Πως ένα απότομο φρενάρισμα μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή.
Μνάρα....
Τα πες όλα και με το παραπάνω! Ότι πιο αντιπροσωπευτικο έχω διαβάσει.Να συμπληρωσω κι εγώ πως η μόνη αλήθεια είναι κάθε περισυ και καλύτερα!!
Βλέπεις την ψαλίδα των μεσαιων κυβικών με τα μεγάλα κυβικά και τις ακριβές τιμές να έχει ανοίξει στο θέμα ποιότητα σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιέσαι αν ειναι η ίδια μάρκα..
Παλιά έβαζες δίπλα fazer 600 με fazer 1000 και έλεγες οκ δεν θα πάρω το 1000 λόγω ποιότητας αλλά επειδή θέλω καλύτερα γκάζια και λίγο καλύτερες ενδεχομένως αναρτήσεις.
Έβαζες ένα bandit 1250 δίπλα σε ένα 650 και έβλεπες διάφορες το μοτέρ, αλουμινένιο ψαλίδι πίσω αντί για σιδερένιο, 2 νίκελ κύκλους στο καντράν και λίγο καλύτερο πιο μεγάλο μπροστινό. Τελεια.
Τωρα βάζεις δίπλα ένα triumph tiger 660 sport σε ένα 1050 sport και ειναι όχι απλά η μέρα με τη νύχτα αλλά απελπισία.
Νόμιζα πως ένα 660 tiger sport θα είναι ένα σύγχρονο fazer 600 αλλά τελικά το fazer ήταν σκάλες ανώτερο. Μόνο τη πλαισιαρα του να σκεφτείς σε σύγκριση με τιυς σωλήνες του triumph και το όργανο του σε σχέση με το παιδικό παιχνιδάκι του triumph φτάνει.
Βάζεις ένα tracer 700 δίπλα στο tracer 900 και είναι σαν τον φτωχό αδερφό.
Στα λεφτά του εν τέλει σε σχέση ποιότητας σε ευρωπαικο το moto guzzi V85TT σίγουρα τα αξίζει τα 12 χιλιάρικα.
Ευχάριστη έκπληξη η CFmoto αλλά και η VOGE από τις Κινεζικές που μπήκαν ορεξατες και μπεσα αν βάλεις ένα cfmoto 800mt δίπλα στο triumph 660 tiger προσπαθείς να σκεφτείς για ποιο λόγο να πάρεις το triumph.
Βλέπεις το clx-700 sport στα 7 χιλιάρικα με τις brembo stylema και δίπλα ένα Yamaha mt07 φαίνεται φτωχός συγγενής!
Αν δε συνέλθουν οι μεγάλοι θα φάνε χοντρό στραπάτσο...
Για μένα αν θέλετε μοτοσυκλέτα στα 4 χιλιάρικα κούτα για καθημερινό και κοντινά ταξιδάκια αγοράστε bajaj dominar 400 στα 4 χιλιάρικα τζάμπα απορώ αυτή η μοτοσυκλέτα γιατί δε πουλάει.
Αν θέλετε γκάζια και ομορφιά στα 7 χιλιάρικα cfmoto clx700 sport και αν θέλετε για καθημερινό όμορφο scrambler λίγα κυβικα ένα voge 300 acx. Και όποιος θέλει κάτι σε τσοπερ λίγα κυβικά ένα royal enfield meteor 350. Η καλύτερη σέλα σε μηχανή που έχω δει χρόνια. Αρχοντας της βόλτας θα είναι..
Σε μοτοσυκλέτα στα 10 χιλιάρικα cfmoto 800mt touring αλλά να σαι 1.80+, στα 12 χιλιάρικα moto guzzi V85TT στα 14 tracer 900gt με τις ημιενεργητικες. Και στα 16 χιλιάρικα husqvarna Norden πάλι 1.80+
Αυτά ξεχώρισα κάτι άλλο δεν θα μου έκανε κλικ να βγάλω πορτοφόλι. Μιζέρια σε υλικά και ποιότητα τα περισσότερα ειδικά κάτι Honda καληνύχτα..
