (ήταν προς το μαλακό) αλλά προσωπικά μου φάνηκαν μια χαρά για το βάρος μου (87 κιλά+εξοπλισμός αναβάτη) και για τους ρυθμούς που κινηθήκαμε.Στην άσφαλτο το μηχανάκι άλλαζε εύκολα πορεία και ήταν σταθερό ενω στο χώμα ήταν άνετο και πέρναγε πάνω απο μεγάλες πέτρες (τις σημάδευα επίτηδες) χωρίς δράματα.
Στην μεγαλύτερη διάρκεια της χωμάτινης διαδρομής δεν αναπτύξαμε μεγάλες ταχύτητες,προς το τελείωμα μόνο είχε μια καλή ευθεία με συνεχόμενες λακούβες όπου άφησα μεγάλο κενό απο τον προπορευόμενο για να περάσω όσο γίνεται πιο γρήγορα.Το μηχανάκι αντέδρασε άψογα λές και ήταν σε άσφαλτο,ούτε κουνήματα ούτε καρσιλαμάδες ούτε τίποτα.Εδω να τονίσω ότι φίλος τερμάτισε κάνα δυο φορές την πίσω ανάρτηση (ίσως στο ίδιο σημείο) αλλά είναι κάτι τις βαρύτερος απο εμένα (τρώει όλο το φαγητό του) και δεν ξέρω αν είχε τις ίδιες ρυθμίσεις με το 'δικό' μου.

Πιστεύω ότι οι αναρτήσεις θα καλύψουν τους περισσότερους αναβάτες,απο εκεί και πέρα οι 'ανήσυχοι' μπορούν να πειραματιστούν με τις ρυθμίσεις τους ,αυτοί που τρώνε όλο το φαγητό τους( ή κουβαλάνε όλο το βιος τους) με άλλα ελατήρια και οι 'Ντακαρίσιοι' με βελτίωση ή αντικατάσταση αυτών.

Εν κατακλείδι το 700 μου έκανε μεγαλύτερη (θετική) εντύπωση στο χώμα παρά στην άσφαλτο (όπου ήταν επίσης καλό),είναι παιχνιδιάρικο (για 2κύλινδρο) και μπορεί κάποια στιγμή να το 'κοιτάξω' πιο σοβαρά.'Οχι όμως για μοναδική μοτό,για κοντινές καυλάντες (μονοπάτια κλπ) χρειάζεται ένα μικρό μονοκύλινδρο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τέλος είδα μια περίεργη λειτουργία του ψεκασμού σε χαμηλές στροφές που λειτουργούσε σαν διακόπτης, αντί να είναι γραμμικό, με αποτέλεσμα η περίεργη συμπεριφορά σε αργά κομμάτια, ειδικά στο χώμα. Μπορεί να ήταν τυχαίο της μηχανής που πήρα ή να είναι πρόβλημα που θα το φτιάξουν σε βάθος χρόνου. Κάπου είχα διαβάσει ότι αυτά τα μηχανάκια είναι προ-παραγωγής και θα έχουν μικρές αλλαγές.
Αυτο ειναι ενα θεμα που ειχε και το XTZ660 σε ενα βαθμο, λυνεται σε μεγαλο βαθμο με αλλο map αλλά ειναι θεμα γενικα στα αργα/δυσκολα κομματια στο χωμα πχ περασμα βραχόκηπων.


Μηπως ξερει κανεις που θα ειναι τα Τ700 των τεστ το επομενο π/σ/κ? Σε αλλη χωρα ή ακομα Ελλαδα?
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Αυτο ειναι ενα θεμα που ειχε και το XTZ660 σε ενα βαθμο, λυνεται σε μεγαλο βαθμο με αλλο map αλλά ειναι θεμα γενικα στα αργα/δυσκολα κομματια στο χωμα πχ περασμα βραχόκηπων.


