Μυστικη Πουροντουραδα

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!

ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..:pointu:
:roflmao::roflmao::roflmao:
Για τα υπόλοιπα :ok:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Απλά για να προλάβω καμιά πατάτα φάση εδω μέσα..

Θέλω να πιστεύω πως όλοι όσοι συμμετέχουμε εδώ και κάνουμε και πλάκα το κάνουμε με σεβασμό στον άλλον και με καθαρά διάθεση για πείραγμα. Το λέω επειδή εγώ και κάποια παιδιά απο τους pourodourous είμαστε φρέσκοι εδω μέσα και δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα την τύχη να γνωριστούμε απο κοντά με όλα τα παιδιά εδώ.

Όποιος έχει ΄κανει χώμα και πολύ ξέρει πολύ καλά πως πρώτα απ όλα είναι τα χέρια που έχει ο καθένας και το τσαγανό συνεπώς GS, Transalp, Dakar, XR κλπ είναι απλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!

Σημασία έχει να πηγαίνουμε, να κοπανιόμαστε, να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!

ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..:pointu:

Εδώ μέσα έπεσες σε μεγάλα ξεροκέφαλα πειραχτήρια...:D
Σαφώς δεν υφίσταται θέμα παρεξήγησης! Αυτό με τα "χέρια του αναβάτη" που λες είναι το πιο σημαντικό, κι έχω πει την ιστορία στο Γιώργη @XLGeorge του 2κάβαλου Vstrom που με έκανε βόλτα ένας εντουράς με ασφάλτινα..... Καμιά σχέση το όποιο μηχανάκι, αν μπορείς όλα πάνε παντού! Σαφώς και η φυσική παίζει το ρόλο της στο όριο, αλλά με καλή παρέα και μπρατσωμένους γύρω -γύρω όλα γίνονται :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εμφανιστηκε το οργιο, που οταν κατεβηκε τις πετρες εψαχνε τον πετσακια - μηχανικο......του τροφυ:p
Mαρή υπερβολικιά, τη ζημιά την έκανε το ηλίθιο κουτί-εργαλειοθήκη που είχα εσωτερικά του κάγκελου. Αυτό έβρισκε, το πέταξα κι ησύχασα. Τέλος οι περιορισμοί ;)
Και σιγά τη ζημιά.... Έσπασε η κεφαλή από το εξαερωτηράκι του πίσω φρένου. Ακόμα έτσι είναι, κάνω εξαέρωση χωρίς αυτό. Στο σέρβις των 80000 θα μπει κι αυτό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εδώ μέσα έπεσες σε μεγάλα ξεροκέφαλα πειραχτήρια...:D
Σαφώς δεν υφίσταται θέμα παρεξήγησης! Αυτό με τα "χέρια του αναβάτη" που λες είναι το πιο σημαντικό, κι έχω πει την ιστορία στο Γιώργη @XLGeorge του 2κάβαλου Vstrom που με έκανε βόλτα ένας εντουράς με ασφάλτινα..... Καμιά σχέση το όποιο μηχανάκι, αν μπορείς όλα πάνε παντού! Σαφώς και η φυσική παίζει το ρόλο της στο όριο, αλλά με καλή παρέα και μπρατσωμένους γύρω -γύρω όλα γίνονται :)
Πριν κάποιους μήνες και όσο υπήρχε ακόμα το Mototrail.gr κλείσαμε μια πίστα χωμάτινη και κάναμε εκεί κάποιους φιλικούς αγώνες.

Στη διαδικασία συμμετείχαν απο καθαρά enduro μέχρι και GS

Η πίστα ήταν πατημένη με κάποια σημεία ελάχιστης δυσκολίας.

Αν υποθέσουμε πως το οδηγικό επίπεδο στη παρέα είναι Α τα χρονόμετρα έδειξαν..

Enduro A χρόνος

Ψευδο-enduro A+5-6 sec/γύρο

on-off A+10-12 sec/γύρο

Σε θέμα αποτελεσματικότητας λοιπόν στο χώμα, το ελαφρυτερο και ισχυρότερο πάντα θα είναι το καλύτερο.

