Αξιοπιστία Transalp?

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Αυτο το επαθε γιατι φοραγε αλω γρανάζι μπροστα φορανε μονο το μαμα Honda και τίποτε άλλο και το transalp και τα Africa πίσω βαζεις οτι θες.γιατι το μαμα κουμπώνει ακριβώς εχει και το λάστιχο απέξω και δεν εχει έτσι καθολου τζογους και βέβαια δεν κανει και θόρυβο.
Ο λόγος που τα ΤΑ έχουν ευπάθεια σε αυτό το σημείο είναι αυτό που περιέγραψε ο Konkos-της. Πολύ τεντωμένη αλυσίδα η οποία σε συνδυασμό με συνεχόμενα δικάβαλα και βουαλά το πρόβλημα!

christof40 respect για την εικονογραφημένη λύση του προβλήματος!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
:eek::eek: Τί έπαθε το δύσμοιρο; Καλά Χριστουγεννιάτικα θα το "σφάξετε"; :happy:

Εγώ το είπα ψιλο-αστιευόμενος αλλά όντως θα μ' ενδιέφερε να το κάνω/ουμε κάποια στιγμή ώστε να μάθω 5 πράματα!
Μπορούμε να το συζητήσουμε αν σ' ενδιαφέρει και σένα! :)
σαν κλασσικο ktm που σεβεται τον εαυτο του εχει κατι διαροες λαδιου απο τους κυλινδρους,κατι βηξιματα στα ιντζεκσιον κλπ.
απ την αλλη,επειδη θελουμε το καλοκαιρι να παμε καποιο ταξιδακι εξωτερικο,ειπαμε να το <φτιαξουμε> λιγο το ktm,να του δωσουμε καμια 15-20 αλογακια
ακομα,για να μπορει να με ακολουθει αξιοπρεπες με το transalp μου στο ταξιδι :roflmao::laugh:

υ.γ γιαννη οποτε θελεις να σου φτιαξω το xr μου το φερνεις και στο φτιαχνω
δεν ξερω αν το γνωριζεις αλλα αυτην την δουλεια κανω τωρα (μηχανικος μοτο στο σπιτι μου):muted:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Πάντα μαμίσιο μπροστινό γρανάζι παιδιά!
Η ζημιά που περιέγραψες είναι η κύρια αιτία από την οποία πάρα πολλά Africa Twin kai Transalp έχουν πάρει το δρόμο για δυάλυση(δεν συμφέρει η επισκευή τους σε συνεργείο).

Η κατάσταση του άξονα του μπροστινού γραναζιού πρέπει να είναι το Νο 1 σημείο που ψάχνεται κατά την αγορά μεταχειρισμένης ΑΤ και ΤΑ.

Γιαυτό και έχουν βγεί λύσεις όπως αυτή:

http://www.kkbike.eu/en/special-sections/62-kkbike-saver-for-africa-twin-750-countershaft.html

:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Πάντα μαμίσιο μπροστινό γρανάζι παιδιά!
Η ζημιά που περιέγραψες είναι η κύρια αιτία από την οποία πάρα πολλά Africa Twin kai Transalp έχουν πάρει το δρόμο για δυάλυση(δεν συμφέρει η επισκευή τους σε συνεργείο).

Η κατάσταση του άξονα του μπροστινού γραναζιού πρέπει να είναι το Νο 1 σημείο που ψάχνεται κατά την αγορά μεταχειρισμένης ΑΤ και ΤΑ.

Γιαυτό και έχουν βγεί λύσεις όπως αυτή:

http://www.kkbike.eu/en/special-sections/62-kkbike-saver-for-africa-twin-750-countershaft.html

:)
Oπως αναφερθηκε και παραπανω καμια σημασια για την φθορα του αξονα δεν εχει αν το γραναζι ειναι το γνησιο ή (το ποιοτικο) αφτερ μαρκετ
Η ζημια προερχεται απο την ασχετοσυνη του ιδιοκτητη