Μηπως ξερει κανεις που θα ειναι τα Τ700 των τεστ το επομενο π/σ/κ? Σε αλλη χωρα ή ακομα Ελλαδα?
Γιώργο αν κατάλαβα καλά θα πάνε Αυστρία ή Ελβετία.
Ελλάδα γιοκ. Τους κάναμε μεγάλη ζημιά εδώ και δεν μας τα ξαναδίνουν!!! :muted::rolleyes:
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μυρίκασμα...
των προηγούμενων ποστ
&
των (δύο) δοκιμών (ασφάλτου/μικτής).
Εκτιμώ ότι ακριβώς επειδή η μοτό είναι τόσο ομοιογενής και ικανή σε όλα τα τεραίν, καταλήγει να ...μην ενθουσιάζει (;)...
Το μοτέρ έχει ΠΟΛΥ θετική απόκριση από χαμηλά, δεν έχει κάποιο "ξέσπασμα" και αυτό πιθανό να μην αρέσει σε όλους, όμως ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό του προσδίδει τη φιλικότητα του χαρακτήρα της.
Στην άσφαλτο και στο στενό επαρχιακό στροφιλίκι, πλαίσιο/αναρτήσεις/φρένα/μοτέρ, επιτρέπουν στη μοτό να κινείται ως μοτάρντ ( με φθαρμένα πιρέλι εσ τι αρ ) . Θεωρώ ότι ο ρυθμός που ακολουθούσαν οι πλοηγοί ( George επί τω προκειμένω ) κάθε άλλο παρά αργός ήταν. Το γεγονός ότι ήταν εφικτό να διατηρείται τέτοιος ρυθμός στην πρώτη επαφή με τη μότο, σε ουσιαστικά άγνωστη διαδρομή, λέει πολλά για τις αρετές/ικανότητες της. Έχω την εντύπωση ότι στην μότο που δοκίμασα (ήταν η ίδια και τις δύο φορές) οι αναρτήσεις ήταν ρυθμισμένες για άσφαλτο, όπου και δεν έχω κάτι να τους προσάψω, για αυτό και στο χώμα μου φάνηκαν "κάπως". Συγκεκριμένα θα ήθελα το πιρούνι πιο "ενδοτικό", δηλαδή να είχε λιγότερη απόσβεση συμπίεσης, καθόσον μου έδινε την εντυπώση ότι περισσότερο χοροπηδούσε πάνω από τις ανωμαλίες παρά τις αποροφούσε. Φαντάζομαι ότι αυτό (θα) μπορεί να διορθωθεί από τις ρυθμίσεις.
Τα φρένα είναι πολύ δυνατά, μόνο σε μια περίπτωση στο χώμα "αμόλησε" το abs κάπως άτσαλα, αλλά δεν είχα καλό έλεγχο των μανετών, γιατί το τιμόνι ήταν λίγο χαμηλά για τα μέτρα μου, μακάρι μελλοντικά να μπορεί να απενεργοποιηθεί στο πίσω.
/ Β
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Πήγα την Κυριακή το πρωί στη χωμάτινη (που τελικά έγινε με μια μικρή αμφιθυμία). Άκουσα από τα παιδιά εκεί οτι το Σάββατο είδαν τα όσα, από τύπους που δεν είχαν πατήσει ξανά χώμα, τύπους που κανιβάλιζαν και πήγαν να πέσουν σε προπορευόμενους κλπ κλπ. Στο group μου (για χώμα), είχαμε έναν με κοντομάνικο tshirt κι έναν χωρίς γάντια - και οι 2 έφαγαν πόρτα..
Στο προσκείμενο, η αίσθηση της μηχανής είναι πολύ καλή πραγματικά νοιώθεις σα να έχεις ξαναανέβει. Προερχόμενος από μονοκύλινδρο, η σέλα μου φάνηκε μια χαρά άνετη και η προστασία από αέρα καλή (ύψος 1.85). Οι αναρτήσεις και τα φρένα στην άσφαλτο απλά λειτουργούσαν καλά χωρίς εκπλήξεις. Ο (τύπου) πύργος με τα όργανα και η ζελατίνα μπροστά έχουν αρκετά μεγάλη απόσταση, δίνοντας λίγο την εικόνα του rally και συντελώντας στο κομμάτι της προστασίας από τον αέρα.
Αρνητική εντύπωση για μένα στο χώμα σχημάτησε το στήσιμο της μηχανής με το ψηλό ρεζερβουάρ μπροστά, δε με άφηνε να έλθω όσο μπροστά ήθελα και βγάζοντας τη μπότα μπροστά μετά βίας έφτανα στο πίσω μέρος του μπροστινού τροχού. Δεν υπήρχαν κλειστά κομμάτια στη διαδρομή, υποψιάζομαι όμως οτι αυτό είναι κάτι που θα δυσκολεύει την κατάσταση σε κλειστές φουρκέτες κλπ πάντα σε συνδιασμό με το βάρος της που σίγουρα δε θα κρύβεται σε χωμάτινες μανούβρες και κλίσεις.. Δε μπήκα σε διαδικασία να πολυασχοληθώ με αίσθηση αναρτήσεων - διαβάζοντας κι εδώ τις προηγούμενες μέρες, κατάλαβα οτι δεν έχει νόημα μιας και η μηχανή μπορεί να ήταν ρυθμισμένη όπως να ναι.. Το ίδιο και για τα λάστιχα, σίγουρα τα stock δεν είναι για πολλά πολλά, σε σημεία με λεπτή πούδρα ένοιωθες μια ανασφάλεια - ούτε να φανταστώ έδαφος με λάσπες ή άμμο...

Πρόβλημα με τα όργανα δεν αντιμετώπισα, αρκετά ευανάγνωστα, λιτά και ξεκάθαρα ως προς το χειρισμό και την πληροφορία.
Ωραίος ήχος από τον κινητήρα, με καλή απόκριση και ροπή, ακόμα και σε αργά χωμάτινα κομμάτια, δοκίμαζα 3η, 4η για να δω τι λέει - ο ψεκασμός λειτουργεί άψογα κατά τη γνώμη μου.

Εν κατακλείδι, είναι μια μηχανή που δε σε πορώνει (βέβαια με λίγη περιποίηση από after market αυτό μπορεί να αλλάξει), αλλά προσφέρει άνεση και εξοικείωση από το πρώτο λεπτό.
Μπορείς να φύγεις για ταξίδι και να μπεις χώμα για διαδρομές τύπου AdvTroffy, κερδίζοντας σε άνεση, χάνοντας όμως το fun factor του μονοκύλινδρου και αυτό για μένα είναι τελικά ο λόγος που δεν θα επέλεγα όχι μόνο το Τ7 αλλά γενικότερα μια 2κύλινδη βαρύτερη μηχανη, για όσο αντέχει φυσικά ακόμα ο κώλος μου!
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ρε παιδες τι παιζει με το μονοσελο... Παιζει να μπορεις να χρησιμοποιησεις το σιδερο πισω και να χτυσεις μια σενα πιο φαρδια η λεω βλακειες;;;; ετσι μαλιστα για δικαβαλο... Αλλιως κλαφτα χαραλαμπεεεεεε!!!!


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ έχω μιά άλλη απορία, τα "πιο fun μονοκύλινδρα" τα οποία ταιριάζουν περισσότερο στην off χρήση, είναι τα "τύπου γκάντι" τα οποία ψηφίζουν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι υπεραρκετά, αλλά τέλος πάντων, πες ότι κάποιος θέλει σώνει και καλά καινούριο...

