Λευκάδιος
Μέλος
Αβασάνιστο λέμε
Βαγγελη δυστυχως επιασε μονο τον konkost το δικο μας μπανιο εκανα λαθος και αντι να την ανοιξω την καμερα την εκλεισαπολύ ωραίο το βιντεάκι..
Αναμένουμε τη βουτιά στο λίμνη στο Part 2!
Γεια σου ρε Βαγγ καλιτεχνη!Επεται συνεχεια...οτι μπορεσα να μαζεψω γιατι η καμερα λογω ενος κλαδιου ειχε γυρισει και εδειχνε τα ουρανια..μπανια και λιμνουλες στο part 2
Τελικα η Αττικη εχει ωραια τοπια ωραια μερη για κοντινη αποδραση..
Δε βαριέσαι.. Εκεί είναι η λίμνη ξαναπάμε..Βαγγελη δυστυχως επιασε μονο τον konkost το δικο μας μπανιο εκανα λαθος και αντι να την ανοιξω την καμερα την εκλεισα
Aβασανιστο, Αβαδιστο, ...και Αδιευκρινιστο (θα προσθετε ο phoenix)Αβασάνιστο λέμε
Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.Εγώ αυτό που είδα ,είναι οτι ο christof ,σε όλα τα δύσκολα κομμάτια ,είχε ξεφορτωθεί το Τρανσάλπ κ καβαλούσε το XR.
Eτσι εξηγείται που έγραφε κι έλεγε οτι ευχαριστήθηκε την βόλτα ,αλλά δεν κατάλαβε τον λόγο.
Αν και δεν το είχα σκεφτεί απο την σκοπιά που το ανέλυσες ,όσο το διάβαζα ,τόσο ανακάλυπτα φωτογραφίες των εμπειριών μου ,μια κ τα τελευταία χρόνια έχω χωματιάσει κ με βαριά κ με ελαφριά.Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.
Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..
ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)
Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.
Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες..
Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και δεν το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει κλπ κλπ κλπ κλπ.
Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
φορωντας τα γυαλια σου (πατομπουκαλα) το ειδες η χωρις?Εγώ αυτό που είδα ,είναι οτι ο christof ,σε όλα τα δύσκολα κομμάτια ,είχε ξεφορτωθεί το Τρανσάλπ κ καβαλούσε το XR.
Eτσι εξηγείται που έγραφε κι έλεγε οτι ευχαριστήθηκε την βόλτα ,αλλά δεν κατάλαβε τον λόγο.
σωστος αλλα ειπαμε......ειμαστε μαζοχεςΕγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.
Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..
ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)
Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.
Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες στη νοοτροπία. τα χέρια τους να τους λένε πάμε το χεις και το υποσυνείδητο απο πίσω που έχει μπολιαστεί με το άγχος οτι καβαλάς ένα μηχανάκι 200+ κιλά να βαστάει κόντρα.
Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει, να μην πληρώνεις πλαστικά κλπ κλπ κλπ κλπ.
Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
Άμα ένιωθα ανασφάλεια δεν θα το πέρναγα απο κεί..σωστος αλλα ειπαμε......ειμαστε μαζοχες
και να συμπληρωσω κατι που δεν σκεφτηκες....ειχα ενα ξενο μηχανακι και σε ενδεχομενο μια στο εκατομμυριο να του κανω καποια ζημια....κολωσα
ισως επρεπε και εσυ να σκεφτεις κατι αναλογο οταν περασες με το τρανσαλπ του
κονκοστ
με το δικο μου μηχανακι,ετσι κανω και γω,με ξενο ομως οχιΆμα ένιωθα ανασφάλεια δεν θα το πέρναγα απο κεί..
Άμα αρχίσω όμως στην οδήγηση να φοβάμαι και να έχω μονίμως δεύτερες σκέψεις και μην πληγώσω τη μηχανή κλπ κλπ είναι ο μοναδικός εύκολος τρόπος να φας πιο εύκολα τη τούμπα. Το χώμα θέλει αυτοπεποίθηση και γκάζι.
Και αν έρθει η σαβούρα που είναι μέσα στο πρόγραμμα καλά να μαστε να τα φτιάχνουμε!
"Μάστορη"...καθάρισε τα γράσσα απο τα μάτια σου ,κ δες το βίδεο...είναι όλα εκεί...δεν μπορείς να λές άλλα ψέμματα...πλέον.φορωντας τα γυαλια σου (πατομπουκαλα) το ειδες η χωρις?
Επιτέλους ,κ μια φορά που λές αλήθεια ,αφού ,eίναι γνωστό ότι ,σωστος αλλα ειπαμε......ειμαστε μαζοχες
και να συμπληρωσω κατι που δεν σκεφτηκες....ειχα ενα ξενο μηχανακι και σε ενδεχομενο μια στο εκατομμυριο να του κανω καποια ζημια....κολωσα
ουτε κολωστρα ειμαι,ουτε ψευτης"Μάστορη"...καθάρισε τα γράσσα απο τα μάτια σου ,κ δες το βίδεο...είναι όλα εκεί...δεν μπορείς να λές άλλα ψέμματα...πλέον.
Επιτέλους ,κ μια φορά που λές αλήθεια ,αφού
Είναι γνωστό ότι ,εκτός απο μαζόχα είσαι και MEGA kolostra.
ουτε κολωστρα ειμαι,ουτε ψευτης
το xr250 το οδηγησα περιπου 10 λεπτα στο συνολο της βολτας.....ρωτα τους αλλους
εγω εχω πληρη επιγνωση των ικανοτητων μου -δυνατοτητων μου και ξερω πολυ καλα που θα κολωσω η οχι
εσυ που εισαι ραμολιμεντο και ονειρευεσαι ready to race,ξερεις οτι αμα παρεις κατι τετοιο θα γελανε και οι πετρες με την παρτυ σου?
χρατσα χρουτσα,χρατσα χρουτσα παλιογερε
εμαα θα σκαγα αμα δεν στα λεγα......και παιρνει η μπαλα και καποιους αλλους παλιογερους που λιγουρευονται αναλογα κοριτσοπουλα
Ρε συ Βαγγελη τι ειπες τωρα!ilbig:Εγώ να κάνω μόνο ένα σχόλιο για το τί πιστεύω πως σου κάνει ένα βαρύ On-off μηχανακι στην νοοτροπία και στην τεχνική σου σαν οδήγηση.
Παρατήρησε το βιντεάκι του Βαγγέλη.. Στο 21.20 περνάω εγώ αυτό το κομμάτι του χαλασμένου δρόμου καβαλώντας το TA του Konkost. Με ξένο και άγνωστο μηχνακι και Έχοντας όμως την νοοτροπία και την φιλοσοφία του XR (δηλαδή όλα περνιούνται) καθαρίζω το σημείο σε 4-5 sec και απο το δύσκολο ευθεία πέρασμα..
ο προηγούμενος πολύπειρος και εξαιρετικό τιμόνι Konkost έχοντας υιοθετήσει και βυθιστεί στον τρόπο οδήγησης των On-Off κάνει περίπου 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα και με βοήθειες και τελικά διαλέγει να πάρει και το αριστερό κομμάτι που είναι πιο εύκολο (πάλι με ΤΑ του Χριστόφορου εκείνη τη δεδομένη στιγμή)
Στη συνέχεια έρχεται ο Χριστόφορος με το XR 250 το δικό μου με το οποίο έπρεπε να περάσει με σούζα που λέει ο λόγος πάνω το εμπόδιο αυτό και βυθισμένος και αυτός στην επιφύλαξη και την φοβία που σου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ on-off με τα θέματά του στο χώμα επιλέγει απευθείας το εύκολο πέρασμα και μάλιστα χρειάζεται κάπου 15-20 δευτερόλεπτα και βοήθεια σε ένα σημείο.
Οδηγοί έμπειροι, πιο έμπειροι ενδεχομένως απο μένα αλλά στο χώμα τα τελευταία χρόνια με βαριά on-off να δείχνουν αδυναμίες στη νοοτροπία. τα χέρια τους να τους λένε πάμε το χεις και το υποσυνείδητο απο πίσω που έχει μπολιαστεί με το άγχος οτι καβαλάς ένα μηχανάκι 200+ κιλά να βαστάει κόντρα.
Αυτό το κακό σου κάνει για μένα το βαρύ μηχανάκι στο χώμα, σε ένα βαθμό σε φοβίζει, σε βάζει σε κατάσταση επιφύλαξης, μετριοπάθειας και μονίμως πρέπει να ξεχνάς τον χρυσό κανόνα του χώματος που είναι ένας.. ΓΚΑΖΙ.. Και το κάνεις για να μην τραυματίσεις το θηρίο απο κάτω.. να μην το φάς στα πόδια και σε τσακίσει, να μην πληρώνεις πλαστικά κλπ κλπ κλπ κλπ.
Χωρίς να απορρίπτω και να μην κατανοώ γιατί κάποιος επιλέγει ένα on-off αντί για ένα ελαφρύ εντουράκι ή εντουροειδές στην πράξη στο χώμα υπάρχουν πολλά μείον στον τομέα οδήγηση.
Ασε μας ρε φίλε με τα ΤΑ & ΤΑ &ΤΑ & ΤΑρχδμαςκουνιούνται.Ποσο μαλλον οταν καβαλαω ενα ξενο ΤΑ