Ότι ευχαριστεί την ψυχούλα του καθενός ,ποιος είμαι γω που θα σε χαλάσω χατηρι;Θα προτιμουσα x100 ενα τρανσαλπ στα 15-17Κ με αναρτησαρες παρα ενα πχ 890 και καθε τριτη μαστορα
Ότι ευχαριστεί την ψυχούλα του καθενός ,ποιος είμαι γω που θα σε χαλάσω χατηρι;Θα προτιμουσα x100 ενα τρανσαλπ στα 15-17Κ με αναρτησαρες παρα ενα πχ 890 και καθε τριτη μαστορα
Σ' ευχαριστω!Ότι ευχαριστεί την ψυχούλα του καθενός ,ποιος είμαι γω που θα σε χαλάσω χατηρι;
Κάπου λέει πάει καλά στο χώμα. Ρίξε αλλά τόσα και θα πηγαίνει καλά και σε πτήσεις εσωτερικού
Αναβάθμιση στο φουλ.
Στον δρόμο που χάραξαν οι χαρλεαδες....δηλαδηΣε τιμές Ελλάδας δηλαδή 20 χιλιαρικα Transalp!!! Στο τσακίρ κέφι να ρίξεις και ένα τριβάλιτσο επάνω για ταξίδια και κάτι παπαράκια που δεν αναφέρει, φίλτρο αερα, ένα σετάρισμα στην ECU που επιβάλλεται με τα Mods, ένα σοβαρό Fat bar τιμόνι, κάνα τσαντάκι κλπ πάμε στα 22 χιλιαρικάκια για Transalp!!
Ας πούμε πάλι καλά που το δίνουν με ρόδες και μοτέρ, έτσι όμως δεν έχει όλη τη πλάκα, καλύτερα να βγάλει ένα μηχανα΄κι μόνο σκελετό. Να διαλέξεις και ένα καλό μοτεράκι και ζαντούλες Excel, φρενάκια να ρίξεις κάνα Βρεμβο επάνω, να βάλεις και τα ηλεκτρονικά της επιλογής σου. Στο τέλος θα είσαι 40 χιλιαρικα φτωχότερος αλλά ανοίγεις και μια βιοτεχνία κατασκευής μοτοσυκλετων με την τεχνογνωσία που απέκτησες!
Η μεγάλη πλάκα θα είναι να το συγκρίνουν αυτό το βελτιωμένο με κάνα 800X Rally και να του κάνει πλάκα με 30 κιλά λιγότερα.
Καλά όλοι μας το κάνουμε και είναι και ο λόγος που θα σκεφτώ διπλά και τρίδιπλα να αλλάξω στο άμεσο μέλλον το 800.Το συγκεκεριμένο βίντεο που ανέβηκε κατά τη γνώμη μου, ειναι περισσότερο click bait, με την έννοια ότι ο συγκεκριμένος ζει απο αυτό και τις προβολές των βίντεο του. Οπότε το "τραβάει" και λίγο για να γίνει ντορος. Ανξάρτητα από το μοντέλο, θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε μοτοσυκλέτα. Το αν αξίζει να δώσει κάποιος τόσα χρήματα είναι καθαρά προσωπική απόφαση.
Αν κρίνω από εμένα όταν πήρα το Τ7, του έχω αλλάξει τόσα πράγματα για να το φέρω εκεί που θέλω εγώ, που δεν τολμώ να τα βάλω όλα μαζί γιατί θα μου πέσουν τα μαλλιά (που πέφτουν ήδη)...
Υπάρχει λογική σε αυτό; Όχι, αλλά έχει λογική σε εμένα και τη χρήση που κάνω. Περι ορέξεως.
Δεν βγαίνουν όλες οι μοτό γυμνές. Βέβαια πολλές μάρκες δύσκολα θα βαλουν κάγκελα προστασίας στάνταρ σε ένα On-off αν και οι περισσότεροι αγοραστές θα βάλουν για ευνόητους λόγους και ο λόγος για τους κατασκευαστές πέρα απο το κόστος είναι και τα ανακοινώσιμα κιλά.Γιαυτο μάλλον βγαίνουν και ‘’γυμνεσ’’ οι Μότο . Για να δουλεύουν και τα αφτερ μάρκετ αλλά και οι τιμές τους να είναι όσο πιο προσιτές όταν βγουν στην αγορά
Μόνο το cf moto έχει κάγκελα απτό εργοστάσιοΔεν βγαίνουν όλες οι μοτό γυμνές. Βέβαια πολλές μάρκες δύσκολα θα βαλουν κάγκελα προστασίας στάνταρ σε ένα On-off αν και οι περισσότεροι αγοραστές θα βάλουν για ευνόητους λόγους και ο λόγος για τους κατασκευαστές πέρα απο το κόστος είναι και τα ανακοινώσιμα κιλά.
