Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

G.Xenos

Μέλος
Περιοχή
EFL
Όνομα
D RID-V-ER
Μοτό
XRV 750T

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μανώλη έχεις υπ' όψιν σου αυτή την ηλεκτρονική;
Απ' ότι διάβασα βελτιώνει την απόδοση της μηχανής για νορμάλ μοτέρ αλλά και τσιγκλισμένα και είναι φτιαγμένη στην Αμερική.
http://www.ebay.com/itm/171419450860?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Αυτό είναι κάτι ανάλογο με τη ρυθμιζόμενη CDI της Ignitech που είχε συζητηθεί παραπάνω.

Τελικά αποφάσισα να μην βάλω κάτι τέτοιο καθότι η XRV μου δουλεύει άψογα με τη CDI της XRV750 μοδ.1995 που φοράει τώρα.

Είναι και το κόστος. Η XRV 650 φοράει 2 CDI σαν αυτή την Αμερικάνικη του e-bay. Άρα 140χ2=280 Ε. :(
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Παιδιά έχω αφήσει μια εκκρεμότητα εδώ γιατί υποσχέθηκα να δυναμομετρήσω το μηχανάκι και να γράψω τα αποτελέσματα. Όμως δε μένω πλέον στην Αθήνα όπου όλα είναι εύκολα, αλλά σε μια πόλη όπου δεν υπάρχει δυναμόμετρο και επίσης έχουν συμβεί τόσες αλλαγές στη ζωή μου που ούτε καν το σκέφτομαι πια.

Σήμερα όμως πέρασα το Αφρικάκι από KTEOκαι με την ευκαιρία αυτή αποφάσισα τα γράψω μερικά πραγματάκια για να βοηθηθεί κάποιος που θα έχει τυχόν τις ίδιες ανησυχίες με μένα.

Οι κύριες αλλαγές που έγιναν(αύξηση κυβισμού στα 700cc, αύξηση συμπίεσης, ελαφρύτερα ελατήρια και παρελκόμενα βαλβίδων, γυάλισμα κεφαλής και αυλών), ίσως έδωσαν κάποιους ίππους παραπάνω αλλά η ουσία δεν είναι εκεί.

Η ΜΕΓΑΛΗ βελτίωση είναι στη ροπή και στην απόδοσή της σε όλη τη κλίμακα των στροφών. Εκεί η διαφορά είναι εμφανέστατη και καθότι έχω στη κατοχή μου και άλλο ένα XRV650 νορμάλ και οι συγκρίσεις είναι άμεσες.

Το μηχανάκι έχει γίνει πιο σφιχτό, έχει «γεμίσει», σε σημείο που η τελική σχέση 16-44 να μου φαίνεται πλέον κοντή ενώ πριν ήταν μακρυααααααά.:)
Για σύγκριση αναφέρω ότι το μικρό Άφρικα έβγαινε από το εργοστάσιο με τελική σχέση 16-49, πολύ κοντή, ίσως για να αντισταθμίζεται η έλλειψη δύναμης.
Και βέβαια έχει ανέβει και η μέση(ασφαλής) ταχύτητα ταξιδιού κατά 20-30 χιλ/ώρα.

Το μηχανάκι λοιπόν έχει γίνει σκέτη απόλαυση μέχρι τα 160 χιλ/ώρα τα οποία τα πιάνει άμεσα, ενώ η τελική του δε ξεπερνάει τα 180 κοντερίσια χιλιόμετρα. Εδώ κάθε σύγκριση με καινούργια εργαλεία είναι άστοχη, μιλάμε για μοτοσυκλέτα 700cc με 27 χρόνια στη πλάτη της. Ο στόχος βέβαια εξ αρχής δεν ήταν η μεγαλύτερη τελική. Για να γίνουν όμως εκμεταλλεύσιμα και ασφαλή αυτά τα χιλιόμετρα ήταν απαραίτητες οι αλλαγές που έγιναν στις αναρτήσεις, το ανάποδο WP της ΚΤΜ μπροστά και το WP πίσω αμορτισέρ. Με το αδύναμο και ξεπερασμένο μαμίσιο μπροστινό δεν μπορεί να γίνει εκμεταλλεύσιμη η δυνατότητα γρηγορότερης κίνησης σε όλες τις στροφέσ του κινητήρα.

