Λευκάδιος
Μέλος
να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..
Για τα υπόλοιπα
να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..
Απλά για να προλάβω καμιά πατάτα φάση εδω μέσα..
Θέλω να πιστεύω πως όλοι όσοι συμμετέχουμε εδώ και κάνουμε και πλάκα το κάνουμε με σεβασμό στον άλλον και με καθαρά διάθεση για πείραγμα. Το λέω επειδή εγώ και κάποια παιδιά απο τους pourodourous είμαστε φρέσκοι εδω μέσα και δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα την τύχη να γνωριστούμε απο κοντά με όλα τα παιδιά εδώ.
Όποιος έχει ΄κανει χώμα και πολύ ξέρει πολύ καλά πως πρώτα απ όλα είναι τα χέρια που έχει ο καθένας και το τσαγανό συνεπώς GS, Transalp, Dakar, XR κλπ είναι απλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!
Σημασία έχει να πηγαίνουμε, να κοπανιόμαστε, να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..
Mαρή υπερβολικιά, τη ζημιά την έκανε το ηλίθιο κουτί-εργαλειοθήκη που είχα εσωτερικά του κάγκελου. Αυτό έβρισκε, το πέταξα κι ησύχασα. Τέλος οι περιορισμοίεμφανιστηκε το οργιο, που οταν κατεβηκε τις πετρες εψαχνε τον πετσακια - μηχανικο......του τροφυ
Πριν κάποιους μήνες και όσο υπήρχε ακόμα το Mototrail.gr κλείσαμε μια πίστα χωμάτινη και κάναμε εκεί κάποιους φιλικούς αγώνες.Εδώ μέσα έπεσες σε μεγάλα ξεροκέφαλα πειραχτήρια...
Σαφώς δεν υφίσταται θέμα παρεξήγησης! Αυτό με τα "χέρια του αναβάτη" που λες είναι το πιο σημαντικό, κι έχω πει την ιστορία στο Γιώργη @XLGeorge του 2κάβαλου Vstrom που με έκανε βόλτα ένας εντουράς με ασφάλτινα..... Καμιά σχέση το όποιο μηχανάκι, αν μπορείς όλα πάνε παντού! Σαφώς και η φυσική παίζει το ρόλο της στο όριο, αλλά με καλή παρέα και μπρατσωμένους γύρω -γύρω όλα γίνονται
Πριν κάποιους μήνες και όσο υπήρχε ακόμα το Mototrail.gr κλείσαμε μια πίστα χωμάτινη και κάναμε εκεί κάποιους φιλικούς αγώνες.
Στη διαδικασία συμμετείχαν απο καθαρά enduro μέχρι και GS
Η πίστα ήταν πατημένη με κάποια σημεία ελάχιστης δυσκολίας.
Αν υποθέσουμε πως το οδηγικό επίπεδο στη παρέα είναι Α τα χρονόμετρα έδειξαν..
Enduro A χρόνος
Ψευδο-enduro A+5-6 sec/γύρο
on-off A+10-12 sec/γύρο
Σε θέμα αποτελεσματικότητας λοιπόν στο χώμα, το ελαφρυτερο και ισχυρότερο πάντα θα είναι το καλύτερο.
Γι αυτό πάντα είμαι υπέρμαχος στο χώμα για ελαφρύ μηχανάκι και σε όλους εσάς που έχετε μεγάλα on-off πάντα θα προτείνω αν η τσέπη σας το σηκώνει να έχετε και ένα μικρό.
Εϊναι΄αλλο σχολείο και άλλη διασκέδαση στο χώμα. Έτσι μια παρένθεση μιας και τα συζητάμε.
