YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Μια ερώτηση γιατί βλέπω έχεις τα τουρατεκ κάγκελα:
έχεις άποψη πέρα από Scorpion ποιες άλλες εξατμίσεις είναι συμβατές?
Όλες οι "χαμηλές" υποθέτω θα είναι μιας και είναι μικρότερες από την εργοστασιακή. Για τις "ψηλές" δεν έχω ιδέα τι θα γίνεται.
Επίσης με την σκόρπιον κέρδισα κάμποσα εκατοστά απόσταση από το ψαλίδι και σε ύψος και σε πλάτος (λόγω μικρότερου μήκους και οβάλ σχήματος).
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Όλες οι "χαμηλές" υποθέτω θα είναι μιας και είναι μικρότερες από την εργοστασιακή. Για τις "ψηλές" δεν έχω ιδέα τι θα γίνεται.
Επίσης με την σκόρπιον κέρδισα κάμποσα εκατοστά απόσταση από το ψαλίδι και σε ύψος και σε πλάτος (λόγω μικρότερου μήκους και οβάλ σχήματος).
Ψηλή εννοείς αυτή για παράδειγμα? Την παρακάτω Mivv dakar, ή εννοείς κάτι άλλο?



Ξέρω ότι ο outback motortek θα βγάλει κάγκελα συμβατά με τέτοιου στυλ εξάτμιση:



Έχεις άποψη αν η μαμά akrapovic είναι συμβατή με τα τούρατεκ κάγκελα?
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ναι αυτή εννοώ ψηλή. Είτε mivv, είτε sc , είτε hp corse παίζει να βρίσκει.
Αν δεν κάνω λάθος ο Dimitris Dims έχει τούρατεκ με akrapovic (euro 4) τελικό
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ψηλή εννοείς αυτή για παράδειγμα? Την παρακάτω Mivv dakar, ή εννοείς κάτι άλλο?



Ξέρω ότι ο outback motortek θα βγάλει κάγκελα συμβατά με τέτοιου στυλ εξάτμιση:



Έχεις άποψη αν η μαμά akrapovic είναι συμβατή με τα τούρατεκ κάγκελα?
Έχω δει σε κατάλογο της τουρατεκ τενερε με akrapovic οπότε θεωρώ ότι είναι εντάξει.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Έχω δει σε κατάλογο της τουρατεκ τενερε με akrapovic οπότε θεωρώ ότι είναι εντάξει.
Βρήκα κι εγω συμπωματικά μια φωτό πριν λιγο, αν και φαίνεται ότι είναι πολυ κοντά, σχεδόν σε επαφή:



 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Εξαρτάται, αν θες να βάλεις σαμάρια θέλει ανταπτορες ...
Εγώ πάντως με την εργοστασιακή και τα 21αδέρφια δεν είχα κανένα πρόβλημα. Με την scorpion έχω και 1εκ ακόμα χώρο.

Η αλήθεια είναι ότι η akrapovic είναι λίγο γκουμούτσα(ειδικά η euro 5). Ο ένας λόγος που φαγε άκυρο ήταν αυτός, ο δεύτερος ήταν τα λεφτά :p
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ πάντως με την εργοστασιακή και τα 21αδέρφια δεν είχα κανένα πρόβλημα. Με την scorpion έχω και 1εκ ακόμα χώρο.

Η αλήθεια είναι ότι η akrapovic είναι λίγο γκουμούτσα(ειδικά η euro 5). Ο ένας λόγος που φαγε άκυρο ήταν αυτός, ο δεύτερος ήταν τα λεφτά :p
Έχεις προσαρμόσει στην εργοστασιακή βάση για τις βαλίτσες τα σακίδια δλδ;
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Έχεις προσαρμόσει στην εργοστασιακή βάση για τις βαλίτσες τα σακίδια δλδ;
Την εργοστασιακή εξάτμιση εννοούσα. Τα σαμάρια έχουν 2 γλώσσες με βελκρο που πιάνουν στα κάγκελα και πάνω στις γλώσσες πιάνουν οι τσάντες.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Σήμερα περνώντας πάνω από κάτι ανωμαλίες του δρόμου (άσφαλτος στην πόλη) με γκάζι άκουσα ένα «γκαπ» από μπροστά!
Να θέλει σφίξιμο στον λαιμό;
Έχω 2300χλμ περίπου.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σήμερα περνώντας πάνω από κάτι ανωμαλίες του δρόμου (άσφαλτος στην πόλη) με γκάζι άκουσα ένα «γκαπ» από μπροστά!
Να θέλει σφίξιμο στον λαιμό;
Έχω 2300χλμ περίπου.
Μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση ...
Θεωρώ αδιανόητο στα 2.300 km να θέλει σύσφιξη στα ρουλεμάν του λαιμού...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση ...
Θεωρώ αδιανόητο στα 2.300 km να θέλει σύσφιξη στα ρουλεμάν του λαιμού...
Και το ερώτημα τώρα είναι τερματίζει τόσο εύκολα;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και το ερώτημα τώρα είναι τερματίζει τόσο εύκολα;
Ναι μπορεί να συμβεί εάν υπάρχουν οι συνθήκες όπως βάρος μοτοσυκλέτας,βάρος αναβάτη και απότομη ανωμαλία όπως πέσιμο σε βαθιά λακούβα.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ναι μπορεί να συμβεί εάν υπάρχουν οι συνθήκες όπως βάρος μοτοσυκλέτας,βάρος αναβάτη και απότομη ανωμαλία όπως πέσιμο σε βαθιά λακούβα.
Ναι αλλά εδώ δεν ήταν τέτοια περίπτωση … εγώ είμαι 83 κιλά, το μηχανάκι δεν είχε βάρος έξτρα, η ταχύτητα δεν ήταν υπερβολική (βασικά ήταν έντονη επιτάχυνση) και η λακκούβα/ανωμαλία δεν ήταν και τεράστια. :rolleyes:
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σήμερα περνώντας πάνω από κάτι ανωμαλίες του δρόμου (άσφαλτος στην πόλη) με γκάζι άκουσα ένα «γκαπ» από μπροστά!
Να θέλει σφίξιμο στον λαιμό;
Έχω 2300χλμ περίπου.
Πιθανόν. Η yamaha λέει έλεγχο μετά το στρώσιμο. Εγώ το τσέκαρα για να δω αν έχει γρασσο (που είχε) στα 3000 περίπου και ήθελε λίγο σφίξιμο ο λαιμός. Ισως όμως απλά να πάτησε καλά ο άξονας του μπροστινού γιατί δυστυχώς οι πιο πολύ dealer τον σφίγγουν λάθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Πιθανόν. Η yamaha λέει έλεγχο μετά το στρώσιμο. Εγώ το τσέκαρα για να δω αν έχει γρασσο (που είχε) στα 3000 περίπου και ήθελε λίγο σφίξιμο ο λαιμός. Ισως όμως απλά να πάτησε καλά ο άξονας του μπροστινού γιατί δυστυχώς οι πιο πολύ dealer τον σφίγγουν λάθος.
Ο άξονας του μπροστινού τροχού;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Nαι μπορει να συμβει ακομα και αν εχει τοσα λιγα χλμ Μπορει δηλ να θελουν σφιξιμο τα ρουλεμαν του λαιμου Τα οποια ηρθαν και πατησαν με την χρηση σωστα στην πατουρα τους Βασικα δηλαδη κυριως το κατω ρουλεμαν
 
Top Bottom