Νομίζω τα φορούσε ο Νωε στον κατακλυσμό και δεν πέρασε τίποτα.Τα ΚΛΙΜ τι φάση, αδυνατώ να καταλάβω ακόμα τι διάολο έχουν και κοστίζουν μια περιουσία.
Κάποια στιγμή θα ανακαλύψω και πόσο αντέχουν στα τουμπίδια,
οπότε θα ενημερώσω.
Νομίζω τα φορούσε ο Νωε στον κατακλυσμό και δεν πέρασε τίποτα.Τα ΚΛΙΜ τι φάση, αδυνατώ να καταλάβω ακόμα τι διάολο έχουν και κοστίζουν μια περιουσία.
Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες για τα klim, που για κάποιους αξίζουν να ψωνίσειςΝομίζω τα φορούσε ο Νωε στον κατακλυσμό και δεν πέρασε τίποτα.
Κάποια στιγμή θα ανακαλύψω και πόσο αντέχουν στα τουμπίδια,
οπότε θα ενημερώσω.
Για κρούση έχεις δίκιο, αλλά και πάλι δεν είναι όλοι "ίσοι κάτω από τον ήλιο".Θεωρώ ότι από την στιγμή που βγήκανε οι αερόσακοι για μπουφάν και παντελόνι εκεί πρέπει να επενδύσουμε όλοι ....
Στην πραγματική ασφάλεια πλέον
Δυο επισκέψεις και εγώ στην έκθεση. Εκτός των παραπάνω σχολίων άφησα για το τέλος τη μοτοσυκλέτα που έγραψε στο μυαλό μου. Δε ξέρω πως και πότε (καθώς αδυνατώ να αποχωριστώ τις υπάρχουσες δυο μοτοσυκλέτες μου) αλλά είναι στόχος που μια μέρα θα υλοποιηθεί.Φέτος πραγματικά η έκθεση αξίζει κάθε ευρώ. Ήταν τόσο καλή που ένιωσα πως το Piaggio Group έκανε πολύ άσχημα που δεν ήταν εκεί. Το ίδιο ισχύει για τη Harley και Fantic Motor. Κρίμα για αυτούς και για εμάς.
Αν ήθελα και μπορούσα να πάρω μια μεγάλη μηχανή αυτή που μου έκλεψε τη καρδιά ήταν η Super Adventure 1290 R και μάλιστα με τη flat σέλα (οτιδήποτε άλλο σε μεγάλο κυβισμό μου πέρασε αδιάφορο).
Από Kawasaki λατρεύω το ZX-4RR και W800.
Yamaha Tenere 700 World Rally και βρήκα αρκετά ενδιαφέρουσες και τις δυο νέες εκδόσεις (Extreme και Explorer). Επίσης XSR900 GP, υπέροχο!
AJP, αν αγόραζα σήμερα ένα για Travel Enduro δε θα κοίταγα τίποτα άλλο εκτός από PR7.
Στη Honda μου κλέβει τη καρδιά το CBR600RR και είδα συμπαθητικά το CBR650R που είχα δει μόνο από φωτό για πιο πρακτική χρήση ή και ταξιδιωτική (δε μιλάω για το CB650R). Africa Twin ωραία αλλά έχω ξεσυνηθίσει αυτό το πολύ μέσα κάθισμα.
Στη Suzuki φοβερή σέλα η Hayabusa αλλά μοτοσυκλέτα που δε βρίσκει πλέον πεδίο στις Ευρωπαϊκές οδούς με τόσους περιορισμούς. Μου άρεσε πολύ το Katana σε αυτό το σκούρο μπλε χρώμα αλλά ο συμπλέκτης είναι πολύ βαρύς. V-Strom 800DE πολύ ωραίο και στα νέα χρώματα, το χτύπαγα.
BMW F900GS πολύ όμορφο στο μάτι αλλά η καβάλα του εμένα δεν μου άρεσε, δεν τα ταιριάξαμε. Όσο λεπτή σιλουέτα φαίνεται όταν το κοιτάς τόσο μου φάνηκε μη εργονομικό στη χωμάτινη χρήση με ένα ντεπόζιτο αρκετά ογκώδες. Στην όρθια θέση ήταν απογοητευτικό για μένα, τα πόδια δεν έκλειναν καλά και επίσης με χάλαγαν τα πλαστικά που ήταν τοποθετημένα σαν λέπια στο εμπρός τμήμα και νομίζω πως στη πρώτη τούμπα χωρίς κάγκελα θα γινόταν φύλλο και φτερό. Επίσης πολύ ντυμένος με πλαστικά ο κινητήρας, προφανώς σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τον άσχημο θόρυβο που παράγει από την εποχή 850 αυτό το μοτέρ. Τεσπά, για να μη πλατιάζω, η προσωπική μου άρνηση ότι δεν ταιριάξαμε καθόλου εργονομικά. Τα XR -και όχι άδικα- έκλεψαν την παράσταση. Για το R1300GS μάλλον θα αποφύγω να διατυπώσω άποψη. ΒΜW που θα "έβλεπα", XR1000S, σειρά RnineT, R1250RS και R1250R, the END.