Γι αυτό πάντα είμαι υπέρμαχος στο χώμα για ελαφρύ μηχανάκι και σε όλους εσάς που έχετε μεγάλα on-off πάντα θα προτείνω αν η τσέπη σας το σηκώνει να έχετε και ένα μικρό.

Εϊναι΄αλλο σχολείο και άλλη διασκέδαση στο χώμα. Έτσι μια παρένθεση μιας και τα συζητάμε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πριν κάποιους μήνες και όσο υπήρχε ακόμα το Mototrail.gr κλείσαμε μια πίστα χωμάτινη και κάναμε εκεί κάποιους φιλικούς αγώνες.

Στη διαδικασία συμμετείχαν απο καθαρά enduro μέχρι και GS

Η πίστα ήταν πατημένη με κάποια σημεία ελάχιστης δυσκολίας.

Αν υποθέσουμε πως το οδηγικό επίπεδο στη παρέα είναι Α τα χρονόμετρα έδειξαν..

Enduro A χρόνος

Ψευδο-enduro A+5-6 sec/γύρο

on-off A+10-12 sec/γύρο

Σε θέμα αποτελεσματικότητας λοιπόν στο χώμα, το ελαφρυτερο και ισχυρότερο πάντα θα είναι το καλύτερο.

Γι αυτό πάντα είμαι υπέρμαχος στο χώμα για ελαφρύ μηχανάκι και σε όλους εσάς που έχετε μεγάλα on-off πάντα θα προτείνω αν η τσέπη σας το σηκώνει να έχετε και ένα μικρό.

Εϊναι΄αλλο σχολείο και άλλη διασκέδαση στο χώμα. Έτσι μια παρένθεση μιας και τα συζητάμε.

Δε διαφωνεί κανείς επ' αυτού και η διαφορά στους χρόνους λογική είναι.
Απλώς εμένα ουδέποτε με απασχόλησε η ταχύτητα στο χώμα. Εκεί πάω λίγο σβέλτα, όπου μπορώ και αν το νιώθω έτσι. Όσο μου βγαίνει.... Με καταλαβαίνεις ;)
Εκείνο που θέλω, είναι ο καλός έλεγχος στα αργά και δύσκολα κομμάτια, το οποίο με το GS το έχω. Γι αυτό λέω ότι είναι εύκολο μηχανάκι. παρά το βάρος του ....
Σαφώς ένα 250 κάνει άλλα πράγματα, αλλά αφού δε μπορώ να το έχω και αυτό, αρκούμαι στο να βελτιώνω τις οδηγικές μου δυνατότητες , στο πλαίσιο δυνατοτήτων του BMW.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και το τελευταιο σπαμ και απο μενα

Αγαπητε μου φιλε νιαου εγω πουθενα και ποτε δεν εκανα συγκριση το ΤΑ με οποιοδηποτε αλλο μηχανακι
Εξαλου την αποψη μου για το ΤΑ την εχω εκφρασει πολλακις και ευθαρσως και δεν ειναι παντα κολακευτικη για την μαουνα μου
Αγαπητε΄μου φίλε ΚονΚωσσσσσσσσ :D...ποιός μίλησε σε(για) σένα (στο vs) κ πετάγεσαι σαν τον Jarvis πάνω απο τα βράχια...; :p

Αλλωστε εσύ πλέον το ΤΑ ....το'κανες σαν τα μούτρασου ΤΑstreet-fighter. :laugh:
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Πφφφ....λογια λογιααα :pc::roflmao::roflmao::roflmao: καμμια βολτα θα κανουμε ολοι μαζι? Με τις χοντρες με τις λεπτες με οτι ναναι...με οτι επιπεδο εχει ο καθενας....με οτι μπορει το καθε μεκανακι...οκ με πεισατε οτι εχω το ποιο χαλια μηχανακι και με φοβησατε:roflmao:...με αυτα που δεν μπορει το δικο μου να κανει..γιατι ουτε ΤΑ ειναι, αλλα ουτε gs boxerato...μια χαρα τα βολευει ομως το καυμενο συμφωνα με τις δυνατοτητες του με ευχαριστει γιατι το διαλεξα συμφωνα με τις δικες μου δυνατοτητες...μιας και το husky που ειχα μου εκανε το εξυπνο και το στειλα γιατι βαρυνα..και αυτο ηθελε τρελες...πανω απο τις δικες μου για να περναει καλα. :friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παντού υπάρχει ένας που θα καταστρέψει μια καλή φωτογραφία :friend:





Παντελή ο οδηγός της αλυσίδας έχει 8-10 ευρώ αλλά είναι επιρρεπής στο να σπάει σε τέτοιες διαδρομές.Εγώ ακόμα ψάχνω να βρω που μπαίνει η βίδα που περίσσεψε μετά το μπάνιο του Ντομί :roflmao:
:pointu::pointu::pointu:

Πρωτος ο θαραλεος (ο konkost ντε!) εκανε την αρχη!
Μετα ζηλεψαν και οι υπολοιποι και θελησαν να πλυνουν τσαμπα τα μηχανακια τους


Απίστευτή φάση! Ρε σεις, προλάβατε και βάλατε σνόρκελ; :friendship::friendship::friendship:

Η σημαντική διαφορά είναι όμως Χριστόφορε οτι με το XR οδηγείς, μπορείς λόγω θέσης οδήγησης και αγκαλίαζεις το ρεζερβουάρ και λόγω πλαισίου και σέλας μπορείς και οδηγάς όπως πρέπει στο χώμα, βελτιώνεις και εξελίσσεις την τεχνική σου. Ενώ με οποιοδήποτε on-off (λίγο λιγότερο στα 950-990) είσαι σε μια σημαντική διαδικασία προσοχής και συμβιβασμού να μην πέσεις.

Επίσης εκεί που σταματάνε τα transalp-GS κλπ, εκεί ακριβώς ξεκινάνε τα εντούρο-ψευδοεντούρο. Χτες εκεί που αναγκαστήκαμε και γυρίσαμε πίσω πάνω απο τη λίμνη, ξεκίναγε εκείνο το εντουρο-μονοπάτι το οποίο ήταν μαγεία αλλά δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε.

Και έτσι ενδεικτικά 2 τυχαίες foto απο σημεία σε εκδρομές μου παλιά που αν δεν είχα ελαφρύ δεν θα είχα δει ποτέ





Δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή να παλευεις με 200 κιλά στο χώμα, είναι ένας απλός συμβιβασμός για να μπορείς να ταξιδέψεις άνετα και σε μακρυνά βουνά κατι που εγώ με το XR δεν το κάνω καθόλου ή όχι εύκολα πάντως!

Δεν ξέρω γιατί σου έχει κάτσει έτσι, είναι σαν να πας να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα και να ΄λες πολύ εύκολο είναι ας νάλω 20 κιλά βαρίδια να προσπαθώ να μην πνιγώ να έχει αξία το κολύμπι!

Κάτσε να σε δω άμα πάρεις του δικού σου εντουράκι και εδώ είμαστε...:yew:

Και σημείωση: Όσο ανεβαίνει το βάρος, ανεβαίνει ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού. Όποιος κάνει χώμα κάποια στιγμή το μηχανάκι του θα το φάει στη πλάτη, στο πόδι, στη μέση κλπ κλπ. Εκτός αν πάει μόνο φλαταδούρες πατημένες.

Έχω φάει το XR πάνω στον αστράγαλο και δεν έπαθα ούτε κάκκωση. Αν φάω ένα GS στο ίδιο σημείο θα με πάρει ελικόπτερο!
Σωστό, πολύ σωστό, μακάρι να μπορούσαμε όμως όλοι να έχουμε-συντηρούμε 2 μηχανές...

Και το τελευταιο σπαμ και απο μενα

Αγαπητε μου φιλε νιαου εγω πουθενα και ποτε δεν εκανα συγκριση το ΤΑ με οποιοδηποτε αλλο μηχανακι
Εξαλου την αποψη μου για το ΤΑ την εχω εκφρασει πολλακις και ευθαρσως και δεν ειναι παντα κολακευτικη για την μαουνα μου
Επιτέλους και ένας normal TransAlp-ας που μπορεί και βρίσκει και κάποιες αδυναμίες στο TransAlp (μαζί με τα όποια προτερήματα φυσικά).

Απλά για να προλάβω καμιά πατάτα φάση εδω μέσα..

Θέλω να πιστεύω πως όλοι όσοι συμμετέχουμε εδώ και κάνουμε και πλάκα το κάνουμε με σεβασμό στον άλλον και με καθαρά διάθεση για πείραγμα. Το λέω επειδή εγώ και κάποια παιδιά απο τους pourodourous είμαστε φρέσκοι εδω μέσα και δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα την τύχη να γνωριστούμε απο κοντά με όλα τα παιδιά εδώ.

Όποιος έχει ΄κανει χώμα και πολύ ξέρει πολύ καλά πως πρώτα απ όλα είναι τα χέρια που έχει ο καθένας και το τσαγανό συνεπώς GS, Transalp, Dakar, XR κλπ είναι απλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!

Σημασία έχει να πηγαίνουμε, να κοπανιόμαστε, να περνάμε καλά και στο ενδιάμεσο να μας τα πρήζουν και λίγο οι τρανσαλπάδες και οι gs-άδες πως σώνει και καλά τα μηχανάκια τους πάνε χώμα!!

ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ..:pointu:
Εσένα όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο πολύ σε συμπαθώ! :friendship:
Κι εγώ αυτό προσπαθώ, να βελτιωθώ ΕΓΩ, καθώς το μηχανάκι το έχω πάει ταβάνι, ότι μπορεί να δώσει το δίνει.
Το πρόβλημα είμαι εγώ, το ξέρω και θέλω να βελτιωθώ όσο μπορώ κι όσο μου επιτρέπει ο χρόνος μου, η τσέπη μου κ.τ.λ.
Θα μου πεις ότι η λύση είναι σε κάτι "μικρό", το γνωρίζω (είχα) αλλά δεν θυσιάζω το Tenere για τίποτα. Ίσως μια μέρα-κάποτε-κάπως μπορέσουμε να πάρουμε και κάτι μικρό. Έχω στο μυαλό μου ένα -μη εφαρμόσιμο για την εποχή- πρότζεκτ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πφφφ....λογια λογιααα :pc::roflmao::roflmao::roflmao: καμμια βολτα θα κανουμε ολοι μαζι? Με τις χοντρες με τις λεπτες με οτι ναναι...με οτι επιπεδο εχει ο καθενας....με οτι μπορει το καθε μεκανακι...οκ με πεισατε οτι εχω το ποιο χαλια μηχανακι και με φοβησατε:roflmao:...με αυτα που δεν μπορει το δικο μου να κανει..γιατι ουτε ΤΑ ειναι, αλλα ουτε gs boxerato...μια χαρα τα βολευει ομως το καυμενο συμφωνα με τις δυνατοτητες του με ευχαριστει γιατι το διαλεξα συμφωνα με τις δικες μου δυνατοτητες...μιας και το husky που ειχα μου εκανε το εξυπνο και το στειλα γιατι βαρυνα..και αυτο ηθελε τρελες...πανω απο τις δικες μου για να περναει καλα. :friendship:
Με σένα θα γίνω ταίρι στο λέω! :friendship:
Αλλά... στο λέω από τώρα, μου αρέσουν οι φυσικές :photo:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Δε διαφωνεί κανείς επ' αυτού και η διαφορά στους χρόνους λογική είναι.
Απλώς εμένα ουδέποτε με απασχόλησε η ταχύτητα στο χώμα. Εκεί πάω λίγο σβέλτα, όπου μπορώ και αν το νιώθω έτσι. Όσο μου βγαίνει.... Με καταλαβαίνεις ;)
Εκείνο που θέλω, είναι ο καλός έλεγχος στα αργά και δύσκολα κομμάτια, το οποίο με το GS το έχω. Γι αυτό λέω ότι είναι εύκολο μηχανάκι. παρά το βάρος του ....
Σαφώς ένα 250 κάνει άλλα πράγματα, αλλά αφού δε μπορώ να το έχω και αυτό, αρκούμαι στο να βελτιώνω τις οδηγικές μου δυνατότητες , στο πλαίσιο δυνατοτήτων του BMW.
συμφωνω και επαυξανω και να συμπληρωσω απαντησω στο φιλο βαγγελη tc-drift γιατι εγω καταλαβαινω το σκεπτικο του και συμφωνω,ομως αυτος δεν μπορει
ακομα να καταλαβει το δικο μου σκεπτικο....ισως το καταλαβει σε 10-15 χρονια....
κλεινω περιπου 30 χρονια χωματινης μοτοσυκλετιστικης ζωης,ειχα καθαροαιμο εντουρο απο 16 χρονων και εχω αλλαξει πολλα εντουρο μηχανακια στην ζωη μου.
μεχρι πριν 4 χρονια ειχα το τελευταιο μου gas gas 250ec,ομως τωρα γερασα και δεν ειναι απαραιτητη η ηλικια για να γερασει καποιος....ειναι πως νιωθει
προλαβαινω καποιους που ειναι μεγαλυτεροι ηλικιακα απο μενα και ακομα το χουν,το νιωθουν και ειναι ντουροι.
εγω ομως δεν τοχω, δεν το νιωθω πλεον.
οπως καταλαβαινετε ξερω πολυ καλα την διαφορα ενος καθαρου χωματινου με ενα ον-οφ,εγω ομως πλεον δεν θελω να εχω κατι τετοιο,το εχω ζησει αρκετα χρονια,το εχω ευχαριστηθει οσο δεν παει αλλο,αλλα πλεον ζηταω, μ αρεσει κατι αλλο.
θελω και μ ευχαριστει ακομα να βολταρω στα χωματα,να απολαμβανω την φυση,τα τοπια, την παρεα με χαλαρες ονοφαδες,το ξαναλεω ΧΑΛΑΡΕΣ,σε δασικους
δρομους και οχι σε γκρεμια.
αν και που και που απολαμβανω καποιες βολτες οπως την χθεσινη η οποια ηταν μεσαιας δυσκολιας για χοντρες ον-οφ και περιπατος για εντουρο μηχανακια.
ομως εγω προπαντων θελω ΕΝΑ μηχανακι για να τα κανω ολα
και δεν μ ενδιαφερει πλεον η εντουραδικη χωματινη χρηση μιας μηχανης αλλα......
να κυκλοφορω καθημερινα μ αυτο απο σπιτι,δουλεια,σουπερ μαρκετ κλπ.
να ταξιδευω εντος και εκτος ελλαδος φορτωμενος και δικαβαλος καποιες φορες,ασφαλτινα και χωματινα.
να μπορω να ταξιδευω η να βολταρω οποτε γουσταρω χαλαρα απολαμβανοντας τα τοπια γυρω μου και σχολιαζοντας τα με τον συνοδηγο μου.
να μην παιρνει φωτια το κορμι μου το καλοκαιρι η μες την κινηση,να μην σκορτσαρει στα χαμηλα,να μην θελει να συνδεθω με την nasa οταν χαλασει κατι,
να μπορω να το επισκευασω μονος μου στην αφρικη η στην μογγολια κλπ,χωρις να ψαχνω δορυφορο της nasa να συνδεθω για να παρει μπροστα το μηχανακι.
καλο θα ειναι να ειναι οικονομικο στην βενζινη,αν και οχι απαραιτητο.
οποτε οπως καταλαβαινετε τα θελω μου με τα θελω του tc-drift,stf και πολλων αλλων διαφερουν
αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν καταλαβαινω τι εννοουν,δεν δεχομαι την αποψη τους...
απλα εγω και καποιοι αλλοι ειμαστε αλλου:)
και τελειωνοντας για τα θελω μου δεν μου κανουν με τιποτα τα ελαφρια μονοκυλινδρα,τα ktm 950-990,τα εντουρο και λοιπα καυλογκαζα.
μου κανουν τα gs1200,800,africa1000 και συμβιβαζομαι ελειψη χρηματων με αφρικα 650-750 ΤΑ και λοιπα αλλα παλια και φτηνα all around ον-οφ μηχανακια.
:biker2:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ελιωσα στο γελιο....Ηταν μια φορα ενα φιδι που το ελεγαν Χριστοφορο...και δεν θα του δωσουμε φωτογραφικη μηχανη ξανα στα χερια του....:pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu:
νταξ το παραδεχομαι,ειμαι παλιοχαρακτηρας και οι παραπανω φωτο ειναι αποτελεσμα φωτοσουπιας και ουδεμια σχεση εχουν με την πραγματικοτητα:laugh::roflmao::roflmao::roflmao:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
συμφωνω και επαυξανω και να συμπληρωσω απαντησω στο φιλο βαγγελη tc-drift γιατι εγω καταλαβαινω το σκεπτικο του και συμφωνω,ομως αυτος δεν μπορει
ακομα να καταλαβει το δικο μου σκεπτικο....ισως το καταλαβει σε 10-15 χρονια....
κλεινω περιπου 30 χρονια χωματινης μοτοσυκλετιστικης ζωης,ειχα καθαροαιμο εντουρο απο 16 χρονων και εχω αλλαξει πολλα εντουρο μηχανακια στην ζωη μου.
μεχρι πριν 4 χρονια ειχα το τελευταιο μου gas gas 250ec,ομως τωρα γερασα και δεν ειναι απαραιτητη η ηλικια για να γερασει καποιος....ειναι πως νιωθει
προλαβαινω καποιους που ειναι μεγαλυτεροι ηλικιακα απο μενα και ακομα το χουν,το νιωθουν και ειναι ντουροι.
εγω ομως δεν τοχω, δεν το νιωθω πλεον.
οπως καταλαβαινετε ξερω πολυ καλα την διαφορα ενος καθαρου χωματινου με ενα ον-οφ,εγω ομως πλεον δεν θελω να εχω κατι τετοιο,το εχω ζησει αρκετα χρονια,το εχω ευχαριστηθει οσο δεν παει αλλο,αλλα πλεον ζηταω, μ αρεσει κατι αλλο.
θελω και μ ευχαριστει ακομα να βολταρω στα χωματα,να απολαμβανω την φυση,τα τοπια, την παρεα με χαλαρες ονοφαδες,το ξαναλεω ΧΑΛΑΡΕΣ,σε δασικους
δρομους και οχι σε γκρεμια.
αν και που και που απολαμβανω καποιες βολτες οπως την χθεσινη η οποια ηταν μεσαιας δυσκολιας για χοντρες ον-οφ και περιπατος για εντουρο μηχανακια.
ομως εγω προπαντων θελω ΕΝΑ μηχανακι για να τα κανω ολα
και δεν μ ενδιαφερει πλεον η εντουραδικη χωματινη χρηση μιας μηχανης αλλα......
να κυκλοφορω καθημερινα μ αυτο απο σπιτι,δουλεια,σουπερ μαρκετ κλπ.
να ταξιδευω εντος και εκτος ελλαδος φορτωμενος και δικαβαλος καποιες φορες,ασφαλτινα και χωματινα.
να μπορω να ταξιδευω η να βολταρω οποτε γουσταρω χαλαρα απολαμβανοντας τα τοπια γυρω μου και σχολιαζοντας τα με τον συνοδηγο μου.
να μην παιρνει φωτια το κορμι μου το καλοκαιρι η μες την κινηση,να μην σκορτσαρει στα χαμηλα,να μην θελει να συνδεθω με την nasa οταν χαλασει κατι,
να μπορω να το επισκευασω μονος μου στην αφρικη η στην μογγολια κλπ,χωρις να ψαχνω δορυφορο της nasa να συνδεθω για να παρει μπροστα το μηχανακι.
καλο θα ειναι να ειναι οικονομικο στην βενζινη,αν και οχι απαραιτητο.
οποτε οπως καταλαβαινετε τα θελω μου με τα θελω του tc-drift,stf και πολλων αλλων διαφερουν
αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν καταλαβαινω τι εννοουν,δεν δεχομαι την αποψη τους...
απλα εγω και καποιοι αλλοι ειμαστε αλλου:)
και τελειωνοντας για τα θελω μου δεν μου κανουν με τιποτα τα ελαφρια μονοκυλινδρα,τα ktm 950-990,τα εντουρο και λοιπα καυλογκαζα.
μου κανουν τα gs1200,800,africa1000 και συμβιβαζομαι ελειψη χρηματων με αφρικα 650-750 ΤΑ και λοιπα αλλα παλια και φτηνα all around ον-οφ μηχανακια.
:biker2:
Eμείς οι 2, θα είμαστε το επόμενο ζεύγος :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:
Κι άσε τις λέλες να σκάσουν απ τη ζούλεια τους:roflmao::laugh::roflmao::laugh:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
και συ το ιδιο:mooning::friend:
Ρε α'παγαινε βγάλε τα βατράχια απο το βρακάκι σου ,πλύνε κ το κ#λαράκι σου απο τσι λάσπες ..βρωμύλε τύπε....:disgust:

Και μετά βγάλε μια φωτογραφία κ στείλτη να την βάλουν στο Μουσείο Χωμάτινης Μοτοσυκλετιστικής προ-Ιστορίας.:pointu:
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
και σημείωση πάνω στη κουβέντα που άνοιξε ο Χριστόφορος.

Αν είχα όσα λεφτά ήθελα θα είχα

-καθαρό enduro
-καλό on-off (τύπου 990)
-καλό Street Touring
-και ένα SS για πίστα

φαντάζομαι και όλοι οι υπολοιποι εδω μέσα το ίδιο θα κάναμε!!

plus
-ένα σκούτερ για να κυκλοφορούμε τα βράδια με τακούνια και φούστα άνετα... τι? δεν έχετε κι εσείς τέτοια προβλήματα?? :wacky:
 

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου περί ον-οφ..

Καταρχάς χαίρομαι που χαρήκατε τη βόλτα σας. :ok:
Όχι ότι έχει καμία σημασία, πάντως η εντύπωση που βγαίνει (σε μένα) απ΄τις φωτό, είναι εκείνη της ταλαιπωρίας. Και εννοώ ότι μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ήταν μιά βόλτα στα σωστά μέρη με τα λάθος μηχανάκια.

Γενικά, επειδή κι εγώ πούρεψα ανάλογα όπως περιγράφει ο Χριστόφορος παραπάνω, το κριτήριο καταλληλότητας ενός μηχανακίου πλέον, είναι αν εξασφαλίζει ροή σε μιά συγκεκριμένη διαδρομή. Αν υπάρχει ροή κάνει, αν κάθε λίγο σταματάς γιατί δεν περνάει / βρίσκει / σαβουρδιάστηκες, απλά δεν κάνει.
Το χειρότερό μου είναι να κόβω και να χαλάω κάθε λίγο το ρυθμό μου, ή να σπαταλάω τις δυνάμεις μου σπρώχνοντας και τραβόντας το ρημάδι, ή σηκώνοντάς το απ΄τους βρόντους. Αν θέλω να επιμείνω στα δύσκολα απλά πρέπει ν΄αλλάξω μηχανάκι, διαφορετικά αλλάζω διαδρομή. Αλλά πάνω απ΄όλα είναι ο ρυθμός, η ροή. Γιά να γυρίσω σπίτι μου χορτάτος, ευχαριστημένος, ξεκαυλωμένος και σχετικά ξεκούραστος.

:friendship:
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Ας μιλησει και ενας σοβαρος:pointu: ανθρωπος σαν και μενα που μολις γυρισε απο την εργασια του και πινοντας τσιπουρακι...:friendship:... σας απολαμβανει:hungover:.ΝΑΙ...οντως ενα ελαφρυ μηχανακι κανει για χωμα...ΝΑΙ...οντως καποιοι θελουν μια μοτο για ολα...ΝΑΙ...τα ΤΑ αν και δεν τους φαινεται ειναι πολυ ικανα...ΝΑΙ...οντως οι μπετονιερες- μονοδρομος :p με προσοχη στους κυλινδρους περνανε τα λουκια(αν και κουλαδι...το ΚαΤεΜι τα καταπιε :punch:)...ΝΑΙ...οντως το Dakar του Βαγγου ειναι πολυ καλη λυση.Γενικα...ο ψυχιατρος... μου ειπε σε ολα ΝΑΙ...:banghead:.Τελος παντων... παω να την πεσω τωρα γιατι ξημερωνει ΤΡΙΤΗ και πρεπει να παω στον Μαστορα για το βεντιλατερ...:disgust:.
 
Top Bottom