Κρίμα που έλειπαν suzuki kawasaki να κρσταγαν ίσως λίγο ψηλά την σημαία των Γιαπωνέζων.
BMW και ducati οκ δύναμη στα 20 χιλιάρικα οποίος έχει.
Ξέχασα να αναφέρω την aprilia που κι αυτή στα μεσαία κυβικά με τα 660 tuono και tuareg έχει κάνει σημαντικές εκπτώσεις από την aprilia που ξέραμε. Αν θυμάστε tuono επί Rotax με ψαλίδια κοσμήματα και τιμονοπλακες στολίδια ξεχάστε τα!!! Μόνο στα μεγάλα κυβικά ποια ενδεχομένως με τον V4 μόνο σοβαρή ποιότητα.
Εγώ πιο πολύ χάρηκα που είδα παιδια από εδώ μέσα, που δεν είχα γνωρίσει από κοντά..παρά με την μιζέρια που ονόμασαν έκθεση μοτοσυκλέτας.
Οι Κινέζοι είναι σίγουρα η αυριανή δύναμη στον χώρο
Απογοήτευση από τους τζαπαν...κρίμα.
Έρχεται φωτορεπορτάζ και όχι μονο
Λυπάμαι που δεν μπορέσω να έρθω να σας γνωρίσω από κοντά.. και για μένα πιο πολύ αυτό είχε σημασία. Όσο για την έκθεση, ίσως να πάω και μόνος μού.Εγώ πιο πολύ χάρηκα που είδα παιδια από εδώ μέσα, που δεν είχα γνωρίσει από κοντά..παρά με την μιζέρια που ονόμασαν έκθεση μοτοσυκλέτας.
Οι Κινέζοι είναι σίγουρα η αυριανή δύναμη στον χώρο
Απογοήτευση από τους τζαπαν...κρίμα.
Έρχεται φωτορεπορτάζ και όχι μονο
Όπως ακριβώς το σκέφτομαι κ εγώ, τα είπες όπως είναι.Τα πες όλα και με το παραπάνω! Ότι πιο αντιπροσωπευτικο έχω διαβάσει.
Μεγάλη απογοήτευση σήμερα, κυρίως γιατί οι περισσότερες μηχανές δεν άξιζαν τα λεφτά που ζητούσαν.. Και για ακόμα μια φορα πάρα πολύ μικρή έκθεση.
Το guzzi σήμερα το είδα με άλλο μάτι και το Norden πολύ ωραίο. Αν έφτανα στα 16 θα το κοίταγα σε σχέση με το αφρικα 1100 που ήμουν φανατικός.
Το tenere δυστυχώς ποιοτικά μου φάνηκε πολύ λίγο για τα 10.900 που κοστίζει.
Το Tuareg καλό αλλά κάτι έλλειπε.
Στο κομμάτι του Tenere 700 θα πω πως έχω αντίθετη άποψη. Όταν εξετάζουμε και κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα πρέπει να ελέγχουμε και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η ποιότητα κατασκευής του είναι απολύτως συμβατή με τη τιμή του. Άσχετα από το τι μας αρέσει, τι μας ταιριάζει κτλ υπάρχουν και τα πραγματικά στοιχεία και οι πραγματικές υφές. Μου αρέσει και το Norden 901 και φυσικά όπως έχω καταθέσει γραπτώς εδώ μέσα πολλές φορές μου αρέσει ΠΟΛΥ το Tuareg 660.Τα πες όλα και με το παραπάνω! Ότι πιο αντιπροσωπευτικο έχω διαβάσει.
Μεγάλη απογοήτευση σήμερα, κυρίως γιατί οι περισσότερες μηχανές δεν άξιζαν τα λεφτά που ζητούσαν.. Και για ακόμα μια φορα πάρα πολύ μικρή έκθεση.
Το guzzi σήμερα το είδα με άλλο μάτι και το Norden πολύ ωραίο. Αν έφτανα στα 16 θα το κοίταγα σε σχέση με το αφρικα 1100 που ήμουν φανατικός.
