Όχι... Για αυτό έκανα έρευνα 40 ετών και μετά κατέληξα.Μετα την αποκτηση του Ιαπωνικου θαυματος......το επαθες αυτο ;;;;;
Η έρευνα αφορούσε καθαρά τον σοιχιρο.
Όχι... Για αυτό έκανα έρευνα 40 ετών και μετά κατέληξα.Μετα την αποκτηση του Ιαπωνικου θαυματος......το επαθες αυτο ;;;;;
Ξερεις τωρα....εχεις κλεισει.......σαν ανδρας δεν ξερω....αλλα σαν μοτοσυκλετιστης σιγουρα.....χαχα !!!!Όχι... Για αυτό έκανα έρευνα 40 ετών και μετά κατέληξα.
Η έρευνα αφορούσε καθαρά τον σοιχιρο.
Και πολύ καλά έκανες ,κ δεν θα το μετανοιώσεις ,κ καλοΤάξιδοι κ καλοΛάσπωτοι να είστε.... Σαν Σπύρος η φιλικότητα σε άσφαλτο και χώμα και η ευκολία και η καλοπέραση είναι αυτά που με έκαναν να το πάρω.
Βασικά ,τώρα που το ξαναδιάβασα ,αυτό που μόλις πρίν λίγο έγραψα ,σκέφτηκα ότι είπα π@π@ρι@'...΄΄΄΄
Αν πάντως δεν με απασχολούσε καθόλου το 2κάβαλο ,θα το'χα παραγγείλει ήδη.
Εξαρταται απο τη χρηση καποιου: μπορει να τοχει για καθε μερα, για συχνα μονοκαβαλα ταξιδια των 300+χμ (με ενα δευτερο πισω τροχο/λαστιχο που συντομα θα υπαρχουν σε προσιτες τιμες) και για σοβαρες χωματινες. Ναι, 200+ κιλα στο χωμα ειναι σχετικα πολλα σε συγκριση με τα πολεμικα 1κυλιδρα adve αλλα πολυ σοβαρο πλεονεκτημα σε σχεση με τα 230+ κιλα των αμεσως επομενων "ελαφρων" 1000αριων (990, 1090, CRF1000).EDIT: Αν το σκεφτεί κάποιος σαν 2ο-Χωμάτινο-μονοκάβαλο ,κατά την γνώμη μου ,δεν κάνει.
Με την φιλοσοφία οτι ,δεν εχει νόημα να έχεις σαν 2ο-χωμάτινο ,ένα μηχανάκι που ξεπερνάει τα 200 κιλά.
Υπάρχουν καταλληλότερα κ διασκεδαστικότερα μηχανάκια γι αυτόν τον λόγο.
Να το αφήσεις όπως είναι ,κ να το ζήσεις-νιώσεις-μάθεις πρώτα.Ας κάνω και μια ερώτηση σαν αρχάριος.
Να του πάρω ένα ζευγάρι τακούνια?? Αν ναι τι τακούνι φοράνε αυτά??
Είναι καλύτερο να του πάρω ένα πίσω τροχό με λάστιχο τακούνι ?? Αν ναι πρέπει να βρω συγκεκριμένο τροχό ή απλά έναν στις διαστάσεις αυτές???
Σαφώς κ θα είναι μια χαρά.Για εκδρομές τύπου τρόφι όμως μια χαρά θα είναι, συμμετέχουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες
Να το ξαναπούμε μια.... Εκεί παίζει ρόλο ο αναβάτης και όχι το σίδερο.Για εκδρομές τύπου τρόφι όμως μια χαρά θα είναι, συμμετέχουν πολύ βαρύτερες μοτοσυκλέτες
Γωνία κλίσης; Εννοείς ότι το τιμόνι ήταν πολύ κοντά στο σώμα ή το αντίθετο;Oχι παιδες, τα Pirelli Scorpion Rally STR που φοραει το μηχανακι δεν ειναι για χωμα, δεν ένιωθα ανετα χτες οπως δεν νιωθω ανετα στο χωμα με το 1090 που τα φοραω. Με τα TKC80 πχ στο 1090 ειχα πολλη περισσοτερη σιγουρια.
Επισης να πω οτι ο προσηλυτισμός των κυριων κυριων onroad και #skliros_kariolis (geez996) για την πορτοκαλι ομαδα δεν θα περασει, γιατι εαν αυτο το χτεσινο ηταν απλες φλαταδουρες με ανηφοροκατηφορες "εθνικη", τοτε θελω πολληηηηηηη δουλεια ακομα. Εγω πετυχα νεροφαγωματα στις ανηφοροκατηφορες, με σαθρα κομματια και αμμο πουδρα που μου πηγε νααα. Ειτε εγω ειμαι παααααρα πολυ αρχαριος ειτε ειχε αλλαξει η διαδρομη απο χτες (ειτε ειμαι υπερβολικα φιλοτιμος που δεν ηθελα να ριξω δανεικο μηχανακι και ειχα αγχος...) . Βεβαια με ταλαιπωρησε παρα πολυ η θεση/γωνια/υψος του τιμονιου και ο δεξης καρπος μου απο τη γωνια που επαιρνε, σε καποια φαση οπου εβρισκα φλατ καθομουν στη σελα για να τον ξεκουρασω. Λιγο ηθελα να πω στον Σωτηρη/σκουπα να σταματησουμε για να ρυθμισω το τιμονι απο τον πονο. Ιδρωσα και λαχανιασα παντως και σε ενα σημειο κουραστηκα, που σημαινει οτι του φουστη, καποια προσπαθεια μαλλον κατεβαλλα για να φτασω εκει.
