Μυστικη Πουροντουραδα

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Επεται συνεχεια...οτι μπορεσα να μαζεψω γιατι η καμερα λογω ενος κλαδιου ειχε γυρισει και εδειχνε τα ουρανια..μπανια και λιμνουλες στο part 2
Τελικα η Αττικη εχει ωραια τοπια ωραια μερη για κοντινη αποδραση..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
πολύ ωραίο το βιντεάκι..

Αναμένουμε τη βουτιά στο λίμνη στο Part 2!
Βαγγελη δυστυχως επιασε μονο τον konkost το δικο μας μπανιο εκανα λαθος και αντι να την ανοιξω την καμερα την εκλεισα:UH:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επεται συνεχεια...οτι μπορεσα να μαζεψω γιατι η καμερα λογω ενος κλαδιου ειχε γυρισει και εδειχνε τα ουρανια..μπανια και λιμνουλες στο part 2
Τελικα η Αττικη εχει ωραια τοπια ωραια μερη για κοντινη αποδραση..
Γεια σου ρε Βαγγ καλιτεχνη! :friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγελη δυστυχως επιασε μονο τον konkost το δικο μας μπανιο εκανα λαθος και αντι να την ανοιξω την καμερα την εκλεισα:UH:
Δε βαριέσαι.. Εκεί είναι η λίμνη ξαναπάμε..:cool:

Βέβαια κάτι πρέπει να κάνω με το φιλτροκούτι..:rolleyes:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ αυτό που είδα ,είναι οτι ο christof ,σε όλα τα δύσκολα κομμάτια ,είχε ξεφορτωθεί το Τρανσάλπ κ καβαλούσε το XR.:p
Eτσι εξηγείται που έγραφε κι έλεγε οτι ευχαριστήθηκε την βόλτα ,αλλά δεν κατάλαβε τον λόγο.;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ αυτό που είδα ,είναι οτι ο christof ,σε όλα τα δύσκολα κομμάτια ,είχε ξεφορτωθεί το Τρανσάλπ κ καβαλούσε το XR.:p
Eτσι εξηγείται που έγραφε κι έλεγε οτι ευχαριστήθηκε την βόλτα ,αλλά δεν κατάλαβε τον λόγο.;)
Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.

Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..

ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)

Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.

Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες στη νοοτροπία. τα χέρια τους να τους λένε πάμε το χεις και το υποσυνείδητο απο πίσω που έχει μπολιαστεί με το άγχος οτι καβαλάς ένα μηχανάκι 200+ κιλά να βαστάει κόντρα.

Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει, να μην πληρώνεις πλαστικά κλπ κλπ κλπ κλπ.

Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.

Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..

ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)

Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.

Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες..

Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και δεν το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει κλπ κλπ κλπ κλπ.

Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
Αν και δεν το είχα σκεφτεί απο την σκοπιά που το ανέλυσες ,όσο το διάβαζα ,τόσο ανακάλυπτα φωτογραφίες των εμπειριών μου ,μια κ τα τελευταία χρόνια έχω χωματιάσει κ με βαριά κ με ελαφριά.
Και όντως ισχύει.
Πολλές εγκεφαλικές λειτουργίες αυτοματοπιούνται με την τριβή ,και οι σωστές κ οι λάθος.
Εκεί βασίζονται άλλωστε κ όλα τα σχολεία οδήγησης.
Να εγκαταστήσουν στον εγκέφαλό σου το σωστό πρόγραμμα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Εγώ αυτό που είδα ,είναι οτι ο christof ,σε όλα τα δύσκολα κομμάτια ,είχε ξεφορτωθεί το Τρανσάλπ κ καβαλούσε το XR.:p
Eτσι εξηγείται που έγραφε κι έλεγε οτι ευχαριστήθηκε την βόλτα ,αλλά δεν κατάλαβε τον λόγο.;)
φορωντας τα γυαλια σου (πατομπουκαλα) το ειδες η χωρις?:p
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.

Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..

ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)

Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.

Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες στη νοοτροπία. τα χέρια τους να τους λένε πάμε το χεις και το υποσυνείδητο απο πίσω που έχει μπολιαστεί με το άγχος οτι καβαλάς ένα μηχανάκι 200+ κιλά να βαστάει κόντρα.

Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει, να μην πληρώνεις πλαστικά κλπ κλπ κλπ κλπ.

Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
σωστος αλλα ειπαμε......ειμαστε μαζοχες:D
και να συμπληρωσω κατι που δεν σκεφτηκες....ειχα ενα ξενο μηχανακι και σε ενδεχομενο μια στο εκατομμυριο να του κανω καποια ζημια....κολωσα
ισως επρεπε και εσυ να σκεφτεις κατι αναλογο οταν περασες με το τρανσαλπ του
κονκοστ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
σωστος αλλα ειπαμε......ειμαστε μαζοχες:D
και να συμπληρωσω κατι που δεν σκεφτηκες....ειχα ενα ξενο μηχανακι και σε ενδεχομενο μια στο εκατομμυριο να του κανω καποια ζημια....κολωσα
ισως επρεπε και εσυ να σκεφτεις κατι αναλογο οταν περασες με το τρανσαλπ του
κονκοστ;)
Άμα ένιωθα ανασφάλεια δεν θα το πέρναγα απο κεί..;)

Άμα αρχίσω όμως στην οδήγηση να φοβάμαι και να έχω μονίμως δεύτερες σκέψεις και μην πληγώσω τη μηχανή κλπ κλπ είναι ο μοναδικός εύκολος τρόπος να φας πιο εύκολα τη τούμπα. Το χώμα θέλει αυτοπεποίθηση και γκάζι.

