Βάλε τα δεδομένα σου στο παρακάτω σαητ να πάρεις μια ιδέα για τα μεγέθη και τα σκυψιματα.
Motorcycle Ergonomics
cycle-ergo.com
Πο τι με θυμησες τωρααα..το ξερω το σαιτΒάλε τα δεδομένα σου στο παρακάτω σαητ να πάρεις μια ιδέα για τα μεγέθη και τα σκυψιματα.
Motorcycle Ergonomics
cycle-ergo.com
Πολυ ωραία τα παρουσιάζουν αλλά βγαίνει λίγο ακριβά. Βασικά αν θέλει κανείς βγαίνει καλά και φτηνότερα από το να πήγαινες μόνος/η σου.Η Yamaha παρουσιάζει το Ténéré Spirit Experience για το 2023
Πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο
Η Yamaha παρουσιάζει το Ténéré Spirit Experience για το 2023 - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Biker Spirit magazine Bikerspirit όλος ο κόσμος της μοτοσυκλέτας , Περιοδικό Μοτοσυκλέτας νέα , ειδήσεις, αγώνες, MotoGP, test ridebikerspirit.net
Κάνω quote το παραπάνω, για να ρθει το υπόλοιπο θρεντ εδώ και να μείνουν οι απριλιανοί μονάχοι τους...Ναι τό είδα.
Υπερβολικό μου φαίνεται.
Τσοπερ για τα γούστα μου.
Εγώ είμαι στο ίδιο ύψος Μ εσένα έχω βάλει μόνο ένα renthal λίγο πιο ψηλό και πιο ανοιχτό και είμαι άρχοντας.
Ούτε καβαλέτα ούτε αποστάτες τπτ.
Για μεικτή οδήγηση,πολύ χώμα αλλά και άσφαλτο.
Οδηγοντας επίσης τ7 φίλων μετά απο το 660,νταξει καλό χρυσό,μέτριο σε όλα,το αγαπώ το εκτιμώ,αλλά είναι πολύ πίσω σε όλα από το τ7.
Καμία σχέση.
Το τ7 είναι ένα σύγχρονο μελετημένο και ζυγισμένο μηχάνημα που μόνο το όνομα έχει κοινό με το 660.
Βασικά η γενική αίσθηση που παίρνω οπότε το οδηγώ είναι ότι η yamaha διόρθωσε όλα τα λάθη και τις παθογένειες του 660,άκουσε το κοινό του 660 τι αλλαγές θα ήθελε και έβγαλε το τ7.
Αλλά χαλάμε και το θέμα του tuareg εδω με αυτά,το οποίο είναι κ αυτό ένα εκπληκτικό μηχάνημα.
Συμφωνω σε ολα που λες !Κάνω quote το παραπάνω, για να ρθει το υπόλοιπο θρεντ εδώ και να μείνουν οι απριλιανοί μονάχοι τους...
Καθώς είχα και τα 2 μηχανάκια, μάλιστα για λίγο διάστημα παράλληλα θα πώ και εγώ τις εντυπώσεις μου.
Θα συμφωνήσω με τον Μητσάρας στα γενικά αλλά εξαρτάται πολύ από την χρήση : Το 660 ήταν πιο καλά εξοπλισμένο για το δρόμο και τα πολλά χιλιόμετρα. Καλύτερη σέλα, καλύτερη κάλυψη αέρα, πιό πολύ χώρο και ευκολία στο φόρτωμα, περισσότερη άνεση στον συνεπιβάτη. Στο χώμα και ειδικά σε δύσκολα εδάφη ( ανηφορικές φουρκέτες, στενούς δασικούς με απότομες εναλλαγές, σαθρές κατηφόρες) ήταν τάφος. Έπρεπε να πας πολύ γρηγορότερα από όσο σου δίνει ασφάλεια το μηχανάκι, για να μπορέσεις να κινηθείς στρωτά. Τα 208 κιλά με τα 47 άλογα και το πολύ μεγάλο ύψος ήταν κακός συνδυασμός για οτιδήποτε άλλο εκτός από στρωτούς δασικούς.
Το 700 έχασε τα ασφάλτινα προτερήματα της ανεμοκάλυψης, της άνεσης, του χώρου και του φορτώματος. Κέρδισε βέβαια σε ιπποδύναμη και μπορώ να πώ ότι η αλλαγή στη γεωμετρία του 700 (caster από 28 σε 27 και ίχνος από 113 σε 105 ) το έκανε πιο διασκεδαστικό στην άσφαλτο. Νομίζω για τον ίδιο λόγο κέρδισε επίσης σε συμπεριφορά στο χώμα σύν τη στενότερη σέλα, και την χαμηλότερη θέση οδήγησης.
Η αίσθηση του κινητήρα συμφωνώ με τον mallllias είναι ηλεκτρική αλλά σε σχέση με το 660 όσον αφορά τη ροπή και τη γραμμικότητα νομίζω απλά σε ξεγελάει ο κραδασμός και ο ήχος του μονοκύλινδρου σε συνδυασμό με αφτερ εξάτμιση. Το 660 επίσης έπασχε στα χαμηλά και επίσης η σχέσεις των ταχυτήτων δεν βοηθούσαν, ειδικά στο χώμα.
Εγώ θα έλεγα ότι είναι δυο εντελώς διαφορετικά μηχανάκια και προορίζονται για διαφορετικές χρήσεις. To 700 δεν είναι η χρυσή τομή. Όπως και το 660 θέλει αντίστοιχα τους δικούς του συμβιβασμούς.
Υπομονη γαιδουρινη...αλλα οκ μη μπαινεις σε κοπο να αλλαζεις ..ισως μεχρι το σκ ναχουμε απαντηση κ απτο φορουμΈχω τους συγκεκριμένους στο DR και οι ντίζες είναι σχετικά οριακά. Άν εχεις υπομονή να περιμένεις το σκ μπορώ να κάνω μια δοκιμή στο tenere να σου πω.
Κατι θα το βαλω αν το παρω 1000%.Θεωρω πως το υψος σου δεν ειναι πολυ για να το σηκωσεις τοσο.
Ενα τιμονι στην χειροτερη θα χρειαστεις.
Το να σηκωνουμε το τιμονι μπορει να ''βολευει'' αλλα χαλαει τα χαρακτηριστικα της μηχανης.
Δεν πρεπει να εισαι ορθιος τεντα στην μηχανη. Πρεπει να εισαι σε θεση καθισματος, οταν χρειαζεται να εισαι ορθιος.
Η φωτο πχ που εχεις προφιλ ειναι τελειως λαθος.Δεν μπορει να δουλεψει ετσι η μηχανη.
Δεν στα λεω γιατι ειμαι ξερολας. Στο λεω γιατι και εγω τα ιδια εκανα στο παρελθον στο χωμα και οταν συνηθισα την σωστη σταση ειδα την διαφορα.
Φιλικα.
Ναι καταλαβα.Κατι θα το βαλω αν το παρω 1000%.
Με τιμονια δε ξερω τι παιζει..
Νομιζω πως ειναι ποιο δυσνοητο να διαλεξω καποιο τιμονι ιντερνετικα,δλδ μπορει να πεσω εξω μακραν...
Οι αποστατες κανουν μπαμ στο τι προσφερουν..
Νομιζω καταλαβες τι θελω να πω..
Νομιζω πως αν ψαξω ψιλο σταχυρα ποιο γρηγορα θα τον βρω σε σχεση με τον μπουσουλα ευρεσης τιμονιου που προτηνεις!!Ναι καταλαβα.
Μπορεις να εχεις σαν μπουσουλα τα τιμονια που εχουν ονοματα οδηγων, συγκρινοντας ετσι τα χαρακτηριστικα των ιδιων των οδηγων.
Εγω ετσι εκανα. Βρηκα με ποιον οδηγο εχω τον ιδιο σωματοτυπο και υψος και βρηκα τι μου ταιριαζει.
Υπαρχει παντα η προσωπικη παραμετρος αλλα θελει περισσοτερο χρονο και χρημα καθως πρεπει να κανεις πολλες αγορες και πωλησεις για δοκιμες.
Ε και δεν βρισκεις τον ψιλο που τον ψάχνει τόσος κοσμος και να σου βρουμε εμεις τιμονι;Νομιζω πως αν ψαξω ψιλο σταχυρα ποιο γρηγορα θα τον βρω σε σχεση με τον μπουσουλα ευρεσης τιμονιου που προτηνεις!!
Με ονοματα οδηγων???
Μονο τον Valentino Rosi ξερω!!!!!!!
Γιαυτο η αναζητηση..επειδη θαναι κουτα..Ε και δεν βρισκεις τον ψιλο που τον ψάχνει τόσος κοσμος και να σου βρουμε εμεις τιμονι;
Περα απο την πλακα καλη αναζήτηση ευχομαι.
Λίγοι μπορούν να αγοράσουν κουτα μηχανη πλεον, όποτε απόλαυσε το.
Οχι ,καλυτερα να αγοραζα το kawasaki w800 που δε ξερω γιατι μαρεσει τοοσο πολυ.Μήπως να αγόραζες πάλι ενα XTZ660;
Μπαα... η ψαλιδα κλεινει ..δεν ειμαι αναποφασιστος..Ειναι ξεκάθαρο πλέον, οτι πρέπει να κατέβεις Βόλο για σεμινάριο διαχείρισης αναποφασιστικοτητας
Ο μαιτρ θα σε κατατοπίσει απόλυτα και θα σου φύγουν όλες οι ανησυχίες
Δε ξερω καλε μου άνθρωπε, μακάρι να ήξερα να σε βοηθούσα ,καθότι διακρίνω έντονα τη στεναχώρια σουΜπαα... η ψαλιδα κλεινει ..δεν ειμαι αναποφασιστος..
Θολωσαν πολυ τα νερα μετα τη χθεσινη βολτα ,αλλα θα την βρω την ακρη..
Βημα βημα..
Οι αποστατες που προτινα παραπανω τυχαινει να ξες αν ταιριαζουν???