Πέραν του SWM 650RS που είναι το παλιό ΤΕ630 με μερικές αλλαγές (δεν ξέρω αν οι αναρτήσεις του είναι κάτι αξιόλογο) και με τιμή αγοράς 6500, δεν υπάρχει κάτι άλλο. ίσως τα εντούρο της AJP; Μετά βγαίνεις κοντά στα λεφτά του τενερέ για οτιδήποτε σε εντούρο συν ότι δώσεις για να το "περιπετειοποιήσεις" που δεν είναι καθόλου λίγα όταν τα κάνεις σούμα.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Ρε παιδες τι παιζει με το μονοσελο... Παιζει να μπορεις να χρησιμοποιησεις το σιδερο πισω και να χτυσεις μια σενα πιο φαρδια η λεω βλακειες;;;; ετσι μαλιστα για δικαβαλο... Αλλιως κλαφτα χαραλαμπεεεεεε!!!!


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει ανταπτορακια που μπορεις να βάλεις στο πίσω μέρος ... είτε να είναι σχαρα είτε να είναι σέλα κσι έχει και ανατομική σέλα για τον συνεπιβάτη ...
Η θέση του συνεπιβάτη είναι αφαιρούμενη , όποτε και την απλή να παρεις μπορεις να την δώσεις σε έναν Σελά να στην κάνει καναπέ ...
Αλλά παίζει και έτοιμη λύση της γιαμαχα
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η ΓιαμάΧα έχει βγάλει
χαμηλή σέλα
ψηλή σελα
2 κομματια σελα
σελα οδηγού + πλακα αποσκευών στη θέση του συνεπιβάτη

Τις είδαμε όλες τις εκδοχές από κοντά.
Η διπλή σελα δεν διαφέρει σε τίποτα στο πλατος-παχος από την μονοκόμματη.
Η επιλογή της αφορά στο να μπορείς να βγάζεις το κομμάτι του συνεπιβάτη κ να το αντικαθιστας με την πλάκα αποσκευών.

Σαφώς κ ένας σελάς θα μπορέσει να την κάνει πολύ πιό άνετη ,για όποιον το θελήσει.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Νομίζω αναφέρθηκε ότι η Yamaha δε δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης σχάρας και πλαινων βάσεων ταυτόχρονα, αλλά μάλλον αυτό δεν ισχύει! Στο app που δίνει η εταιρία για εξατομίκευση του μοντέλου στα μέτρα του καθενός, παρέχεται η δυνατότητα συνδυασμού των δυο αυτών αξεσουάρ! Αν οντως ισχύει, τότε εξασθενεί και ο μεγαλύτερος ενδοιασμος μου, που αφορούσε τη δυνατότητα ταξιδιού διπλός και φορτωμένος!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Νομίζω αναφέρθηκε ότι η Yamaha δε δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης σχάρας και πλαινων βάσεων ταυτόχρονα, αλλά μάλλον αυτό δεν ισχύει! Στο app που δίνει η εταιρία για εξατομίκευση του μοντέλου στα μέτρα του καθενός, παρέχεται η δυνατότητα συνδυασμού των δυο αυτών αξεσουάρ! Αν οντως ισχύει, τότε εξασθενεί και ο μεγαλύτερος ενδοιασμος μου, που αφορούσε τη δυνατότητα ταξιδιού διπλός και φορτωμένος!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Καλημέρα Χρήστο. Εγώ το είχα αναφέρει. Και μπήκα και στην εφαρμογή που λες να το τσεκάρω.
Έβαλα λοιπον και τα 2 καγκελα / σχαρες και αν παρατηρησεις δεν είναι τόσο σωστά εμφανισιακά.Γιαυτό και έχω ακόμα κάποιο ενδυασμό.
Κυρίως στο κομμάτι της ένωσης και εκεί που πατάνε. Επίσης το είχα δεί εκει με τις πλαινές και δεν ήμουν σίγουρος για το αν μπορούσε πάνω εκεί να μπέι σχάρα.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως εταιρίες όπως Givi Touratech θα βγάλουν κάποια τριπλέτα , είναι η χαρά τους για τέτοιες adventure μηχανές.
Και λογικά κρίνοντας απο το tracer θα είναι και πιο οικονομικές....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι τα σαμάρια σε αυτού του είδους τις μηχανές και την χρήση που πρέπει να γίνεται είναι.... Μονόδρομος.
Μονο το βάρος που γλυτώνουμε και οι πτώσεις στο χώμα.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Καλημέρα Χρήστο. Εγώ το είχα αναφέρει. Και μπήκα και στην εφαρμογή που λες να το τσεκάρω.
Έβαλα λοιπον και τα 2 καγκελα / σχαρες και αν παρατηρησεις δεν είναι τόσο σωστά εμφανισιακά.Γιαυτό και έχω ακόμα κάποιο ενδυασμό.
Κυρίως στο κομμάτι της ένωσης και εκεί που πατάνε. Επίσης το είχα δεί εκει με τις πλαινές και δεν ήμουν σίγουρος για το αν μπορούσε πάνω εκεί να μπέι σχάρα.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως εταιρίες όπως Givi Touratech θα βγάλουν κάποια τριπλέτα , είναι η χαρά τους για τέτοιες adventure μηχανές.
Και λογικά κρίνοντας απο το tracer θα είναι και πιο οικονομικές....
Καλημέρα Σπύρο! Δεν έχω την εφαρμογή για να παρατηρήσω αυτό που λες , αλλά το είδα σε κινητό φίλου που την έχει κ έχει παραγγείλει και αυτός Τ7 και το περιμένει! Αδιαμφισβήτητα θα βγουν αφτερ λύσεις ή ακόμα κάποιος μπορεί να κάνει κ ιδιοκατασκευή! Αν όμως παρέχεται ως επιλογή από την εταιρία, έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί σημαίνει ότι μελετήθηκε και το θέμα της ευστάθειας, αντοχής υποπλαισιου κλπ! Γι’αυτο και το τονίζω! Κοντός ψαλμός....!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μου φάνηκε λίγο περίεργο και βέβαια εξαιρώντας λάθη στο scaling, έχω κεντράρει τον εμπρός άξονα όσο καλύτερα μπορούσα.

