Ήταν η μεγάλη μου έκπληξη. Δεν περίμενα με την καμιά να ταξιδεύει στην εθνική οδό καλύτερα. Πιο σταθερό, πιο αθόρυβο (σημαντικό για μένα), λίγο καλύτερη κάλυψη αέρα, πιο πολιτισμένη λειτουργία γενικά. Η σέλα δεν συγκρίνεται με της BMW, αλλά μαλακώνει μετά από λίγη χρήση, και με ένα ποδηλατικό παντελόνι εσωτερικά δεν υπάρχει λόγος αντικατάστασης/τροποποίησης της. Ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση το τενέρι, ειδικά μετά τα 140/150. Φρένα η μπέμπα από άλλο πλανήτη,( στο χώμα που με ενδιαφέρει περισσότερο, πιο ελεγχόμενα του τενεριού).
Κιβώτιο ταχυτήτων... εύχομαι να στρώσει του τενεριού... ( Έχω γράψει περίπου 3.000κλμ μόνο), αλλιώς η νίκη πάει στην μπέμπα.
Συγουρακι η μεγαλύτερη διαδρομή στο τενέρι.
Γενικά η αίσθηση του κιβωτίου είναι ξεκάθαρα υπέρ της μπέμπας. Και τα δύο για να κουμπώσει η πρώτη έχουν θόρυβο. Το ΚΤΜ σε κιβώτιο ήταν το καλύτερο.