Εγώ ειδικά φέτος είδα αρκετά XR1000S, περισσότερα από R12xxGS.Ετσι ακριβως, ταξιδευω στην Ευρωπη καθε χρονο με μηχανη τα τελευταια 20+ χρονια και τα τελευταια 10 οι πιο πολλες μηχανες ειναι BMW 12x0 GS, τη διαφορα εκανε το 1200 σε σχεση με τα προηγουμενα. Τα υπολοιπα ειναι κυριως τζαπανεζικα αλλα τα τελευταια δυο χρονια στην Ιταλια ειδα και πολλα Multistrada. Οπως ειπε καποιος της παρεας αστειευομενος οταν ψαχναμε με το φακο για ΚΤΜ "Ε, σου λενε οι Ιταλοι αν ειναι να παρουμε κατι με θεματα κλπ, καλυτερα να παρουμε κατι ντοπιο, βλεπε Ντουκο!" (Και βεβαια οι τελευταιες γενιες Ducati εχουν πολυ λιγα θεματα, απλα μεγαλο κοστος χρησης). Επισης φετος το καλοκαιρι σε Γαλλια και Ιταλια ειδα παρα πολλα Αφρικα 1100 Adventure Sports, μακραν το δευτερο μηχανακι μετα τα μεγαλα GS - και ολα σε τρικολορε.
Ε ναι, το ready to race δεν ειναι ακριβως αυτο που χρειαζεται για μακρινα ταξιδια με πολλα χμ και ειδικα με δυο ατομα. Παντως στο Νησι που ζω, ουτε τα σ/κ βλεπω αρκετα ΚΤΜ σε κλασικα μερη συναντησης μηχανοβιων που παω, "κατεμιαση" σε στυλ Ελλαδας δεν παιζει. Εξ'αλλου εδω αυτοι που θελουν γκαζια παιρνουν κυριως super sports.
Το θέμα με τα ΚΤΜ είναι πως πωλήσεις υπάρχουν, μάλλον η χρήση κάνει τη διαφορά στον αριθμό που βλέπουμε στους Ευρωπαϊκούς δρόμους. Για αυτό αναφέρθηκαν σε χρήστες του ΣΚ.