Μυστικη Πουροντουραδα

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Συμφωνω εχω πετυχει αναλογες περιπτωσεις απλα οταν βουταει ολο το μοτερ μεσα(συστολη-διαστολη)ασχετα αν εχω περασει κανα δυο φορες μετα απο συjητηση με φιλο μηχανικο τωρα τελευταια αρχιjω και το σκεφτομαι...απο την αλλη ο ιδιος μου λεει να μην το πηγαινω τοσο χωμα...χε...χε.Για τις δισκοπλακες εχεις απολυτο δικιο:ok:.
αν συζητας με μαθητευομενους,υπαλληλους μηχανικων,οπως αναφερεις 2 ποστ παραπανω........
καλα να παθεις:laugh::laugh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Eσας με τις μπετονιερες να σας εβλεπα οταν και με συνεχη ζικ ζακ θα μπαινατε αναγκαστικα μεσα στα νεροφαγωματα και τα λουκια που μπηκαμε Εκει να εβλεπα τα βυΖα του μποξερ πως θα τα προστατευατε
:thinking:Με τσιγκινα σουτιεν ισως?:roflmao:
Έχουμε και τσίγκινα σουτιέν, τι νόμιζες? Παλιοχαρακτήρα?:friend:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
θα εχει μεγαλο ενδιαφερων να δουμε τα 1200gs πως θα τα καταφερουν σε αυτην την διαδρομη
ο laloy που εχει 1200gs δηλωσε οτι θα παιρναγε ανετα με το μπεμβε
μενει να αποδειχτει στην πραξη την επομενη φορα:)

Χωρίς να είμαι εκεί, αλλά έχοντας περάσει από τις διαδρομές Πεντέλης και Διονύσου, σου λέω ότι ο Λάμπρος @lalou έχει δίκιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάει οποιοδήποτε μηχανάκι 200 κιλών κάπου, και να μην πάει το 1200 ! Αυτό το υπογράφω!!!! Αν όλοι είχατε 400 κ.εκ και κάτω και στα 150 κιλά -, τότε ναι, υπάρχουν μέρη - διαδρομές που το βαρύ και ογκώδες 1200αρι δε θα έρθει. Αλλά άμα πάει το ΤΑ, πάει και το GS και μάλιστα πιο άνετα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
1200gs ground clearance 185mm, βάρος άδειο 199kg, ροπή 115Nm

transalp 650 ground clearance 192 mm , βάρος άδειο 191kg, ροπή 55Nm

μπροστά βέβαια το TA εχει 21 τροχό, αλλά πολύ μπροστά σε αναρτήσεις φρένα το GS

φαντάζομαι στα ίδια μέρη μπορούν να πάνε αυτά τα 2..

Αν θέλετε βέβαια να πάτε λίγο παραπέρα μπορείτε να πάρετε ένα XR 250..:p
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Χωρίς να είμαι εκεί, αλλά έχοντας περάσει από τις διαδρομές Πεντέλης και Διονύσου, σου λέω ότι ο Λάμπρος @lalou έχει δίκιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάει οποιοδήποτε μηχανάκι 200 κιλών κάπου, και να μην πάει το 1200 ! Αυτό το υπογράφω!!!! Αν όλοι είχατε 400 κ.εκ και κάτω και στα 150 κιλά -, τότε ναι, υπάρχουν μέρη - διαδρομές που το βαρύ και ογκώδες 1200αρι δε θα έρθει. Αλλά άμα πάει το ΤΑ, πάει και το GS και μάλιστα πιο άνετα.
ο.κ μενει να το δουμε στην πραξη....
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
1200gs ground clearance 185mm, βάρος άδειο 199kg, ροπή 115Nm

transalp 650 ground clearance 192 mm , βάρος άδειο 191kg, ροπή 55Nm

μπροστά βέβαια το TA εχει 21 τροχό, αλλά πολύ μπροστά σε αναρτήσεις φρένα το GS

φαντάζομαι στα ίδια μέρη μπορούν να πάνε αυτά τα 2..

