Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.Τσεκαρα μολις και δεν εχει σχεση η ταχυτητα. Με νεκρα αλλα και με 1η η 2α πανω και απο τις 4000 αρχιζει και τρεμει οπως στα 120.
Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.Τσεκαρα μολις και δεν εχει σχεση η ταχυτητα. Με νεκρα αλλα και με 1η η 2α πανω και απο τις 4000 αρχιζει και τρεμει οπως στα 120.
Μου μοιαζει περισσοτερο σαν κραδασμος του μοτερ γιατι η συχνοτητα της δονησης αλλαζει απο τις 4000 στις 6000. Εχω την αίσθηση οτι παιζει να σφιξανε τα παντα ξανα και οι κραδασμοί του μοτερ περνανε πλεον σε πλαισιο και κουνανε μαρσπιε και τιμονι.Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.
Ούτε και από εμένα τίποτα. Και εγώ έβαλα και έβγαλα κάγκελα και έσφιξα αλυσίδα στην (προληπτική) αλλαγή λαδιών στα 5.200χλμΚανενας αλλος?
Εχω μια υποψια αφου manosxlv και clear δεν εχουνε προβλημα και διαβάζοντας ενα δυο νηματα για παρομοια προβληματα σε tracer και tenere οτι παιζει να σφιξανε πολύ την αλυσιδα. Θα τσεκαρω αυριο.Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.
Στο δικό μου, εάν φέρω την αλυσίδα στο ελάχιστο όριο που λέει ο κατασκευαστής, αισθάνομαι ένα διακοπτόμενο συντονισμό!Εχω μια υποψια αφου manosxlv και clear δεν εχουνε προβλημα και διαβάζοντας ενα δυο νηματα για παρομοια προβληματα σε tracer και tenere οτι παιζει να σφιξανε πολύ την αλυσιδα. Θα τσεκαρω αυριο.
Δεν ηταν στο σταντ. Ηταν στατικη με εμενα επανω. Γιαυτο σκεφτηκα οτι ενδεχομένως αν η αλυσίδα ειναι τσιτα θα μεταφερει δονησεις ακομα και αν δεν κουνιεται το μηχανακι.Στο ειπε και ο kokos Εφοσον οι κραδασμοι υπαρχουν και χωρις να κινηται η μηχανη οταν ειναι στο σταντ τοτε δεν ειναι η αλυσιδα
Παρ' ολα αυτα και ασχετα με τον συντονισμο και τους κραδασμους τσεκαρε και την αλυσιδα μπας και την εχουν παρατεντωσει
Πάρε το μηχανακι και πήγαινε το σε μια παρατεταμένη κατηφόρα (εμένα με βολεύει πχ πολύ η Συγκρου γιατί είναι δίπλα)!Δεν ηταν στο σταντ. Ηταν στατικη με εμενα επανω. Γιαυτο σκεφτηκα οτι ενδεχομένως αν η αλυσίδα ειναι τσιτα θα μεταφερει δονησεις ακομα και αν δεν κουνιεται το μηχανακι.
Προσωπικά σε πρώτη φαση θα δοκίμαζα να σφιξω/ελέγξω ο,τι βίδα ενώνει κινητήρα με πλαίσιο, με ρυθμισμένο δυναμόκλειδο στις ροπές του κατασκευαστή.Από τις 4κ και πάνω μέχρι τουλάχιστον τις 6.5κ. Εκεί γύρω στα 5κ το νιώθω και στο τιμόνι.
Εμένα μου φαίνεται σαν άσκηση: "πως να κάνεις μια rally look μηχανή να μοιάζει με παπουδιέρα".Οπτικά πάντως δείχνουν ωραία, χωρίς να είναι τεράστια και να μη χαλάνε το look της μηχανής.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Τώρα θυμήθηκα συζητήσεις για τα πλαϊνά φλαπς των gs που κόστιζαν γνήσια 40€, και που έλεγαν αρκετοί ότι τα δίνουν πανάκριβα!!!!!!Καλησπέρα,
.....
Υπάρχουν στην Ελλάδα από 65-71€ της WRS, ανάλογα το αν είναι φιμε η διάφανα και αντίστοιχα βγάζει και η Givi
......
Στάλθηκε από oneplus8
Δοκίμασες κάτι τέτοιο τελικά?Καλησπέρα,
έχει δοκιμάσει κανείς φλαπς στο Tenere και κατά πόσο είναι αποδοτικά στην μείωση του στροβιλισμού στο κόκπιτ?
Υπάρχουν στην Ελλάδα από 65-71€ της WRS, ανάλογα το αν είναι φιμε η διάφανα και αντίστοιχα βγάζει και η Givi
Στάλθηκε από oneplus8