Βλέπεις ας πούμε ένα CFmoto 800MT σου λέει 231 κιλά γεμάτο. Έχει όμως στάνταρ απο το εργοστάσιο τα κάγκελα. Που σημαίνει χωρίς αυτά θα ζύγιζε κάπου 227 κιλά ενώ το Transalp αν λεει 207 κιλά με τα κάγκελα πάει 211 κιλά εύκολα. Που σημαίνει εν τέλει πως δεν εχουν μεταξύ τους 26 κιλά διαφορά αλλά 16 κιλά διαφορά... 10 κιλάκια διαφορά απο ένα τέχνασμα της Honda να γλυτώσει λεφτά και κιλά!
γιατί να μην κάνουν δουλειά? Της Honda τα κάγκελα είναι διαφορετικά σίδερα?Μόνο το cf moto έχει κάγκελα απτό εργοστάσιο
γυμνεσ Εννοώ δίπλο σταντ , κάγκελα , χούφτες ποδιές αλουμινίου κτλ κλτ .
θα ανέβασε το κόστος απόκτησης
Απλά το cf τα βάζει για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό , που δεν τα λες και κάγκελα αυτά , 2 σίδερα που αμφιβάλω αν κάνουν και δουλειά
Ναι διαφορετικά είναι και καλύτερα , όπως και και τα givi κτλ .γιατί να μην κάνουν δουλειά? Της Honda τα κάγκελα είναι διαφορετικά σίδερα?
Η πλειοψηφία των μοτοσυκλετών απο Κίνα και Ινδία έρχονται με καλό βασικό εξοπλισμό. Και αυτοί είναι που ασκούνε αυτή τη στιγμή έναν έλεγχο ας πούμε στην αγορά αλλιώς δεν κότευε η Honda να το πάει το Transalp Και 15 χιλιαρικα άδειο. Εγώ αυτό το βλέπω και σεβασμό προς τον αγοραστή. Και στα αμάξια το έκαναν πριν 20 χρόνια οι εταιρείες, ηλεκτρικά παράθυρα και το a/c extra. Μόνο που η Honda Και οι περισσότεροι μεγάλοι όπως και η BMW (πρωτοπόρος στην εκμετάλλευση) έχουν μείνει εκεί επειδή τους βολεύει. Και μάλιστα η Honda ειδικά δεν κοτευει ακόμα να το κάνει και με βασικά πράγματα στο μηχανακι όπως οι αναρτήσεις. Τουλάχιστον ένα V-strom 800 ή ένα tuareg να πληρώσεις κάγκελα και κεντρικό στάντ αλλά δεν θέλουν αναρτήσεις. Και να προσπαθούν να σε πείσουν πως είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ποιότητας σε αυτό που παίρνεις ως βασικό που αξίζει. Είναι τόσο φανταστικό το σίδερο στο πλαίσιο και τα διαστημικά κράματα στο μοτέρ που δικαίως ζητάνε όσα θέλουν.
Όταν θα αρχίσουν να μαζεύονται μηχανές όπως το 800mt με 50 και 100.000χλμ που ήδη υπάρχουν θα πέσει και αυτός ο μύθος πως έχουν τόσο καλύτερα μέταλλα μέσα που πληρώνεις αυτό.
Ντάξει δε θέλω να χαλάσω το νήμα με την γνώμη μου για την απτή ποιότητα του Transalp.Ναι διαφορετικά είναι και καλύτερα , όπως και και τα givi κτλ .
Εμπαση περίπτωση εγώ μίλησα γενικά , ότι προφανώς οι εταιρίες δεν βάζουν έξτρα για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά , αλλά γενικά , δεν μίλησα συγκεκριμένα για την χοντα και το τρανσαλτ.
. Σαφώς και ένα χοντα η μια μπεμβε ή ένα σουζουκι έχει περισσότερο ποιότητα απτό cf Moto 800 που αθτο φαίνεται μόνο και με το μάτι δεν χρειάζεται να περάσουν 15 χρόνια .
Πάω να βάλω βενζίνη στο cf moto και η τάπα αεροπορικού τύπου νομίζω θα μου μείνει στο χέρι το κλειδί γυρνάει όπως νάνε και όποτε θέλει ανοίγει , αυτά τα έχω δει στην πραξη .
Ότι οι κινεζικες εταιρίες βάζουν όλα τα έξτρα προς σεβασμό στον πελάτη ; Έλα τώρα
H8RΝτάξει δε θέλω να χαλάσω το νήμα με την γνώμη μου για την απτή ποιότητα του Transalp.
Τρόμαξα να το καταλάβω ,νόμιζα ότι είναι τίποτα μάρκα από τσιγάρα