YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τσεκαρα μολις και δεν εχει σχεση η ταχυτητα. Με νεκρα αλλα και με 1η η 2α πανω και απο τις 4000 αρχιζει και τρεμει οπως στα 120.
Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.
Μου μοιαζει περισσοτερο σαν κραδασμος του μοτερ γιατι η συχνοτητα της δονησης αλλαζει απο τις 4000 στις 6000. Εχω την αίσθηση οτι παιζει να σφιξανε τα παντα ξανα και οι κραδασμοί του μοτερ περνανε πλεον σε πλαισιο και κουνανε μαρσπιε και τιμονι.
Αν σχετιζεται με το σερβις και το σφιξιμο το θεμα ειναι αν το μοτερ αυτο ειχε και πριν το σερβις τετοιους κραδασμους και δεν φαινοντουσαν η αν τους απεκτησε μετα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κατι συντονιζει, δεν ειναι η αλυσιδα.
Εχω μια υποψια αφου manosxlv και clear δεν εχουνε προβλημα και διαβάζοντας ενα δυο νηματα για παρομοια προβληματα σε tracer και tenere οτι παιζει να σφιξανε πολύ την αλυσιδα. Θα τσεκαρω αυριο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στο ειπε και ο kokos Εφοσον οι κραδασμοι υπαρχουν και χωρις να κινηται η μηχανη οταν ειναι στο σταντ τοτε δεν ειναι η αλυσιδα
Παρ' ολα αυτα και ασχετα με τον συντονισμο και τους κραδασμους τσεκαρε και την αλυσιδα μπας και την εχουν παρατεντωσει
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εχω μια υποψια αφου manosxlv και clear δεν εχουνε προβλημα και διαβάζοντας ενα δυο νηματα για παρομοια προβληματα σε tracer και tenere οτι παιζει να σφιξανε πολύ την αλυσιδα. Θα τσεκαρω αυριο.
Στο δικό μου, εάν φέρω την αλυσίδα στο ελάχιστο όριο που λέει ο κατασκευαστής, αισθάνομαι ένα διακοπτόμενο συντονισμό!
Τον αισθάνομαι και τον ακούω!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στο ειπε και ο kokos Εφοσον οι κραδασμοι υπαρχουν και χωρις να κινηται η μηχανη οταν ειναι στο σταντ τοτε δεν ειναι η αλυσιδα
Παρ' ολα αυτα και ασχετα με τον συντονισμο και τους κραδασμους τσεκαρε και την αλυσιδα μπας και την εχουν παρατεντωσει
Δεν ηταν στο σταντ. Ηταν στατικη με εμενα επανω. Γιαυτο σκεφτηκα οτι ενδεχομένως αν η αλυσίδα ειναι τσιτα θα μεταφερει δονησεις ακομα και αν δεν κουνιεται το μηχανακι.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν ηταν στο σταντ. Ηταν στατικη με εμενα επανω. Γιαυτο σκεφτηκα οτι ενδεχομένως αν η αλυσίδα ειναι τσιτα θα μεταφερει δονησεις ακομα και αν δεν κουνιεται το μηχανακι.
Πάρε το μηχανακι και πήγαινε το σε μια παρατεταμένη κατηφόρα (εμένα με βολεύει πχ πολύ η Συγκρου γιατί είναι δίπλα)!
Με μια εύλογη ταχύτητα, δεν χρειαζεται να τρέχεις πολύ, βάλε νεκρά και σβήσε τον κινητήρα! Εάν είναι η αλυσίδα θα συνεχίσεις να ακούς αυτόν τον συντονισμό, συνεχόμενο ή μη!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ετσι για την ενημερωση δεν ηταν η αλυσιδα. Το βαλα και σε κατηφορο σβηστο, την χαλαρωσα και ενα τσικ και μηδεν εις το πηλίκον...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εφοσον οι κραδασμοί είναι σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών και τους καταλαβαίνεις μόνο στα μαρσπιε, τότε προέρχονται από κάτι χαλαρό κοντά στην περιοχή των μαρσπιε.

Στο κάνει και αν ανεβάσεις ρελαντί πάνω από τις 4Κ?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Από τις 4κ και πάνω μέχρι τουλάχιστον τις 6.5κ. Εκεί γύρω στα 5κ το νιώθω και στο τιμόνι.
Προσωπικά σε πρώτη φαση θα δοκίμαζα να σφιξω/ελέγξω ο,τι βίδα ενώνει κινητήρα με πλαίσιο, με ρυθμισμένο δυναμόκλειδο στις ροπές του κατασκευαστή.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν εχεις αδικο. Θα γινει απο βδομαδα που θα λυσω ολα τα πλαστικα και τεποζιτο μπροστα να περασω καλώδια και ηλεκτρικα.
Με βαζεις σε εξοδα να παρω 2ο ροποκλειδο... :roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εντάξει ένα σωστό δυναμόκλειδο πάντα είναι χρήσιμο.

Και άσε τις μαστορατζες να σφίγγουν με "εμπειρία".
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλησπέρα,
έχει δοκιμάσει κανείς φλαπς στο Tenere και κατά πόσο είναι αποδοτικά στην μείωση του στροβιλισμού στο κόκπιτ?
Υπάρχουν στην Ελλάδα από 65-71€ της WRS, ανάλογα το αν είναι φιμε η διάφανα και αντίστοιχα βγάζει και η Givi


Στάλθηκε από oneplus8
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Οπτικά πάντως δείχνουν ωραία, χωρίς να είναι τεράστια και να μη χαλάνε το look της μηχανής.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οπτικά πάντως δείχνουν ωραία, χωρίς να είναι τεράστια και να μη χαλάνε το look της μηχανής.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εμένα μου φαίνεται σαν άσκηση: "πως να κάνεις μια rally look μηχανή να μοιάζει με παπουδιέρα".

Επίσης... τίτλος θέματος που αφορά το Tenere 700 και ξεκινάει με το: "Προβλήματα - Λύσεις..." είναι εντελώς ανάρμοστος!
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπέρα,
.....
Υπάρχουν στην Ελλάδα από 65-71€ της WRS, ανάλογα το αν είναι φιμε η διάφανα και αντίστοιχα βγάζει και η Givi
......

Στάλθηκε από oneplus8
Τώρα θυμήθηκα συζητήσεις για τα πλαϊνά φλαπς των gs που κόστιζαν γνήσια 40€, και που έλεγαν αρκετοί ότι τα δίνουν πανάκριβα!!!!!!
Τώρα θα ήθελα να τους ακούσω :cool:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO

Χμμμμ...το έχω παρατηρήσει και εγώ......τα πίσω τακάκια κατεβαίνουν για πλάκα.......το Σάββατο το είχα κανα μισάωρο γυρω-γυρω σε πιστάκι.....γκάζι-φρένο όλη την ώρα......πρέπει να είχα και το πόδι πάνω στο πετάλ του φρένου .....κάποια στιγμή το πίσω φρένο παρέδωσε......το άφησα να κρυώσει και επανήλθε αλλά τα τακάκια είχανε πάει περίπατο.......όντως αν πατήσεις το φρένο με το χέρι βλέπεις ότι ο λεβιές δεν πάει τέρμα πάνω μετά......αν τον σπ΄ρωξεις με το χέρι ανεβαίνει λιιιιιγο ακόμα.......
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλησπέρα,
έχει δοκιμάσει κανείς φλαπς στο Tenere και κατά πόσο είναι αποδοτικά στην μείωση του στροβιλισμού στο κόκπιτ?
Υπάρχουν στην Ελλάδα από 65-71€ της WRS, ανάλογα το αν είναι φιμε η διάφανα και αντίστοιχα βγάζει και η Givi


Στάλθηκε από oneplus8
Δοκίμασες κάτι τέτοιο τελικά?
 
Top Bottom