Το μαμα γραναζι (και την αλυσιδα) το αλλαξα στα 72.000 χλμ και φυσικα μετα απο τοσες δεκαδες χιλ χλμ δεν ειχε πια σωστη εφαρμογη με τον αξονα Το αντιθετο Ειχε τοσα μποσικα που θα επρεπε ο αξονας να ειχε γινει κ@λος Αντιθετα ηταν σε αριστη κατασταση και το αφτερ μαρκετ γραναζι (JT) μπηκε και φωλιασε σφηνωτα! Μετα απο περιπου 33.000 χλμ με το JT και συνολικα 105.000 χλμ στην πλατη του ο αξονας ειναι ακομα σαν καινουριος
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Oπως αναφερθηκε και παραπανω καμια σημασια για την φθορα του αξονα δεν εχει αν το γραναζι ειναι το γνησιο ή (το ποιοτικο) αφτερ μαρκετ
Η ζημια προερχεται απο την ασχετοσυνη του ιδιοκτητη

Το μαμα γραναζι (και την αλυσιδα) το αλλαξα στα 72.000 χλμ και φυσικα μετα απο τοσες δεκαδες χιλ χλμ δεν ειχε πια σωστη εφαρμογη με τον αξονα Το αντιθετο Ειχε τοσα μποσικα που θα επρεπε ο αξονας να ειχε γινει κ@λος Αντιθετα ηταν σε αριστη κατασταση και το αφτερ μαρκετ γραναζι (JT) μπηκε και φωλιασε σφηνωτα! Μετα απο περιπου 33.000 χλμ με το JT και συνολικα 105.000 χλμ στην πλατη του ο αξονας ειναι ακομα σαν καινουριος
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι για τη συγκεκριμμένη ζημιά ευθύνεται η ασχετοσύνη και η απροσεξία πολλών ιδιοκτητών.

Έχει παρατηρηθεί όμως ότι με την ίδια κακή συμπεριφορά του ιδιοκτήτη, με το μαμά γρανάζι η ζημιά που προκαλείται στον άξονα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο με τα after market γρανάζια. Ίσως η Honda χρησιμοποιεί πιό "μαλακό" μέταλο στα γρανάζια της, και τη "πίνει" το γρανάζι αντί για τον άξονα(τα μπόσικα που αναφέρεις παραπάνω).

Καλό είναι λοιπόν να χρησιμοποιούμε original Honda μπροστινό γρανάζι καθότι όπως λέει και ο σοφός λαός, όποιος φυλάει τα ρούχα του...

:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι για τη συγκεκριμμένη ζημιά ευθύνεται η ασχετοσύνη και η απροσεξία πολλών ιδιοκτητών.
Και μαστόρων να προσθέσω.
Γιατί η πλειοψηφία των αναβατών είναι χρήστες ,και αφήνουν την συντήρηση στα χέρια των "ειδικών".

Έχει παρατηρηθεί όμως ότι με την ίδια κακή συμπεριφορά του ιδιοκτήτη, με το μαμά γρανάζι η ζημιά που προκαλείται στον άξονα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο με τα after market γρανάζια.
Πώς ακριβώς παρατηρήθηκε/μετρήθηκε αυτό ???
Υπήρξε κάποια στατιστική καταγραφή ?
Με ποιόν τρόπο ?
Διαφορετικός ιδιοκτήτης = άλλη χρήση/μεταχείριση/συντήρηση/γνώση/άποψη.
Δεν βλέπω τρόπο στατιστικής παρατήρησης του φαινομένου ,λόγω μη δυνατότητας ένταξης στην εξίσωση ασφαλών δεδομένων.


Ίσως η Honda χρησιμοποιεί πιό "μαλακό" μέταλο στα γρανάζια της, και τη "πίνει" το γρανάζι αντί για τον άξονα(τα μπόσικα που αναφέρεις παραπάνω).

Καλό είναι λοιπόν να χρησιμοποιούμε original Honda μπροστινό γρανάζι καθότι όπως λέει και ο σοφός λαός, όποιος φυλάει τα ρούχα του...

:)
:pointu: Nα'σαι καλά ρε φιλαράκι....μ'έκανες κ γέλασα ,και το γέλιο είναι ΖΩΗ. :yew:


Να μιλήσουμε σοβαρά τώρα.
Ούτε η Χόνδα ,ούτε η Μπουζούκι ,ούτε η Γιαμάπα ,ούτε η ....όποια φίρμα κατασκευής μοτοσυκλετών ,κατασκευάζει γρανάζια.

