Φίλε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από τα 1000άρια...Άμα θές 1000άρι πάς σε BMW,KTM,DUCATI....Δεν υπάρχει άλλη αντιπροσώπευση σε αυτά τα κυβικά.....Αλλά αυτά είναι πανάκριβα οπότε δεν σε κόβω να πας εκει.....Εγώ εάν την ψιλοπάλευα οικονομικά θα έπερνα το DUCATI MULTI 950 για το μοναδικό λόγο ότι έχει 4 χρόνια εγγύηση. Το μοναδικό χιλιάρι που μπορείς να αγοράσεις και έχει και μοτεράκλα και δεν θα κολωσει πουθενα ειναι το VSTROM 1000 αλλά σε κανένα δεν αρέσει γιατί είναι παπουδέ με το καλημέρα, άσε που εγώ μηχανάκι μπατσικό δεν θα έπαιρνα ποτέ.......Αυτά περι VERSYS ειναι εκτός τόπου γιατί κανένας δεν αγοράζει ψηλωμένο Ζ1000, όλοι το παραδεχόμαστε και εγώ ακόμα ότι το μηχανάκι αυτό τα σπάει και τεχνολογικά και οδηγικά και μοτερικά...αλλά δεν το αγοράζει κανένας γιατί δεν έχει το εφέ το on-off άδικο...είναι σαν ψηλό μηχανάκι τουρισμού και τα μηχανάκια τουρισμού στην Ελλάδα εκτός από το bandit που το δίνανε τζάμπα πήγανε ακλαφτα. Τώρα για ΑΦΡΙΚΑ οτι και να λεμε το μηχανακι ειναι ταφος αλλά ειναι πανεμορφο ,ειναι ψηλο και θα παει 200.000km για πλάκα....αλλά φίλε είναι και αυτό πανάκριβο και σε αυτά τα λεφτά πάς σε KTM,DUCATI
Αυτά με τα 1000αρια φίλε......εάν έχεις τα φράγκα πάνε πάρε........εάν θες όντως τα χαρακτηριστικά του 1000μοτερ και δεν έχεις λεφτά πάς σε στρωμα......Να ξέρεις τα 1000αρια εινια όλο βενζίνη, πιο βαρια στην κινηση και φευγουν στα φαναρια πρωτα....στο ταξιδι κρατας 200αρες και δεν νοιωθεις κομπλεξικα σε αυτούς της παρέας που εχουν GS, MULTI ή ΚΤΜ.........στην εθνικη εεεε...Αθηνα - Χαλκιδα....γιατι στις στροφες αμα εχεις καλα λαστιχα και transalp σε ξεφτυλιζει αμα ο αδηγος ειναι ινδιανος.....
Αλλά όπως σε κόβω δεν έχεις και πολλά λεφτά αλλά θες και το πουλ μοθρ, οπότε φίλε θα κατέβεις σε λεφτά και θα πας σε μικρότερα κυβικά και θα πας σε BMW GS850, εάν δεν κάνω λάθος με κανά 13άρι το πήρες και θα είσαι και γαμώ γιατί το μηχανάκι αυτό μοιάζει πάρα πολύ με το 1250GS και πουλάς πολύ μούρη και έχει και τον ήχο του μποξερ και κάνει τα πάντα και είναι και μανιτζέβελο φουλ και πολυ ωραιο (είδα ένα σε καταμαυρο και το χαζεψα λίγο). Μετά πάς σε TRACER900 που και αυτό το παιρνεις με ενα 10αρικο και τους αλλαζεις τα φωτα ολων και ξεμπερδεύεις, δεν σε πιάνει τίποτα.....
Το ΤΕΝΕΡΕ700 μη το κοιτάς γιατί είναι ένα μεγάλο ENDURO και είναι μηχανάκι για μονοκάβαλο.....και μπράβο στη γιαμαχα γιατι το κόβω αυτό το μηχανάκι με τη φόρα που έχει πάρει να αλλάξει όλη την φιλοσοφία των on-off για τα καλά...Το ΚΤΜ790 το χαμηλό είναι για κλάματα οπτικά για εμένα πολυ ασχημια πραγματικά κρίμα...το ψηλό άστο εκτός από πανάκριβο ειναι και αυτο εντουρο μηχανακι
Τελος πάντων......αυτά.........εγώ θα έπαιρνα MULTI950 με 4 χρονια εγγύηση........αλλά σε κόβω για BMW850 που είναι άψογο μηχανάκι πραγματικά.......όσο για τα triumph από τη στιγμή που υπάρχει το tracer900 δεν νομίζω ότι αξίζει να το ρισκάρεις.......αυτο πιστευω εγω......