Αγαπητε΄μου φίλε ΚονΚωσσσσσσσσ ...ποιός μίλησε σε(για) σένα (στο vs) κ πετάγεσαι σαν τον Jarvis πάνω απο τα βράχια...;Και το τελευταιο σπαμ και απο μενα
Αγαπητε μου φιλε νιαου εγω πουθενα και ποτε δεν εκανα συγκριση το ΤΑ με οποιοδηποτε αλλο μηχανακι
Εξαλου την αποψη μου για το ΤΑ την εχω εκφρασει πολλακις και ευθαρσως και δεν ειναι παντα κολακευτικη για την μαουνα μου
Παντού υπάρχει ένας που θα καταστρέψει μια καλή φωτογραφία
Παντελή ο οδηγός της αλυσίδας έχει 8-10 ευρώ αλλά είναι επιρρεπής στο να σπάει σε τέτοιες διαδρομές.Εγώ ακόμα ψάχνω να βρω που μπαίνει η βίδα που περίσσεψε μετά το μπάνιο του Ντομί
Απίστευτή φάση! Ρε σεις, προλάβατε και βάλατε σνόρκελ;
Σωστό, πολύ σωστό, μακάρι να μπορούσαμε όμως όλοι να έχουμε-συντηρούμε 2 μηχανές...Η σημαντική διαφορά είναι όμως Χριστόφορε οτι με το XR οδηγείς, μπορείς λόγω θέσης οδήγησης και αγκαλίαζεις το ρεζερβουάρ και λόγω πλαισίου και σέλας μπορείς και οδηγάς όπως πρέπει στο χώμα, βελτιώνεις και εξελίσσεις την τεχνική σου. Ενώ με οποιοδήποτε on-off (λίγο λιγότερο στα 950-990) είσαι σε μια σημαντική διαδικασία προσοχής και συμβιβασμού να μην πέσεις.
Επίσης εκεί που σταματάνε τα transalp-GS κλπ, εκεί ακριβώς ξεκινάνε τα εντούρο-ψευδοεντούρο. Χτες εκεί που αναγκαστήκαμε και γυρίσαμε πίσω πάνω απο τη λίμνη, ξεκίναγε εκείνο το εντουρο-μονοπάτι το οποίο ήταν μαγεία αλλά δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε.
Και έτσι ενδεικτικά 2 τυχαίες foto απο σημεία σε εκδρομές μου παλιά που αν δεν είχα ελαφρύ δεν θα είχα δει ποτέ
Δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή να παλευεις με 200 κιλά στο χώμα, είναι ένας απλός συμβιβασμός για να μπορείς να ταξιδέψεις άνετα και σε μακρυνά βουνά κατι που εγώ με το XR δεν το κάνω καθόλου ή όχι εύκολα πάντως!
Δεν ξέρω γιατί σου έχει κάτσει έτσι, είναι σαν να πας να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα και να ΄λες πολύ εύκολο είναι ας νάλω 20 κιλά βαρίδια να προσπαθώ να μην πνιγώ να έχει αξία το κολύμπι!
Κάτσε να σε δω άμα πάρεις του δικού σου εντουράκι και εδώ είμαστε...
Και σημείωση: Όσο ανεβαίνει το βάρος, ανεβαίνει ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού. Όποιος κάνει χώμα κάποια στιγμή το μηχανάκι του θα το φάει στη πλάτη, στο πόδι, στη μέση κλπ κλπ. Εκτός αν πάει μόνο φλαταδούρες πατημένες.
Έχω φάει το XR πάνω στον αστράγαλο και δεν έπαθα ούτε κάκκωση. Αν φάω ένα GS στο ίδιο σημείο θα με πάρει ελικόπτερο!
Επιτέλους και ένας normal TransAlp-ας που μπορεί και βρίσκει και κάποιες αδυναμίες στο TransAlp (μαζί με τα όποια προτερήματα φυσικά).Και το τελευταιο σπαμ και απο μενα
Αγαπητε μου φιλε νιαου εγω πουθενα και ποτε δεν εκανα συγκριση το ΤΑ με οποιοδηποτε αλλο μηχανακι
Εξαλου την αποψη μου για το ΤΑ την εχω εκφρασει πολλακις και ευθαρσως και δεν ειναι παντα κολακευτικη για την μαουνα μου
Εσένα όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο πολύ σε συμπαθώ!Απλά για να προλάβω καμιά πατάτα φάση εδω μέσα..