Αν θέλετε βέβαια να πάτε λίγο παραπέρα μπορείτε να πάρετε ένα XR 250..:p
στο ειπα και χθες,αμα παρω xr250 θα χαθει η μαγεια της βολτας,δηλ. η προσπαθεια να περασεις χωματινες διαδρομες με την χοντρη και η αισθηση οτι τα
καταφερες οταν περασεις.
με το xr δεν χρειαζεται να προσπαθησεις (ειναι πατινι το μηχανακι)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
στο ειπα και χθες,αμα παρω xr250 θα χαθει η μαγεια της βολτας,δηλ. η προσπαθεια να περασεις χωματινες διαδρομες με την χοντρη και η αισθηση οτι τα
καταφερες οταν περασεις.
με το xr δεν χρειαζεται να προσπαθησεις (ειναι πατινι το μηχανακι)
Η σημαντική διαφορά είναι όμως Χριστόφορε οτι με το XR οδηγείς, μπορείς λόγω θέσης οδήγησης και αγκαλίαζεις το ρεζερβουάρ και λόγω πλαισίου και σέλας μπορείς και οδηγάς όπως πρέπει στο χώμα, βελτιώνεις και εξελίσσεις την τεχνική σου. Ενώ με οποιοδήποτε on-off (λίγο λιγότερο στα 950-990) είσαι σε μια σημαντική διαδικασία προσοχής και συμβιβασμού να μην πέσεις.

Επίσης εκεί που σταματάνε τα transalp-GS κλπ, εκεί ακριβώς ξεκινάνε τα εντούρο-ψευδοεντούρο. Χτες εκεί που αναγκαστήκαμε και γυρίσαμε πίσω πάνω απο τη λίμνη, ξεκίναγε εκείνο το εντουρο-μονοπάτι το οποίο ήταν μαγεία αλλά δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε.

Και έτσι ενδεικτικά 2 τυχαίες foto απο σημεία σε εκδρομές μου παλιά που αν δεν είχα ελαφρύ δεν θα είχα δει ποτέ





Δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή να παλευεις με 200 κιλά στο χώμα, είναι ένας απλός συμβιβασμός για να μπορείς να ταξιδέψεις άνετα και σε μακρυνά βουνά κατι που εγώ με το XR δεν το κάνω καθόλου ή όχι εύκολα πάντως!

Δεν ξέρω γιατί σου έχει κάτσει έτσι, είναι σαν να πας να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα και να ΄λες πολύ εύκολο είναι ας νάλω 20 κιλά βαρίδια να προσπαθώ να μην πνιγώ να έχει αξία το κολύμπι!

Κάτσε να σε δω άμα πάρεις του δικού σου εντουράκι και εδώ είμαστε...:yew:

Και σημείωση: Όσο ανεβαίνει το βάρος, ανεβαίνει ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού. Όποιος κάνει χώμα κάποια στιγμή το μηχανάκι του θα το φάει στη πλάτη, στο πόδι, στη μέση κλπ κλπ. Εκτός αν πάει μόνο φλαταδούρες πατημένες.

Έχω φάει το XR πάνω στον αστράγαλο και δεν έπαθα ούτε κάκκωση. Αν φάω ένα GS στο ίδιο σημείο θα με πάρει ελικόπτερο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
αν συζητας με μαθητευομενους,υπαλληλους μηχανικων,οπως αναφερεις 2 ποστ παραπανω........
καλα να παθεις:laugh::laugh:
:thinking:Τωρα...να ανοίξω το στόμα μου κ να τρέχουν να κρυφτούν οι "αρχιμηχανικοί"...:UH:...ας κρατηθώ....προς το παρόν.:friend:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η σημαντική διαφορά είναι όμως Χριστόφορε οτι με το XR οδηγείς, μπορείς λόγω θέσης οδήγησης και αγκαλίαζεις το ρεζερβουάρ και λόγω πλαισίου και σέλας μπορείς και οδηγάς όπως πρέπει στο χώμα, βελτιώνεις και εξελίσσεις την τεχνική σου. Ενώ με οποιοδήποτε on-off (λίγο λιγότερο στα 950-990) είσαι σε μια σημαντική διαδικασία προσοχής και συμβιβασμού να μην πέσεις.

Επίσης εκεί που σταματάνε τα transalp-GS κλπ, εκεί ακριβώς ξεκινάνε τα εντούρο-ψευδοεντούρο. Χτες εκεί που αναγκαστήκαμε και γυρίσαμε πίσω πάνω απο τη λίμνη, ξεκίναγε εκείνο το εντουρο-μονοπάτι το οποίο ήταν μαγεία αλλά δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε.

Και έτσι ενδεικτικά 2 τυχαίες foto απο σημεία σε εκδρομές μου παλιά που αν δεν είχα ελαφρύ δεν θα είχα δει ποτέ





Δεν υπάρχει καμία ανταμοιβή να παλευεις με 200 κιλά στο χώμα, είναι ένας απλός συμβιβασμός για να μπορείς να ταξιδέψεις άνετα και σε μακρυνά βουνά κατι που εγώ με το XR δεν το κάνω καθόλου ή όχι εύκολα πάντως!

Δεν ξέρω γιατί σου έχει κάτσει έτσι, είναι σαν να πας να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα και να ΄λες πολύ εύκολο είναι ας νάλω 20 κιλά βαρίδια να προσπαθώ να μην πνιγώ να έχει αξία το κολύμπι!

Κάτσε να σε δω άμα πάρεις του δικού σου εντουράκι και εδώ είμαστε...:yew:

Και σημείωση: Όσο ανεβαίνει το βάρος, ανεβαίνει ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού. Όποιος κάνει χώμα κάποια στιγμή το μηχανάκι του θα το φάει στη πλάτη, στο πόδι, στη μέση κλπ κλπ. Εκτός αν πάει μόνο φλαταδούρες πατημένες.

Έχω φάει το XR πάνω στον αστράγαλο και δεν έπαθα ούτε κάκκωση. Αν φάω ένα GS στο ίδιο σημείο θα με πάρει ελικόπτερο!
+249/R ...Πες τα ρε Βαγγέλη. :ok:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
και σημείωση πάνω στη κουβέντα που άνοιξε ο Χριστόφορος.

Αν είχα όσα λεφτά ήθελα θα είχα

-καθαρό enduro
-καλό on-off (τύπου 990)
-καλό Street Touring
-και ένα SS για πίστα

φαντάζομαι και όλοι οι υπολοιποι εδω μέσα το ίδιο θα κάναμε!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
και σημείωση πάνω στη κουβέντα που άνοιξε ο Χριστόφορος.

Αν είχα όσα λεφτά ήθελα θα είχα

-καθαρό enduro
-καλό on-off (τύπου 990)
-καλό Street Touring
-και ένα SS για πίστα

φαντάζομαι και όλοι οι υπολοιποι εδω μέσα το ίδιο θα κάναμε!!
Καπως ετσι. Εγω θα αλλαζα το street touring με κλιπονατο sport touring που παει και αξιοπρεπως πιστα οποτε ζεις και χωρις SS. Ο συνδυασμος VFR/Transalp που εχω/ειχα τα τελευταια 10 χρονια με εχει βολεψει πολυ, ακομη και αν το (πασπαρτου) on-off μου δεν ειναι "τυπου 990", το επομενο ισως ειναι ;) Αυτο που επρεπε ναχα κανει ειναι ναχα παρει πιθανα και ενα μικρο καθαροαιμο για κοντινες εντουραδες / μονοπαταδες αλλα δυστυχως δεν εχω γκαραζ στην Αθηνα (τα μηχανακια μου τ'αφηνω εξω) :(
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
1200gs ground clearance 185mm, βάρος άδειο 199kg, ροπή 115Nm

transalp 650 ground clearance 192 mm , βάρος άδειο 191kg, ροπή 55Nm

μπροστά βέβαια το TA εχει 21 τροχό, αλλά πολύ μπροστά σε αναρτήσεις φρένα το GS

φαντάζομαι στα ίδια μέρη μπορούν να πάνε αυτά τα 2..

Αν θέλετε βέβαια να πάτε λίγο παραπέρα μπορείτε να πάρετε ένα XR 250..:p
Η διαφορα βαρους ειναι πολυ μεγαλυτερη απο 8 κιλα οπως δειχνουν τα (παλια για το GS) στοιχεια. Το ΤΑ650 γεματο ειναι 210 κιλα ενω τα αεροψυκτα 1200 GS περιπου 245 κιλα, μιλαμε για τουλαχιστο 30 κιλα διαφορα - την οποια βεβαια το GS κρυβει σε ενα βαθμο λογω boxer αλλα στα πολυ δυσκολα που θελει "κωπηλασια" θα φανει. Και υπαρχουν και οι κυλινδροι που προεξεχουν που ειναι θεμα σε λουκια, στενα περασματα, κλπ. Ας το δουμε στην πραξη σε καμια δυσκολη πουροντουραδα, ειναι για Καντηλι κανεις?? :D
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χωρίς να είμαι εκεί, αλλά έχοντας περάσει από τις διαδρομές Πεντέλης και Διονύσου, σου λέω ότι ο Λάμπρος @lalou έχει δίκιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάει οποιοδήποτε μηχανάκι 200 κιλών κάπου, και να μην πάει το 1200 ! Αυτό το υπογράφω!!!! Αν όλοι είχατε 400 κ.εκ και κάτω και στα 150 κιλά -, τότε ναι, υπάρχουν μέρη - διαδρομές που το βαρύ και ογκώδες 1200αρι δε θα έρθει. Αλλά άμα πάει το ΤΑ, πάει και το GS και μάλιστα πιο άνετα.
Στα σοβαρα τωρα Κραταω τις επιφυλαξεις μου αν το 1200αρι θα τα καταφερνε να βγει αλωβητο απο καποια (αρκετα) σημεια της διαδρομης που καναμε κυριως λογω των κυλινδρων που εξεχουν Περαν αυτου του νομιζω αντικειμενικου στοιχειου και δεδομενου οτι δεν το εχω οδηγησει μονο εικασιες μπορω να κανω για την ικανοτητα του (ή και την ανικανοτητα του) για κινηση στο χωμα (με αξιοπρεπεις κατα περιπτωση ταχυτητες) οταν το τεραιν δυσκολευει

Σχετικα με τα 200 κιλα αλλα και γενικοτερα για τα περι βαρους στο χωμα να πω οτι τα κιλα ναι ειναι σοβαρος ανασταλτικος παραγοντας για την κινηση στο χωμα Αλλα περισσοτερο και απο το ιδιο αυτο καθ' αυτο το βαρος σημαντικοτερο ρολο παιζει τοσο η κατανομη του οσο και το κεντρο του

Αλλα ακομα περισσοτερο σημαντικο ρολο παιζουν "λεπτομερειες" (σε πολλα "") οπως η γεωμετρια (μεταξονιο, καστερ, ιχνος κλπ), ο κινητηρας, η θεση οδηγησης, ο ογκος, το μεγεθος των τροχων, οι αναρτησεις, τα φρενα κλπ, κλπ, κλπ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
και σημείωση πάνω στη κουβέντα που άνοιξε ο Χριστόφορος.

Αν είχα όσα λεφτά ήθελα θα είχα

-καθαρό enduro
-καλό on-off (τύπου 990)
-καλό Street Touring
-και ένα SS για πίστα

φαντάζομαι και όλοι οι υπολοιποι εδω μέσα το ίδιο θα κάναμε!!
+1200!!! γενικώς, με διαφοροποιήσεις ειδικώς....