Στέφανε καλημέρα
Η αίσθηση που λαμβάνει ο κάθε αναβάτης είναι διαφορετική και εξαρτάτε απο πολλούς παράγοντες , οδηγική εμπειρία , από τι μηχανάκι προέρχεται κτλ .
Εγώ βρήκα το μοτέρ νωχελικο χαμηλά και πολύ καλό στις μεσαίες κ ψηλές , το σαζμαν πολύ καλό και την αναρτηση να μου θυμίζει crm250 εμπρός και σούστα από κρεβάτι πίσω .
Για την ανάρτηση που το συζητήσαμε επί τόπου με τον κονκοστ (εμπρός είχαμε την ίδια άποψη και πισω εντελώς αντίθετη) οπότε παίζει να οφείλεται στο ότι ήταν κουρασμένες και κακορυθμισμενες .
Θα το έπαιρνα ; Ναι αντί να είχα πάρει το crf1000 , το μοτέρ κρατάει τα χιλιόμετρα , και μπορεί να σε πάει σε άλλες χώρες να απολαύσεις ένα τσάι βρε αδερφέ (μόνο την γνωστή μάρκα )
Είναι σίγουρα ένα ωραίο ανβε τουριστικό και δεν μπορείς να το συγκρίνεις με ένα εντουρακι 250 η με ένα σκραμπλερ .
Προσωπικά δεν καταριεμαι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα θέλω , δεν χαλάνε , όσο κ αν κάποιοι χρησιμοποιούν αυτή την καραμέλα , το οτι είναι on-off , πάει να πει ότι θα είναι σε όλα τα τερέν , άσε το κορνερινγκ abs ,αλλά το τραξιον γιατί όχι ; Άντε και χάλασε ,τι θα γίνει , απλά θα βγει off , θα πας μετά από ένα μήνα να το επισκευασεις.
Όταν πήγα να το οδηγήσω , πίστευα ότι θα κάνω βόλτα ένα μηχανάκι που να είναι ίδιο με το 790 αλλά με 4500€ λιγότερο , χωρίς το 790 να τα δικαιολογεί .
Ε δεν είναι έτσι , το r&d του ρεζερβουάρ , η ευκολία να μπορείς να επέμβεις παντού , η αναρτήσεις το πλαίσιο που είναι "εκεί" από την αρχή ,τα ηλεκτρονικά , ο πίνακας οργάνων ,το καλορυθμισμενο μοτέρ και η οδηγική απόλαυση με το σιφτερ δεν συγκρίνονται.
Πιο πολύ από όλα με χάλασε η ανάρτηση του Τ700 και το απότομο δάγκωμα του εμπρός φρένου που μπορεί να φέρει πτώσεις παρά το οτιδήποτε άλλο .
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η άποψη καθενός είναι υποκειμενική και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί γιατί δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης της πλειοψηφιας των παραμέτρων που αναφέρθηκαν ως θετικά ή αρνητικά! Είναι καθαρά θέμα αίσθησης και προηγούμενης εμπειρίας! Πως οδηγάς, τι οδηγάς κλπ! Αρα, όταν λέω ότι η απόκριση στις κλειστές ανηφορικές φουρκέτες μου φάνηκε απότομη, εννοώ αυτό κ όχι κάτι άλλο (κατήφορικες χωμάτινες με απότομο άνοιγμα του γκαζιού για παράδειγμα)! Είναι καθαρά θέμα γούστου και συνήθειας βάσει των μοτο που οδηγούσες μέχρι σήμερα! Δεν θεωρώ ότι είναι σοβαρό μειονέκτημα κ ότι αυτό από μόνο του θα με απέτρεπε από να την αγοράσω! Άσε που μπορεί να διορθώνεται κιόλας (ή απλά να συνηθίζεται επαναπροσαρμοζοντας το οδηγικό στυλ)! Απλά το ανέφερα! Πιο σημαντικό μειονέκτημα θεωρώ τη φαινομενική δυσκολία φόρτωσης αποσκευών με συνεπιβάτη (βασική παράμετρος για μένα), αλλά οψόμεθα! Γενικά πάντως το μηχανάκι μου άρεσε! Και στην άσφαλτο που έχω εμπειρία αλλά και στο χώμα που δεν έχω!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αυτο με τον ενθουσιασμό.... Μόνο ο κρητικός το έβγαλε μέχρι τώρα.
Μιλάω σαν παρατηρητής όσων διαβάζω, γιατί δεν είμαι φαν των τεστ ραιντ.
Γκουντ μορνινγκ πιπλ.
Σχετικά με τον ενθουσιασμό μου να αναφέρω 2-3 πραγματακια.
Έχω πάει σε πάρα πολλά test ride , μου αρέσουν πολύ γιατί μου αρέσει να δοκιμάζω όλων των τύπων τα μηχανάκια. Έτσι πιστεύω θα βρεις αυτό που σε αντιπροσωπεύει πάντα με παράγοντα και το μαρούλι που διαθέτεις στην τσέπη. Πχ στο τέστ την μπεμβε απόλαυσα το 1250αντβ και το nineteenR αλλά δεν έχω το μαρούλι ούτε τον χρόνο και τους δρόμους να τα αξιοποιήσω.
Σε ένα τέστ νομίζω δεν πρέπει να πηγαίνεις προκατειλημμένος. Δηλαδή να πας να τσεκαρεις το οθονακι επειδή κάτι άκουσες ή τις αναρτήσεις κτλπ. Πας για να περάσεις καλά. Να το χαρείς όπου και αν σε πάνε όπως και αν σε πάνε και να προσπαθήσεις να κάνεις την βόλτα σαν να την έκανες για εσένα καθημερινά.
Αυτό που με ενθουσίασε λοιπόν είναι ότι ήμουν εκεί 5 ώρες και από το όλο συναίσθημα και την χαρά δεν έβγαλα ούτε μια φότο. Δεν με ένοιαζε πως δείχνω πάνω στη μηχανή. Μου άρεσε πέρασα τέλεια με κάλυψε και τέλος. Το χαμόγελο στα χείλη και το φτερούγισμα στη καρδούλα είναι αυτό που μετράει, για εμένα σαν Σπύρο. Αν ήμουν ο χουντρας ή ο Κρις μπριτσ θα τσεκαρα που τερματίζει η ανάρτηση , θα έβλεπα μέχρι πόσο κάτω ξύνει και άλλα πολλά. Σαν Σπύρος η φιλικότητα σε άσφαλτο και χώμα και η ευκολία και η καλοπέραση είναι αυτά που με έκαναν να το πάρω.
Oχι παιδες, τα Pirelli Scorpion Rally STR που φοραει το μηχανακι δεν ειναι για χωμα, δεν ένιωθα ανετα χτες οπως δεν νιωθω ανετα στο χωμα με το 1090 που τα φοραω. Με τα TKC80 πχ στο 1090 ειχα πολλη περισσοτερη σιγουρια.
Επισης να πω οτι ο προσηλυτισμός των κυριων κυριων onroad και #skliros_kariolis (geez996) για την πορτοκαλι ομαδα δεν θα περασει, γιατι εαν αυτο το χτεσινο ηταν απλες φλαταδουρες με ανηφοροκατηφορες "εθνικη", τοτε θελω πολληηηηηηη δουλεια ακομα. Εγω πετυχα νεροφαγωματα στις ανηφοροκατηφορες, με σαθρα κομματια και αμμο πουδρα που μου πηγε νααα. Ειτε εγω ειμαι παααααρα πολυ αρχαριος ειτε ειχε αλλαξει η διαδρομη απο χτες (ειτε ειμαι υπερβολικα φιλοτιμος που δεν ηθελα να ριξω δανεικο μηχανακι και ειχα αγχος...) . Βεβαια με ταλαιπωρησε παρα πολυ η θεση/γωνια/υψος του τιμονιου και ο δεξης καρπος μου απο τη γωνια που επαιρνε, σε καποια φαση οπου εβρισκα φλατ καθομουν στη σελα για να τον ξεκουρασω. Λιγο ηθελα να πω στον Σωτηρη/σκουπα να σταματησουμε για να ρυθμισω το τιμονι απο τον πονο. Ιδρωσα και λαχανιασα παντως και σε ενα σημειο κουραστηκα, που σημαινει οτι του φουστη, καποια προσπαθεια μαλλον κατεβαλλα για να φτασω εκει.
Έβαλα έξι (6) παραθέσεις στις οποίες θέλω να απαντήσω γενικώς ή απλώς να σχολιάσω για να εξηγήσω κάποια πράγματα.Νομίζω αν συγκρινεις το 790R με το Τ700 και βγάλεις εκτός το οικονομικό.δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης
.Αν παρατηρήσεις όλοι λένε καλό και τα τα λεφτά που πληρωνεις. Αυτό τα λέει όλα. Αν πχ έκανε 12.500 ευρώ πιστεύω ούτε οι μισοι δεν θα το σκεφτονουσαν και θα πήγαιναν με τα μάτια κλειστά στο 790. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ ειναι απλά ένα τίμιο μηχανάκι . Αυτό
Τπτ περισσότερο τπτ λιγότερο. Και εγώ αν τώρα ήμουν σε φάση για αγοράς καινούργιας μοτο , αν και ειμαι orange fun boy μάλλον αυτό θα επερνα . Απλά καθαρά και μονο για το οικονομικό και τπτ άλλο.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk