Καλημερα σε όλους,
Ξε κλέψαμε 10 λεπτά για να προλάβουμε να κάνουμε μία μικρή αναφορά στο κατσίκι της yamaha που ακούει στο όνομα tenere
Το έχω περίπου ένα μήνα και πριν λίγο συμπληρώσαμε 5.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Σε μεικτή χρήση 1/3 περίπου είναι χωμάτινες διαδρομές και εντουροβολτες/χωματοβολτες. όσο αφορά την ασφάλτινη χρήση δεν έχω να αλλάξω τίποτα σε οτιδήποτε είχα πει και παλιότερα , ελαφρύ στρίβει μόνο στην ιδέα και σε επαρχιακό μπορείς να περάσεις πάρα πολύ όμορφα. Και αν κάτσεις και ρυθμίσεις λίγο τις αναρτήσεις και τις φέρεις σε ασφάλτινα μέτρα εκεί μετά κάνεις πάρτυ!!! Σε Εθνική προσωπικά έχω δει μέχρι 185 στο κοντέρ , ταξιδεύει πάρα πολύ όμορφα με 120 130 χιλιόμετρα την ώρα και η οποιαδήποτε προσπέραση είναι εφικτή και εύκολη με οποιαδήποτε ταχύτητα στο σασμάν και οποιοδήποτε βάρος πάνω στη μηχανή. Προφανώς αν κάποιος είναι λίγο πιο ψηλός θα καταλάβει ότι στα πολλά χιλιόμετρα ίσως έχει θέμα με τον αέρα αλλά έχει να κάνει και με τη στάση οδήγησης αλλά και το κράνος που φοράει. σε ένα μεγάλο ταξίδι με πολλές ώρες καθιστικής οδήγησης ανάλογα το πόσο ευαίσθητος είναι ο κ**** σας θα καταλάβετε και την ευαισθησία της απλής σέλας (αλλά αυτό είναι κάτι μου λύνεται εύκολα ). Χωρίς να έχω βάλει πίσω σχάρες κάγκελα ή οτιδήποτε παρόμοιο, το φόρτωμα είναι πάρα πολύ εύκολο είτε να δέσεις κάτι πάνω στις αναμονές που έχει είτε να περάσεις σαμάρια.
Τώρα στο χωμάτινο κομμάτι, όσο πιο τρελός είσαι τόσο πιο πολύ μπορεί να σε τρελάνει. συνεχίζω να λέω ότι είναι ένα πάρα πολύ εύκολο μηχανάκι στο χώμα για τον οποιοδήποτε αναβάτη που είτε έχει είτε δεν έχει εμπειρία. Πολύ ωραίο ξέσπασμα ανεβαίνει παντού πηδάει από παντού και κατεβαίνει από παντού, φτάνει να πιστέψεις αυτό. Αν έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις με λίγα κλικ στις αναρτήσεις καταλαβαίνεις τη διαφορά από το πρώτο λεπτό και από το πρώτο άλμα. Είτε φορτωμένο είτε όχι η συμπεριφορά του στο χώμα είναι άψογη.
Έχω πάρα πολλά να πω ακόμα αλλά δεν με φτάνει ο χρόνος οπότε ας πούμε και λίγα αρνητικά.
αυτό με την τάπα που έχει κάνει η yamaha είναι όντως παράξενο και θα προβληματίσει πολύ κόσμο. Επίσης για οποιονδήποτε συνοδηγό την πρώτη φορά που θα κάτσει δεν θα ξέρει που θα πιαστεί και για μένα είναι επίσης κάτι μείον. Το πλαστικό που βρίσκεται κάτω από τη σέλα όπου σε χωμάτινη χρήση οι μπότες συνήθως το τρίβουν δεν νομίζω να αντέξει για πολύ ακόμα σαν όψη. Αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα πλαστικά όσο αφορά την ποιότητά τους αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ τεράστιο αρνητικό καθώς για κάποιον ο οποίος κάνει πολύ χώμα και θα έχει τις ανάλογες τούμπες θα μπορεί να καλύψει τη ζημιά με πάρα πολύ χαμηλό κόστος. Τέλος με έχει προβληματίσει η ένδειξη της βενζίνης καθώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να το μετρήσω από άδειο σε γεμάτο, έχω την εντύπωση ότι το λαμπάκι ανάβει νωρίτερα από ότι πρέπει καθώς στο φουλαρισμα δεν νομίζω ότι γεμίζω το ντεπόζιτο εντελώς.
Αυτά τα λίγα για την ώρα, οτιδήποτε άλλο θετικό ή αρνητικό προκύψει θα το αναφέρω.
Σόρρυ φορ δε Λονγκ ποστ!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk