Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά κάνουν, αν υπήρχε αυτό το Τ700 με την μεγαλύτερη σέλα κυρίως με καλοδεχούμενη την λίγη παραπάνω βενζίνη δεν θα κοιτούσα ούτε Αυστρία ούτε άλλο Ιαπωνικό.

Πόσο "ενοχλεί" ένα Τ700 στα κιλά του 790R και άνεση Άφρικα; Καθόλου.
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Ευτυχώς το προλάβαμε στα φτηνά του.
Το μεγαλύτερο ντεπόζιτο δεν με ενδιαφέρει και δεν θα το ήθελα για το χώμα που κάνω.
Ούτε ηλεκτρονικές αναρτήσεις.
Την μεγαλύτερη διαδρομή ίσως να την κοιτούσα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πόσο "ενοχλεί" ένα Τ700 στα κιλά του 790R και άνεση Άφρικα; Καθόλου.
Στεγνά το Τ700 ειναι 187κιλα και το 790 189κιλα, αρα η μονη διαφορα ειναι στα παραπανω λιτρα βενζινης του 790. Μονο που του 790 τα παραπανω κιλα ειναι πολυ πιο χαμηλα, δεν ξερεις ποσο θα επηρεασει τη συμπεριφορα της μηχανης το επιπλεον βαρος τοσο ψηλα. Το παιχνιδιαρικο/μανιτζεβελο στησιμο του Τ700 τωρα μπορει να παει περιπατο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
8 κιλα διαφορα εχουν με το R, ζυγισμενα πραγματικα και τα δυο. 2της διαφορας απο στεγνο και 5.5 τα 7 παραπανω λιτρα, να τα 8κιλα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μικρή σημασία, όταν δεις τις διαφορές από το αμέσως επόμενο Ιαπωνικό ή Ευρωπαϊκό που είναι σημαντικές υπέρ των "ελαφρών" δύο.

Φαντάζομαι ότι δεν θα βγάλουν κάτι σε "βεστρόμ 700", ίσως κάτι σε AT-AS EERA light. Που θα τοποθετηθεί το νέο "1200" άραγε...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η αμηχανη στιγμη που συνειδητοποιεις οτι εξαρχής αυτος ηταν ο στοχος της εταιρειας και της καθε εταιρείας...
Ο ορισμός της επιχείρησης σύμφωνα με το οικονομικό δίκαιο αλλά και την γενικότερη λογική αντίληψη βεβαίως είναι η άσκηση δραστηριότητας με σκοπό το κέρδος.

Δεν είναι ανακάλυψη πώς οι εταιρείες δουλεύουν για το κέρδος. Ορίζεται απο τον νόμο, είναι θεμέλιος λίθος της αγοράς όπως την ξέρουμε και του καπιταλισμού, προβλέπεται στα καταστατικά των εταιρειών και είναι υποχρέωση εξ ορισμού απο την ατομική κιόλας επιχείρηση μέχρι εταιρείες πάσας μορφής και μεγέθους οι εταίροι ή το κάθε όργανο της επιχείρησης που ασκεί διοίκηση να δρά με σκοπό το κέρδος της επιχείρησης.

Η αμήχανη στιγμή για εμάς τους μοτοσυκλετιστές και ο λόγος της αναφοράς μου είναι το πόσο απροκάλυπτα χρησιμοποιούνται τεχνικές και μέθοδοι αύξησης των πωλήσεων χρησιμοποιώντας σχεδόν ΄΄φτηνά΄΄ μαρκετινίστικα κόλπα σερβίροντας προϊόντα που δεν έχουν κανένα νόημα και δεν καλύπτουν καμία ανάγκη αλλά παραμυθιάζουν τον καταναλωτή πώς τα θέλει ή θα αποκτήσει περισσότερο γόητρο αποκτώντας τα.

¨Ενα απο αυτά τα κόλπα θα είναι το 700 Adventure σερβίροντας ένα τεράστιο τεπόζιτο (άχρηστο καθώς θα υψώσει το κέντρο βάρους και θα αλλιώσει τα χαρακτηριστικά της μηχανής προσφέροντας το τίποτα. Μια μηχανή που έχει ήδη τεράστια αυτονομία και όποιος είναι να πάει να διασχίσει το Καζακστάν θα πρέπει να πάρει άλλα μέτρα έτσι κι αλλιώς.

Τα ηλεκτρονικά που θα μπουν θα είναι απλά ένα άχρηστο κομμάτι της μόδας πλέον που χρειαζόμαστε 5 χαρτογραφήσεις υποτίθεται και TC να ελέγξει 75 δαιμονισμένα άλογα.

Τώρα αναρτήσεις με αυξημένες διαδρομές δεν ξέρω τί θα προσφέρουν και αν είναι αναγκαίες πρέπει να προσφέρονται και στην κανονική έκδοση προφανώς.

Μία πιο πλατιά σέλα μπορεί απλα να προστεθεί στα αξεσουάρ και λήγει το θέμα.

ΑΛΛΑ σερβίροντας το ΄΄ακριβό΄΄ αυτόματα αυτός που παίρνει το ΄΄απλό΄΄ γίνεται ο φτωχός συγγενής και κανείς κομπλεξικός δεν μπορεί να ζήσει με αυτό το βάρος. Οπότε θα πάρει το ακριβό και θα πει ευχαριστώ πολύ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο ορισμός της επιχείρησης σύμφωνα με το οικονομικό δίκαιο αλλά και την γενικότερη λογική αντίληψη βεβαίως είναι η άσκηση δραστηριότητας με σκοπό το κέρδος.

Δεν είναι ανακάλυψη πώς οι εταιρείες δουλεύουν για το κέρδος. Ορίζεται απο τον νόμο, είναι θεμέλιος λίθος της αγοράς όπως την ξέρουμε και του καπιταλισμού, προβλέπεται στα καταστατικά των εταιρειών και είναι υποχρέωση εξ ορισμού απο την ατομική κιόλας επιχείρηση μέχρι εταιρείες πάσας μορφής και μεγέθους οι εταίροι ή το κάθε όργανο της επιχείρησης που ασκεί διοίκηση να δρά με σκοπό το κέρδος της επιχείρησης.

Η αμήχανη στιγμή για εμάς τους μοτοσυκλετιστές και ο λόγος της αναφοράς μου είναι το πόσο απροκάλυπτα χρησιμοποιούνται τεχνικές και μέθοδοι αύξησης των πωλήσεων χρησιμοποιώντας σχεδόν ΄΄φτηνά΄΄ μαρκετινίστικα κόλπα σερβίροντας προϊόντα που δεν έχουν κανένα νόημα και δεν καλύπτουν καμία ανάγκη αλλά παραμυθιάζουν τον καταναλωτή πώς τα θέλει ή θα αποκτήσει περισσότερο γόητρο αποκτώντας τα.

¨Ενα απο αυτά τα κόλπα θα είναι το 700 Adventure σερβίροντας ένα τεράστιο τεπόζιτο (άχρηστο καθώς θα υψώσει το κέντρο βάρους και θα αλλιώσει τα χαρακτηριστικά της μηχανής προσφέροντας το τίποτα. Μια μηχανή που έχει ήδη τεράστια αυτονομία και όποιος είναι να πάει να διασχίσει το Καζακστάν θα πρέπει να πάρει άλλα μέτρα έτσι κι αλλιώς.

Τα ηλεκτρονικά που θα μπουν θα είναι απλά ένα άχρηστο κομμάτι της μόδας πλέον που χρειαζόμαστε 5 χαρτογραφήσεις υποτίθεται και TC να ελέγξει 75 δαιμονισμένα άλογα.

Τώρα αναρτήσεις με αυξημένες διαδρομές δεν ξέρω τί θα προσφέρουν και αν είναι αναγκαίες πρέπει να προσφέρονται και στην κανονική έκδοση προφανώς.

Μία πιο πλατιά σέλα μπορεί απλα να προστεθεί στα αξεσουάρ και λήγει το θέμα.

ΑΛΛΑ σερβίροντας το ΄΄ακριβό΄΄ αυτόματα αυτός που παίρνει το ΄΄απλό΄΄ γίνεται ο φτωχός συγγενής και κανείς κομπλεξικός δεν μπορεί να ζήσει με αυτό το βάρος. Οπότε θα πάρει το ακριβό και θα πει ευχαριστώ πολύ.
Μπλα μπλα Honda xadv είπες;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε σε πιασα, τι σχέση έχει το x-adv? Μήπωςμπέρδεψες τα θέματα?
Προϊόντα χωρίς νόημα τα οποία....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προϊόντα χωρίς νόημα τα οποία....
αααααααα, τώρα σ'επιασα..

Δεν θα διαφωνήσω σε γενικές γραμμές φυσικά αλλά άσε με να έχω μια μικρή αδυναμία στο X-adv!!

Αν ήθελα να πάρω maxi scooter θα έπαιρνα ξεκάθαρα το X-adv.

Πρώτον έχει το δοκιμασμένο, άσπαστο αυτοκινητάδικο μοτέρ της Honda με το διπλοσύμπεκτο για άπειρα χλμ οικονονομικά, δεύτερον έχει πολύ καλά περιφερειακά σε αναρτήσεις και φρένα, είναι όμορφο (για σκούτερ) και πάνω απ όλα είναι ιδανικό για τους κωλόδρομους της Ελλάδας! Αν δηλαδή βγάλουμε απ το μυαλό μας οτι το πλασσάρει ως χωμάτινο μηχανάκι , είναι ένα πολύ καλό all arounder που θα σε πάει στη δουλειά, θα σε ταξιδέψει ,θα κάνει και χωματόδρομο άνετα να σε βγάλει σε όποια παραλία θες και θα σου προστατέψει και τη μέση στους κωλόδρομους. Εϊναι ένα τίμιο SUV! Σαν να παίρνεις ένα σύγχρονο Vitara ξερω γω, πολυεργαλείο.

Σε γενικές γραμμές δηλαδή μου αρέσει σαν ιδέα το X-adv, αν ήμουν σκουτεράς δεν υπήρχε περίπτωση να μην το προτιμήσω εναντι του T-max ας πούμε ξεκάθαρα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η διαφοροποίηση είναι το κλειδί εν προκειμένω.


Γυρνώντας στο Τ700, η Yamaha κλέβει μία σελίδα από το βιβλίο μάρκετινγκ της BMW και Honda. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι άχρηστο ένα πιο τουριστικό Τ700. Αν ήταν να σταματήσει το σημερινό για να βγει το πιο λουσατο θα έλεγα δίκαιο το παράπονο, η προς τα πάνω προσθήκη όμως δεν θα έπρεπε να προβληματίσει κανέναν. Εδώ δεν έχουμε την περίπτωση MV Agusta ας πούμε, όπου η ύπαρξη της brutale θα σπρώξει το κοινό στο loncin 300 powered new model, η οποία είναι αυτή που περιγράφετε πιο πάνω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η διαφοροποίηση είναι το κλειδί εν προκειμένω.


Γυρνώντας στο Τ700, η Yamaha κλέβει μία σελίδα από το βιβλίο μάρκετινγκ της BMW και Honda. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι άχρηστο ένα πιο τουριστικό Τ700. Αν ήταν να σταματήσει το σημερινό για να βγει το πιο λουσατο θα έλεγα δίκαιο το παράπονο, η προς τα πάνω προσθήκη όμως δεν θα έπρεπε να προβληματίσει κανέναν. Εδώ δεν έχουμε την περίπτωση MV Agusta ας πούμε, όπου η ύπαρξη της brutale θα σπρώξει το κοινό στο loncin 300 powered new model, η οποία είναι αυτή που περιγράφετε πιο πάνω.
Καλημέρα!Νομίζω το Tenere 700 για να γίνει κάπως πιο τουριστικό πες θέλει μια σέλα και μια ψηλότερη ζελατίνα.

Το μεγαλύτερο τεπόζιτο γιατί θα το κάνει πιο τουριστικό? Ήδη έχει τεράστια αυτονομία.Οι μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις επίσης δε βλέπω τί χρειάζονται για τουρισμό. Μονάχα σε μια πιο χωμάτινη έκδοση, όχι πιο τουριστική. Και η πιο χωμάτινη έκδοση δε θέλει σίγουρα μεγαλύτερο τεπόζιτο και φαρδύτερη σέλα. Μάλλον το ανάποδο.

Επίσης για τα ηλεκτρονικά περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Για μένα αύξηση του κόστους χωρίς λόγο.

Τέλοσπαντων, σαν καταναλωτές καλό είναι να υπάρχουν επιλογές και ο καθένας ας κρίνεις τις ανάγκες του!

Παντως στη περίπτωση του Tenere μπορούν να υπάρχουν κάποια επίσημα αξεσουάρ που να δίνουν στο μοντέλο και κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσωπικά και με μια πιο μεγάλη σέλα, πχ δάνειο από tracer700 θα το καλοβλεπα. Το πιο μεγάλο ρεζερβουάρ είναι μάρκετινγκ, οι αναρτήσεις το ίδιο εκτός αν το πάνε για "790ραλι-νορντεν του φτωχού".

Ζελατίνα δεν θέλει πιο ψηλή.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα μεγαλα τεποζητα τα θελουν οι αμερικανοι που εχουν ερημους και μεγαλες αποστασεις μεταξυ βενζιναδικων, για ευρωπαικες χωρες ειναι απλα αχρηστα...τωρα οι επιπλεον διαδρομες, ξανα, οι αμερικανοι εχουν την ταση να τα βαζουν χωμα και να τα σπανε, οποτε γι αυτους ειναι ενα επιπλεον θετικο...τωρα για τους υπολοιπους, απλα ο κοσμος θελει σταθερα να ψωνιζει μπουγιο με λιγα λεφτα , οποτε αυτο θα δωσει ενα ακομα + στις πωλησεις, και σε αυτους που καπως θα τα αξιοποιησουν, αλλα και σε αυτους που θελουν οφθαλμολουτρο...
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
τα μεγαλα τεποζητα τα θελουν οι αμερικανοι που εχουν ερημους και μεγαλες αποστασεις μεταξυ βενζιναδικων, για ευρωπαικες χωρες ειναι απλα αχρηστα...τωρα οι επιπλεον διαδρομες, ξανα, οι αμερικανοι εχουν την ταση να τα βαζουν χωμα και να τα σπανε, οποτε γι αυτους ειναι ενα επιπλεον θετικο...τωρα για τους υπολοιπους, απλα ο κοσμος θελει σταθερα να ψωνιζει μπουγιο με λιγα λεφτα , οποτε αυτο θα δωσει ενα ακομα + στις πωλησεις, και σε αυτους που καπως θα τα αξιοποιησουν, αλλα και σε αυτους που θελουν οφθαλμολουτρο...
Πλάκα-πλάκα το Τ700 έχει πάρει πολλά σώβρακα...
Με την απλότητα, την πρακτικότητα και την λογική τιμή του.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
τα μεγαλα τεποζητα τα θελουν οι αμερικανοι που εχουν ερημους και μεγαλες αποστασεις μεταξυ βενζιναδικων, για ευρωπαικες χωρες ειναι απλα αχρηστα...τωρα οι επιπλεον διαδρομες, ξανα, οι αμερικανοι εχουν την ταση να τα βαζουν χωμα και να τα σπανε, οποτε γι αυτους ειναι ενα επιπλεον θετικο...τωρα για τους υπολοιπους, απλα ο κοσμος θελει σταθερα να ψωνιζει μπουγιο με λιγα λεφτα , οποτε αυτο θα δωσει ενα ακομα + στις πωλησεις, και σε αυτους που καπως θα τα αξιοποιησουν, αλλα και σε αυτους που θελουν οφθαλμολουτρο...
Δεν γνωρίζω αν έχεις συμβιωσει με τεποζιτο 30 λίτρων και έχεις τόσο κάθετη άποψη ως προς την αχρηστοσυνη τους.
Εγώ με 33 στο gs και 23 στον Γκάντι έχω εξασφαλίσει 500 και βάλε χλμ αυτονομίας με αποτέλεσμα στα 2μερα και 3 μέρα χωμάτινα να μην ασχολουμε καθόλου με ανεφοδιασμό.
Στην άσφαλτο το μόνο πλεονέκτημα είναι ότι σταματάς για βενζίνη οπότε θέλεις εσύ και όχι το τεποζιτο.
 
Top Bottom