KOVE τα αναμενόμενα, ωραίο και το 800 Pro και το 450 Rally με ένα μοναδικό σχόλιο ότι οι πατούσες μου στη φυσική θέση έβρισκαν και στα δυο μηχανάκι στην εξάτμιση στην όρθια θέση. Σε αυτά τα λεφτά όμως, μικρό το κακό.
Himalayan.... δε νομίζω πως είναι σωστά εργονομικά στημένο με προσανατολισμό το χώμα. Το έβλεπα όμως ως έναν ταξιδευτή που θα προσεγγίζει χωμάτινους δρόμους σε μεγάλα ταξίδια, Αν και πάλι εκεί μου τα χαλάει το βάρος του.
MV αριστουργήματα για το σαλόνι.
R 1250 RS από τα καλύτερα Sport Touring αυτή τη στιγμή. Ροπάκλα από σβηστό, με μία τρίτη ανεβαίνεις όλο το πάσο. Φοβερά περιφερειακά, USD μπροστινά με μπρέμπους άγκυρες...αχ κούλα, μι λάικι.
Νομίζω πως το R1250RS ήταν η ήρεμη δύναμη της έκθεσης. Τυχεροί οι κάτοχοι της!
Οι πωλήσεις λένε αλλα πράγματα βέβαια.Νομίζω πως το R1250RS ήταν η ήρεμη δύναμη της έκθεσης. Τυχεροί οι κάτοχοι της!
Σε αυτό έχει βοηθήσει το μάρκετινγκ.Οι πωλήσεις λένε αλλα πράγματα βέβαια.
Όταν έρθει η ώρα του ταμείου, ψωνίζει άλλο μοντέλο το ποπολο
Μόδα το adventure style...Σε αυτό έχει βοηθήσει το μάρκετινγκ.
Το 80% των πελατών θα έκαναν καλύτερα τις διαδρομές τους με το RS (στατιστικά από αγγελίες που δεν έχουν πατήσει χώμα και βροχή και δεν έχουν καν γράψει χιλιόμετρα άξια λόγου) αλλά θα έχαναν σε αναγνωρισιμότητα και cafeteria bragging right.
Με το RS θα γλιτώναμε και τα νήματα "πως χαμηλώνει"Μόδα το adventure style...
Καλά....αυτός είναι περιπετειώδης τύπος και φαίνεται από το καφάσι πισω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μέσα στο 23 το άλλαξε κατηγορία η πενφέ όμως
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε με απασχόλησαν ποτέ οι πωλήσεις ενός μοντέλου Κώστα, ούτε οι "μεταπωλήσεις". WR250R/X είχαν πωληθεί 17 τεμάχια στην Ελλάδα μέχρι το 2016, Τα NUDA 900R είναι δεν είναι 10 τεμάχια και το σκούτερ το Peugeot που πήρα πρέπει να το έχω αγοράσει εγώ και άλλος ένας στην ΑθήναΟι πωλήσεις λένε αλλα πράγματα βέβαια.
Όταν έρθει η ώρα του ταμείου, ψωνίζει άλλο μοντέλο το ποπολο
Εύχομαι να το αποκτήσεις, εγώ θα το είχα ψωνίσει πριν δύο χρόνια, αν δεν είχα βαρεθεί τον μπόξερΔε με απασχόλησαν ποτέ οι πωλήσεις ενός μοντέλου Κώστα, ούτε οι "μεταπωλήσεις".
Για μένα η συγκεκριμένη έγινε στόχος. Το μόνο που χρειάζομαι είναι χρόνο, μέχρι να συγκεντρωθούν τα κάμποσα χιλιάρικα... και να μην συμβούν απρόοπτα που αλλάζουν τις προτεραιότητες.
Νομίζω απλά επικρατεί η λογική στους περισσοτερους πώς ένα on-off είναι πιο πολυχρηστικό και καλύτερο στους κ@λοδρομους που έχουμε. Και τα naked τα ζαχαρώνουμε αλλά ελαχιστοι τα παίρνουν για λόγους πρακτικότητας.Εύχομαι να το αποκτήσεις, εγώ θα το είχα ψωνίσει πριν δύο χρόνια, αν δεν είχα βαρεθεί τον μπόξερ
Είχε ο Άγγελος ένα με 8000 χλμ και πιο φθηνό από το xr
Τις πωλήσεις τις ανέφερα, γιατί όλοι όσοι πήγαν στην έκθεση έλεγαν, τι μηχαναρα είναι αυτή κλπ κλπ, αλλά στο τέλος ψωνίζουν αλλο
Λογική....να έχεις ονοφ και να μην πατάς οφ, δεν το λες και λογική, πιο πολύ ταιριάζει στην μόδα.και στον καφέΝομίζω απλά επικρατεί η λογική στους περισσοτερους πώς ένα on-off είναι πιο πολυχρηστικό και καλύτερο στους κ@λοδρομους που έχουμε. Και τα naked τα ζαχαρώνουμε αλλά ελαχιστοι τα παίρνουν για λόγους πρακτικότητας.