Το εμπρός γρανάζι που φοράνε τα ΤΑ/ΑΤ (και όχι μόνο) ,είναι της SunStar Japan. (εταιρία κατασκευής γραναζιών)
Το οποίο γρανάζι ,το βρίσκεις κ στα after market μαγαζά ,ακριβώς το ίδιο ,ακόμα και με το ενσωματωμένο λάστιχο απόσβεσης θορύβου ,με συσκευασία SunStar αντί για Χόνδα ,κ το πληρώνεις σχεδόν στη μισή τιμή.
Αυτό τι σημαίνει δηλαδή?
Επειδή δεν γράφει Χόνδα η ζελατίνα της συσκευασίας ,είναι και άλλο γρανάζι ?
ΟΧΙ βέβαια!!!

Τα πρωτόκολλα κατασκευής γραναζιών είναι συγκεκριμένα.
Η κάθε Χόνδα ,απλά αποφασίζει ,ποιό πρωτόκολλο γραναζιού (καρέ-βήμα-σκληρότητα μετάλλου) είναι το κατάλληλο για την εκάστοτε μοτοσυκλέτα της ,κ φτιάχνει τον κατάλληλο άξονα στο μοτέρ της ,για να υποδεχτεί το ανάλογο γρανάζι ,του εκάστοτε κατασκευαστή γραναζιών.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ,το πρόβλημα προκύπτει απο σχεδιαστικό λάθος της Χόνδα.
Λάθος σχεδιασμός καρέ (10α του χιλιοστού είναι αρκετά) -ή- Λάθος σχεδιασμός πάκτωσης γραναζιού -ή- Αστοχία κατασκευής καρέ -ή- Αστοχία υλικού του άξονα
-ή- συνδιασμός περισσότερων απο τα απο πάνω.

Αυτιά......;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Και μαστόρων να προσθέσω.
Γιατί η πλειοψηφία των αναβατών είναι χρήστες ,και αφήνουν την συντήρηση στα χέρια των "ειδικών".


Πώς ακριβώς παρατηρήθηκε/μετρήθηκε αυτό ???
Υπήρξε κάποια στατιστική καταγραφή ?
Με ποιόν τρόπο ?
Διαφορετικός ιδιοκτήτης = άλλη χρήση/μεταχείριση/συντήρηση/γνώση/άποψη.
Δεν βλέπω τρόπο στατιστικής παρατήρησης του φαινομένου ,λόγω μη δυνατότητας ένταξης στην εξίσωση ασφαλών δεδομένων.



:pointu: Nα'σαι καλά ρε φιλαράκι....μ'έκανες κ γέλασα ,και το γέλιο είναι ΖΩΗ. :yew:


Να μιλήσουμε σοβαρά τώρα.
Ούτε η Χόνδα ,ούτε η Μπουζούκι ,ούτε η Γιαμάπα ,ούτε η ....όποια φίρμα κατασκευής μοτοσυκλετών ,κατασκευάζει γρανάζια.

Το εμπρός γρανάζι που φοράνε τα ΤΑ/ΑΤ (και όχι μόνο) ,είναι της SunStar Japan. (εταιρία κατασκευής γραναζιών)
Το οποίο γρανάζι ,το βρίσκεις κ στα after market μαγαζά ,ακριβώς το ίδιο ,ακόμα και με το ενσωματωμένο λάστιχο απόσβεσης θορύβου ,με συσκευασία SunStar αντί για Χόνδα ,κ το πληρώνεις σχεδόν στη μισή τιμή.
Αυτό τι σημαίνει δηλαδή?
Επειδή δεν γράφει Χόνδα η ζελατίνα της συσκευασίας ,είναι και άλλο γρανάζι ?
ΟΧΙ βέβαια!!!

Τα πρωτόκολλα κατασκευής γραναζιών είναι συγκεκριμένα.
Η κάθε Χόνδα ,απλά αποφασίζει ,ποιό πρωτόκολλο γραναζιού (καρέ-βήμα-σκληρότητα μετάλλου) είναι το κατάλληλο για την εκάστοτε μοτοσυκλέτα της ,κ φτιάχνει τον κατάλληλο άξονα στο μοτέρ της ,για να υποδεχτεί το ανάλογο γρανάζι ,του εκάστοτε κατασκευαστή γραναζιών.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ,το πρόβλημα προκύπτει απο σχεδιαστικό λάθος της Χόνδα.
Λάθος σχεδιασμός καρέ (10α του χιλιοστού είναι αρκετά) -ή- Λάθος σχεδιασμός πάκτωσης γραναζιού -ή- Αστοχία κατασκευής καρέ -ή- Αστοχία υλικού του άξονα
-ή- συνδιασμός περισσότερων απο τα απο πάνω.

Αυτιά......;)

Ευτυχώς που υπάρχουν έξυπνοι και πονηρεμένοι αναβάτες μοτοσυκλέτας όπως εσύ και μαθαίνουμε κι εμείς οι υπόλοιποι.;)

Και του χρόνου με υγεία.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
Ευτυχώς που υπάρχουν έξυπνοι και πονηρεμένοι αναβάτες μοτοσυκλέτας όπως εσύ και μαθαίνουμε κι εμείς οι υπόλοιποι.;)

Και του χρόνου με υγεία.
Δεν τίθεται θέμα "εξυπνάδας" ούτε κ "πονηριάς" φίλε μου.
Την μάρκα του γραναζιού ,την γράφει επάνω του το ίδιο το γρανάζι.;)


Υγεία πάνω απ'όλα ,και γιά ΟΛΟΝ τον κόσμο. :friendship:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το γραναζι που παραγγελνει η χονδα στη σανσταρ δεν ειναι απαραιτητα ιδιο σε σκληροτητα με αυτο που η δευτερη διαθετει στο εμποριο και ειναι πανομοιο οπτικα.Μεχρι εδω ξερω!

adv phone
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
Το γραναζι που παραγγελνει η χονδα στη σανσταρ δεν ειναι απαραιτητα ιδιο σε σκληροτητα με αυτο που η δευτερη διαθετει στο εμποριο και ειναι πανομοιο οπτικα.Μεχρι εδω ξερω!
Bήμα(πχ 520-525) - Kωδ.Καρέ(πχ Ζ13) -&- Κωδικός σκληρότητας (πχ C45-C49) > αναγράφονται πάνω στα γρανάζια !!!
Απο κεί κ πέρα ,υπάρχει κ κάποιος συγεκριμένος κωδικός ,ο οποίος εξειδικεύει ακόμα περισσότερο τον άξονα που πρέπει να φορεθεί το κάθε γρανάζι.

Να το εξειδικεύσουμε για το Transalp.

Προτεινόμενο κ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του άξονα του ΤΑ ,είναι το απο κάτω.
(Δώστε βάση σε όλες τις διαστάσεις)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν κάποια στιγμή ,ένας "μάστορας" βάλει ,ή ένας πωλητής ανταλλακτικών δώσει στον αναβάτη για να το βάλει ,το απο κάτω ,
το γρανάζι θα κουμπώσει μιά χαρά ,αφού καρέ + βήμα είναι τα ίδια.

Το πάχος όμως αυτού του γραναζιού (άρα κ του καρέ) είναι 10,2mm έναντι 13,5mm του σωστού.
Υπάρχει λοιπόν πολύ σοβαρή πιθανότητα αυτή η παράμετρος να δημιουργήσει μή προβλεπόμενη φθορά στο καρέ.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απο την άλλη πλευρά ,το απο κάτω γρανάζι ,επίσης φωλιάζει μιά χαρά στον άξονα του ΤΑ (βλ.βήμα & διαστάσεις καρέ)

και πιθανά να μπορεί να δώσει κ λύση μακροημέρευσης του άξονα,
ή λύση χωρίς λύσιμο μοτέρ ,σε κάποιο φθαρμένο καρέ ,
αφού λόγω του μεγαλύτερου πάχους του (17,5mm) θα πατήσει σε μεγαλύτερο (βλ.πρόβλεψη) ή σε καλό κομμάτι του καρέ (βλ.περίπτωση φθοράς καρέ)
Βέβαια θα χρειαστεί κάποια τροποποίηση σε βάση κ βίδες στήριξης κ τρύπημα του γραναζιού.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν ,είναι ότι ,
ΑΝ μπεί το ΣΩΣΤΟ γρανάζι ,ανεξαρτήτως μάρκας ,ΔΕΝ νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.

