YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έγινε σήμερα και ένας έλεγχος στα ρουλεμάν τιμονιού όπου με χαρά διαπίστωσα ότι υπήρχε γράσο , λιγότερο στο πάνω και κανονική ποσότητα στο κάτω. Με είχαν βάλει σε σκέψεις κάτι αναρτήσεις στα διάφορα forum που έλεγαν ότι ήταν στεγνά και είπα να δω τι γίνεται. Έγινε πέρασμα με αδιάβροχο γράσο , και μπήκαν όλα στην θέση τους . Αυτό που ήθελε μια και το είχα αμελήσει , ήταν λίγο σφίξιμο στον λαιμό γιατί δεν είχε γίνει στο πρώτο σέρβις. Να αναφέρω ότι το κομμάτι φτερό-επικαλαμίδες που είναι κουμπωμένα πάνω τους και τα σωληνάκια των φρένων το έδεσα στα κάγκελα της touratech και δεν χρειάστηκε παραπάνω λύσιμο. Το μηχανάκι έχει 4500χλμ . Τα ρουλεμάν είναι KOYO made in japan.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Heisenberg

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
T7
Καλησπέρα και πάλι. Επανέρχομαι λίγο στο θέμα με τα τακάκια. Βρήκα τα OEM brake pads που φοράει ήδη. Απ τις φωτογραφίες καταλαβαίνουμε ότι όντως τα πίσω είναι οργανικά (λόγω χρώματος) αλλά με τα μπροστινά δε μπορώ να βγάλω άκρη. Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω; Ο λόγος που ρωτάω είναι κυρίως γιατί όταν θα αλλάξω τα πίσω, σκέφτομαι μήπως κάνω το ίδιο για τα μπροστινά. Έχει χρειαστεί μερικές φορές να πέσω στα φρένα απότομα και μου κάνει εντύπωση ότι δεν ενεργοποιήθηκε ούτε το μπροστινό ABS ενώ το πίεσα πολύ. Καλά το πίσω ούτε γι αστείο (μόνο αν τύχει να υπάρχει χώμα στο οδόστρωμα ενεργοποιείται).

Παραθέτω τα links με τα τακάκια

Πίσω

Μπροστά
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Καλησπέρα...

Νέα πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για εξάτμιση από την mivv


:friendship::friendship:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
ΣΟΚ!
Πωωωω ρε ... Κάτι τέτοια Τ7 βλέπω και σκέφτομαι να πουλήσω κανα νεφρό...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ φοβάμαι ότι απαιτεί έξτρα λαιμό (η τιμή μάλλον είναι μόνο για το τελικό), που σημαίνει πως την επίσκεψη στον εξατμισά δεν τη γλυτώνεις.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πολύ φοβάμαι ότι απαιτεί έξτρα λαιμό (η τιμή μάλλον είναι μόνο για το τελικό), που σημαίνει πως την επίσκεψη στον εξατμισά δεν τη γλυτώνεις.
Στέφανε, το τελικό τοποθετημένο χαμηλά είναι στα 328 οπότε αυτο στα 440 είναι με το σωλήνα όπως φαίνεται. Μάλιστα η τιμή θεωρώ είναι στοχευμένη να πάρει τους πελάτες της hp corse που η high mount πουλάει σαν ζεστό ψωμί


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε, το τελικό τοποθετημένο χαμηλά είναι στα 328 οπότε αυτο στα 440 είναι με το σωλήνα όπως φαίνεται. Μάλιστα η τιμή θεωρώ είναι στοχευμένη να πάρει τους πελάτες της hp corse που η high mount πουλάει σαν ζεστό ψωμί


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Όμως είναι plug and play; Γιατί δε θυμάμαι να έχει κόψιμο ο εμπρός λαιμός σε εκείνο το σημείο. Εκτός αν είναι ολόκληρος από τους κυλίνδρους μέχρι πίσω οπότε.... μονόδρομος!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλησπέρα και πάλι. Επανέρχομαι λίγο στο θέμα με τα τακάκια. Βρήκα τα OEM brake pads που φοράει ήδη. Απ τις φωτογραφίες καταλαβαίνουμε ότι όντως τα πίσω είναι οργανικά (λόγω χρώματος) αλλά με τα μπροστινά δε μπορώ να βγάλω άκρη. Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω; Ο λόγος που ρωτάω είναι κυρίως γιατί όταν θα αλλάξω τα πίσω, σκέφτομαι μήπως κάνω το ίδιο για τα μπροστινά. Έχει χρειαστεί μερικές φορές να πέσω στα φρένα απότομα και μου κάνει εντύπωση ότι δεν ενεργοποιήθηκε ούτε το μπροστινό ABS ενώ το πίεσα πολύ. Καλά το πίσω ούτε γι αστείο (μόνο αν τύχει να υπάρχει χώμα στο οδόστρωμα ενεργοποιείται).

Παραθέτω τα links με τα τακάκια

Πίσω

Μπροστά
Νομιζω τα μπροστινα ΟΕΜ είναι brembo 07BB04.83 (μεταλικά)

Στον κατάλογο όμως δίνει συμβατά για 07ΒΒ04 και με αλλα υλικά : Genuine - Sinter | Pads | Genuine | Motorcycle Brakes Configurator
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Sinter είναι μεταλλικά και για να είμαι ειλικρινής δε πιστεύω να υπάρχει μοτοσυκλέτα που από το εργοστάσιο να φοράει οργανικά. Και δε θα τα προτιμούσα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχει κανείς θέμα με την ταπα του ρεζερβουάρ και εύχεται να ειχε μεντεσε?
 
Τελευταία επεξεργασία:

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έχει κανείς θέμα με την ταπα του ρεζερβουάρ και εύχεται να ειχε μεντεσε?
Την βάζεις πάνω από το κλειδί της μίζας μαζί με τα κλειδί και δεν σε απασχολεί καθόλου. Ούτε πέφτει ούτε την ξεχνάς
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ειναι σιγουρα καλυτερο απο το να την περνεις στο χερι..........
Έτσι έλεγα και εγώ. Γιατί ψαχνόμουν που να αφήσω την τάπα. Την καβάτζωνα πουθενά και μετά ξέχναγα και ψαχνόμουνα. Έφυγε κάτω και μιά-δυο φορές, είχα φάει του σκασμού και δεν μπορούσα να σκύψω :roflmao: Και είπα να πάρω την λύση που έγραψε ο ALEX1250. Αλλά λίγο ότι έβαλα ένα tankbag, λίγο οι σκέψεις για τεπόζιτο acerbis και τελικά αποφάσισα να μην ασχοληθώ να το βάλω. Οπότε τόχω και κάθετε. Γιαυτό και η ερώτηση αρχικά "ποιός εύχεται να είχε μεντεσέ". Όποιος αλλάξει γνώμη ας στείλει πμ .
 
Top Bottom