Το tenere δυστυχώς ποιοτικά μου φάνηκε πολύ λίγο για τα 10.900 που κοστίζει.
Το Tuareg καλό αλλά κάτι έλλειπε.
Συμφωνώ ότι το Tuareg είναι όντως η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία χρημάτων και για τέτοιου είδους μοτο.. Σε σχέση με το Tenere δηλαδή με κλειστά μάτια, βέβαια εδώ έχουμε και άλλα θέματα που μπορεί να σε κρατήσουν πίσω, όπως τα σχόλια πολλών για την δύναμη της αντιπροσωπείας/εξυπηρέτησης της Aprilia/Piaggio στην Ελλάδα κτλπ, εκεί η yamaha είναι δύναμη.Στο κομμάτι του Tenere 700 θα πω πως έχω αντίθετη άποψη. Όταν εξετάζουμε και κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα πρέπει να ελέγχουμε και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η ποιότητα κατασκευής του είναι απολύτως συμβατή με τη τιμή του. Άσχετα από το τι μας αρέσει, τι μας ταιριάζει κτλ υπάρχουν και τα πραγματικά στοιχεία και οι πραγματικές υφές. Μου αρέσει και το Norden 901 και φυσικά όπως έχω καταθέσει γραπτώς εδώ μέσα πολλές φορές μου αρέσει ΠΟΛΥ το Tuareg 660.
Αν αφήσουμε στην άκρη όμως το "τι μας αρέσει" θα δούμε πως το Tuareg 660 στα 12.200 έχει τη καλύτερη τιμή στη κατηγορία σε σχέση με τη ποιότητα κατασκευής και αυτά που προσφέρει ως πακέτο. Σε σχέση με το Tenere 700 έχουμε μια διαφορά 1.300 ευρώ που τα βλέπεις. Και να θυμίσω για άλλη μια φορά πως το Tuareg 660 είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, γιατί δε μου αρέσει να τα προσπερνάω αυτά. Νομίζω πως αδικείς το Tuareg 660 αν λες πως δεν βλέπεις ποιότητα κατασκευής.
Το Norden 901 από τα 16.500 ευρώ που ζητάει έχει μια απόκλιση 5.600 ευρώ, δηλαδή σχεδόν αγοράζω μαζί με το Tenere 700 και ένα CRF300L. Είναι διαφορά στη τιμή 35% σε ποσοστό που δεν τη βλέπω ούτε στη ποιότητα κατασκευής του ούτε στα πλαστικά του. Όμορφό ή πρωτότυπο design ναι, μέχρι εκεί όμως. Ποιο όμως είναι το ποιοτικό στοιχείο που το εκτοξεύει κατά 5,6 χιλιάδες ευρώ; Είναι μόνο η ψευδαίσθηση ότι 16,5 χιλιάδες άρα καλό. Όπως είπα μου αρέσει και αν άντεχε η τσέπη το έβλεπα γιατί μου άρεσε πολύ η καβάλα που είχα πάνω του. Μη λέμε όμως πως τα 10.900 του Tenere 700 είναι πολλά... σήμερα, όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής της CRF1100L είναι σαφώς ανώτερη του Norden 901 με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια. Η Αφρικάνα ειδικά στην έκδοση AS ανήκει στη premium κατηγορία μοτοσυκλετών, το Norden όχι. Η ποιότητα κατασκευής, οι βαφές, ο εξοπλισμός, τα ηλεκτρονικά όλα είναι σε ανώτερο επίπεδο στο Honda, αρκεί κανείς να θέλει ξεπερνάει κάποια στερεότυπα.
Value for Money -σήμερα- είναι το Tuareg 660, μένει να αρέσει σε κάποιον και να του ταιριάζει σε χρήση. Βρίσκω ότι είναι λίγο πιο ασφάλτινο από το Tenere 700 γιατί καθιστός είσαι λίγο πιο μέσα από ότι στο Tenere 700 και γιατί μου φάνηκε μάλλον πιο αναπαυτικό για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά θεωρώ πως η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη αυτής του Norden 901.
Το World Raid μου δημιούργησε ανάμικτα συναισθήματα, περιμένω να δω αν αυτό που είδαμε είναι προπαρασκευαστικό μοντέλο ή αυτό που θα πουληθεί κανονικά. Είδα πως ήταν πολύ ωραία μελετημένο στο να προστατέψει το ογκώδες ντεπόζιτο του. Θα χαιρόμουν αν οι αναρτήσεις του πέρναγαν στα υπάρχοντα "απλά" μοντέλα.
Δεν θα σχολιάσω περί Απρίλια και Τουαρέγκ μιας και δεν έχει τύχει να το δω από κοντά και δεν γνωρίζω περί Απρίλια.Στο κομμάτι του Tenere 700 θα πω πως έχω αντίθετη άποψη. Όταν εξετάζουμε και κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα πρέπει να ελέγχουμε και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η ποιότητα κατασκευής του είναι απολύτως συμβατή με τη τιμή του. Άσχετα από το τι μας αρέσει, τι μας ταιριάζει κτλ υπάρχουν και τα πραγματικά στοιχεία και οι πραγματικές υφές. Μου αρέσει και το Norden 901 και φυσικά όπως έχω καταθέσει γραπτώς εδώ μέσα πολλές φορές μου αρέσει ΠΟΛΥ το Tuareg 660.
Αν αφήσουμε στην άκρη όμως το "τι μας αρέσει" θα δούμε πως το Tuareg 660 στα 12.200 έχει τη καλύτερη τιμή στη κατηγορία σε σχέση με τη ποιότητα κατασκευής και αυτά που προσφέρει ως πακέτο. Σε σχέση με το Tenere 700 έχουμε μια διαφορά 1.300 ευρώ που τα βλέπεις. Και να θυμίσω για άλλη μια φορά πως το Tuareg 660 είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, γιατί δε μου αρέσει να τα προσπερνάω αυτά. Νομίζω πως αδικείς το Tuareg 660 αν λες πως δεν βλέπεις ποιότητα κατασκευής.
Το Norden 901 από τα 16.500 ευρώ που ζητάει έχει μια απόκλιση 5.600 ευρώ, δηλαδή σχεδόν αγοράζω μαζί με το Tenere 700 και ένα CRF300L. Είναι διαφορά στη τιμή 35% σε ποσοστό που δεν τη βλέπω ούτε στη ποιότητα κατασκευής του ούτε στα πλαστικά του. Όμορφό ή πρωτότυπο design ναι, μέχρι εκεί όμως. Ποιο όμως είναι το ποιοτικό στοιχείο που το εκτοξεύει κατά 5,6 χιλιάδες ευρώ; Είναι μόνο η ψευδαίσθηση ότι 16,5 χιλιάδες άρα καλό. Όπως είπα μου αρέσει και αν άντεχε η τσέπη το έβλεπα γιατί μου άρεσε πολύ η καβάλα που είχα πάνω του. Μη λέμε όμως πως τα 10.900 του Tenere 700 είναι πολλά... σήμερα, όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά.
Επίσης η ποιότητα κατασκευής της CRF1100L είναι σαφώς ανώτερη του Norden 901 με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια. Η Αφρικάνα ειδικά στην έκδοση AS ανήκει στη premium κατηγορία μοτοσυκλετών, το Norden όχι. Η ποιότητα κατασκευής, οι βαφές, ο εξοπλισμός, τα ηλεκτρονικά όλα είναι σε ανώτερο επίπεδο στο Honda, αρκεί κανείς να θέλει ξεπερνάει κάποια στερεότυπα.
Value for Money -σήμερα- είναι το Tuareg 660, μένει να αρέσει σε κάποιον και να του ταιριάζει σε χρήση. Βρίσκω ότι είναι λίγο πιο ασφάλτινο από το Tenere 700 γιατί καθιστός είσαι λίγο πιο μέσα από ότι στο Tenere 700 και γιατί μου φάνηκε μάλλον πιο αναπαυτικό για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά θεωρώ πως η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη αυτής του Norden 901.
