Η αμηχανη στιγμη που συνειδητοποιεις οτι εξαρχής αυτος ηταν ο στοχος της εταιρειας και της καθε εταιρείας...
Ο ορισμός της επιχείρησης σύμφωνα με το οικονομικό δίκαιο αλλά και την γενικότερη λογική αντίληψη βεβαίως είναι η άσκηση δραστηριότητας με σκοπό το κέρδος.
Δεν είναι ανακάλυψη πώς οι εταιρείες δουλεύουν για το κέρδος. Ορίζεται απο τον νόμο, είναι θεμέλιος λίθος της αγοράς όπως την ξέρουμε και του καπιταλισμού, προβλέπεται στα καταστατικά των εταιρειών και είναι υποχρέωση εξ ορισμού απο την ατομική κιόλας επιχείρηση μέχρι εταιρείες πάσας μορφής και μεγέθους οι εταίροι ή το κάθε όργανο της επιχείρησης που ασκεί διοίκηση να δρά με σκοπό το κέρδος της επιχείρησης.
Η αμήχανη στιγμή για εμάς τους μοτοσυκλετιστές και ο λόγος της αναφοράς μου είναι το πόσο απροκάλυπτα χρησιμοποιούνται τεχνικές και μέθοδοι αύξησης των πωλήσεων χρησιμοποιώντας σχεδόν ΄΄φτηνά΄΄ μαρκετινίστικα κόλπα σερβίροντας προϊόντα που δεν έχουν κανένα νόημα και δεν καλύπτουν καμία ανάγκη αλλά παραμυθιάζουν τον καταναλωτή πώς τα θέλει ή θα αποκτήσει περισσότερο γόητρο αποκτώντας τα.
¨Ενα απο αυτά τα κόλπα θα είναι το 700 Adventure σερβίροντας ένα τεράστιο τεπόζιτο (άχρηστο καθώς θα υψώσει το κέντρο βάρους και θα αλλιώσει τα χαρακτηριστικά της μηχανής προσφέροντας το τίποτα. Μια μηχανή που έχει ήδη τεράστια αυτονομία και όποιος είναι να πάει να διασχίσει το Καζακστάν θα πρέπει να πάρει άλλα μέτρα έτσι κι αλλιώς.
Τα ηλεκτρονικά που θα μπουν θα είναι απλά ένα άχρηστο κομμάτι της μόδας πλέον που χρειαζόμαστε 5 χαρτογραφήσεις υποτίθεται και TC να ελέγξει 75 δαιμονισμένα άλογα.
Τώρα αναρτήσεις με αυξημένες διαδρομές δεν ξέρω τί θα προσφέρουν και αν είναι αναγκαίες πρέπει να προσφέρονται και στην κανονική έκδοση προφανώς.
Μία πιο πλατιά σέλα μπορεί απλα να προστεθεί στα αξεσουάρ και λήγει το θέμα.
ΑΛΛΑ σερβίροντας το ΄΄ακριβό΄΄ αυτόματα αυτός που παίρνει το ΄΄απλό΄΄ γίνεται ο φτωχός συγγενής και κανείς κομπλεξικός δεν μπορεί να ζήσει με αυτό το βάρος. Οπότε θα πάρει το ακριβό και θα πει ευχαριστώ πολύ.