Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χοιδας (απο το αρθρο του στο λινκ που εβαλες):
"Εξυπακούεται ότι η «πλευστή» δαγκάνα
συνδυάζεται με ένα δίσκο σταθερά συνδεμένο στον τροχό και όχι «πλευστό»."
Τετοια δαγκανα εχεις αυτην την στιγμη Πλευστη
Αν παντως τελικα πας σε πλευστο 320αρι (αφου σου εχει "κολησει") βαλε και την τετραπιστονη των LC4 οπως λεει και ο OHNGS1100 Τοτε ομως να περιμενεις και μεγαλυτερο αρχικο δαγκωμα στο φρεναρισμα οπο οτι τωρα Κατι οχι παντα καλο!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Χοιδας (απο το αρθρο του στο λινκ που εβαλες):
"Εξυπακούεται ότι η «πλευστή» δαγκάνα
συνδυάζεται με ένα δίσκο σταθερά συνδεμένο στον τροχό και όχι «πλευστό»."
Τετοια δαγκανα εχεις αυτην την στιγμη Πλευστη
Αν παντως τελικα πας σε πλευστο 320αρι (αφου σου εχει "κολησει") βαλε και την τετραπιστονη των LC4 οπως λεει και ο OHNGS1100 Τοτε ομως να περιμενεις και μεγαλυτερο αρχικο δαγκωμα στο φρεναρισμα οπο οτι τωρα Κατι οχι παντα καλο!
Δλδ τα ΚΤΜ τα 990 Adv για παράδειγμα που φοράνε πλευστούς δίσκους έχουν σταθερές δαγκάνες?

Ποιό μοντέλο LC4 φοράει τετραπίστονη?
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δλδ τα ΚΤΜ τα 990 Adv για παράδειγμα που φοράνε πλευστούς δίσκους έχουν σταθερές δαγκάνες?

Ποιό μοντέλο LC4 φοράει τετραπίστονη?

Εννοείται! Δε μπορεί όλα να είναι πλευστά. ή ο δίσκος θα είναι, ή η δαγκάνα. Στα αυτοκίνητα είναι όλες οι δαγκάνες πλευστές. Οι δίσκοι σταθεροί. Στις μηχανές, ειδικά τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε σταθερές δαγκάνες και πλευστούς δίσκους.
Τώρα για τα ΚΤΜ δεν ξέρω λεπτομέρειες, ποιο φοράει , τι....
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εντάξει λοιπόν.:)

Τα φρένα θα κρατηθούν ως έχουν αφού δουλεύουν.

Ψάχνοντας βρήκα και αυτό:
http://www.ebay.co.uk/itm/320mm-Oversize-Brake-Bracket-Adaptor-KTM-EXC-SX-SXC-SXS-GS-MX-MXC-XC-LC4-9-BK31-/181435199091?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a3e616e73

Αντάπτορας που κάνει για oversize δίσκου σε ΚΤΜ. Μάλλον θα το χτυπήσω για μελλοντική χρήση.

Συνεχίζοντας, σήμερα πάμε στο Πέττα στη Πειραιώς για αμμοβολή.
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
για τα φρένα ήθελα από την αρχή να σου πω, αλλά λέω τι να λέω στον άνθρωπο τώρα... αλλά σε συνέτισαν άλλοι όπως και τα "γραπτά κλασικών συγγραφέων" :D
εννοείται έπρεπε να βάλεις μεγαλύτερο δίσκο (αφού δεν πας για δυο μικρότερους)
φέρε τα φρένα σου στο σήμερα, είναι η ζωή σου - ήταν πάντα το αδύναμο στοιχείο της... δεκαετίας τότε (καλά όχι μόνο αυτό, αλλά τι να κάνουμε που η σκιά της νοσταλγίας κρύβει ατέλειες καλά)
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Εντάξει λοιπόν.:)

Τα φρένα θα κρατηθούν ως έχουν αφού δουλεύουν...........
.
Μανώλη δοκίμασε την απόδοση αρχικά του 300άρη αν πιάνει καλά στο "κρύο". Αν μείνεις ικανοποιημένος δε θα χρειαστείς μεγαλύτερο δίσκο.
Μετά αν έχεις πτώση απόδοσης στο ζέσταμα η λύση είναι πανεύκολη, μέ έναν brembo δίσκο κ το λύνεις 100 %. Σταθερά φρένα σε όλες τις καταστάσεις !!

Το έχω κάνει σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα πρόβλημα με ζέσταμα φρένων, άλλαξα απλά τους δίσκους με ίδιας διαμέτρου brembo, βάζοντας και πιο σκληρά τακάκια (full μεταλικά όχι semi) και είχα άπειρη βελτίωση.. εμιστοσύνη στο φουλ. Η πτώση απόδοσης λόγω θέρμανσης είναι θέμα κράματος μετάλου και συνδυασμού με τακάκια, και όχι διαμέτρου. Με την μεγαλύτερη διάμετρο έχεις απότομο αρχικό δάγκωμα που συνεπάγεται σκληρότερες αναρτήσεις για να συνδυάσεις την πέδησ, το βύθισμα και την συνεργασία όλου του συτήματος στο μπροστινό. Οπότε οι συντηρητικές πάγιες λύσεις είναι μονόδρομος.. Λάθος που σου πρότεινα τα 320 και 4 πίστονα του KTM, εντάξει δεν είναι και αγωνιστικό το μηχανάκι σου..
300άρης brembo, λύση απλή χωρίς αποστάτες, μετατροπές και ακριβούς πειραματισμούς.. και είσαι κομπλέ.
Με το κοστούμι και τους χρωματισμούς τι θα κάνεις. Τα παρδαλα χρώματα και οι γωνίες παραπέπτουν στην κακόγουστη ενδυματολογική κιτς δεκαετία των '80!!
Για το πίσω μέρος αναφέρθκα πριν στο τελευταίο africa το οποίο πέτυχε σε σχήμα αλλά ποτέ και με κανένα συνδυασμό χρωμάτων το "τέλειο"..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μανώλη δοκίμασε την απόδοση αρχικά του 300άρη αν πιάνει καλά στο "κρύο". Αν μείνεις ικανοποιημένος δε θα χρειαστείς μεγαλύτερο δίσκο.
Μετά αν έχεις πτώση απόδοσης στο ζέσταμα η λύση είναι πανεύκολη, μέ έναν brembo δίσκο κ το λύνεις 100 %. Σταθερά φρένα σε όλες τις καταστάσεις !!

Το έχω κάνει σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα πρόβλημα με ζέσταμα φρένων, άλλαξα απλά τους δίσκους με ίδιας διαμέτρου brembo, βάζοντας και πιο σκληρά τακάκια (full μεταλικά όχι semi) και είχα άπειρη βελτίωση.. εμιστοσύνη στο φουλ. Η πτώση απόδοσης λόγω θέρμανσης είναι θέμα κράματος μετάλου και συνδυασμού με τακάκια, και όχι διαμέτρου. Με την μεγαλύτερη διάμετρο έχεις απότομο αρχικό δάγκωμα που συνεπάγεται σκληρότερες αναρτήσεις για να συνδυάσεις την πέδησ, το βύθισμα και την συνεργασία όλου του συτήματος στο μπροστινό. Οπότε οι συντηρητικές πάγιες λύσεις είναι μονόδρομος.. Λάθος που σου πρότεινα τα 320 και 4 πίστονα του KTM, εντάξει δεν είναι και αγωνιστικό το μηχανάκι σου..
Λύση απλή χωρίς αποστάτες, μετατροπές και ακριβούς πειραματισμούς..

