Meeting κεντρικά KTM:
-Προχωράει η παραγωγή του 790 προιστάμενε.
-Μπράβο, χιλιάδες το ζητάνε χρόνια τώρα, ένα μεσαίο ικανό ταξιδιωτικό on-Off με γονίδια KTM, ready to race.
-Παιδιά να προτείνω κάτι..
-Για πες..
-Να βγάλουμε και μια έκδοση απλή με πιο budget αναρτήσεις, φτηνότερο και πιο χαμηλό λιγάκι, πιο πολύ ασφάλτινο κλπ.
-Ρε συ φανταστική ιδέα!! Ποιός δεν θα ήθελε ένα γνήσιο χωμάτινο Adventure Tourer που του ξεριζώθηκαν κάποια κορυφαία περιφερειακά που το χαλάνε στο χώμα αλλά το κάνουν πιο ασφάλτινο!
-Ε βέβαια ρε.. Χιλιάδες ψάχνουν για ένα ντεμέκ ασφάλτινο χωμάτινο σχεδιασμένο Adventure tourer!1
-Ντάξει μάγκες τρομερό, δώστε εντολή στο Production και R&D να το προχωρήσουν!
-Άντε και άμα πάει καλά θα βγάλουμε και EXC 450 με αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις και χαμηλομένο 10 πόντους!
-Ρε μαλάκα μου κεντάς σήμερα! Πάω στο γραφείο να χαζέψω στο Internet τί θα αγοράσω με το bonus μου!
Επόμενη στάση ΟΑΕΔ!!! Mind the gap..
Mε ότι αξιοπιστία έχει το motomag, η συζήτηση ήταν κάπως αλλιώς:
Meeting κεντρικά ΚΤΜ:
Βγάλαμε καινούριο μοτέρ, επιτέλους κάτι που δεν χαλάει το slave cylinder
Μπράβο, πως το καταφέρατε αυτό;
Καταργήσαμε τον υδραυλικό συμπλέκτη και βάλαμε συρματόσχοινο.
Πως θα το πουλήσουμε στους πελάτες και τι δικαιολογία θα βρούμε για την magura και την oberon;
Θα το συζητήσουμε στο επόμενο μήτινγκ. Έχω νέα, πήραμε το μοτέρ του Duke και το βάλαμε σε μιά νερόβραστη μαλακία με 21/18 και θα το πουλήσουμε για adventure μηχανάκι.
Ρυθμίσεις έχει;
Όχι, είπαμε, σαν το Duke, αλλά 4000 ακριβότερο.
Μαλάκα μου τα σπάει η ιδέα, θα το ψωνίσουν λες;
Είναι γίδια, ότι γράφει ready to race το αγοράζουν.
Εμπρός βάλε το παραγωγή. Πάμε για μπύρες και πρέτζελ
Κάπου στην Αμερική:
Ρε σεις τι έστειλαν οι μαλάκες από την Αυστρία για εξέλιξη, έχουμε κανένα σπασμένο 450 να πάρουμε καλάμια, για βάλε τα επάνω, χμ, τελικά ίσως και να γίνει adventure η νερόβραστη μπούρδα, για πάρε τηλέφωνο τον Χρηστάκη τον Μπερτς.
Ρε μαλάκες τι φτιάξατε εδώ θα σκοτωθούμε, δεν ξέρετε ντιπ να ρυθμίζετε αναρτήσεις μπαναγίαμ τιντουτοιδω; κλικ κλικ εντάξει τώρα είναι καλό. Στείλτε το πίσω.
Κάπου στην Αυστρία:
Οι ηλίθιοι Αμερικανοί θα μας βάλουν σε έξοδα και θα μας φάνε το κέρδος, θέλουν λέει μοντέλο R με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Να το βγάλουμε στην τιμή του 1090R;
Και ποιός θα πάρει 1090R μετά;
Ε, εντάξει, καταργούμε το 1090 γενικώς, έρχεται και euro5 μην ξοδευτούμε να φέρουμε το μοτέρ στα μέτρα τους, είδες τι έπαθε η χόντα, έχασε 10 ίππους.
Δεν έχουμε γραμμή παραγωγής για R, μόνο για απλό πες τους.
Επιμένουν.
Κοίτα ρε που μπλέξαμε, τέλος πάντων, φτιάξε λίγα ναπάνεστοκαλό ΩΦΟΥ γκρινιάρες πεθερές που μπλέξαμε.
Αφεντικό το R έχει τρελές παραγγελίες και το απλό δεν το θέλει κανείς.
Καλά, βάλε τους δημοσιογράφους να γράφουν ότι το απλό είναι εξίσου καλό με το R και ότι δεν χάνουν τίποτα.
Δεν μπορεί να είναι τόσο χαζός ο κόσμος αφεντικό
ΜΟΥ Α ΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Καλά φτιάξε και 500R σπέσιαλ ακόμα 2000 ευρώ πιο ακριβά να γίνει ντόρος να μαζέψουμε και κασέρι και θα δούμε τι θα κάνουμε. Ρίξε την τιμή του 1090R ένα χιλιάρικο να φεύγει. Χάρη τους κάνουμε. Πάμε για μπύρες και πρέτζελ.