Και αν έρθει η σαβούρα που είναι μέσα στο πρόγραμμα καλά να μαστε να τα φτιάχνουμε!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Άμα ένιωθα ανασφάλεια δεν θα το πέρναγα απο κεί..;)

Άμα αρχίσω όμως στην οδήγηση να φοβάμαι και να έχω μονίμως δεύτερες σκέψεις και μην πληγώσω τη μηχανή κλπ κλπ είναι ο μοναδικός εύκολος τρόπος να φας πιο εύκολα τη τούμπα. Το χώμα θέλει αυτοπεποίθηση και γκάζι.

Και αν έρθει η σαβούρα που είναι μέσα στο πρόγραμμα καλά να μαστε να τα φτιάχνουμε!
με το δικο μου μηχανακι,ετσι κανω και γω,με ξενο ομως οχι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
φορωντας τα γυαλια σου (πατομπουκαλα) το ειδες η χωρις?:p
"Μάστορη"...καθάρισε τα γράσσα απο τα μάτια σου ,κ δες το βίδεο...είναι όλα εκεί...δεν μπορείς να λές άλλα ψέμματα...πλέον.:p

σωστος αλλα ειπαμε......ειμαστε μαζοχες:D
και να συμπληρωσω κατι που δεν σκεφτηκες....ειχα ενα ξενο μηχανακι και σε ενδεχομενο μια στο εκατομμυριο να του κανω καποια ζημια....κολωσα
Επιτέλους ,κ μια φορά που λές αλήθεια ,αφού ,eίναι γνωστό ότι ,
εκτός απο μαζόχα είσαι και MEGA-kolostra. :friend:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
"Μάστορη"...καθάρισε τα γράσσα απο τα μάτια σου ,κ δες το βίδεο...είναι όλα εκεί...δεν μπορείς να λές άλλα ψέμματα...πλέον.:p


Επιτέλους ,κ μια φορά που λές αλήθεια ,αφού
Είναι γνωστό ότι ,εκτός απο μαζόχα είσαι και MEGA kolostra. :friend:
ουτε κολωστρα ειμαι,ουτε ψευτης
το xr250 το οδηγησα περιπου 10 λεπτα στο συνολο της βολτας.....ρωτα τους αλλους
εγω εχω πληρη επιγνωση των ικανοτητων μου -δυνατοτητων μου και ξερω πολυ καλα που θα κολωσω η οχι
εσυ που εισαι ραμολιμεντο και ονειρευεσαι ready to race,ξερεις οτι αμα παρεις κατι τετοιο θα γελανε και οι πετρες με την παρτυ σου?
χρατσα χρουτσα,χρατσα χρουτσα παλιογερε:friend:

εμαα θα σκαγα αμα δεν στα λεγα......και παιρνει η μπαλα και καποιους αλλους παλιογερους που λιγουρευονται αναλογα κοριτσοπουλα:pointu:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ουτε κολωστρα ειμαι,ουτε ψευτης
το xr250 το οδηγησα περιπου 10 λεπτα στο συνολο της βολτας.....ρωτα τους αλλους
εγω εχω πληρη επιγνωση των ικανοτητων μου -δυνατοτητων μου και ξερω πολυ καλα που θα κολωσω η οχι
εσυ που εισαι ραμολιμεντο και ονειρευεσαι ready to race,ξερεις οτι αμα παρεις κατι τετοιο θα γελανε και οι πετρες με την παρτυ σου?
χρατσα χρουτσα,χρατσα χρουτσα παλιογερε:friend:

εμαα θα σκαγα αμα δεν στα λεγα......και παιρνει η μπαλα και καποιους αλλους παλιογερους που λιγουρευονται αναλογα κοριτσοπουλα:pointu:
:pointu::pointu::pointu:
χράτσα-χρούτσα-χράτσα-χρούτσα.............ΧΟΥΦΤΩΣ'ΤΗ-ΧΟΥΦΤΩΣ'ΤΗ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.

Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..

ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)

Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.

Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες στη νοοτροπία. τα χέρια τους να τους λένε πάμε το χεις και το υποσυνείδητο απο πίσω που έχει μπολιαστεί με το άγχος οτι καβαλάς ένα μηχανάκι 200+ κιλά να βαστάει κόντρα.

Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει, να μην πληρώνεις πλαστικά κλπ κλπ κλπ κλπ.

Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
Ρε συ Βαγγελη τι ειπες τωρα!:hailbig:
Ποτε δεν καθησα να το ψιλαφησω τι ειναι αυτο που (παρα) πολλες φορες "με κραταει" αλλα φαινονται απολυτως λογικα αυτα που γραφεις και διαβαζοντας τα δεν μπορω παρα να συμφωνησω :ok:

Μερικες διευκρινησεις μονο που ουσιαστικα δεν αλλαζουν την ουσια αυτων που εγραψες
Στο σημειο του βιντεο που αναφερεσαι μπορει να ειχα μεν ΤΑ αλλα οχι το δικο μου Ειχα ενα τελειως οπως και συ διαπιστωσες διαφορετικο ΤΑ
Επιπλεον τελευταια ανακαλυψα οτι το πλαισιο του ΤΑ μου κατω απο τον κινητηρα εχει μια μεγαλη λακουβα προφανως απο καποια μεγαλη πετρα που εσκασα πανω της καποτε με φορα οποτε πλεον ειμαι ιδιαιτερα προσεχτικος σε τετοια περασματα Ποσο μαλλον οταν καβαλαω ενα ξενο ΤΑ
 
Top Bottom