Μιας και το 1200 με καλύπτει στο καλό on-off και στο touring, μένει ένα ελαφρύ 250αρι για τα κατσάβραχα κι ένα CBR 600 RR για τα Μέγαρα:D
Σε γενικές γραμμές τα ίδια θέμε ούλοι μας. Αλλά πάντα κάνουμε συμβιβασμούς. Ο καθένας επιλέγει που θα είναι πιο άνετος /πιο γρήγορος / πιο ασφαλής και καταλήγει στην επιλογή του.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η διαφορα βαρους ειναι πολυ μεγαλυτερη απο 8 κιλα οπως δειχνουν τα (παλια για το GS) στοιχεια. Το ΤΑ650 γεματο ειναι 210 κιλα ενω τα αεροψυκτα 1200 GS περιπου 245 κιλα, μιλαμε για τουλαχιστο 30 κιλα διαφορα - την οποια βεβαια το GS κρυβει σε ενα βαθμο λογω boxer αλλα στα πολυ δυσκολα που θελει "κωπηλασια" θα φανει. Και υπαρχουν και οι κυλινδροι που προεξεχουν που ειναι θεμα σε λουκια, στενα περασματα, κλπ. Ας το δουμε στην πραξη σε καμια δυσκολη πουροντουραδα, ειναι για Καντηλι κανεις?? :D
Τώρα που δεν έχει λάσπες (αν δεν έχει, όπως υπολογίζω βάσει καιρού...) είναι piece of cake;):). To κάναμε στο ADVTroffy πέρσι το Μάιο. Άμα λασπώσει το Καντήλι , κλάφτα.... Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν πέρασαν 450 EXC-F.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Ελιωσα στο γελιο....Ηταν μια φορα ενα φιδι που το ελεγαν Χριστοφορο...και δεν θα του δωσουμε φωτογραφικη μηχανη ξανα στα χερια του....:pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu::pointu:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τώρα που δεν έχει λάσπες (αν δεν έχει, όπως υπολογίζω βάσει καιρού...) είναι piece of cake;):). To κάναμε στο ADVTroffy πέρσι το Μάιο. Άμα λασπώσει το Καντήλι , κλάφτα.... Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν πέρασαν 450 EXC-F.
Θοδωρη, δε λεω για τις κλασικες λασπο-χωματινες στο Καντηλι, μιλαω για κατι "γκρεμια" στα οποια μπηκαμε κατα λαθος περσι και τα ειδαμε ολα - τα ξερουν και οι Φοινικας και Gpz ( :D ) καθως ειχανε επισης μπει εκει μεσα αλλα με τα μικρα. Αλλο παραδειγμα ειναι το κατεβασμα σ'εκεινο το δρομο-γκρεμι-λουκι στο Αυτι που εμπλεξα περσι. Ειμαι σιγουρος οτι ο Σπανος θα περασει τετοια (εκτος πιθανα απο στενα λουκια λογω κυλινδρων) αλλα ειμαι περιεργος να δω αν θα το κανει κοινος θνητος με μεση ικανοτητα - εστω και νεοντουρος :)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Τώρα που δεν έχει λάσπες (αν δεν έχει, όπως υπολογίζω βάσει καιρού...) είναι piece of cake;):). To κάναμε στο ADVTroffy πέρσι το Μάιο. Άμα λασπώσει το Καντήλι , κλάφτα.... Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν πέρασαν 450 EXC-F.
Και φανταζομαι δεν κανατε στο ADVTroffy την ιδια διαδρομη που καναμε εμεις Γιατι υπαρχει Καντηλι και Καντηλι Δεν μιλαει ο ΧΛγιωργος για λασπη αλλα για δυο αρκετα ζορικα κατηφορικα κομματια που εμας με τα μεγαλα μας διαλυσανε Ηταν και καλοκαιρι με 30φευγα βαθμους...
 
Top Bottom