Η σημαντική διαφορά είναι όμως Χριστόφορε οτι με το XR οδηγείς, μπορείς λόγω θέσης οδήγησης και αγκαλίαζεις το ρεζερβουάρ και λόγω πλαισίου και σέλας μπορείς και οδηγάς όπως πρέπει στο χώμα, βελτιώνεις και εξελίσσεις την τεχνική σου. Ενώ με οποιοδήποτε on-off (λίγο λιγότερο στα 950-990) είσαι σε μια σημαντική διαδικασία προσοχής και συμβιβασμού να μην πέσεις.
Επίσης εκεί που σταματάνε τα transalp-GS κλπ, εκεί ακριβώς ξεκινάνε τα εντούρο-ψευδοεντούρο. Χτες εκεί που αναγκαστήκαμε και γυρίσαμε πίσω πάνω απο τη λίμνη, ξεκίναγε εκείνο το εντουρο-μονοπάτι το οποίο ήταν μαγεία αλλά δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε.
Και έτσι ενδεικτικά 2 τυχαίες foto απο σημεία σε εκδρομές μου παλιά που αν δεν είχα ελαφρύ δεν θα είχα δει ποτέ
Δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή να παλευεις με 200 κιλά στο χώμα, είναι ένας απλός συμβιβασμός για να μπορείς να ταξιδέψεις άνετα και σε μακρυνά βουνά κατι που εγώ με το XR δεν το κάνω καθόλου ή όχι εύκολα πάντως!
Δεν ξέρω γιατί σου έχει κάτσει έτσι, είναι σαν να πας να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα και να ΄λες πολύ εύκολο είναι ας νάλω 20 κιλά βαρίδια να προσπαθώ να μην πνιγώ να έχει αξία το κολύμπι!
Κάτσε να σε δω άμα πάρεις του δικού σου εντουράκι και εδώ είμαστε...
Και σημείωση: Όσο ανεβαίνει το βάρος, ανεβαίνει ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού. Όποιος κάνει χώμα κάποια στιγμή το μηχανάκι του θα το φάει στη πλάτη, στο πόδι, στη μέση κλπ κλπ. Εκτός αν πάει μόνο φλαταδούρες πατημένες.
Έχω φάει το XR πάνω στον αστράγαλο και δεν έπαθα ούτε κάκκωση. Αν φάω ένα GS στο ίδιο σημείο θα με πάρει ελικόπτερο!