Yamaha T7 Tenere

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ισχύει ότι τα κάρμπον επισκευάζονται και έρχονται στην αρχική τους κατάσταση;
αν ναι,
μπορεί και να συμφέρουν...
// Β
Γι'αυτο ρωτησα ποσο εχουν τα μαμα οριτζιναλε πλαστικα. Του 1090 πχ (περαν του οτι ειναι "εντουραδικα" μαλακα αβαφα πλαστικα που δεν σπανε ευκολα) εχουν 40€ το ενα. Εαν και του Τ700 εχουν καπου εκει, τοτε δεν εχουν νοημα οι προστασιες ψηλα για τα πλαστικα, εκτος εαν το ψυγειο νερου ειναι εκτεθειμενο προς το πλαι και επικινδυνο να την φαει απο πετρα σε πτωση.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Τα τακαρισια μηχανάκια θέλουν και τακαρισιους κώλους...φίλοι από τη Ρουμανία...
[/QUΩραιος ο τυπος.
Λετονια μαλλον?
Ωραιος ο τυπος.
Λετονια μαλλον.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
k0k0s
180ευρώ...
Ε, σαν το 1090, 40ευρω το πλαστικο, 140 τα αυτοκολλητα... Θα μπορουσε καποιος να εχει ενα εξτρα γυμνο πλαστικο για τις χωματινες ταρζανιες του , μιας και φαινεται να μπαινοβγαινει ευκολα, και να βαζει το στολισμενο πανω οταν τελειωνει το παρτυ, αλλα βλεπω οτι και το ψυγειο ειναι σχετικα εκετθειμενο απο τα πλαγια.

Για καγκελα παντως συστεινω ανεπιφυλακτα τα Outback Motortek, o Lorry ειναι φανταστικος τυπος, απανταει αμεσα σε μηνυματα και τα καγκελα του ειναι τρομερης ποιοτητας και πολυ ψαγμενα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα τακαρισια μηχανάκια θέλουν και τακαρισιους κώλους...φίλοι από τη Ρουμανία...
Ερωτηση ή μαλλον ερωτησεις, με γνησιο ενδιαφερον και χωρις ιχνος ειρωνιας ή σκωπτισμου, κυριως για τους πιο εμπειρους.

Γιατι να κανεις κατι τετοιο με ενα μηχανακι σαν το Τ700? Εαν δεν εχεις 2ο να το καταλαβω ως ενα βαθμο, αλλα αυτο σε ενα μηχανακι σαν το Τ700 δεν σημαινει και πολυ μεγαλυτερα εξοδα συντηρησης? Δεν παρουσιαζουν πιο γρηγορη φθορα σε αναρτησεις/φρενα/πλαισιο λογω αυξημενου βαρους? Και δεν ειναι μονο το συγκεκριμενο βιντεο, θυμαμαι πχ ενα αλλο βιντεακι με εναν τυπο που πηγαινε ενα CRF1000 σαν κατσικι, κοπανωντας το αριστερα δεξια σε κορμους, νεροφαγωματα και βραχια.
 
Reactions: STF

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερωτηση ή μαλλον ερωτησεις, με γνησιο ενδιαφερον και χωρις ιχνος ειρωνιας ή σκωπτισμου, κυριως για τους πιο εμπειρους.

Γιατι να κανεις κατι τετοιο με ενα μηχανακι σαν το Τ700? Εαν δεν εχεις 2ο να το καταλαβω ως ενα βαθμο, αλλα αυτο σε ενα μηχανακι σαν το Τ700 δεν σημαινει και πολυ μεγαλυτερα εξοδα συντηρησης? Δεν παρουσιαζουν πιο γρηγορη φθορα σε αναρτησεις/φρενα/πλαισιο λογω αυξημενου βαρους? Και δεν ειναι μονο το συγκεκριμενο βιντεο, θυμαμαι πχ ενα αλλο βιντεακι με εναν τυπο που πηγαινε ενα CRF1000 σαν κατσικι, κοπανωντας το αριστερα δεξια σε κορμους, νεροφαγωματα και βραχια.
Έχει απίστευτη διασκέδαση αυτή η χρήση... Που στο συγκεκριμένο βίδεο δεν είναι τόσο ακραια.
Για αυτό είναι κατασκεύασμενα τα on off εξαλλου
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Έχει απίστευτη διασκέδαση αυτή η χρήση... Που στο συγκεκριμένο βίδεο δεν είναι τόσο ακραια.
Για αυτό είναι κατασκεύασμενα τα on off εξαλλου

