Η γνωμη μου ειναι να βαλεις αλλα να ελεγχεις που και πουΑρα καλυτερα να μην βάλω???
Η γνωμη μου ειναι να βαλεις αλλα να ελεγχεις που και πουΑρα καλυτερα να μην βάλω???
Πολυ καλη δουλειαΚαλησπέρα εδώ θα δείτε τις τάπες και πόσο καθαρό είναι μέσα το παξιμάδι. Τα αυτοκόλλητα πλαισίου και του ψαλιδιού για τα αυτοκόλλητα υπάρχει το πατρόν για όποιον θέλει να τα φτιάξει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ανοιξες τις καλτσες ή τα καλαμια; Γιατι η ζημια θα φαινοταν εξωτερικα πανω στο καλαμι. Τεσπα σε κανονικο μπροστινο ξαναλεω μπορει και να γινει ζημια, γι'αυτό προτιμαμε τις κλασσικες φουσκες, αλλα σε ανεστραμμενο δεν μου εχει τυχει ουτε προσωπικα ουτε εχει τυχει να διαβάσω σε ξενα φορα οτι εχει γινει ζημια, ισα ισα που ολοι τα θεωρουν σωτηρια για USD πιρουνια.Αρα καλυτερα να μην βάλω??? Στα ΚΤΜ είχα και στα δυο (το 990 και το ΕΧC) και σε κανένα δεν τις έβγαλα να δω τι γίνεται από μέσα.....και είχανε και τα δυο γράψει πολλά χλμ.......μπορεί και να είχε γίνει ζημιά δεν ξέρω....αλλά δεν άνοιξα ποτέ να δώ.......
Του ψαλιδιού από Ελλάδα και του πλαισίου από εξωτερικό.Πολύ όμορφα τα αυτοκόλλητα. Από Ελλάδα τα πήρες?
Αν οδηγείς όρθιος βοηθάει πολύ. Όταν κάθεσαι όμως το αντίθετο.Μια άλλη κοντά είναι η αλλαγή γωνίας του καντράν. Αξίζει να το δοκιμάσετε έχει διαφορά στην θέαση των ενδείξεων.
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ λέω ιδέες. Αν βολεύουν η όχι θα το κρίνει ο καθένας.Αν οδηγείς όρθιος βοηθάει πολύ. Όταν κάθεσαι όμως το αντίθετο.
Το θέμα είναι όμως ότι όταν οδηγώ όρθιος όλη η προσοχή μου είναι στον δρόμο.
Καλή ιδέα αλλά χρήσιμη σε ελάχιστους.
Πρακτικά άχρηστη για μένα.
Εγώ και καθιστός δεν έχω κάποιο θέμα. Ίσως παιζει ρόλο το ύψος και ο τρόπος που κάθεται ο καθένας.Αν οδηγείς όρθιος βοηθάει πολύ. Όταν κάθεσαι όμως το αντίθετο.
Το θέμα είναι όμως ότι όταν οδηγώ όρθιος όλη η προσοχή μου είναι στον δρόμο.
Καλή ιδέα αλλά χρήσιμη σε ελάχιστους.
Πρακτικά άχρηστη για μένα.
Εσυ εισαι ρε φιλε? μικρος ο μοτοσυκλετιστικος κοσμος στα ΜΜΕΚαλημέρα και χρόνια πολλά. Έχω φταίξει μια σελίδα στο Instagram ώστε να ανεβάζουμε φωτογραφίες από βόλτες με κεντρικό θέμα το τενερε 700. Όποιος θέλει μπορεί να εγγραφεί.
Θεωρητικά οι νόρμες καυσαερίων επιβάλλουν "φτωχό".Εχει κανενας καυσαναληση εδω μεσα??? τελικα τι ισχυει??? μαμα δουλευουνε φτωχα η’ πλουσια αυτα τα μοτερ??? γιατι κατι αυστραλοι λενε οτι ειναι φουλ πλουσια... αλλα αυτοι που φτιαχνουνε προγραμματα λενε οτι δουλευουνε φτωχα και με το προγραμμα το φτιαχνουνε προς το πλουσιο....
Καλά αυτό εννοείται....επειδή είναι πανεύκολο να βγάλει σνορκελ το έκανα από περιέργεια.....60 άλογα ρόδα έχει.....να πάει και 65....και τι έγινε τα ίδια είναι....Πάντως ενω έχει λίγα άλογα φαίνεται σαν πολύ πιο δυνατό....μάλλον είνα το γρανάζωμα και η τρακτερίσια ροπή χαμηλά που το κάνουν να φαίνεται πολύ πιο άγριο....Δεν αξίζει το κόπο να προσπαθείς να δυναμώσεις το μοτέρ. Άστο όπως είναι.
Έχει ρίξει αρκετή δουλειά η Yamaha στη χαρτογράφηση της συγκεκριμένης μοτό και εκεί κρύβεται μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της αλλά και η εξήγηση της -ανώδυνης τελικά- απουσίας ύπαρξης επιλογής χαρτών από το menu της μοτοσυκλέτας.Καλά αυτό εννοείται....επειδή είναι πανεύκολο να βγάλει σνορκελ το έκανα από περιέργεια.....60 άλογα ρόδα έχει.....να πάει και 65....και τι έγινε τα ίδια είναι....Πάντως ενω έχει λίγα άλογα φαίνεται σαν πολύ πιο δυνατό....μάλλον είνα το γρανάζωμα και η τρακτερίσια ροπή χαμηλά που το κάνουν να φαίνεται πολύ πιο άγριο....
Ok το 60 ειναι πάνω κάτω........λένε ότι μπορεί να πάει 70 ρόδα με λαιμούς/εξάτμιση/φίλτρο και πρόγραμμα και μέχρι 75 με φιλτροχοάνη και εκκεντροφόρους.....να χαμε να λέγαμε εννοείται είναι όλα αυτά.......Έχει ρίξει αρκετή δουλειά η Yamaha στη χαρτογράφηση της συγκεκριμένης μοτό και εκεί κρύβεται μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της αλλά και η εξήγηση της -ανώδυνης τελικά- απουσίας ύπαρξης επιλογής χαρτών από το menu της μοτοσυκλέτας.
Στη χώρα μας δε, τέτοια πειράματα μόνο να "χαλάσουν" καταφέρνουν. Δεν έχουν σημασία μόνο τα άλογα, ειδικά στο χώμα περισσότερη σημασία έχει που και πως αποδίδονται αυτά. Για μένα αυτό είναι από τα don't touch σημεία της μοτοσυκλέτας, ειδικά στη χώρα μας (εκτός αν κάποιος είναι διαθέσιμος να βάλλει βαθιά το χέρι στη τσέπη του για να πάρει δυσανάλογο προς το κόστος αποτέλεσμα). Οι συνηθισμένες λύσεις κονσέρβα είναι επικίνδυνες.
Κάπου πήρε το μάτι μου -δε είμαι σίγουρος αυτή τη στιγμή- ότι αποδίδει αρκετά περισσότερα άλογα στο τροχό από τα 60 που αναφέρεις, αν το βρω ξανά θα το παραθέσω.