Το World Raid μου δημιούργησε ανάμικτα συναισθήματα, περιμένω να δω αν αυτό που είδαμε είναι προπαρασκευαστικό μοντέλο ή αυτό που θα πουληθεί κανονικά. Είδα πως ήταν πολύ ωραία μελετημένο στο να προστατέψει το ογκώδες ντεπόζιτο του. Θα χαιρόμουν αν οι αναρτήσεις του πέρναγαν στα υπάρχοντα "απλά" μοντέλα.
Ναι αυτή η προσέγγιση με βρίσκει σύμφωνο κι εμένα. Το πρόβλημα των τιμών δεν είναι μεμονομένο, σχεδόν καμία μοτοσυκλέτα δεν αξίζει τα λεφτά της από τις μέχρι τώρα γνωστές εταιρείες. Φταίνε οι καταστάσεις, φταίνε οι πωλήσεις που στις μεγαλομεσαίες μοτοσυκλέτες απευθύνονται μόνο σε ηλικίες 40+, δε ξέρω τι σκατά φταίει αλλά οι μοτοσυκλέτες γενικότερα έχουν γίνει ακριβές. Για τις Κινέζικες θα περιμένω μια πενταετία για να έχω μια ειλικρινή τοποθέτηση καθώς ακόμη δε με πείθουν και αυτό είναι ένα δικό μου στερεότυπο και δεν το αρνούμαι. Από τη μια λέω μακάρι να υπάρχουν φθηνές και καλές μοτοσυκλέτες από την άλλη λέω κρίμα... όπως είπα κουβαλάω κι εγώ τα δικά μου στερεότυπα.Συμφωνώ ότι το Tuareg είναι όντως η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία χρημάτων και για τέτοιου είδους μοτο.. Σε σχέση με το Tenere δηλαδή με κλειστά μάτια, βέβαια εδώ έχουμε και άλλα θέματα που μπορεί να σε κρατήσουν πίσω, όπως τα σχόλια πολλών για την δύναμη της αντιπροσωπείας/εξυπηρέτησης της Aprilia/Piaggio στην Ελλάδα κτλπ, εκεί η yamaha είναι δύναμη.
Όμως το Tenere για να το θεωρούσα προσωπικά Value for money θα το έβλεπα στα 9.000-9.500. Δεν έχω ιδέα τι παίζει από πίσω, πως τιμολογούνται κτλπ αλλά 10.900 με πονάνε να τα δώσω. Και στο λέω ειλικρινά ότι ήταν μηχανή που την σκεφτόμουνα αρκετά και ακόμα τη σκέφτομαι, αλλά σίγουρα δεν θα μαι χαρούμενος με το ποσό που ίσως καλεστώ να πληρώσω. Από την άλλη για το Tuareg δεν θα χα θέμα, αλλά με χαλάνε τα λόγια περί αντιπροσωπείας.
Επίσης αυτό που 12.200 μηχανή δεν έχει χειρολαβές συνεπιβάτη τραγικό. ( Έχει γίνει και σε πιο ακριβά τύπου Άφρικα και δεν καταλαβαίνω το γιατί )
Οπότε καταλαβαίνεις δεν έχει να κάνει τόσο με το χρηματικό σε σχέση με αυτά τα δύο.
Το Norden δεν ήξερα τη τιμή του.. Νόμιζα ότι έπαιζε στα 14.. Το είδα από μακριά, μου έκανε τεράστιο μπαμ στο μάτι, πήγα κάθησα και κούμπωσα..
CRF1100L AS άλλο εργαλείο αλλά πάμε σε άλλα λεφτά..
Σπύρο είναι μια όμορφη μοτοσυκλέτα, η triumph Scrambler 1200 του φτωχού!tc-drift τώρα που είδατε και το caballero από κοντά πως σου φάνηκε?