Σαν το KTM δεν έχει.Μέτα από αυτά τα δύο σίγουρα, ταξίδι στα 140 πως ταξιδεύει σε σχέση με το f800gs? Σκέφτομαι τ7 ή ktm 790
Σαν το KTM δεν έχει.Μέτα από αυτά τα δύο σίγουρα, ταξίδι στα 140 πως ταξιδεύει σε σχέση με το f800gs? Σκέφτομαι τ7 ή ktm 790
Αν μιλάμε για διαδρομή ανάρτησης το f800 πάντως έχει μεγαλύτερη αν δεν κάνω λάθος.Συγουρακι η μεγαλύτερη διαδρομή στο τενέρι.
Διαδρομή για την αλλαγή ταχύτητας.Αν μιλάμε για διαδρομή ανάρτησης το f800 πάντως έχει μεγαλύτερη αν δεν κάνω λάθος.
Στο σέρβις το ανέφερες; Σου έδωσαν κάποια εξήγηση;Καλησπέρα παιδιά,
Είμαι νέος στο φόρουμ και αποφάσισα να γράψω για το πρόβλημα που με ταλανίζει τις τελευταίες μέρες. Τόσα που είχα διαβάσει για αυτό το T7 αποφάσισα να το αγοράσω μετά κόπων και βασάνων. Προέρχομαι από Honda και πιο συγκεκριμένα από το africa twin 750. Σε αυτές τις 10 μέρες έκανα τα 1000 χιλιόμετρα και το πρώτο service αλλά εξ αρχής ακούω έναν θόρυβο από τον κινητήρα που μοιάζει με τον θόρυβο που κάνει η καδένα όταν δεν είναι τεντωμένη, τουλάχιστον στα υπόλοιπα μηχανάκια. Στο ρελαντι ακούγεται αλλά πρέπει κάποιος να το προσέξει εκεί όμως που πραγματικά κάνει πολύ θόρυβο είναι στις χαμηλές στροφές 3-4 χιλιάδες. Είναι γενικό το πρόβλημα η αφορά μόνο το δικό μου μηχανάκι. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας.
Έτσι κάνει κάνει ο κινητήρας ειδικά όταν είναι κρύος αλλά και όταν ζεσταθεί δεν εξαφανίζεται ο ήχος. Που βρίσκεσαι στην επαρχία;Έχω χρόνια μηχανάκι πάνω από μια δεκαετία. Και όπως καταλαβαίνεις έχω περάσει από πολλούς και καλούς μαστόρους χωρίς ωστόσο να έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Έτσι λοιπόν πριν του κάνω σέρβις το πήγα να το ακούσει ένας μάστορας της εμπιστοσύνης. Χωρίς να του πω κάτι μου απάντησε αυτό που είναι προφανές δηλαδή κάτι με την καδένα- τεντωτηρας. Από την άλλη μεριά ο αντιπρόσωπος χωρίς καν να το ακούσει η να το πάρει βόλτα μου είπε ότι έτσι κάνουν κι ότι δεν του έχει μείνει στα χέρια κάποιος τέτοιος κινητήρας. Νιώθω όμως ότι δεν θα μπορούσε να πει κάτι διαφορετικό για ευνόητους λόγους.
Εάν ψάξεις σε φόρουμ σε ολόκληρο τον κόσμο θα διαπιστώσεις ότι πολλοί ακούνε τον συγκεκριμένο θόρυβο στον CP2 κινητήρα ένα τικ τακ είτε είναι στο ρελαντι είτε σε χαμηλές στροφές. Υπάρχουν και χαρακτηριστικά βιντεάκια που το δείχνουν. Απλά μου κάνει εντύπωση αν όντως είναι φυσιολογικό η χρήζει παραπάνω ψάξιμο. Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει κανένα T7 η έστω κάποιον CP2 μιας και είμαι από επαρχία. Εάν κάποιος είναι διαθέσιμος απλά και μόνο να ακούσω το μηχανάκι του θα του ήμουν ευγνώμων.
Στα ΓιάννεναΈτσι κάνει κάνει ο κινητήρας ειδικά όταν είναι κρύος αλλά και όταν ζεσταθεί δεν εξαφανίζεται ο ήχος. Που βρίσκεσαι στην επαρχία;
Θα είμαι Γιάννενα Παρασκευή - Σάββατο. Αν θες να ακούσεις και το δικό μου μιλάμεΣτα Γιάννενα
Οκ. Εννοείται ότι θα το ήθελα! Σε ευχαριστώ πολύ!Θα είμαι Γιάννενα Παρασκευή - Σάββατο. Αν θες να ακούσεις και το δικό μου μιλάμε
Η αλήθεια είναι ότι κάνει μπαμ...και για να ενθαρρύνει το OCD σύνδρομό μου (βλέπε ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή) η Outback Motortek, μου έστειλε την οριζόντια σωλήνα που συγκρατεί τις πλαϊνές βάσεις με μερικά χιλιοστά διαφορά/κλίση στα λαμάκια/κολλήματα τους...
έτσι για να μην κεντράρει σωστά με την πινακίδα και το μάτι να πέφτει εκεί συνέχεια
Η αλήθεια είναι ότι κάνει μπαμ...
Αστειεύομαι βέβαια...
Ακόμα ψάχνω να δω τι λέτε...
και για να ενθαρρύνει το OCD σύνδρομό μου (βλέπε ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή) η Outback Motortek, μου έστειλε την οριζόντια σωλήνα που συγκρατεί τις πλαϊνές βάσεις με μερικά χιλιοστά διαφορά/κλίση στα λαμάκια/κολλήματα τους...
έτσι για να μην κεντράρει σωστά με την πινακίδα και το μάτι να πέφτει εκεί συνέχεια
Ναι, όχι μόνο το δικό σου. Και εγώ έχω αυτό το κόλλημα... γμστΌχι μόνο το δικό σου μάτι.
Ωραίο είναι το κάγκελο (πλην του στραβού), δεν φαίνεται όταν το οδηγείς τουλάχιστον.
Ευτυχισμένος άνθρωπος.... αφού δεν τα βλέπεις αυτά.
Ακόμα ψάχνω να δω τι λέτε...