Πάντα αυτό ήταν το θέμα με τα Tenere για την Yamaha.Για όσους δεν ξέρουν αγγλικά θα τους το συνοψίσω σε μια φράση...τα κάνει όλα και συμφέρει. Αυτό είναι το ρεζουμε...
Σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι.
Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.....
Πάντα αυτό ήταν το θέμα με τα Tenere για την Yamaha.Για όσους δεν ξέρουν αγγλικά θα τους το συνοψίσω σε μια φράση...τα κάνει όλα και συμφέρει. Αυτό είναι το ρεζουμε...
+23 αλογα, +100χμ αυτονομια στα ιδια κιλα, ανεξαρτητο υποπλαισιο, εγχρωμη οθονη "ταμπλετ" με δυνατοτητα συνδεσης με κινητα και πλοηγηση, cornering ABS και ολα αυτα σαν στανταρ. Επιπλεον ειναι ετοιμο να δεχτει quickshifter, cruise control και διαφορες αλλες τετοιες ευκολιες αμεσα, χωρις μοντες. Ειναι αρκετα πιο εξελιγμενο τεχνολογικα.Ρε σεις παιδια καλα τα 10500 και κατω αλλα μηπως δεν εχει τιποτα πανω;;;; αν και δεν εχω ψαξει τι προσφερει το κτμ ουτε με απασχολει αλλα απο τα 10500 με μικρες λεπτομεριες θα φτασεις 13500
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενώ πχ η ανύπαρκτη διαφορά στην τιμή ανάμεσα στο Africa και στο 1090 R κάνει μονόδρομο την επιλογή του KTM
Αυτο ακριβως...Εγώ βλέπω όμως ότι στο car έχει και πολλά Africa μεταχειρισμένα για πώληση βάλε ότι το KTM είναι και αρκετά ψηλό και ότι η KTM έχει κακή φήμη... Στην Ελλάδα ζούμε...
Όποιος δεν μπορεί να περιμένει παει στη Γερμανία και το παίρνει...στα 9600...τρίτο τρίμηνο του 19...όποιος άκουγε Καζαντζίδη που έλεγε μην πας στη Γερμανία...περιμένει να το πάρει από εδώ...
Δεν παει ακριβως ετσι. Ειναι και θεμα εισαγωγέα, δασμων κτλ. Το tracer 700 πχ εκει εχει 7200-7500 κι εδω 8700.9600 με ΦΠΑ 19%
Με ΦΠΑ 24% πόσο;
10003...δεν ξέρω αν οι Γερμανοί έχουν τέλος ταξινόμησης...
Αυτό που περιγράφεις είναι άλλο θέμα και απολύτως σεβαστό, λίγο-πολύ στο ίδιο καζάνι βράζω γιαυτό είμαι με ένα 250άρι (και θα είμαι για αρκετά χρόνια ακόμη).Για μένα η τιμή είναι καθοριστική γιατί τα 9 είναι ταβάνι ( ψηλοτάβανο ) και πιο πάνω δεν πάω με τίποτα.
2 χέρι δύσκολα θα πάρω γιατί είναι μεγάλο ρίσκο αν δεν ξέρεις ποιος το χε