Θέλω να πιστεύω πως όλοι όσοι συμμετέχουμε εδώ και κάνουμε και πλάκα το κάνουμε με σεβασμό στον άλλον και με καθαρά διάθεση για πείραγμα. Το λέω επειδή εγώ και κάποια παιδιά απο τους pourodourous είμαστε φρέσκοι εδω μέσα και δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα την τύχη να γνωριστούμε απο κοντά με όλα τα παιδιά εδώ.
Όποιος έχει ΄κανει χώμα και πολύ ξέρει πολύ καλά πως πρώτα απ όλα είναι τα χέρια που έχει ο καθένας και το τσαγανό συνεπώς GS, Transalp, Dakar, XR κλπ είναι απλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!
Σημασία έχει να πηγαίνουμε, να κοπανιόμαστε, να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..
Με σένα θα γίνω ταίρι στο λέω!Πφφφ....λογια λογιααα καμμια βολτα θα κανουμε ολοι μαζι? Με τις χοντρες με τις λεπτες με οτι ναναι...με οτι επιπεδο εχει ο καθενας....με οτι μπορει το καθε μεκανακι...οκ με πεισατε οτι εχω το ποιο χαλια μηχανακι και με φοβησατε...με αυτα που δεν μπορει το δικο μου να κανει..γιατι ουτε ΤΑ ειναι, αλλα ουτε gs boxerato...μια χαρα τα βολευει ομως το καυμενο συμφωνα με τις δυνατοτητες του με ευχαριστει γιατι το διαλεξα συμφωνα με τις δικες μου δυνατοτητες...μιας και το husky που ειχα μου εκανε το εξυπνο και το στειλα γιατι βαρυνα..και αυτο ηθελε τρελες...πανω απο τις δικες μου για να περναει καλα.
συμφωνω και επαυξανω και να συμπληρωσω απαντησω στο φιλο βαγγελη tc-drift γιατι εγω καταλαβαινω το σκεπτικο του και συμφωνω,ομως αυτος δεν μπορειΔε διαφωνεί κανείς επ' αυτού και η διαφορά στους χρόνους λογική είναι.
Απλώς εμένα ουδέποτε με απασχόλησε η ταχύτητα στο χώμα. Εκεί πάω λίγο σβέλτα, όπου μπορώ και αν το νιώθω έτσι. Όσο μου βγαίνει.... Με καταλαβαίνεις
Εκείνο που θέλω, είναι ο καλός έλεγχος στα αργά και δύσκολα κομμάτια, το οποίο με το GS το έχω. Γι αυτό λέω ότι είναι εύκολο μηχανάκι. παρά το βάρος του ....
Σαφώς ένα 250 κάνει άλλα πράγματα, αλλά αφού δε μπορώ να το έχω και αυτό, αρκούμαι στο να βελτιώνω τις οδηγικές μου δυνατότητες , στο πλαίσιο δυνατοτήτων του BMW.
Eλα ρε φίλος...άντε...και καλά 40 βρέ.κλεινω περιπου 30 χρονια χωματινης μοτοσυκλετιστικης ζωης,
νταξ το παραδεχομαι,ειμαι παλιοχαρακτηρας και οι παραπανω φωτο ειναι αποτελεσμα φωτοσουπιας και ουδεμια σχεση εχουν με την πραγματικοτηταΕλιωσα στο γελιο....Ηταν μια φορα ενα φιδι που το ελεγαν Χριστοφορο...και δεν θα του δωσουμε φωτογραφικη μηχανη ξανα στα χερια του....
και συ το ιδιοEλα ρε φίλος...άντε...και καλά 40 βρέ.
Eμείς οι 2, θα είμαστε το επόμενο ζεύγοςσυμφωνω και επαυξανω και να συμπληρωσω απαντησω στο φιλο βαγγελη tc-drift γιατι εγω καταλαβαινω το σκεπτικο του και συμφωνω,ομως αυτος δεν μπορει
ακομα να καταλαβει το δικο μου σκεπτικο....ισως το καταλαβει σε 10-15 χρονια....
κλεινω περιπου 30 χρονια χωματινης μοτοσυκλετιστικης ζωης,ειχα καθαροαιμο εντουρο απο 16 χρονων και εχω αλλαξει πολλα εντουρο μηχανακια στην ζωη μου.
μεχρι πριν 4 χρονια ειχα το τελευταιο μου gas gas 250ec,ομως τωρα γερασα και δεν ειναι απαραιτητη η ηλικια για να γερασει καποιος....ειναι πως νιωθει
προλαβαινω καποιους που ειναι μεγαλυτεροι ηλικιακα απο μενα και ακομα το χουν,το νιωθουν και ειναι ντουροι.
εγω ομως δεν τοχω, δεν το νιωθω πλεον.
οπως καταλαβαινετε ξερω πολυ καλα την διαφορα ενος καθαρου χωματινου με ενα ον-οφ,εγω ομως πλεον δεν θελω να εχω κατι τετοιο,το εχω ζησει αρκετα χρονια,το εχω ευχαριστηθει οσο δεν παει αλλο,αλλα πλεον ζηταω, μ αρεσει κατι αλλο.
θελω και μ ευχαριστει ακομα να βολταρω στα χωματα,να απολαμβανω την φυση,τα τοπια, την παρεα με χαλαρες ονοφαδες,το ξαναλεω ΧΑΛΑΡΕΣ,σε δασικους
δρομους και οχι σε γκρεμια.
αν και που και που απολαμβανω καποιες βολτες οπως την χθεσινη η οποια ηταν μεσαιας δυσκολιας για χοντρες ον-οφ και περιπατος για εντουρο μηχανακια.
ομως εγω προπαντων θελω ΕΝΑ μηχανακι για να τα κανω ολα
και δεν μ ενδιαφερει πλεον η εντουραδικη χωματινη χρηση μιας μηχανης αλλα......
να κυκλοφορω καθημερινα μ αυτο απο σπιτι,δουλεια,σουπερ μαρκετ κλπ.
να ταξιδευω εντος και εκτος ελλαδος φορτωμενος και δικαβαλος καποιες φορες,ασφαλτινα και χωματινα.
να μπορω να ταξιδευω η να βολταρω οποτε γουσταρω χαλαρα απολαμβανοντας τα τοπια γυρω μου και σχολιαζοντας τα με τον συνοδηγο μου.
να μην παιρνει φωτια το κορμι μου το καλοκαιρι η μες την κινηση,να μην σκορτσαρει στα χαμηλα,να μην θελει να συνδεθω με την nasa οταν χαλασει κατι,
να μπορω να το επισκευασω μονος μου στην αφρικη η στην μογγολια κλπ,χωρις να ψαχνω δορυφορο της nasa να συνδεθω για να παρει μπροστα το μηχανακι.
καλο θα ειναι να ειναι οικονομικο στην βενζινη,αν και οχι απαραιτητο.
οποτε οπως καταλαβαινετε τα θελω μου με τα θελω του tc-drift,stf και πολλων αλλων διαφερουν
αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν καταλαβαινω τι εννοουν,δεν δεχομαι την αποψη τους...
απλα εγω και καποιοι αλλοι ειμαστε αλλου
και τελειωνοντας για τα θελω μου δεν μου κανουν με τιποτα τα ελαφρια μονοκυλινδρα,τα ktm 950-990,τα εντουρο και λοιπα καυλογκαζα.
μου κανουν τα gs1200,800,africa1000 και συμβιβαζομαι ελειψη χρηματων με αφρικα 650-750 ΤΑ και λοιπα αλλα παλια και φτηνα all around ον-οφ μηχανακια.
Ρε α'παγαινε βγάλε τα βατράχια απο το βρακάκι σου ,πλύνε κ το κ#λαράκι σου απο τσι λάσπες ..βρωμύλε τύπε....και συ το ιδιο
και σημείωση πάνω στη κουβέντα που άνοιξε ο Χριστόφορος.
Αν είχα όσα λεφτά ήθελα θα είχα
-καθαρό enduro
-καλό on-off (τύπου 990)
-καλό Street Touring
-και ένα SS για πίστα
φαντάζομαι και όλοι οι υπολοιποι εδω μέσα το ίδιο θα κάναμε!!