Απο την άλλη
Η πεποίθηση οτι ΜΟΝΟ "μαμά" γρανάζι γιά νο προμπλέμο ,πηγάζει απο τον μηδενισμό πιθανότητας τοποθέτησης συμβατού -αλλά όχι απολύτως σωστού γραναζιού- ,λόγω άγνοιας ή αδιαφορίας ,μαστόρων ή αναβατών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Bήμα(πχ 520-525) - Kωδ.Καρέ(πχ Ζ13) -&- Κωδικός σκληρότητας (πχ C45-C49) > αναγράφονται πάνω στα γρανάζια !!!
Απο κεί κ πέρα ,υπάρχει κ κάποιος συγεκριμένος κωδικός ,ο οποίος εξειδικεύει ακόμα περισσότερο τον άξονα που πρέπει να φορεθεί το κάθε γρανάζι.

Να το εξειδικεύσουμε για το Transalp.

Προτεινόμενο κ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του άξονα του ΤΑ ,είναι το απο κάτω.
(Δώστε βάση σε όλες τις διαστάσεις)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν κάποια στιγμή ,ένας "μάστορας" βάλει ,ή ένας πωλητής ανταλλακτικών δώσει στον αναβάτη για να το βάλει ,το απο κάτω ,
το γρανάζι θα κουμπώσει μιά χαρά ,αφού καρέ + βήμα είναι τα ίδια.

Το πάχος όμως αυτού του γραναζιού (άρα κ του καρέ) είναι 10,2mm έναντι 13,5mm του σωστού.
Υπάρχει λοιπόν πολύ σοβαρή πιθανότητα αυτή η παράμετρος να δημιουργήσει μή προβλεπόμενη φθορά στο καρέ.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απο την άλλη πλευρά ,το απο κάτω γρανάζι ,επίσης φωλιάζει μιά χαρά στον άξονα του ΤΑ (βλ.βήμα & διαστάσεις καρέ)

και πιθανά να μπορεί να δώσει κ λύση μακροημέρευσης του άξονα,
ή λύση χωρίς λύσιμο μοτέρ ,σε κάποιο φθαρμένο καρέ ,
αφού λόγω του μεγαλύτερου πάχους του (17,5mm) θα πατήσει σε μεγαλύτερο (βλ.πρόβλεψη) ή σε καλό κομμάτι του καρέ (βλ.περίπτωση φθοράς καρέ)
Βέβαια θα χρειαστεί κάποια τροποποίηση σε βάση κ βίδες στήριξης κ τρύπημα του γραναζιού.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν ,είναι ότι ,
ΑΝ μπεί το ΣΩΣΤΟ γρανάζι ,ανεξαρτήτως μάρκας ,ΔΕΝ νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.

Απο την άλλη
Η πεποίθηση οτι ΜΟΝΟ "μαμά" γρανάζι γιά νο προμπλέμο ,πηγάζει απο τον μηδενισμό πιθανότητας τοποθέτησης συμβατού -αλλά όχι απολύτως σωστού γραναζιού- ,λόγω άγνοιας ή αδιαφορίας ,μαστόρων ή αναβατών.
Πολύ καλή ανάλυση Κώστα!Φθορές άξονα έχουν παρατηρηθεί και σε XR650L-NX650 και ίσως FMX,SLR κλπ που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα χωρίς όμως να σχετίζονται μεταξύ τους.πχ XR650L με μόλις 12.000χλμ(άρα με τα γνήσια αλυσιδογράναζα) παρουσίασε μικρή φθορά που σε άλλους παρουσιάζεται μετά απο δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.Αν ήταν αστοχία υλικού,κακής συντήρησης δεν ξέρω.Ο ιδιοκτήτης του έβαλε aftermarket γρανάζι(PBR) απο XR650R το οποίο έχει μεγαλύτερο πάχος(καλύτερη εφαρμογή) και μετά απο άλλα 12.000χλμ ο άξονας δεν επιδεινώθηκε άρα συνεχίζει με τέτοιου τύπου γρανάζι.
Όταν πήρα το δικό μου είχε 50.000χλμ και φόραγε μπροστά SUNSTAR (BTW έχει απίθανο φινίρισμα σε σχέση με το JT) το οποίο παρ'ολο που ήταν άψογο το άλλαξα μαζί με το πίσω+ την αλυσίδα.Απο τότε χρησιμοποιώ μόνο JT,έχω κάνει περίπου άλλα 60.000(εκ των οποίων κάποια αρκετά ζόρικα)και ο άξονας είναι όπως την πρώτη ημέρα που το πρωτοπήρα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
αφου αναλυσαμε διεξωδικα τα περι γραναζιων....
λεω να βαλω εδω, ισως την μοναδικη αναβαθμιση που εχει ουσια στο τρανσαλπ...
παραμονη πρωτοχρονιας μου ηρθαν σπιτι μου απο ιταλια.