Το Τ700 είναι όντως πιο "μακριά" μοτοσικλέτα, μεταξόνιο 1595mm αντί 1528mm
Μαρσπιέ τιμόνι και σέλα πιο πίσω στο Τ700, ο αναβάτης είναι περισσότερο απομακρυσμένος από τον εμπρός άξονα
Τα μαρσπιέ του Τ700 είναι όντως πιο χαμηλά. Οι σέλες υποτίθεται ότι διαφέρουν κατά 5mm στο ύψος, πιο ψηλά το ΚΤΜ
Με τον ανεμοθώρακα στην ψηλή θέση θα είναι περίπου "ίδια" η προστασία και στα δύο






Και νομίζω ότι το γιατί μου φάνηκε εξίσου άνετο το Τ700 με το 1290 εξηγείται πολύ απλά... Φαίνεται πως Yam αντέγραψε το 1290R σε διαστάσεις (1580mm μεταξόνιο το 1290R) , παίρνοντας δοκιμασμένη συνταγή και βγάζοντας στην παραγωγή ότι ζητούσαν στα μοτοφόρουμ, λιγότερα κιλά, λιγότερη τεχνολογία και λιγότερα άλογα. Με ότι λάθος μπορεί να έχει το scaling, το μαρσπιέ του Τ700 είναι στην ίδια απόσταση από τον εμπρός τροχό και λίγο πιο κάτω (όπως τα ράλι της ΚΤΜ, ίσως).

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε βλεπω ομως πως μπορει να επηρεασει την ανεση η αποσταση σελας και μαρσπιε απο τον μπροστινο αξονα. Το ολο θεμα ειναι τριγωνο σελα-μαρσπιε-τιμονι. Εαν δεν κανω λαθος στο Μοτο μετρανε αυτο το τριγωνο και το παρουσιαζουν σε σχεδιαγραμμα μαζι με τις υπολοιπες γεωμετρικες αποστασεις.

Εγω λεω κανε αλλο ενα με κεντραρισμα πανω στα μαρσπιε, οχι στον μπροστινο αξονα.
 
Top Bottom