Καλά τα λες Γιάννη κι εγώ είχα χρησιμοποιήσει παλιά Brembo και ήταν άψογος, αλλά κοστίζουν οι άτιμοι.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Καλά τα λες Γιάννη κι εγώ είχα χρησιμοποιήσει παλιά Brembo και ήταν άψογος, αλλά κοστίζουν οι άτιμοι.
Αξίζουν τα λεφτα τους εμένα με έχουν σωσει ουκ ολίγες φορές στις εθνικές οδούς στα αιφνίδια φρεναρίσματα- μποτιλιαρίσματα, είχα φρενάρισμα στο μισό της απόστασης που είχα πριν και ένιωθα ότι τα φρένα ήταν πάντα "εκει"..
Έμαθα ότι για την ασφάλεια δεν υπάρχει όριο στο κόστος.
έκανα εδιτ στο προηγούμενο μήνυμα που αφορα τον ρουχισμό της καλής σου, είναι μεγάλο το στοίχημα, θα λεγα όλα τα λεφτά για την εμφάνιση του παλιού xrv650 !!.. :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Manouel650 σε παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον και περιμένω αποτελέσματα απο το εγχείρημα. Φυσικά...να μου δοθεί η ευκαιρία να το δοκιμάσω !!
Δεν ξέρω εάν θα σε ενδιέφεραν αυτά...... τα έχω στο δικό μου !!11
Τώρα τα είδα Ηλία, μια χαρά φαίνονται. Είναι μεγαλύτερα από τα μαμίσια?
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Τώρα τα είδα Ηλία, μια χαρά φαίνονται. Είναι μεγαλύτερα από τα μαμίσια?
Καμία σχέση με τα μαμά είναι διπλάσια. Είναι σε άριστη κατάσταση. Τα λάστιχα δε, είναι αφόρετα στη ζελατίνα τους. Τα είχα πάρει 120 €. Θέλω να βάλω μοτοκροσάδικα γι αυτό τα αλλάζω!!!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Καμία σχέση με τα μαμά είναι διπλάσια. Είναι σε άριστη κατάσταση. Τα λάστιχα δε, είναι αφόρετα στη ζελατίνα τους. Τα είχα πάρει 120 €. Θέλω να βάλω μοτοκροσάδικα γι αυτό τα αλλάζω!!!
Το άλλο μου XRV φοράει αυτά της φωτό από το γνωστό BOANO. Είναι πολύ καλά για μπότες. Και έργα τέχνης βέβαια.:)


Στείλε μου αν θέλεις φωτό από τα δικά σου ή κάποιο λινκ γιατί η φωτό που ανεβάσες δεν την ανοίγει το PC μου, δε ξέρω γιατί...
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Το άλλο μου XRV φοράει αυτά της φωτό από το γνωστό BOANO. Είναι πολύ καλά για μπότες. Και έργα τέχνης βέβαια.:)


Στείλε μου αν θέλεις φωτό από τα δικά σου ή κάποιο λινκ γιατί η φωτό που ανεβάσες δεν την ανοίγει το PC μου, δε ξέρω γιατί...
Αυτά είναι
http://shop.sw-motech.com/en/by+products/Ergonomics/Footrest+Kit/index.htm
εαν θέλεις τα αλλάζουμε ,
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το άλλο μου XRV φοράει αυτά της φωτό από το γνωστό BOANO. Είναι πολύ καλά για μπότες. Και έργα τέχνης βέβαια.:)
Ωραια τα boano αλλα αν τα χρησιμοποιησεις με εντουραδικες μποτες και ειδικα σε δυσκολο χωματινο τεραιν (πχ λασπη με χαλικια) μετα απο μερικα χλμ δεν θα βλεπονται! Αντιο ανωδιωση και μοστρα
Το αυτο ισχυει και για αλλα κομματια του boano Η μοστρα δεν αντεχει στην σκληρη χρηση

Θα σου προτεινα να βαλεις μασπιε (μαζι με τα ελατηρια τους) απο καποιο ΚΤΜ Ειναι ποιοτικα και τα βρισκεις "τσαμπα" στο car
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τι λέει ο νόμος του Μέρφυ?

"Όταν είναι να πάει στραβά κάτι, θα πάει" ;)

Με πιάσανε οι ευαισθησίες μου και δε παράγγειλα κάποια ανταλλακτικά που χρειάστηκαν στη πορεία, στην Ολλανδία όπως κάνω πάντα, αλλά στη Honda της γειτονιάς μου που τα φέρνει μέσω Σαρακάκη.
Πέρασαν ήδη 3 βδομάδες και πάμε για τέταρτη...

Δεν έφτανε αυτό, ο Πέττας στο Πειραιά που κάνει αμμοβολές, ξέχασε να βάλει τα κομμάτια που του είχα πάει.
Χθες που πήγα για 2η φορά(είναι 55 Χμ από κει που μένω), είχε ξεχάσει να βάλει το κέντρο του τροχού για ηλεκτροστατική βαφή.
Οπότε χάθηκε σχεδόν όλος ο Φεβρουάριος. Σκεφτείτε να έκανα και παραπάνω εργασίες και να έμπλεκα και με άλλα μαστόρια...
Οπότε χαλαρά θα μας πιάσει το Πάσχα.
Και δε με φτάνανε όλα αυτά, τ ακούω και από τη γυναίκα μου επειδή "δανείζομαι" το αυτοκίνητό της. :UH:
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Μη λες τέτοια γιατί τρομάζει η γριά η Αφρικάνα μου...

:yew:
Όπως βλέπω δεν την ετοιμάζεις για χώμα !! Τα μαρσπιέ μου θα σου κάνουν καλύτερη δουλειά...... σκέψου
Τι λέει ο νόμος του Μέρφυ?

"Όταν είναι να πάει στραβά κάτι, θα πάει" ;)

Με πιάσανε οι ευαισθησίες μου και δε παράγγειλα κάποια ανταλλακτικά που χρειάστηκαν στη πορεία, στην Ολλανδία όπως κάνω πάντα, αλλά στη Honda της γειτονιάς μου που τα φέρνει μέσω Σαρακάκη.
Πέρασαν ήδη 3 βδομάδες και πάμε για τέταρτη...

Δεν έφτανε αυτό, ο Πέττας στο Πειραιά που κάνει αμμοβολές, ξέχασε να βάλει τα κομμάτια που του είχα πάει.
Χθες που πήγα για 2η φορά(είναι 55 Χμ από κει που μένω), είχε ξεχάσει να βάλει το κέντρο του τροχού για ηλεκτροστατική βαφή.
Οπότε χάθηκε σχεδόν όλος ο Φεβρουάριος. Σκεφτείτε να έκανα και παραπάνω εργασίες και να έμπλεκα και με άλλα μαστόρια...
Οπότε χαλαρά θα μας πιάσει το Πάσχα.
Και δε με φτάνανε όλα αυτά, τ ακούω και από τη γυναίκα μου επειδή "δανείζομαι" το αυτοκίνητό της. :UH:
Ήταν αναμενόμενο...... υπομονή !!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Όπως βλέπω δεν την ετοιμάζεις για χώμα !! Τα μαρσπιέ μου θα σου κάνουν καλύτερη δουλειά...... σκέψου
Όχι Ηλία, δεν έχω στο νου μου χώματα και τέτοιες ταλαιπωρίες. Έχω αποκτήσει μόνιμο πρόβλημα στη μέση με τα σκληρά Σουηδικά Husgvarna και τα πρώιμα KTM που καταχτυπιόμουνα στα βουνά, και από τότε μόνο V θέλω.;)
Η XRV που στήνω τώρα θα χρησιμοποιηθεί για καθημερινή χρήση, άντε και καμμιά βολτίτσα εντός Ελλάδος.

Τα μαρσπιέ του BOANO που έδειξα παραπάνω τα φοράω στη 2η μοτοσυκλέτα που έχω.

Για τα δικά σου, σου είπα αν τα πουλάς να επικοινωνήσεις με ΠΜ(προσωπικό μύνημα).:)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Μανώλη καλημέρα!! Για καλύτερη συννενόηση θα προτιμούσα τηλ. 6976344555
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μεγάλη επιτυχία σήμερα!:woot:

Μετά από 11 μέρες και πάνω από 300 Χμ πήγαινε-έλα κατάφερα να πάρω στα χέρια μου τα κομμάτια που πήγα για αμμοβολή.

Όποιος πηγαίνει πάντως εκεί πρέπει να είναι απόλυτα συγκεκριμένος στο τι θέλει να του κάνουν.
Για παράδειγμα δεν μόνωσαν το μέταλο στο μέρος που μπαίνουν μέσα τα καλάμια με αποτέλεσμα να γίνει σαγρέ.

Πριν την αμμοβολή:


Μετά:

Εκ των υστέρων μου είπε ότι θα μπορούσε και να το βάψει(ενώ στην αρχή μου έλεγε άλλα), αλλά τα πήρα και έφυγα τρέχοντας.
Θα δούμε πως θα το μαζέψω τώρα...

Α, και αν πάει κάποιος στο μάστορα αυτόν(Πέττας), να κανονίσει να μιλάει πάντα με τον ένα από τους 2 ιδιοκτήτες...;)
 
Top Bottom