Επίσης ΑΝΑΓΚΑΙΑ είναι η αναβάθμιση των φρένων καθότι το μηχανάκι θα ήταν πλέον επικίνδυνο. Ο συνδυασμός 320άρη δίσκου/Bremboδαγκάνας/σωληνακιου υψηλής/τρόμπας Honda μαμίσιας που χρησιμοποίησα έδωσε αυτή την απαραίτητη αίσθηση ασφάλειας.

Κατά τα άλλα, το μηχανάκι έχει γίνει ελαφρά πιο οικονομικό(αναμενόμενο αυτό λόγω αυξημένης συμπίεσης), παρόλο που του τα «χώνω» πολύ περισσότερο από πριν. Απ ότι θυμάμαι μέτρησα 5,5 λιτ/100 χιλ, πράγμα που σημαίνει αυτονομία γύρω στα 440 χιλ με το 24λιτρο ντεπόζιτο.

Όσον αφορά τους κραδασμούς δεν παρατήρησα αισθητή διαφορά.

Λάδι τσιμπάει λίγο, λιγότερο βέβαια από πριν, μάλλον αναμενόμενο και αυτό για διάφορους λόγους.

Θερμοκρασία δεν ανεβάζει και σ αυτό πρέπει να έπαιξαν ρόλο τα καινούργια ψυγεία.


Τώρα όσον αφορά τη καύση, η μέτρηση του ΚΤΕΟ έδειξε αυξημένα καυσαέρια δλδ. 2,38 CO, αναμενόμενο κι αυτό καθότι είχα ενδείξεις ότι καίει «πλούσια», παρά τις επεμβάσεις στο φίλτρο αέρα. Αρχίζω να σκέφτομαι ότι η λύση θα ήταν κατά τι μικρότερα ζιγκλέρ(ας πούμε 127,5 αντί 130), αλλά το θέμα δεν είναι και τόσο σπουδαίο και μπορεί να περιμένει.

Αυτά λοιπόν μετά από 4.000 χιλ συμβίωσης με το ανανεωμένο και υπερκυβισμένο AfricaTwinRD03.
Σαν τελικό συμπέρασμα μπορώ να πω ότι η αλλαγή αξίζει το κόπο καθότι η μοτοσυκλέτα ξανάνοιωσε και πλέον μπορεί να συνυπάρχει με νεώτερες και πολύ πιο εύρωστες κυρίες κάνοντας ευτυχισμένο τον ιδιοκτήτη της όπως εδώ στα ένδοξα Σφακιά.:):):)





Χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ομορφα πραματα!!!!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

velissarios

Μέλος
Όνομα
velissarios
Μοτό
africa twinn 750
Γεια και χαρα σε ολους και χρονια πολλα λογο των ημερων.
Διαβασα τις πολυ ωραιες μετατροπες που εχεις κανει manuel και επειδη και εγω ειμαι φρεσκοτελειωμενος απο πληρης ανακατασκευης ενος 750 οπου και εγω εχω κανει καποιες μετατροπουλες στο μοτερ μαζι με ολα τα αλλα
θελω να σε ρωτησω καποια πραγματα.
-η 5η ταχυτητα σου μεχρι τι στροφες αναιβαζει?
-το κοντερ σου ειναι το μαμα η εχεις βαλει aftermarket?
-τα 5,5λτανα 100χλμ τα ειδες στο στροσιμο?σε ανοιχτους δρομους? με μεσαιες στροφες ή ψιλοπατημενος?
-οταν λες τσιμπαει λιγο λαδι ποσο ενοεις?
-τα πιστονια που εβαλες ειναι απο transalp 700 η wiseco

τα ρωταω ολα αυτα γιατι εχω ενα δευτερο μοτερ και θελω να το φτιαξω καποια στιγμη με αυξημενη συμπιεση αλλα και να δω αν ολα αυτα που εχω κανει στο υπαρχον μοτερ δουλεουν σωστα
συγκριτικα με το δικο σου που εχεις κανει αρκετες και σοβαρες μετατροπες.τα μοτερ μας ετσι και αλλιως ειναι ιδιας φιλοσοφιας ασχετου λιγο περισσοτερων κυβικων
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σήμερα ξεκίνησα το μοτοτεχνικό ταξιδιωτικό σου ,κ σήμερα το τέλειωσα ,μέχρι κ την τελευταία σταγόνα.

Φίλε Manouel650 ,τα συγχαριτήριά μου για το μεράκι σου ,αλλά και για την διάθεσή σου να το μοιραστείς αναλυτικά με όλους εμάς ,
κ σίγουρα με πολύ περισσότερους ,που μπορεί να μην γράφουν ,αλλά σίγουρα παίρνουν λύσεις κ ιδέες για τα μοτόρια τους ,διαβάζοντας τις τόσες πληροφορίες που δίνεις.

Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ σου γιά όλα ,και σου εύχομαι να την χαίρεσαι την κουκλάρα σου. :friendship:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά φίλε velissarios.

Θα προσπαθήσω να απαντήσω σ αυτά που με ρωτάς καθότι σε βλέπω και σένα και ψάχνεσαι.
Πάμε ανάποδα λοιπόν.

-Τα πιστόνια είναι της Wiseco και όπως τα ελατήρια κλπ που χρησιμοποιήθηκαν, προορίζονται για Hawk 650(το Bros το δικό μας δλδ) με το οποίο η μικρή Αφρικα μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα.
Ο κυβισμός πήγε στα 696cc ενώ το Transalp είναι 680 αν θυμάμαι καλά.

-Αυτές τις μέρες μετράω τη κατανάλωση λαδιού, περίμενα να περάσουν κάποια χιλιόμετρα. Οι κινητήρες μας έτσι κι αλλοιώς το τσιμπάνε το λαδάκι τους.:)

-Η κατανάλωση φυσικά μετρήθηκε μετά τη περίοδο του στρωσίματος. Πήγα από αυτοκινητόδρομο μέχρι και χώμα. Και να σημειώσω εδώ ότι επειδή ο κινητήρας απέκτησε "νεύρο", η μοτό σε προκαλέι να την οδηγήσεις πιό γρήγορα και αυτό κάνω. Αν την οδηγούσα με τους προηγούμενους ρυθμούς η κατανάλωση θα έπεφτε αρκετά πιό κάτω. Επίσης να σημειωθεί ότι δε χρειάστηκε τελικά να πειράξω τα ζιγκλέρ. Ίσως θα μπορούσα να τα μειώσω κατά 2,5 νουμεράκια (δλδ. 127,5 αντί 130) μιας και πρόσφατη καυσανάλυση που έκανα έδειξε λίγο πλούσιο μείγμα. Άρα θα μπορούσε να πέσει ακόμα κατά τι η κατανάλωση. Επιμένω στο ζιγκλέρωμα γιατί ξέρω ότι έχεις ασχοληθεί αρκετά με το θέμα.;)

-Τα όργανα κρατήθηκαν τα μαμίσια.

-Εδώ τώρα υπάρχει ένα θεματάκι το οποίο επίσης έψαξα αυτές τις μέρες(και το οποίο συζητήσαμε μαζί μέσα από το φόρουμ των Αφρικάνων). Σ ευχαριστώ που μου απάντησες γιατί δε βρήκα άκκρη από άλλους. Με τη CDI λοιπόν των XRV 750 που χρησιμοποιούσα, δεν μπορούσα να ξεπεράσω τις 8.300 στροφές, σαν να υπήρχε κάποιου είδους κόφτης. Αυτό ζήτησα να μου πουν οι κάτοχοι XRV 750, αλλά δεν έβγαλα άκρη. Μόλις έβαλα όμως τις CDI του 650, οι στροφές ανέβηκαν βαθειά μέσα στο κόκκινο στις 4 πρώτες ταχύτητες μέχρι που έκλεινα το γκάζι από φόβο για το στροφόμετρο. Από φόβο επίσης μη στουκάρω πίσω από κανένα αγροτικό δεν δοκίμασα πόσο ανεβαίνουν με τη 5η ταχύτητα. Με το θέμα αυτό θα ξαναψαχτώ πάντως...:)

Τώρα για να σε τσιτώσω λίγο, θα σου πω ότι τα μαγαζιά που αναλαμβάνουν τροποποιήσεις σε XRV 750(όπως BOANO, AQ, RUGGEDROAD) χρησιμοποιούν πιστόνια 60άρια WISECO με τα οποία τα κυβικά ανεβαίνουν στα 848.:)
Δυστυχώς δε έχω βρει άλλες πληροφορίες αλλά αν θέλεις να το ψάξεις, θα πρέπει να απευθυνθείς στο μέγιστο μετατροπέα, το σεβάσμιο J.D. HORD. Αυτός ξέρει...

:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

velissarios

Μέλος
Όνομα
velissarios
Μοτό
africa twinn 750
Kαλή Χρονιά σε όλους
Προσπαθώ να καταλάβω κάποια πραγματα εξ'ου και οι ερωτήσεις
-Εχεις κατέβει 5 δόντια πίσω απο γρανάζι και η τελική σου είναι 180χλμ.Λογικά με 5 δόντια μικρότερο γρανάζι στις 7.000 με 5η στροφές πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 200χλμ στο κοντέρ του africa.
Για αυτόν τον λόγο σε ρώτησα με πόσες στροφές με πέμπτη βλέπεις τα 180χλμ τελική ταχύτητα που αναφέρεις οτι είναι η τελική σου.
-Η ερώτηση για τα οραγανά σου αν είναι της honda ή aftermarket είναι γιατί επιβεβαιομένο με gps τα 180χλμ με τα μαμα οραγανα ειναι 165 το πολύ πραγαματικα χλμ με το gps. και προσπαθώ να
καταλάβω αν με 5 δόντια κάτω στο πίσω γρανάζι και τόση δύναμη που πήρε απο τις μετατροπές μπόρεσε τελικά να αυξήσει την τελικη ταχύτητα της μοτοσυκλέτας??
Εδώ έρχομαι σε αυτήν την σύγκριση που προανέφερα στο προηγούμενο μύνημα και απλά θέλω να αναφέρω οτι με 1mm μεγαλύτερα πιστόνια της honda που δεν αναιβάζουν την συμπίεση,
χωρίς να πειράξω εκκεντροφόρους με αλαγές εξαρτημάτων,κάποιες μετατροπές και κάποια αλλα πράγματα που έγιναν + ενα δόντι μικρότερο γρανάζι πίσω,τα ψιφιακά κοντέρ που έχω βάλει αλλά και το gps
έδειξαν 184 πραγματικά χλμ και αυτό λόγο οτι η 5η ταχύτητα ανέβασε πολλές στροφές χωρίς να χάσω την οικονομία βενζίνης.Δηλαδή χωρίς να το πηγαίνω τέρμα γκάζι να έχει μια καλή αυτονομία.
-Το οτι τσιμπάει λάδι μου κάνει εντύπωση.Στην δική μου περίπτωση έγινε ρεκτιφιέ επίσης.Μέχρι να στρωθεί ο κινητήρας και να πατήσουν τα ελατήρια και οι βαλβίδες τσίμπαγε λίγο λάδι αλλα
τώρα μετα απο 4.800 περ'ιπου χιλιόμετρα δεν καιέι τίποτα (και δεν το πηγαίνω και πολύ χαλαρά).
Για το παλιό μου μότερ που θέλω να φτίαξω σιγά σιγα για την αύξηση συμπίεσης σκέφτομαι να μην αλάξω πιστόνια(εχω μια φοβεία αν θα ταιριάξουνε τα μέταλλα απο πιστονια aftermarket και λόγο πολύ αυξημένης
συμπίεσης)αλλά να κατεβάσω λίγο την κεφαλή να παίξω με μια ignitech ηλεκτρονική και να κατεβάσω λιγο του εκκεντροφόρους,ανοιχτή εξάτμιση και φίλτρο,μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής και τα ανάλογα πειράγματα στα carbs.
Νομίζω πως με αυτά το μηχανάκι θα πεταει.
Αλλος ενας λόγος που δεν θέλω να πειράξω τα πιστόνια είναι γιατι οι howk άδες φτιάχνουν πυροβόλα δεν διαφωνω απλά τα περισσότερ τρέχουν σε πίστες .Αυτό με το δικό μου μυαλό σημαίνει οτι τα μοτέρ τα ανεβοκατεβάζουν στα πλάισια
αρκετά συχνα σε σχέση με εμας που θέλουμε το μοτέρ μας να βγάλει πολλά χλμ. χωρίς να κατεβάσουμε μοτέρ για κανέναν λόγο(κυρίως οικονομικό).
Μπορεί να μην έχω καταλάβει κάποια πράγματα καλά ,αυτός είναι και ο λόγος που το συζητάμε.
 

velissarios

Μέλος
Όνομα
velissarios
Μοτό
africa twinn 750
Να συμπληρώσω 1 πραγμα ακόμα που έγιναν στο μοτέρ οπως επίσης τα νούμερα των ζιγκλέρ που φοράω.
-Γυάλισμα εισαγωγές εξαγωγές
-Τα ζιγκλέρ μου είναι 122
Νομίζω χωρίς να είμαι σίγουρος οτι το μοτέρ σου μπορεί να δουλέψει καλύτερα αν πας σε ενα δυναμόμετρο και βασει μετρηματων ρυθμιστεί ανάλογα.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Kαλή Χρονιά σε όλους
Προσπαθώ να καταλάβω κάποια πραγματα εξ'ου και οι ερωτήσεις
-Εχεις κατέβει 5 δόντια πίσω απο γρανάζι και η τελική σου είναι 180χλμ.Λογικά με 5 δόντια μικρότερο γρανάζι στις 7.000 με 5η στροφές πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 200χλμ στο κοντέρ του africa.
Για αυτόν τον λόγο σε ρώτησα με πόσες στροφές με πέμπτη βλέπεις τα 180χλμ τελική ταχύτητα που αναφέρεις οτι είναι η τελική σου.
-Η ερώτηση για τα οραγανά σου αν είναι της honda ή aftermarket είναι γιατί επιβεβαιομένο με gps τα 180χλμ με τα μαμα οραγανα ειναι 165 το πολύ πραγαματικα χλμ με το gps. και προσπαθώ να
καταλάβω αν με 5 δόντια κάτω στο πίσω γρανάζι και τόση δύναμη που πήρε απο τις μετατροπές μπόρεσε τελικά να αυξήσει την τελικη ταχύτητα της μοτοσυκλέτας??
Εδώ έρχομαι σε αυτήν την σύγκριση που προανέφερα στο προηγούμενο μύνημα και απλά θέλω να αναφέρω οτι με 1mm μεγαλύτερα πιστόνια της honda που δεν αναιβάζουν την συμπίεση,
χωρίς να πειράξω εκκεντροφόρους με αλαγές εξαρτημάτων,κάποιες μετατροπές και κάποια αλλα πράγματα που έγιναν + ενα δόντι μικρότερο γρανάζι πίσω,τα ψιφιακά κοντέρ που έχω βάλει αλλά και το gps
έδειξαν 184 πραγματικά χλμ και αυτό λόγο οτι η 5η ταχύτητα ανέβασε πολλές στροφές χωρίς να χάσω την οικονομία βενζίνης.Δηλαδή χωρίς να το πηγαίνω τέρμα γκάζι να έχει μια καλή αυτονομία.
-Το οτι τσιμπάει λάδι μου κάνει εντύπωση.Στην δική μου περίπτωση έγινε ρεκτιφιέ επίσης.Μέχρι να στρωθεί ο κινητήρας και να πατήσουν τα ελατήρια και οι βαλβίδες τσίμπαγε λίγο λάδι αλλα
τώρα μετα απο 4.800 περ'ιπου χιλιόμετρα δεν καιέι τίποτα (και δεν το πηγαίνω και πολύ χαλαρά).
Για το παλιό μου μότερ που θέλω να φτίαξω σιγά σιγα για την αύξηση συμπίεσης σκέφτομαι να μην αλάξω πιστόνια(εχω μια φοβεία αν θα ταιριάξουνε τα μέταλλα απο πιστονια aftermarket και λόγο πολύ αυξημένης
συμπίεσης)αλλά να κατεβάσω λίγο την κεφαλή να παίξω με μια ignitech ηλεκτρονική και να κατεβάσω λιγο του εκκεντροφόρους,ανοιχτή εξάτμιση και φίλτρο,μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής και τα ανάλογα πειράγματα στα carbs.
Νομίζω πως με αυτά το μηχανάκι θα πεταει.
Αλλος ενας λόγος που δεν θέλω να πειράξω τα πιστόνια είναι γιατι οι howk άδες φτιάχνουν πυροβόλα δεν διαφωνω απλά τα περισσότερ τρέχουν σε πίστες .Αυτό με το δικό μου μυαλό σημαίνει οτι τα μοτέρ τα ανεβοκατεβάζουν στα πλάισια
αρκετά συχνα σε σχέση με εμας που θέλουμε το μοτέρ μας να βγάλει πολλά χλμ. χωρίς να κατεβάσουμε μοτέρ για κανέναν λόγο(κυρίως οικονομικό).
Μπορεί να μην έχω καταλάβει κάποια πράγματα καλά ,αυτός είναι και ο λόγος που το συζητάμε.
Τα μαμίσια κοντέρ πάντα είχαν αποκλίσεις. Γιαυτο και αναφέρω ότι τα χιλ. είναι "κοντερίσια".

Όσον αφορά τη τελική, συγκρίνεις ανόμοια πράγματα καθότι οι σχέσεις μετάδοσης στο κιβώτιο των XRV 750 έχουν μακρυυυυυυυυυυύνει(σε σχέση πάντα με τα 650άρια).
Άλλωστε όπως έχω ξαναγράψει, ο στόχος μου δεν ήταν οι τελικές αλλά η αύξηση της δύναμης και ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Γιαυτό και δεν αλλάχθηκε ο εκκεντροφόρος.

Κατά τάλλα σ΄ένα μοτέρ μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις, οι προσεγγίσεις είναι πολλές, αλλά τα παραπάνω κυβικά είναι πάντα παραπάνω κυβικά.:)

Τώρα για τη μακροζωία του κινητήρα, όσον τον πειράζεις τόσο του αφαιρείς χρόνο από τη ζωή του. Η παροιμιώδης αντοχή των XRV άλλωστε οφείλεται κατά ένα μέρος(εκτός από τη ποιότητα κατασκευής) και στο ότι είναι "ψόφια".
Όταν μπαίνουμε στη διαδικασία να φτιάζουμε τα μοτεράκια μας είναι για να τα χαρούμε(να κ@υλώσουμε) και όχι για να τάχουμε μιά ζωή.

:)
 

velissarios

Μέλος
Όνομα
velissarios
Μοτό
africa twinn 750
Για το θέμα σχέσεων αν μου έλεγες οτι έριξες 2-3 δοντια πίσω οκ το καταλαβαίνω οτι μπορεί και να μην αναίβασε πολλά χλμ αλλά με 5 δόντια σου ξαναλέω πρέπει με 7.000 στροφές
και 5η αν όχι 200 τουλάχιστον 195 να τα έβλεπες με μαμά κοντέρ πάντα.Τωρα για το θέμα μεσαίες και χαμηλές με το μικρό μου μυαλό σκέφτομαι πως αφού πήρε εκεί δύναμη λογικά πρέπει να πήρε δύναμη και
στις ψιλές στροφές οταν λες οτι μέχρι και τετάρτη μπαίνεις βαθιά στα κόκκινα.Ολα είναι θέμα γούστου βέβαια εσένα π.χ σου αρέσουν τα παραπάνω κυβικά και εμένα μου αρέσουν οι καλές επιδώσεις με όσο το δυνατο
λιγότερες μετατροπές (στο θέμα πιστονιων τουλαχιστον)για την καλή λειτουργία και μακροζωία του κινητήρα.Δεν θα επιθυμούσα να κρατήσω το μοτέρ μου για μια ζωή αλλά δεν θα με πείραζε να το ανοίξω ξανά στα 80.000
ή 100.000χλμ ίσως και παραπάνω.Πιστεύω πάντως οτι αν το πας σε συνεργείο με δυναμόμετρο και γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις ,παίξεις λίγο με τα ζιγκλέρ και με το πίσω γρανάζι θα αποδώσουν όλα καλύτερα.Στο λέω γιατί με τόση συμπίεση νομίζω δεν χρειάζεται να έχεις τόσο μεγάλα ζιγκλέρ.Και εγώ που στο λέω αυτό ακόμα δεν έχω πάει σε δυναμόμετρο αλλά θα πάω σύντομα γιατί θέλω να βάλω επάνω μια ignitech για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Φιλε Μανουελ, αν και ειχα ριξει μονο "περαστικα" ματιες στο μοτο-ταξιδι βελτιωσης του αγαπημενου σου XRV650, σημερα μονο το διαβασα προσεκτικα - ενα μεγαλο ευχαριστω και απο μενα που μοιραστηκες μαζι μας ολες αυτες τις χρησιμες πληροφοριες! :ok: :cool:


Οπως εσυ εχεις κολλησει με το XRV650, καποιοι απο μας εχουμε κολλησει (απο αναγκη ή οχι) με το XLV650 το οποιο εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα και παρομοια γεωμετρια σε ενα πολυ πιο πολιτικο κοστουμι, αλλα με πολυ καλες εως εξαιρετικες χωματινες ικανοτητες με καποια αναβαθμιση στις αναρτησεις. Ξερω επισης το RD07 παρα πολυ καλα και μπορω να επιβεβαιωσω οτι ο κινητηρας του 650 ειναι σαφως πιο ευστροφος (αν και χωρις τη ροπη του 750 στις χαμηλομεσαιες) και το πλαισιο αρκετα πιο παιχνιδιαρικο.

Μια αλλη σκεψη για βελτιωση του 650 ειναι να ταιριαξει κανεις τον κυλινδρο και την τετραβαλβιδη κεφαλη απο Τρανσαλπ 700, κατι το οποιο θα ανεβασει τον κυβισμο απο 79χ66=647cm3 σε 81χ66=680cm3 και την συμπιεση απο 9.2:1 (για το XLV650, το XRV650 εχει 9.4:1) σε 10:1. Αυτο σε συνδυασμο με λιγο μεγαλυτερα καρμπυρατερ πχ 36αρια και σεταρισμα σε δυναμομετρο ισως δωσει επισης πολυ καλα αποτελεσματα, κυριως λογω 4 βαλβιδων. Αυτα, δεν ειμαι σιγουρος αν ταιριαζουν τα μπουζονια αλλα ειναι κατι που μαλλον μπορει να γινει εστω και με καποιες μετατροπες. Το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το νημα καθως αναφερεται εκτεταμενα σε βελτιωσεις για τον 79χ66 V52 της Honda.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Φιλε Μανουελ, αν και ειχα ριξει μονο "περαστικα" ματιες στο μοτο-ταξιδι βελτιωσης του αγαπημενου σου XRV650, σημερα μονο το διαβασα προσεκτικα - ενα μεγαλο ευχαριστω και απο μενα που μοιραστηκες μαζι μας ολες αυτες τις χρησιμες πληροφοριες! :ok: :cool:


Οπως εσυ εχεις κολλησει με το XRV650, καποιοι απο μας εχουμε κολλησει (απο αναγκη ή οχι) με το XLV650 το οποιο εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα και παρομοια γεωμετρια σε ενα πολυ πιο πολιτικο κοστουμι, αλλα με πολυ καλες εως εξαιρετικες χωματινες ικανοτητες με καποια αναβαθμιση στις αναρτησεις. Ξερω επισης το RD07 παρα πολυ καλα και μπορω να επιβεβαιωσω οτι ο κινητηρας του 650 ειναι σαφως πιο ευστροφος (αν και χωρις τη ροπη του 750 στις χαμηλομεσαιες) και το πλαισιο αρκετα πιο παιχνιδιαρικο.

Μια αλλη σκεψη για βελτιωση του 650 ειναι να ταιριαξει κανεις τον κυλινδρο και την τετραβαλβιδη κεφαλη απο Τρανσαλπ 700, κατι το οποιο θα ανεβασει τον κυβισμο απο 79χ66=647cm3 σε 81χ66=680cm3 και την συμπιεση απο 9.2:1 (για το XLV650, το XRV650 εχει 9.4:1) σε 10:1. Αυτο σε συνδυασμο με λιγο μεγαλυτερα καρμπυρατερ πχ 36αρια και σεταρισμα σε δυναμομετρο ισως δωσει επισης πολυ καλα αποτελεσματα, κυριως λογω 4 βαλβιδων. Αυτα, δεν ειμαι σιγουρος αν ταιριαζουν τα μπουζονια αλλα ειναι κατι που μαλλον μπορει να γινει εστω και με καποιες μετατροπες. Το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το νημα καθως αναφερεται εκτεταμενα σε βελτιωσεις για τον 79χ66 V52 της Honda.
Νασαι καλά φίλε μου!