αφου φαγαμε,ηπιαμε και χασαμε τα λεφτα μας στα χαρτια την παραμονη και ανημερα της πρωτοχρονιας,ειπα να βαλω τα ελατηρια στο τρανσαλπ για
αποτοξινωση

σε λιγα λεπτα τα ειχα λυσει και τα εβαλα στην υπογα για τα περαιτερω...
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
βγαζοντας τα ελατηρια της μανας του εξω, το πρωτο πραγμα που ειδα ηταν οτι τα χοντα ελατηρια ειναι γραμμικα (το διπλοτσεκαρισα και την επομενη μερα που
αλλαξα λαδια και φυσουνες στου τακη του ξαδελφου το τρανσαλπ)
αλλο που ειδα ηταν οτι τα μαμα ελατηρια εχουν παχος 5,0mm ενω τα hyperpro 5.3mm
επισης τα μαμα ειναι κοντυτερα κατα 2,5cm.




εβγαλα τα λαδια και τα αφησα να στραγγιξουν
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
αφου τα γυρισα αναποδα και τρομπαρισα πολλες φορες τα πηρουνια προκειμενου να αδειασουν τα λαδια απο μεσα,τα αφησα αναποδα με κατεβασμενα τα καλαμια
για να στραγγιξουν καλα.
αφου ειδα οτι δεν ηταν ιδιαιτερα βρωμικα τα λαδια που εβγαλα,δεν προχωρησα να λυσω τα πηρουνια ολοκληρωτικα.
εβαλα 100-200ml καινουργια λαδια σε καθε πηρουνι, τρομπαρισα καλα και μετα τα εβγαλα ωστε να καθαρισω καλα τα πηρουνια.

αφου καθαρισα καλα και εξωτερικα τα πηρουνια,εβγαλα τις ξυστρες για να δω την κατασταση των τσιμουχων-ασφαλειων

αψογες ηταν,ετσι εβαλα γρασσο σιλικονης στις ξυστρες και τις εδεσα ξανα.
να προσθεσω οτι οι ξυστρες του τρανσαλπ επειδη ειναι εξωτερικα μεταλλικες για να τις βγαλουμε,τις χτυπαμε με ενα κατσαβιδι και σφυρακι ελαφρα στα πλαγια
μεχρι να δουμε να ξεκολλαει ελαχιστα απο την μποτα,επειτα με ενα λεπτο ισιο κατσαβιδι,σιγα-σιγα την ανοιγουμε μεχρι να βγει.
στην τοποθετηση,απλα την ματσολιαζουμε μεχρι να πατησει...



 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja

αφου εβγαλα και την πισω αναρτηση,πηγα στο μαγαζι του ξαξα τακη για να βγαλω-βαλω το ελατηριο




τοποθετημενα,ετοιμα με τα αυτοκολλητα του

 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ωρε γλέντια. .......στην επόμενη χωματοβολτα.:D
εχω φτιαξει και ψηλοφτερο για το τρανσαλπακι για να μην ξανασαβουριαστω στην λασπη
για τον δρομο περιμενω να μου φερουν ενα νιτρομπουκαλο:laugh::laugh:
 
Top Bottom