Και τα εντουρο γιατι ειναι φτιαγμενα τοτε; :D
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ε όχι και enduro ρε παιδιά το παραπάνω βίντεο...
Μια ονοφαδα με λίγο βατό μονοπατάκι μέσα ήταν...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε όχι και enduro ρε παιδιά το παραπάνω βίντεο...
Μια ονοφαδα με λίγο βατό μονοπατάκι μέσα ήταν...
O,τι και να ηταν, η ερωτηση μου παραμενει. Εστω οτι ο αναβατης ειναι εμπειρος και δεν ταλαιπωρειται, το εν λογω μηχανακι δεν ταλαιπωρειται σε τετοιες συνθηκες? Γιατι στα δικα μου τα ματια μου φαινεται οτι το παει ψιλογρηγορα, αρα ζαντες/αναρτησεις/πλαισιο τρωνε ζορι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κώστα η απάντηση (σε άλλο νήμα) ήταν περίπου "αυτά είναι για αρχόντους μην γίνεστε μίζεροι" και δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Αν θέλεις να βάλεις 200+ κιλά στο χώμα έχεις αποδεχτεί την σωματική καταπόνηση, την πιο εντατική συντήρηση και τις ακριβές ζημιές.
 

Pente

Μέλος
Όνομα
Kosmas
Μοτό
ψάχνω την επόμενη..

Δεν ξέρω αν ταλαιπωρείται στην ονοφαδα αλλά αυτός πάει με 140 στην φλαταδούρα. ( στο προηγ. βίντεο του βλέπεις το κοντερ )

Τα enduro είναι για κάτι σαν και αυτούς του παλαβους Πολωνούς :)

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
O,τι και να ηταν, η ερωτηση μου παραμενει. Εστω οτι ο αναβατης ειναι εμπειρος και δεν ταλαιπωρειται, το εν λογω μηχανακι δεν ταλαιπωρειται σε τετοιες συνθηκες? Γιατι στα δικα μου τα ματια μου φαινεται οτι το παει ψιλογρηγορα, αρα ζαντες/αναρτησεις/πλαισιο τρωνε ζορι.
Μα είναι φτιαγμένα και για αυτή τη χρήση...
Τι να πάθει δηλαδή...?
Αυτό που θα ζοριστεί περισσότερο είναι οι δίσκοι του συμπλέκτη εάν είσαι σταμάτα-ξεκίνα συνεχώς.
Ειδικά στο παραπάνω βίντεο δεν βλέπω κάποια δυσκολία εάν έχεις ροή.
Εννοείται φυσικά ότι εάν κολλήσεις κάπου δεν θα είναι το ίδιο εύκολο να ξεκινήσεις πάλι όπως με ένα ελαφρύτερο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Γι'αυτο ρωτησα ποσο εχουν τα μαμα οριτζιναλε πλαστικα. Του 1090 πχ (περαν του οτι ειναι "εντουραδικα" μαλακα αβαφα πλαστικα που δεν σπανε ευκολα) εχουν 40€ το ενα. Εαν και του Τ700 εχουν καπου εκει, τοτε δεν εχουν νοημα οι προστασιες ψηλα για τα πλαστικα, εκτος εαν το ψυγειο νερου ειναι εκτεθειμενο προς το πλαι και επικινδυνο να την φαει απο πετρα σε πτωση.
αμα φυγ
O,τι και να ηταν, η ερωτηση μου παραμενει. Εστω οτι ο αναβατης ειναι εμπειρος και δεν ταλαιπωρειται, το εν λογω μηχανακι δεν ταλαιπωρειται σε τετοιες συνθηκες? Γιατι στα δικα μου τα ματια μου φαινεται οτι το παει ψιλογρηγορα, αρα ζαντες/αναρτησεις/πλαισιο τρωνε ζορι.
Επειδη εχω τραβηξει βιντεο με το 990 στο χωμα και ξερω πως φαινεται.... ο τυπος παει οντως πολυ γρηγορα....!!! Τωρα οσον αφορα την ερωτηση.... στο χωμα το οχημα ζοριζεται... το θεμα ειναι αν εχεις λεφτα.... εγω οταν εφαγα τουμπακι( οχι τουμπα χοντρη.... ψιλοπραματα....) και επρεπε να αλλαξω φλας, να βαψω και να ισιωσω καγκελα και χουφτες και εξατμιση επισκευη το παρατησα το σπορ. Η καλυτερη λυση για χωμα με αυτα τα μηχανακια ειναι γυμνα τελειως, ουτε καγκελα ουτε φλας ουτε καθρεφτες και μετα δωστου ξυλο.... δεν παθαινουν τιποτα τοτε....αλλα αυτο σημαινει οτι εχεις και δευτερο μηχανακι για καθε μερα.... αν θες να εχεις ενα, γινεται αλλα πρεπει να εισαι ετοιμος οικονομικα να το μαζευεις...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι να σας πω ρε παιδιά...
Ευτυχώς δεν έχω μπει ακόμα σε διαδικασία μαζέματος από πτώση γενικά...
Και όταν το βάζω στα χώματα δεν μου παραπονιέται κιόλας...
 
Top Bottom