Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
1. Δοκίμασε να χαμηλώσεις την ονομαστική συμπίεση στο 9,5:1. Τα παραμικρά πειράκια θα χτυπούν ανάποδα τα πιστόνια και θα χτυπήσει χαμηλά στον στρόφαλο σε πολύ λίγα χιλιόεμτρα. Ειδικά με τις βενζίνες που κυκλοφορούν είναι επικίνδυνο. Μη κοιτάς τα καινούργια που έχουν συμπιέσεις 11 και πάνω :1, εκείνα έχουν ECU με knock sensor που κόβουν τάχιστα το αβας σε περίπτωση νοθευμένης βενζίνης και πειράκια.

2. Έχεις κάνει πλάνισμα και έλεγχο στεγανότητας κεφαλής ? Βάλε χοντρές φλάτζες στις κεφαλές (κατασκευάζονται στην Αθήνα-Θεσσαλ custom φλάντζες σε οτιδήποτε υλικό θέλεις χαρτί-λάστιχο-μέταλο μικτό κράμα κλπ) που έχουν όρια και επιδέχονται συσφίξεις στις πρώτες χιλ. χιλομέτρων μέχρι να πατήσουν σωστά.

3. Ρύθμιζε έλεγχε τακτικά βαλβίδες μέχρι να καθήσουν και να πάρουν τις ανοχές τους.

3. Αλλαξε την καμπάνα με του xrv750.

4. Βάλε την ηλεκτρονική με την μεγαλύτερη προπορεία για να έχεις ροπές και χαμηλότερη κατανάλωση. Σε συνδυασμό με την χαμηλή ονομαστική συμπίεση δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δίνει οικονομία μέχρι και 10 % και ροπές μέχρι και 5 % επάνω, πας με μία ταχύτητα επάνω εντός πόλης κλπ κλπ.

5. Γυάλισε τους αυλούς, στα καρπυρατεράτα επιβάλλεται καθώς το μίγμα αφήνει -κολάει στα "μπιμπίκια" πολλά κατάλοιπα-μαυρίσματα και επικαθίσεις στα τοιχώματα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος της ροικής- δε "καταναλώνουν" βενζίνη τα τοιχώματα και περνάει όλο το μίγμα αέρα/βενζίνης ομαλά. Βοηθάει και στην κατανάλωση- υπερθέρμανση.

6. Τσέκαρε την πίεση λαδιού (να δεις αν τρομπάρει σωστά η αντλία λαδιού) Επίσης κοίτα για σκουριές- τζόγους της αντλίας νερού..

7. Μετά το στρώσιμο βάλε λεπτά λιπαντικά 10/40, τα honda έχουν γενικά πολύ στενές ανοχές μετάλων (0,01-0,02 honda, 0,02-0,03 BMW ακόμα και τα τελευταία μοντέλα).

8. Στρώσιμο είπαμε με απλά ορυκτέλαια. Ανοίγματα στο τέρμα ανα 200 χιλ, σταδιακά και σιγά σιγά. Στρώσιμο σε πλήρης κύκλους θερμοκρασίας, δηλ. δε πάμε μέχρι το περίπτερο και σβήνουμε, κάνουμε τουλάχιστον 50-100 χιλ. κάθε φορά που βολτάρουμε, σβήνουμε μέχρι να κρυώσει εντελώς (τουλάχιστον 1 ώρα) και τουμπαλίν. Μόνο έτσι θα πάρουν σωστά και θα "θυμούνται" τις μεταβολές θερμοκρασίας τα μέταλα σε συνάρτηση με το χρόνο.

9. Με το σασμάν έκανες τίποτα ? Υπόψιν ότι οι περισσότεροι κραδασμοί στα XL-XRV προέρχονται από την καμπάνα και είναι .. εκνευριστικοί, καθώς επηρεάζουν όλη την ήσυχη λειτουργία του μοτέρ. Ειδικά στα xlv600 και dero 1000 η κατάσταση στα σασμάν και καμπάνες είναι απερίγραπτα θορυβώδης.. Στα XRV750 παραδόξως το μοτέρ είναι πιο ήσυχο και μαλακό.

Συζήτησέ τα αυτά με το μηχανικό σου και μη διστάσεις ή βαριέσαι να ξανανοίξεις μοτέρ, θα γλυτώσεις πολλά χρήματα και ταλαιπωρία. Ειδικά αυτό με την συμπίεση να το προσέξεις οπωσδήποτε.. Στη θέση σου θα το είχα στο 9:1 για αθάνατη και ήσυχη λειτουργία και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα..
Για εξάτμιση, λαιμούς τι έχεις κάνει ?

Καλή επιτυχία :ok:

Εδιτ : Σου λέω την εμπειρία μου από παρόμοιο project που έκανα στο καρπυρατεράτο μου XLV1000 varadero πριν κάποια χρόνια αν θυμάμαι καλά το 2007.
Του διέλυσα τα σωθικά, άλλαξα πιστόνια, μπιέλες καμπάνα και σασμάν από το ψεκαστό (6άρι), χαμήλωσα την συμπίεση και μετά από 50.000 χιλ. λειτουργεί άψογα μέχρι και σήμερα..

Μη φοβάσαι να το τσιτώσεις - κοίτα το πρώτο τεστ που το έκανα μετά από 1000 χιλ. για να δω τυχόν αστοχίες στη συναρμολόγηση αλλά και πρώτες εντυπώσεις στην ομαλή και τελική απόδοση :

240 τελική 8.500 στροφές γραμμική και ήσυχη λειτουργία που δε περίμενα, τη στιγμή που μαμά βαρούσαν όλα, έκαιγε λάδια και δε ξεπερνούσε τα 225 και τις 8.000 με τελευταία σχέση στο κιβώτιο.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Γιάννη σ ευχαριστώ και πάλι για την ενασχόλησή σου και τις γνώσεις που μοιράζεσαι.

Πολυ καλή δουλειά στο Varadero!:)

1. Δοκίμασε να χαμηλώσεις την ονομαστική συμπίεση στο 9,5:1. Τα παραμικρά πειράκια θα χτυπούν ανάποδα τα πιστόνια και θα χτυπήσει χαμηλά στον στρόφαλο σε πολύ λίγα χιλιόεμτρα. Ειδικά με τις βενζίνες που κυκλοφορούν είναι επικίνδυνο. Μη κοιτάς τα καινούργια που έχουν συμπιέσεις 11 και πάνω :1, εκείνα έχουν ECU με knock sensor που κόβουν τάχιστα το αβας σε περίπτωση νοθευμένης βενζίνης και πειράκια.

2. Έχεις κάνει πλάνισμα και έλεγχο στεγανότητας κεφαλής ? Βάλε χοντρές φλάτζες στις κεφαλές (κατασκευάζονται στην Αθήνα-Θεσσαλ custom φλάντζες σε οτιδήποτε υλικό θέλεις χαρτί-λάστιχο-μέταλο μικτό κράμα κλπ) που έχουν όρια και επιδέχονται συσφίξεις στις πρώτες χιλ. χιλομέτρων μέχρι να πατήσουν σωστά.

3. Ρύθμιζε έλεγχε τακτικά βαλβίδες μέχρι να καθήσουν και να πάρουν τις ανοχές τους.
Όλη η ιστορία έγινε για να αυξηθούν τα κυβικά και κυρίως η συμπίεση μπας και πάρουμε κάτι παραπάνω από τον ασθενικό μας κινητήρα. Οπότε εκ των προτέρων έχω αποδεχτεί ότι θα χρησιμοποιώ καλύτερη βενζίνη και συγκεκριμένα τη V power της Shell. Υποτίθεται ότι είναι 97 οκτανίων και έχει πολύ μικρή διαφορά τιμής. Μετρήσεις που έκανα το τελευταίο εξάμηνο(με κακορυθμισμένο κινητήρα) μου έκαιγε 6 λιτρα/100 Κμ μικτής χρήσης. Ε, πόσα να κάψει τώρα 6,5 λιτ.? Κι αν πάρουμε υπόψη μας ότι αύξηση συμπίεσης=μεγαλύτερος βαθμός απόδοσης άρα μειωμένη κατανάλωση, τότε πιστεύω ότι θα είμαι ΟΚ.

Το κιτ της Wiseko που χρησιμοποίησα περιείχε όλες τις φλάντζες και της καύσης βέβαια. Και πολύ καλής ποιότητας.

Οι βαλβίδες θα ελέγχονται.

3. Αλλαξε την καμπάνα με του xrv750.

4. Βάλε την ηλεκτρονική με την μεγαλύτερη προπορεία για να έχεις ροπές και χαμηλότερη κατανάλωση. Σε συνδυασμό με την χαμηλή ονομαστική συμπίεση δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δίνει οικονομία μέχρι και 10 % και ροπές μέχρι και 5 % επάνω, πας με μία ταχύτητα επάνω εντός πόλης κλπ κλπ.

5. Γυάλισε τους αυλούς, στα καρπυρατεράτα επιβάλλεται καθώς το μίγμα αφήνει -κολάει στα "μπιμπίκια" πολλά κατάλοιπα-μαυρίσματα και επικαθίσεις στα τοιχώματα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος της ροικής- δε "καταναλώνουν" βενζίνη τα τοιχώματα και περνάει όλο το μίγμα αέρα/βενζίνης ομαλά. Βοηθάει και στην κατανάλωση- υπερθέρμανση.

6. Τσέκαρε την πίεση λαδιού (να δεις αν τρομπάρει σωστά η αντλία λαδιού) Επίσης κοίτα για σκουριές- τζόγους της αντλίας νερού..

7. Μετά το στρώσιμο βάλε λεπτά λιπαντικά 10/40, τα honda έχουν γενικά πολύ στενές ανοχές μετάλων (0,01-0,02 honda, 0,02-0,03 BMW ακόμα και τα τελευταία μοντέλα).

8. Στρώσιμο είπαμε με απλά ορυκτέλαια. Ανοίγματα στο τέρμα ανα 200 χιλ, σταδιακά και σιγά σιγά. Στρώσιμο σε πλήρης κύκλους θερμοκρασίας, δηλ. δε πάμε μέχρι το περίπτερο και σβήνουμε, κάνουμε τουλάχιστον 50-100 χιλ. κάθε φορά που βολτάρουμε, σβήνουμε μέχρι να κρυώσει εντελώς (τουλάχιστον 1 ώρα) και τουμπαλίν. Μόνο έτσι θα πάρουν σωστά και θα "θυμούνται" τις μεταβολές θερμοκρασίας τα μέταλα σε συνάρτηση με το χρόνο.

9. Με το σασμάν έκανες τίποτα ? Υπόψιν ότι οι περισσότεροι κραδασμοί στα XL-XRV προέρχονται από την καμπάνα και είναι .. εκνευριστικοί, καθώς επηρεάζουν όλη την ήσυχη λειτουργία του μοτέρ. Ειδικά στα xlv600 και dero 1000 η κατάσταση στα σασμάν και καμπάνες είναι απερίγραπτα θορυβώδης.. Στα XRV750 παραδόξως το μοτέρ είναι πιο ήσυχο και μαλακό.

Συζήτησέ τα αυτά με το μηχανικό σου και μη διστάσεις ή βαριέσαι να ξανανοίξεις μοτέρ, θα γλυτώσεις πολλά χρήματα και ταλαιπωρία. Ειδικά αυτό με την συμπίεση να το προσέξεις οπωσδήποτε.. Στη θέση σου θα το είχα στο 9:1 για αθάνατη και ήσυχη λειτουργία και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα..
Για εξάτμιση, λαιμούς τι έχεις κάνει ?
Η καμπάνα πρέπει να είναι η ίδια.

Ηλεκτρονικές θα δοκιμαστούν και οι 2 που έχω και όποια ταιριάξει.

Το γυάλισμα δεν έγινε για διάφορους λόγους.

Οι αντλίες θα τσεκαριστούν.

Οκ με το στρώσιμο και τα λάδια.

Με το σαζμάν τι να κάνω? Δεν έχει θέμα.

Λαιμοί οι ίδιοι, εξάτμιση μια παλιά αλλά καλή αλουμινένια Laser.

:ok:
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Πόση ήταν μαμά η συμπίεση και πόσο προβλέπεις να πάει ?
Επαναλαμβάνω για ενημέρωση, δεν την γλυτώνεις με 100άρα βενζίνη το πρόβλημα δεν είναι τα οκτάνια αλλά η νοθεία.
Αν παρατηρήσεις όλες οι μοτο του 90 είχαν συμπίεση κοντά στο 9:1 και ανέβηκαν μέχρι και 12,5:1 όταν βγήκαν οι σύγχρονες ECU που "ελέγχουν" τα πυράκια. Επίσης έχε υπόψη σου ότι μία μοτο με χαμηλή συμπίεση αποδίδει πολύ καλύτερα σε κακή βενζίνη από μία με συμπίεση στο 11:1 στην οποία δείχνει αμέσως ότι κάτι δε πάει καλά.

Προτίμησε την ηλεκτρονική με τις 2 μοίρες προπορεία για να αντισταθμίσεις τις ροπές.
Στο dero είχαμε ακριβώς το ίδιο θέμα, το συζητούσαμε 2 εβδομάδες με ανοιχτό τον κινητήρα για το συμπίεση θα του δώσουμε.
Το καρπυρατεράτο είχε 9,2:1 από μαμά το ιντζεκτιον είχε 10:1 αν θυμάμαμαι καλά. Η άνοδος αυτή οφείλονταν στις κατά 1 χιλ μακρύτερες μπιέλες, όλα τα άλλα ήταν ολόιδια (φλάντζες, πιστόνια).
Στη δική σου περίπτωση το 10,5:1 είναι το οριακό νούμερο.

Μια ιδέα για να βοηθήσω, ώστε να μη πειράξεις πιστόνια-φλάντζες μιας και τα έχεις έτοιμα, είναι να προχωρήσεις σε γυάλισμα αυλών εισαγωγής-εξαγωγής και φάγωμα υλικού στο θάλαμο καύσης των κεφαλών, τρώγοντας λίγο μέταλο αυξάνεις τον χώρο, άρα τον όγκο, αρα ανακουφίζεις και κατεβάζεις την υψηλή συμπίεση. Χώρια που θα έχεις καλύτερη πλήρωση καυσίμου στις ψηλές στροφές με οφέλη στην τελική ιπποδύναμη. Απλό και εύκολο. :)
Ακόμα οι γυαλισμένες επιφάνειες εμποδίζουν την κατακάθιση κάπνας και διατηρούν καθαρές τις κεφαλές για πολλές χιλ χιλιόμετρα.

Από λαιμούς προτίμησε τους ίδιους είναι σωστή η λύση σου, αν βάλεις φαρδύτερους θα έχεις χάλια ροπές στις χαμηλές και υπερβολκή κατανάλωση..

Καμπάνα από xrv γιατί δε βάζεις ?

Για να παρεις μεγαλύτερη ιπποδύναμη στα 650, η μόνη λύση είναι να πειράξεις λίγο τους εκκεντροφόρους. Με ένα βύθισμα +0,3mm στις βαλβίδες εισαγωγής και επιπλέον +0,8mm στις εξαγωγής το μοτέρ θα κάνει παπάδες, η δε απόδοση και το peak των αλόγων θα ανεβεί 800-1000 στροφές επάνω με +8 εως 10 άλογα.
Υπόψην το παραπάνω στροφάρισμα χειάζεται την χαμηλή συμπίεση για να μην έχει καθόλου φθορές.. θορύβους, κραδασμούς και να ανεβάζει αγόγγυστα και γραμικά την δύναμη. Υπόψη επίσης αν προχωρήσεις σε μεγαλύτερους εκκεντροφόρους, θα πρέπει ή να βάλεις σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων ή να τοποθετήσεις ροδέλες στις βάσεις τους για να έχεις έγκαιρη επαναφορά στις πολύ ψηλές στροφές. Κόστος ελάχιστο που αποδίδει δοκιμασμένα ήσυχα άλογα στις ψηλές.

Είναι κρίμα να μη κάνεις αυτές τις μικρού κόστους πινελιές μετά από τόσα ακριβά και επώνυμα ανταλλακτικά που τοποθετείς.

Το κόστος είναι κανα 100άρικο αν δώσεις γυμνές τις κεφαλές στο μηχανουργείο να σου τις περιποιηθούν με λείανση, γυαλισμα αυλών και αύξηση χώρου καύσης και άλλα 20-40 ευρώ να πάρεις τις κατάλληλες (ατσάλινες ροδέλες) ή να ζητήσεις να σου τις φτιάξουν στο μηχανουργείο για άριστο υλικό και ακριβής εφαρμογή επάνω στις πατούρες των κεφαλών για να προφορτίσεις τις βαλβίδες.

Anyway συζητάμε απλά για να έχουμε ιδέες και να κερδίσουμε γνώσεις και πληροφορίες αμφότερα :ok:

Edit. Υπάρχουν και άλλα tip που μπορείς να κάνεις στην ανάφλεξη, μιας και βάζεις μπουζί iridium μπομπορούν να σου δώσουν ένα ακόμα +5 % οικονομία. Υπόψη ότι η οικονομία δεν πάει μόνη της αλλά συνοδεύεται πάντα με καλύτερο λόγο απόδοσης/καυσιμου, που σημαίνει ότι το κέρδος είναι διπλό. Χώρια η καλύτερη και βελούδινη λειτουργία κ το γουργούρισμα ενός μοτέρ HONDA που δεν την πιάνει καμία άλλη εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Anyway συζητάμε απλά για να έχουμε ιδέες και να κερδίσουμε γνώσεις και πληροφορίες αμφότερα :ok:
Έτσι βέβαια! Μα αυτός είναι ο λόγος του ποσταρίσματος. Αν ήτανε να γίνει μονόλογος, γίνεται και στο καθρέπτη του σπιτιού μας.

Βέβαια οσον αφορά το κινητήρα, ότι έγινε, έγινε γιατί βιάζομαι επειδή μου χρειάζεται το μηχανάκι. Έχω και 2ο αλλά έχω καταθέσει πινακίδες και δε θέλω νατις πάρω πίσω τώρα.

Επειδή όμως μου άρεσε η διαδικασία και έχω κ@υλώσει και έχω αλλάξει απόψεις και για κάποια πράγματα θα προσπαθήσω να κάνω αυτό που έγραψα παραπάνω. Να πάρω ένα πεθαμένο κινητήρα και να τον στήσω από την αρχή.

Τώρα, το όλο πρότζεκτ στήθηκε με στόχο να κερθηδεί όσο γίνεται περισσότερη ροπή χαμηλά και στις μεσαίες στροφές χωρίς να με ενδιαφέρουν οι ψηλές και θέλοντας να κρατήσω τη μέγιστη απόδοση ροπής και δύναμης όσο γίνεται χαμηλότερα.
Το Africa Twin XRV 650 άλλωστε δεν φτιάχτηκε για να έχει μεγάλες τελικές και αισθάνεται άσχημα πάνω από τα 170 όπως αισθάνεται και ο αναβάτης του.
Εδώ το διάγραμμα ροπής-ιπποδύναμης. Συμπίεση 9,4:1 ενώ το κιτ της Wiseco δίνει 11:1.


Τα σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων λοιπόν τα έβαλα έχοντας στο νου αυτά που γράφεις για μεγαλύτερα βυθίσματα βαλβίδων, με τη προοπτική να βάλω αγριότερους εκκεντροφόρους από εδώ:
http://www.hordpower.com/index.php?main_page=index&cPath=1_27&zenid=61fbe808a908f8a649b95f02e0a7c4de

Όμως αυτοί έχουν σχεδιαστεί για στρήτ και πίστα και αδιαφορούν για τις χαμηλές στροφές, οπότε μελετώντας τα αποτελέσματα των δυναμομετρήσεων, άλλαξα γνώμη και δεν έβαλα εκκεντροφόρους.

Σε ότι πειράχτηκε λοιπόν, υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού αυτή η λογική.

Τώρα για τη καμπάνα που επιμένεις, δεν έχω δει διαφορά ανάμεσα σ αυτήν του XRV 650 και του XRV 750.
Μπήκαν βέβαια άλλοι δίσκοι, σκληρότερα ελατήρια, καινούργιο ρουλεμάν...

:)
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Εκκεντροφόρους μπορείς να φτιάξεις τους δικούς σου. "Τρως" το κάτω μέρος τους 0,3 xil (για την εισαγωγή) και 0,8 για την εξαγωγή. Φθηνός και εξίσου αποτελεσματικός τρόπος. Επαναρυθμίζεις βαλβίδες και είσαι έτοιμος. Οι mods εκκεντροφόροι που δείχνεις στο site είναι υπερβολικοί κανίβαλοι και θα ¨κόψουν¨τις πολύ χαμηλές όντως, ΄χωρια που θα χτυπάνε οι βαλβίδες τα πιστόνια σου. Με τους εκκεντροφόρους θα βελτιώσεις την πτώση ροπής που έχει (βλ διάγραμμα) στις μετά τις 7.500 στροφές, που πρακτικά σημαίνει ότι με φορτίο δε μπορείς να κρατήσεις υψηλές μουαγιέν (πάνω από 160km/h). Ταχύτητες που σε ανοιχτή εθνική οδό θα τις χρειαστείς, ταχύτητες που είναι αναγκαίες και σε γρήγορες προσπεράσεις.. Για την καμπάνα οκ, το ρουλεμάν, ίσως ήθελε ζύγισμα για να αποφύγεις κραδασμούς (θα δείξει), αλλά για τους εκκεντροφόρυς ξανασκέψου το λίγο, χάνει πολύ ροπή μετά τις 6.500-7.000 xil. Το peak των αλόγων θα έπρεπε να είναι στις 8.500 χιλ στροφές πρακτικά αυτο σημαίνει 62 άλογα, απολύτως θεμιτό νούμερο για 650 κυβικά.
Σορρυ επίσης που επιμένω αλλά 11,1:1 είναι υπερβολική η συμπίεση θα το πει το ποίμα αργά ή γρήγορα το μοτερ. Θα το διαπιστώσεις στην οδήγηση ώπου στις ψηλές θα σου φαίνεται "σφιχτό" το μοτέρ με κρότους και πειράκια.
Οριακά ο XRV, XLV αντέχει 10,5 :1.

Εδω εχει κάποιες ίσως χρήσιμες πληροφορίες :

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda_XRV_750(Africa_Twin)&XL_600-650_V(Transalp)_'87-02_Service_Repair_Manual.pdf

http://www.xrv650story.eu/xrv-stories/2
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εκκεντροφόρους μπορείς να φτιάξεις τους δικούς σου. "Τρως" το κάτω μέρος τους 0,3 xil (για την εισαγωγή) και 0,8 για την εξαγωγή. Φθηνός και εξίσου αποτελεσματικός τρόπος. Επαναρυθμίζεις βαλβίδες και είσαι έτοιμος. Οι mods εκκεντροφόροι που δείχνεις στο site είναι υπερβολικοί κανίβαλοι και θα ¨κόψουν¨τις πολύ χαμηλές όντως, ΄χωρια που θα χτυπάνε οι βαλβίδες τα πιστόνια σου. Με τους εκκεντροφόρους θα βελτιώσεις την πτώση ροπής που έχει (βλ διάγραμμα) στις μετά τις 7.500 στροφές, που πρακτικά σημαίνει ότι με φορτίο δε μπορείς να κρατήσεις υψηλές μουαγιέν (πάνω από 160km/h). Ταχύτητες που σε ανοιχτή εθνική οδό θα τις χρειαστείς, ταχύτητες που είναι αναγκαίες και σε γρήγορες προσπεράσεις.. Για την καμπάνα οκ, το ρουλεμάν, ίσως ήθελε ζύγισμα για να αποφύγεις κραδασμούς (θα δείξει), αλλά για τους εκκεντροφόρυς ξανασκέψου το λίγο, χάνει πολύ ροπή μετά τις 6.500-7.000 xil. Το peak των αλόγων θα έπρεπε να είναι στις 8.500 χιλ στροφές πρακτικά αυτο σημαίνει 62 άλογα, απολύτως θεμιτό νούμερο για 650 κυβικά.
Σορρυ επίσης που επιμένω αλλά 11,5:1 είναι υπερβολική η συμπίεση θα το πει το ποίμα αργά ή γρήγορα το μοτερ. Θα το διαπιστώσεις στην οδήγηση ώπου στις ψηλές θα σου φαίνεται "σφιχτό" το μοτέρ με κρότους και πειράκια.
Οριακά ο XRV, XLV αντέχει 10,5 :1.

Εδω εχει κάποιες ίσως χρήσιμες πληροφορίες :

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda_XRV_750(Africa_Twin)&XL_600-650_V(Transalp)_'87-02_Service_Repair_Manual.pdf

http://www.xrv650story.eu/xrv-stories/2
Το site που βρήκες το έχουμε φτιάξει με 2 φίλους συναφρικάνους.:happy:
Το αρθράκι για το κινητήρα είναι δικό μου. :rolleyes:
Στη θεωρία καλά πάμε, στη πράξη υπάρχει θέμα...:laugh:


Έχεις δίκιο για τις στροφές, τις μουαγιέν κλπ.

Αν καταφέρω κάποια στιγμή να βγάλω 62 άλογα στο τροχό από το κινητήρα της γριάς μου θα είμαι ευτυχής.:happy:
Μάλλον ότι είναι εφικτό καθότι οι Αμερικάνοι τα Hawk τα πάνε 80+

Ανυπομονώ να τελειώσουν οι μόντες, να το σετάρω και να γίνει δυναμομέτρηση.

Πότε νομίζεις ότι πρέπει να δυναμομετρηθεί?
Μετά από 5-6.000 Κμ ίσως?
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
....................
Πότε νομίζεις ότι πρέπει να δυναμομετρηθεί?
Μετά από 5-6.000 Κμ ίσως?
Μετά από 200 χιλ μπορείς να το δυναμομετρήσεις δεν υπάρχει θέμα για 1-2 πατήματα, ίσα ίσα επιβάλλεται το μέγιστο άνοιγμα ανα τακτικά διαστήματα. Εκεί θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου με τα μίγματα και τις καμπύλες, το peak και τις ροπές..
Υπολόγιζε καμιά 50 άλογα αν όλα έχουν κάτσει καλά.

Ψηλά θα είναι θεόσφιχτο το μοτέρ, δε μ ακούς. 11,1 είναι πολύ ψηλή συμπίεση για V κινητήρα honda 20ετίας χωρίς knock sensor. Όλοι οι καρπυρατεράτοι V των 80-90 είναι στο 9,1-9,5 μέγιστο. Τα δε αντίστοιχα injection του 2005+ είναι στο 10:1. Εύχομαι να μην απογοητευτείς. Από μπομπίνες (μετασχηματιστές) και μπουζοκαλώδια τι θα βάλεις ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μετά από 200 χιλ μπορείς να το δυναμομετρήσεις δεν υπάρχει θέμα για 1-2 πατήματα, ίσα ίσα επιβάλλεται το μέγιστο άνοιγμα ανα τακτικά διαστήματα. Εκεί θα βγάλεις τα συμπεράσματά σου με τα μίγματα και τις καμπύλες, το peak και τις ροπές..
Υπολόγιζε καμιά 50 άλογα αν όλα έχουν κάτσει καλά.

Ψηλά θα είναι θεόσφιχτο το μοτέρ, δε μ ακούς. 11,1 είναι πολύ ψηλή συμπίεση για V κινητήρα honda 20ετίας χωρίς knock sensor. Όλοι οι καρπυρατεράτοι V των 80-90 είναι στο 9,1-9,5 μέγιστο. Τα δε αντίστοιχα injection του 2005+ είναι στο 10:1. Εύχομαι να μην απογοητευτείς. Από μπομπίνες (μετασχηματιστές) και μπουζοκαλώδια τι θα βάλεις ?
Άσε να έχουμε την εμπειρία.:)

Τι προτείνεις για μετασχηματιστές και μπουζοκαλώδια?
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
καινούργιους σε πρωτη φαση και μετασχηματιστή άνοδο τάσης από 12 στα 18 V για τροφοδοσία στις μπομπίνες. Μαζί μπουζί διπλοπλάτινα διάκιδα NGK. οικονομία -5%, αμεσες ψυχρες εκκινησεις, απόδοση +2%, μηδεν ρύποι (εξακριβωμένα σε πειραμα σε ΚΤΕΟ μέτρησης καυσαερίων)!!

http://www.ebay.com/itm/Silver-Gray-Dampproof-DC12V-Step-Up-to-19V-95W-5A-Car-Power-Converter-Adaptor-/191238769960?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2c86b80d28&vxp=mtr

μπουζοκαλώδια σιλικόνης, ησυχαζεις για πάντα φθορες μηδεν, απόδοση 100% εφ όρου ζωής.

http://www.ebay.com/itm/Silicon-Ignition-Coil-Red-Ignition-Cable-Beru-1mm-7mm-By-The-Meter-Car-Moped-/321372564641?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ad34c2ca1&vxp=mtr

Αμα σ αρεσουν τα "ωραια" κ έχεις γούστο βαλτα κ θα γουσταρεις αξιοπιστία, easy function κ σταθερη απόδοση
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Συνεχίζουμε λοιπόν για να σταθεί η μοτό στα πόδια της και να δούμε τι θα γίνει.

Σήμερα βγήκε η μπροστινή ανάρτηση.



Όπως έχει αναφερθεί, το πηρουνάκι προέρχεται από ΚΤΜ 640 Enduro.
Είναι 43mm και προτιμήθηκε από το 48άρι γιατί είναι λιγότερο άκαμπτο και θεωρήθηκε ότι θα ταιριάζει καλύτερα στο σκελετό της XRV(και για τη τιμή του βέβαια να μη το παίζουμε και αφ' υψηλού;)).

Επειδή όμως ήθελα να κρατήσω τα αναλογικά όργανα(που είναι στρογγυλά, μεγαλύτερης διαμέτρου και άρα πιό όμορφα από της XRV 750), έπρεπε να αλλαχθεί το κέντρο.

Βρέθηκε λοιπόν αυτό από μοντ. 640 1999-2002.


Θα βαφτεί μαύρο για να ταιριάζει με το πίσω, θα αλλαχτούν τα εντόσθια του και τα ρουλεμάν βέβαια και θα ξαναπλεχτεί στη ζάντα της XRV.

Η όλη ιστορία γίνεται γι αυτό:


Το μπροστινό δοκιμάστηκε για 1.000κμ περίπου πριν να λυθεί η μηχανή και είχε κορυφαία συμπεριφορά σε σχέση με το απαρχαιωμένο μαμίσιο της Honda.

Απαιτούνται σκληρότερα ελατήρια βέβαια, άλλα λάδια και ότι άλλο χρειαστεί.

Φτερό θα μπεί από το αγαπημένο μου KTM, το μόνο που θα ήθελα να έχω απόλα τα μοντέλα της KTM, το 690 Rally. :happy:
Είναι πιό κλασικό και ταιριάζει καλύτερα στο XRV. Και μπαίνει και χωρίς μετατροπές, λαμάκια κλπ.

Από τη perfect fairings.

http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/ktm-690rr-front-fender-rally-fiberglass_276

:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ερωτησεις σχετικα με το WP μπροστινο:
To WP εχει μηκος απο τον αξονα του τροχου μεχρι πανω 90εκ. Το μαμα μπροστινο αν δεν κανω λαθος εχει μηκος 87εκ.
Τι εκανες με αυτην την διαφορα των 3εκ. ωστε να μην αλλαξει η καστερ? Απλα κατεβασες αντιστοιχα τις πλακες ή μηπως μειωσες την διαδρομη του WP? (το WP εχει 270χιλ και το μαμα 220χιλ διαδρομη) Αν μειωσες την διαδρομη που, πως, ποσο? εβαλες και σκληροτερα ελατηρια στο WP?
Το ιχνος ποσο αλλαξε?

Συγνωμη για τον καταιγισμο των ερωτησεων αλλα ψαχνομαι μηπως κανω το ιδιο στο ΤΑ650 μου
Κώστα το μπροστινό της 640 έχει μήκος 91,5 εκ. μετρημένο από το κέντρο του άξονα.
Το μαμά πολύ σωστά είναι 87 εκ.

Αυτό μαζεύεται από τις πλάκες, δεν είχα πρόβλημα.

Η κάστερ παραμένει σταθερή, όμως(πάντα υπάρχει ένα όμως), οι πλάκες των πηρουνιών του ΚΤΜ "βγάζουν" τα καλάμια λίγο πιό μπροστά. Ακόμα και το νύχι του καλαμιού είναι λίγο πιό έξω.

Οπότε έχουμε αλλαγή του οφφσετ


άρα και του ίχνους(τρέιλ)



και πιθανόν του μεταξονίου.

Ενδεικτικά: Μεταξόνιο----------Κάστερ--------Τρέιλ

Africa Twin XRV 650: 1550mm --- 28 μοίρες --- 110

Africa Twin XRV 750: 1565 --- 27μ 36΄ --- 113

Transalp XLV 650: 1505


Αν μπλεχτούμε μ΄αυτά τα νούμερα καήκαμε όπως καταλαβαίνεις.

Στη δική μου περίπτωση το μπροστινό "έκατσε" στη μοτό, έγινε πολύ πιο σταθερή, εμπνέει πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές και αποσβένει καλύτερα(αλοίμονο αν δε το έκανε).
Και τελικά μου "έκατσε" και μένα σαν αίσθηση, οπότε αυτό αρκεί.:happy:


Όπως είπαμε θα μπουν σκληρότερα ελατήρια λόγω αυξημένου βάρους αλλά η διαδρομή παραμένει η ίδια, δεν αλλάζει κάτι σ αυτό και γιατί άλλωστε?
 
Τελευταία επεξεργασία:

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Το νέο μπροστινό σου τα σπάει όπως κ η επιλογή ελαστικού!! μην επιμείνεις σε σκληρές αναρτήσεις θα χάσει τον χαρακτήρα του on-off k με την μεγαλη μπροστινή ζάντα που έχει, θα το χάνεις αν δεν αποσβαίνει κ αντιδρά απότομα. Ότι πιο απλό με ελατήριο μακρυάς διαδρομής κ 10ράκι λάδι είναι λειτουργικό. Στην ανάγκη βάζεις ρυθμιζόμενες ταπες στο επάνω μέρος των καλαμιών γα να ρυθμίζεις την προφόρτιση.

Από φρένα τι κάνεις τα πρωτα XRV650 και XLV600 είχαν ένα θεματάκι με το αδύναμο μονό μπροστινο δισκόφρενο, που μόλις ζεστενόταν δεν έπιανε με τίποτα.. :eek:

Με τα κάστερ, ίχνος κ οφσετ μη τρελένεσαι, είσαι εμπειρος οδηγός θα προσαρμστεις κ θα το πας όπως θέλεις εσυ το μηχανάκι.. Εκτιμώ ότι με το νέο στήσιμο θα έχεις μεγαλύτερη ευσταθεια στις ευθειες, στις υψηλές ταχύτητες και θα χάσεις ελάχιστα στα κλειστα στροφιλίκια αλλά με ενα λάστιχο χαμηλού προφιλ το ελέγχεις εύκολα με ανάποδα ελέω ύψους πλαγιάσματα, επιλογές υπάρχουν για κάθε γούστο. Απλά θα χρειαστείς καλύτερα φρένα για να το μαζεύεις στα απότομα.. Εκει στηρίζονται τα ΚΤΜ που ειναι προσανατολισμένα πλέον περισσότερο στο "on", έχουν ταξιδιωτικό χαρακτήρα..
Συγχαρητήρια για το τέλειο project σου. :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Φρένα λοιπόν.

΄Οπως αναφέρει και ο φίλος Γιάννης, τα φρένα μιας XRV 650 ποτέ δεν ήταν αρκετά.
Στη αρχή της συζήτησης ανέφερα κάποιες από τις αναζητήσεις μου στο τομέα αυτό και σε τι λύσεις είχα καταλήξει.

Στη περίπτωση αυτή, κρατήθηκε ο 300άρης δισκος της ΚΤΜ(της XRV είναι 296mm), με τη 2πίστονη δαγκάνα της Brembo, το σωληνάκι υψηλής που είχα και τη μαμά τρόμπα της Honda.



Ο συνδυασμός πέτυχε και το φρένο είναι πιό δυνατό χωρίς να χάσει σε προοδευτικότητα και αίσθηση.
Εκτός από αλλαγή τακακιών δεν θα το πειράξω άλλο.

Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει η λύση του 320άρη της ΚΤΜ με την ίδια όμως δαγκάνα(όχι τετραπίστονη) και άλλο ανταπτορα. ΟΧΙ όμως τώρα.

Επίσης, πριν ένα χρόνο την ίδια εποχή είχα αλλάξει και τα σωθικά της μπροστινής τρόμπας για όσο καλύτερη λειτουργία γίνεται.
Η ίδια δουλειά είχε γίνει και στο πίσω φρένο, προληπτικά περισσότερο.

Μ' αρέσει που μετά από 26 χρόνια απο τότε που κατασκευάστηκε η XRV, αλλάζω "προληπτικά" ανταλλακτικά.
Μετά από τόσα χρόνια η συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσυκλετών που έχουν παραχτεί δεν υπάρχουν ουτέ σαν σκόνη.
Big H.:)



Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω στο μπροστινό αν το βρω τώρα, θα ηταν ένας πλευστός δίσκος.

Απ΄ότι έχω δει τα 990 Adv. φοράνε 300άρηδες πλευστούς μπροστά, αλλά δεν έχω κάποιον γνωστό με τέτοιο μηχανάκι για να το μετρήσω αν κάνει στο κέντρο του 640.

Μήπως γνωρίζει κάποιος ιδιοκτήτης ΚΤΜ?

:thinking:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πλευστος ή οχι εφοσον η διαμετρος θα ειναι η ιδια δεν εχει καμια διαφορα στην δυναμη-αισθηση του φρεναρισματος Οι πλευστοι ειναι τετοιοι για να μην υπαρχουν μικροστρεβλωσεις σε εντονη χρηση Πεταμενα λευτα ειναι για αυτο το μηχανακι Καλυτερα επενδυσε ειτε σε καλυτερη τρομπα ειτε σε τετραπιστονη δαγκανα
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Πλευστος ή οχι εφοσον η διαμετρος θα ειναι η ιδια δεν εχει καμια διαφορα στην δυναμη-αισθηση του φρεναρισματος Οι πλευστοι ειναι τετοιοι για να μην υπαρχουν μικροστρεβλωσεις σε εντονη χρηση Πεταμενα λευτα ειναι για αυτο το μηχανακι Καλυτερα επενδυσε ειτε σε καλυτερη τρομπα ειτε σε τετραπιστονη δαγκανα
Κώστα, το πρόβλημα της XRV είναι ότι έχει 1 δίσκο και είναι βαρειά, οπότε ο κακόμοιρος ο δίσκος ζεσταίνεται εύκολα και πέφτει αισθητά η απόδοσή του και έτσι δημιουργούνται και οι μικροστρεβλώσεις που αναφέρεις.

Έχω δοκιμάσει τη λύση του πλευστού σε 2 ΑΤ και έχει χειροπιαστά καλύτερα αποτελέσματα.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Θα συνιστούσα τον 320άρη της ΚΤΜ με την τετραπίστονη δαγκάνα να λύσεις δια παντός το πρόβλημα. Με το υπάρχον setup του 300άρη απλά έχεις σταθεροποιήσει και βελτιώσει τα φρένα σου, αλλά είσαι κάτω ακόμα και από της 2ης γενιάς translap με τα διπλά μπροστινά δισκόφρενα.. Ο πλευστός δίσκος δε σου χρειάζεται αν δεν έχεις συνηθίσει να οδηγείς με τέτοια φρένα, θα δυσκολευτείς να πάρεις την αίσθηση και θα σου δίνει μία αστάθεια στα απότομα φρεναρίσματα..
Ωραίο θέμα προχώρα το, πίνουμε καφέ μαζί σου, μεσημεριανό απεριτίφ και βραδυνό ουισκάκι με ξηρούς καρπούς !! :friendship:

Είμαι σίγουρος ότι θα πάει μακρυά αυτό το project.. γιατί φαίνεσαι ανήσυχος εώς τελειομανής :ok:

Μην επηρεάζεσαι και τόσο με τις απόψεις μας, εμείς λέμε τα δικά μας ανεξαρτήτως γνώμονα για το κασέ χρημάτων, εσύ ξέρεις πόσα χρήματα θα βάλεις, απλά μερικά σημεία όπως την συμπίεση πχ. και την ηλεκτρονική με την αυξημένη προπορεία πρόσεξέ την όταν κάνεις τα πρώτα σου χιλιόμετρα. Καλό θα ήταν επίσης να κάνεις δυναμομέτρηση-καυσανάλυση αμέσως μετά από 100 χιλ. για να δεις τι συμβαίνει. Αν έχεις πυράκια θα δεις κατσάρωμα στο διάγραμμα, και με την καυσανάλυση θα δεις τι μίγμα έχεις και ρυθμίζεις επί τόπου τα καρπυρατέρ.. Α και τις βαλβίδες εξαγωγής άστες ένα κλικ πιο ανοιχτές για τα πρωτα 1000 χιλ. :)

Και το πιο δύσκολο ερώτημα (δε ξέρω αν έφτασες ακόμα εκεί).
Κάτι πρέπει να κάνεις με το κουστούμι με τις γωνίες στο πίσω μέρος που θυμίζει ταχύπλοο james bond του 60 (LoL) και τα μπροστινά φαιρινγκ που είναι σαν φτερά γαλοπούλας (..) , ταιριάζει τίποτα από το africa ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όπως λέει ο John. ....
Έχουμε εθιστεί στο θέμα αυτό
Πολλά μπράβο ρε Μάνο. ..αλλά και σε όλους τους γνώστες. .
Συνεχίστε. ....έχει μέλλον το θεμα:)

advφον!!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Θα συνιστούσα τον 320άρη της ΚΤΜ με την τετραπίστονη δαγκάνα να λύσεις δια παντός το πρόβλημα. Με το υπάρχον setup του 300άρη απλά έχεις σταθεροποιήσει και βελτιώσει τα φρένα σου, αλλά είσαι κάτω ακόμα και από της 2ης γενιάς translap με τα διπλά μπροστινά δισκόφρενα.. Ο πλευστός δίσκος δε σου χρειάζεται αν δεν έχεις συνηθίσει να οδηγείς με τέτοια φρένα, θα δυσκολευτείς να πάρεις την αίσθηση και θα σου δίνει μία αστάθεια στα απότομα φρεναρίσματα..
Σήμερα διάβαζα ένα άρθρο του Master Χοϊδά που με έκανε ν αλλάξω γνώμη και να ψάχνομαι για μεγαλύτερο δίσκο 320άρη(πλευστό πάντα, δε θέλω σχόλια;)).
Καλά τα τεχνικά που γράφει αλλά αυτό που με έπεισε ήταν το επιχείρημα του:

"Τη δοξασία «το μέγεθος δεν παίζει κανένα ρόλο» ας την αφήσουμε για τις
φεμινίστριες. Στα φρένα ισχύει ακριβώς το αντίθετο: όσο μεγαλύτερος —σε
διάμετρο— ο δίσκος, τόσο το καλύτερο, όσον αφορά, τουλάχιστον την ποιότητα
φρεναρίσματος."


Το άρθρο για όποιον ενδιαφέρεται είναι εδώ:http://library.techlink.gr/4t/article-main.asp?mag=1&issue=239&article=5811

Είναι απόλαυση το διάβασμα των άρθρων του Διονύση.:happy:

Ωραίο θέμα προχώρα το, πίνουμε καφέ μαζί σου, μεσημεριανό απεριτίφ και βραδυνό ουισκάκι με ξηρούς καρπούς !! :friendship:
Ε, βέβαια εσείς δεν έχετε τη γκρίνια της γυναίκας μου επειδή χρησιμοποιώ συνεχώς το αυτοκίνητο της.:D

Μην επηρεάζεσαι και τόσο με τις απόψεις μας, εμείς λέμε τα δικά μας ανεξαρτήτως γνώμονα για το κασέ χρημάτων, εσύ ξέρεις πόσα χρήματα θα βάλεις, απλά μερικά σημεία όπως την συμπίεση πχ. και την ηλεκτρονική με την αυξημένη προπορεία πρόσεξέ την όταν κάνεις τα πρώτα σου χιλιόμετρα. Καλό θα ήταν επίσης να κάνεις δυναμομέτρηση-καυσανάλυση αμέσως μετά από 100 χιλ. για να δεις τι συμβαίνει. Αν έχεις πυράκια θα δεις κατσάρωμα στο διάγραμμα, και με την καυσανάλυση θα δεις τι μίγμα έχεις και ρυθμίζεις επί τόπου τα καρπυρατέρ.. Α και τις βαλβίδες εξαγωγής άστες ένα κλικ πιο ανοιχτές για τα πρωτα 1000 χιλ. :)
Επηρεάζομαι! Ήδη παράγγειλα αυτά:

Και το πιο δύσκολο ερώτημα (δε ξέρω αν έφτασες ακόμα εκεί).
Κάτι πρέπει να κάνεις με το κουστούμι με τις γωνίες στο πίσω μέρος που θυμίζει ταχύπλοο james bond του 60 (LoL) και τα μπροστινά φαιρινγκ που είναι σαν φτερά γαλοπούλας (..) , ταιριάζει τίποτα από το africa ?
Επειδή όταν μιλάμε για Αfrica Τwin πρέπει να είμαστε πιό συγκεκριμένοι, καλό θα είναι να πούμε ότι εμείς οι "Αφρικάνοι" χωρίζουμε τα μηχανάκια μας σε 3 βασικές κατηγορίες, από αισθητικής πλευράς τουλάχιστον:

1. ΑΤ RD03 XRV 650, mod.1988-1989. Το δικό μου δλδ.


2. ΑΤ RD04 XRV 750, mod. 1990-1992. Αυτό δλδ:

3. AT RD07 XRV 750, mod. 1993-2002(οπότε και σταμάτησε η παραγωγή τους).


Παραβλέποντας τη προσβόλα για την αισθητική της μοτοσυκλέτας:) που έχω παντρευτεί εδώ και 17 συναπτά έτη, παραδέχομαι ότι θα ήθελα πολύ να περιορίσω τη πλαστικούρα στο πίσω μέρος της και να βάλω τα πλαινά της RD07. Εκτός όμως ότι υπάρχει κάποιος περιοριστικός παράγοντας στο πλαίσιο, όταν ξεκίνησα το project υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι οι αλλαγές που θα γίνουν θα αφορούν την ουσία και όχι την εξωτερική εμφάνιση της καλής μου.

Ίσως αργότερα...;):)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Manouel650 σε παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον και περιμένω αποτελέσματα απο το εγχείρημα. Φυσικά...να μου δοθεί η ευκαιρία να το δοκιμάσω !!
Δεν ξέρω εάν θα σε ενδιέφεραν αυτά...... τα έχω στο δικό μου !!11
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom