Bήμα(πχ 520-525) - Kωδ.Καρέ(πχ Ζ13) -&- Κωδικός σκληρότητας (πχ C45-C49) > αναγράφονται πάνω στα γρανάζια !!!
Απο κεί κ πέρα ,υπάρχει κ κάποιος συγεκριμένος κωδικός ,ο οποίος εξειδικεύει ακόμα περισσότερο
τον άξονα που πρέπει να φορεθεί το κάθε γρανάζι.
Να το εξειδικεύσουμε για το Transalp.
Προτεινόμενο κ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του άξονα του ΤΑ ,είναι το απο κάτω.
(Δώστε βάση σε όλες τις διαστάσεις)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν κάποια στιγμή ,ένας "μάστορας" βάλει ,ή ένας πωλητής ανταλλακτικών δώσει στον αναβάτη για να το βάλει ,το απο κάτω ,
το γρανάζι θα κουμπώσει μιά χαρά ,αφού καρέ + βήμα είναι τα ίδια.
Το πάχος όμως
αυτού του γραναζιού (άρα κ του καρέ) είναι
10,2mm έναντι 13,5mm του σωστού.
Υπάρχει λοιπόν πολύ σοβαρή πιθανότητα αυτή η παράμετρος να δημιουργήσει μή προβλεπόμενη φθορά στο καρέ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Απο την άλλη πλευρά ,το απο κάτω γρανάζι ,επίσης φωλιάζει μιά χαρά στον άξονα του ΤΑ (βλ.βήμα & διαστάσεις καρέ)
και πιθανά να μπορεί να δώσει κ λύση μακροημέρευσης του άξονα,
ή λύση
χωρίς λύσιμο μοτέρ ,σε κάποιο φθαρμένο καρέ ,
αφού λόγω του
μεγαλύτερου πάχους του (17,5mm) θα πατήσει σε μεγαλύτερο (βλ.πρόβλεψη) ή σε καλό κομμάτι του καρέ (βλ.περίπτωση φθοράς καρέ)
Βέβαια θα χρειαστεί κάποια τροποποίηση σε βάση κ βίδες στήριξης κ τρύπημα του γραναζιού.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν ,είναι ότι ,
ΑΝ μπεί το
ΣΩΣΤΟ γρανάζι ,ανεξαρτήτως μάρκας ,
ΔΕΝ νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.
Απο την άλλη
Η πεποίθηση οτι
ΜΟΝΟ "μαμά" γρανάζι γιά νο προμπλέμο ,πηγάζει απο τον
μηδενισμό πιθανότητας τοποθέτησης συμβατού -αλλά όχι απολύτως σωστού γραναζιού- ,λόγω άγνοιας ή αδιαφορίας ,μαστόρων ή αναβατών.