Όλα τα μαθαίνεις βλέπω..Βαγγελη ασε τα σαπια, το XRακι σου "πνιγηκε" και τα χοντρουλα Τρανσαλπ περασανε σαν ποταμοπολοια
Ακουσα παντως οτι βλεποντας τα Τρανσαλπ να μη μασανε σε εντουραδικες διαδρομες, πηρες δυο απο δαυτα σε καποια κοματια για να διαπιστωσεις οτι δεν κανανε voodoo οι αναβατες τους σ'αυτους με τα ελαφρια εντουρακια ωστε να βλεπουν οπτασιες
Κάτσε όμως να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους γιατί εσείς με τα Transalp έχετε πάρει πολύ φόρα και σε λίγο θα πάρετε τηλέφωνο τη honda να κατεβάσει στο DAKAR του χρόνου Transalp 650 να πάρει πρωτιές..
Πράγματι οδήγησα 2 TA του Konkost και Χριστόφορου. Μου άρεσε καλύτερα του Κωστα λόγω πιο εντουράδικης σέλας και σφιχτοτερων αναρτήσεων.
Ναί το Transalp είναι πολύ καλό στο χώμα.Καλύτερό απ ότι περίμενα. Εφόσον 'ομως έχει καλά βελτιωμένες αναρτήσεις, άλλο ψηλότερο τιμόνι, ισιωμένη-ψηλότερη σέλα και εγώ θα βελτίωνα και τα φρένα που έχει λίγο θέμα. Με σωληνακια το λιγότερο.
Με όλα τα παραπάνω είναι ένα πολύ καλό on-off το παραδέχομαι. Οδηγιέται πολύ ευχάριστα στο χώμα, πατάει ωραία, σου δίνει πληροφόρηση αλλά έχε ι και μειονεκτήματα(δυστυχώς).
Είναι πολύ πολύ χαμηλό (πολύ μικρό clearance) και αυτό όσο δυσκολεύει το τεραίν θα ταλαιπωρήσει μηχανάκι και ιδιοκτήτη. Απόδειξη σήμερα στη δύσκολη σχετικά βόλτα που ο Παντελής είχε κάποιες ζημιές και επίσης και τα άλλα 2 TA ακούμπησαν αρκετά κατω μάλλον χωρίς ζημια ευτυχώς.
Αν η Honda είχε καταφέρει να το κάνει 6-7 ποντους ψηλότερο στη ποδιά και αντίστοιχα στη σέλα θα το λάτρευα για ονοφάδες.
Τώρα τις εντουράδικες διαδρομές άστες καλύτερα με μηχανάκια 200 κιλά, αν όμως το θες εδώ είμαστε..