Το Τρανσαλπάκι με συνόδευσε σε δύσκολες καταστάσεις με απόλυτη αξιοπρέπεια. Κάνανε παρέα για κάμποσα χρόνια με την Αφρικάνα στην αυλή του σπιτιού μου.:)



Όσον αφορά τις μόντες από το 700άρι, δεν το έψαξα. 4 βαλβίδες, άλλες κεφαλές, άλλοι εκκεντροφόροι κλπ,κλπ...όπως καταλαβαίνεις πάει μακρυά η βαλίτσα και σε άγνωστα μονοπάτια. Ακολούθησα τη δοκιμασμένη οδό των Hawkάδων με τους οποίους μοιραζόμαστε τον ίδιο κινητήρα.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Να γράψω εδώ μια απορία μου, ουσιαστικά για το 750, αλλά θεωρώ ότι και για το 650 το ίδιο ισχύει.
Αν θέλει κάποιος να έχει στο Africa πίσω τροχό 18', υπάρχει τροχος από κάποιο μηχανάκι που να κουμπώνει εύκολα ή χρειάζεται πλέξιμο του μανισιου κέντρου σε after market στεφανι;

Το αν αξίζει ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.
 

virus

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
αδιευκρινιστο
πως μου ξεφυγε αυτο το διαμαντακι; α ρε μανωλη ζημια που εκανες.

τωρα να γελασω η να κλαψω; παντως εισαι η δομη. και πολλα απο αυτα που διαβασα περι κινητηρα ειναι ηδη γνωστα μετα απο πολυ διαβασμα στο ιντερνετ. βεβαια υπαρχουν αρκετες πληροφοριες πολυτιμες για μενα. ομως η ιστορια εχει πολυ μελλον ακομα για μενα. υπηρξαν κατι αναποδιες για μενα και εχει μεινη στην ακρη το ΑΤ αλλα προχωραει απελπιστικα αργα. ευτυχως εχω πολυτελεια χρονου κι ετσι δεν βιαζομαι.

παρε ματι τωρα για να καταλαβεις




και καποια στιγμη θα ανεβασω κι εδω την δικια μου ιστορια μιας και υπαρχει η δικια σου αφρικα.

:friendship:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Να γράψω εδώ μια απορία μου, ουσιαστικά για το 750, αλλά θεωρώ ότι και για το 650 το ίδιο ισχύει.
Αν θέλει κάποιος να έχει στο Africa πίσω τροχό 18', υπάρχει τροχος από κάποιο μηχανάκι που να κουμπώνει εύκολα ή χρειάζεται πλέξιμο του μανισιου κέντρου σε after market στεφανι;

Το αν αξίζει ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.
Τι εγινε το πηρες ρε συ;
Για ζαντα 18 κομπλε δεν ξερω αλλα δεν νομιζω να μπαινει καποια χωρις πατεντες Παντως οι did που εχει δεν καταλαβαινουν τιποτα απο στραβωματα
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν θέλει κάποιος να έχει στο Africa πίσω τροχό 18', υπάρχει τροχος από κάποιο μηχανάκι που να κουμπώνει εύκολα ή χρειάζεται πλέξιμο του μανισιου κέντρου σε after market στεφανι;

Το αν αξίζει ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.
Παντελη, ο 21' τροχος μπροστα κανει μεγαλη διαφορα σε σχεση με 19' στο χωμα αλλα ο 18' πισω πολυ λιγη σε σχεση με 17', ειλικρινα δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο. Παντως πλεξιμο after market στεφανιου σε μαμισιο κεντρο δεν ειναι και πολυ δυσκολο, απλα δε νομιζω οτι αξιζει/χρειαζεται.
 
Top Bottom