Tener-ίσιος
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- BMW R1200 GS LC
Πριν από 10 και χρόνια είχαμε ξεκινήσει το ψάξιμο για τον ιμάντα, μαζί με έναν φίλο μηχανικό, στην προσπάθειά μας να αποφύγουμε το νταβατζιλίκι της αντιπροσωπείας (Θεσσαλονίκη) που ζητούσε τότε 48€ μόνο για τον ιμάντα συν τα περαστικά, δεν θυμάμαι πόσα.. (Περαστικά τους ακόμη με περιμένουν.)
Τότε διαπιστώσαμε κάποια πράγματα στην αναζήτηση αυτή. Αφού κόψαμε κάνα δυο ιμάντες των 7-8 € που δεν ήταν αρκετά ελαστικοί κατά την τοποθέτηση, διαπιστώσαμε ότι θα πρέπει να ψάξουμε για κάτι τέτοιο κατ'αρχην. Ελαστικό ιμάντα. Εκεί άρχισαν οι "ειδικοί" να μας κοιτάνε περίεργα και να μασάνε τα λόγια τους.
Τότε πήγα κατευθείαν στην χονδρική της continental και εξήγησα τι ήθελα. Ο πωλητής μου ζήτησε δείγμα γιατί δεν το γνώριζε με τα χαρακτηριστικά που του είπα. Μετά από ψάξιμο του πωλητή 2 μέρες, μου εξηγεί τι συνέβαινε. Οι ελαστικοί ιμάντες ήταν κάτι σχετικά καινούριο τότε για αυτήν τη χρήση. Είχε ήδη παραγγείλει για μένα τον ιμάντα που χρειαζόμουνα αλλά παραδόξως είχε άλλο νούμερο αντί για 582 που είχε ο μανισιος. (Το 4pk ήταν το ίδιο και έχει να κάνει με τις αυλακώσεις)
Κάτι σε 610 αν θυμάμαι καλά. Βάζοντας τους ιμάντες δίπλα δίπλα ήταν ολόιδιοι. Η διαφορά είχε να κάνει με τον τρόπο μέτρησης της περιμέτρου του ιμάντα. Στην μια περίπτωση μετριόταν εσωτερικά και στην άλλη εξωτερικά. Απλά τότε το 582 ήταν πατενταρισμένο από την BMW στην Continental για αυτό και δεν το εύρισκε ο πωλητής στις λίστες του. Ο άλλος, ίδιος της Continental με τη διαφορετική μέτρηση κόστιζε τότε 17€. Διαφορά χαοτική με τα 48€ του πατενταρισμένου της BMW σε μια εποχή που το 2007 δεν υπήρχαν και πολλά GS με 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα βλέπω εδώ πια, και οι τιμές πέσανε κι άλλο και η κωδικοποίηση του ιμάντα είναι πλέον ίδια με της BMW.
Από τότε εκείνον τον ιμάντα έχω και οσονούπο πρέπει να τον αλλάξω. Όταν με το καλό το κάνω θα ανεβάσω φωτογραφίες με τον κωδικό του ιμάντα.
Αυτά τα πολλά για την ιστορία, αλλά και για το πώς λειτουργούν κάποια πράγματα σε σχέση με τα αναλώσιμα ανταλλακτικά και τις αντιπροσωπείες.
Τότε διαπιστώσαμε κάποια πράγματα στην αναζήτηση αυτή. Αφού κόψαμε κάνα δυο ιμάντες των 7-8 € που δεν ήταν αρκετά ελαστικοί κατά την τοποθέτηση, διαπιστώσαμε ότι θα πρέπει να ψάξουμε για κάτι τέτοιο κατ'αρχην. Ελαστικό ιμάντα. Εκεί άρχισαν οι "ειδικοί" να μας κοιτάνε περίεργα και να μασάνε τα λόγια τους.
Τότε πήγα κατευθείαν στην χονδρική της continental και εξήγησα τι ήθελα. Ο πωλητής μου ζήτησε δείγμα γιατί δεν το γνώριζε με τα χαρακτηριστικά που του είπα. Μετά από ψάξιμο του πωλητή 2 μέρες, μου εξηγεί τι συνέβαινε. Οι ελαστικοί ιμάντες ήταν κάτι σχετικά καινούριο τότε για αυτήν τη χρήση. Είχε ήδη παραγγείλει για μένα τον ιμάντα που χρειαζόμουνα αλλά παραδόξως είχε άλλο νούμερο αντί για 582 που είχε ο μανισιος. (Το 4pk ήταν το ίδιο και έχει να κάνει με τις αυλακώσεις)
Κάτι σε 610 αν θυμάμαι καλά. Βάζοντας τους ιμάντες δίπλα δίπλα ήταν ολόιδιοι. Η διαφορά είχε να κάνει με τον τρόπο μέτρησης της περιμέτρου του ιμάντα. Στην μια περίπτωση μετριόταν εσωτερικά και στην άλλη εξωτερικά. Απλά τότε το 582 ήταν πατενταρισμένο από την BMW στην Continental για αυτό και δεν το εύρισκε ο πωλητής στις λίστες του. Ο άλλος, ίδιος της Continental με τη διαφορετική μέτρηση κόστιζε τότε 17€. Διαφορά χαοτική με τα 48€ του πατενταρισμένου της BMW σε μια εποχή που το 2007 δεν υπήρχαν και πολλά GS με 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα βλέπω εδώ πια, και οι τιμές πέσανε κι άλλο και η κωδικοποίηση του ιμάντα είναι πλέον ίδια με της BMW.
Από τότε εκείνον τον ιμάντα έχω και οσονούπο πρέπει να τον αλλάξω. Όταν με το καλό το κάνω θα ανεβάσω φωτογραφίες με τον κωδικό του ιμάντα.
Αυτά τα πολλά για την ιστορία, αλλά και για το πώς λειτουργούν κάποια πράγματα σε σχέση με τα αναλώσιμα ανταλλακτικά και τις αντιπροσωπείες.