Κατοχοι Τ700, καλωσορισατε στο προβλημα των χωματινων ελαστικων για μηχανακι με 150-18 πισω λαστιχο που ειναι πανω απο 200 κιλα γεματο και που μπορει να ταξιδεψει ανετα και με συνεχη 150-160χμω στην ασφαλτο. Και που το πισω λαστιχο πρεπει να ειναι και σχετικα μαλακο ωστε να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Εχω το ιδιο προβλημα με το CRF1000 και δεν εχω βρει ακομα ακρη
Για μπροστα δεν υπαρχει προβλημα, εχω χρησιμοποιησει ΜΤ21 και TKC80 με επιτυχια, ΜΤ21 για τις λασπες του χειμωνα και TKC80 σαν all-rounder που μπορει να τοχει καποιος μονιμα πανω, ακομη και για καθημερινο commuting σε ασφαλτο πολης. Το προβλημα ειναι το πισω. Τους καλοκαιρινους μηνες εχω χρησιμοποιησει το συνδυασμο TKC80 μπροστα - Pirelli STR πισω με πολυ καλα αποτελεσματα (το μπροστα STR δεν κανει για οτιδηποτε πιο απαιτητικο στο χωμα, ακομη και το καλοκαιρι). Τον τελευταιο χειμωνα πριν το lockdown τον εβγαλα με ΜΤ21 μπροστα και TKC80 πισω, το τελευταιο ειναι μεν ακριβο αλλα αν το "φυλαξει" κανεις στην ασφαλτο βγαζει ικανοποιητικα χμ και εχει το πλεονεκτημα οτι (ξε-)ζανταρεται πανευκολα. Αλλο λαστιχο που θαβαζα πισω ειναι το MITAS E-09 με μπροστινο MT21 (ή και TKC80). Αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να βρει κανεις το μη-Dakar στην Ελλαδα και εχω διαβασει οτι ακομη και το απλο ειναι δυσκολο να βγει/μπει με λεβιεδες. Απο την αλλη, αν το παρει κανεις αποφαση οτι ενα καρφι πιθανα θα του τελειωσει τη μερα (ή 2ημερο αν ειναι σ/κ, γιατι που να βρεις βουλκανιζατερ για μοτο), τοτε Ε09 Dakar (ή και Dunlop D908) ειναι πιθανη επιλογη για πισω. Αναφερω τα λαστιχα που εχω χρησιμοποιησει / με εχουν απασχολησει.